Claimed

mPokket Complaints & Reviews

4.9
Updated: Sep 25, 2026
Complaints 1290
Resolved
1258
Unresolved
32
Contacts

File a complaint to mPokket

Having problems with mPokket?

File a complaint and get it resolved by mPokket customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

mPokket reviews & complaints page 39

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
A
arava Mahendra
from Nellore, Andhra Pradesh
Nov 7, 2022
Feb 8, 2024
This thread was updated on Feb 8, 2024
Resolved
Report
Copy
Resolved

Amount paid August 20 my loansamount...but not send NOC from mpocket till now please solved my problem...kindly
Mar 10, 2024
Complaint marked as Resolved 
Verified Support
Feb 08, 2024
mPokket Customer Care's response
Hi Arava Mahendra,

We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Hi Arava Mahendra,

Please DM us your registered number & we would certainly help you.
Helpful
Found this helpful?
8 Comments
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    P
    Prince9861
    from Bhadrak, Odisha
    Nov 7, 2022
    Feb 8, 2024
    This thread was updated on Feb 8, 2024
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Address: Bidhannagar, Kolkata, West Bengal,700091

    I am Tapan kumar Sethi, I paid my all loan amount but i didn't get my NOC.
    please help me to get. My registered number is [protected], and my Registered gmail ID is [protected]@gmail.com,

    Therefore, i Kindly request to you please provid NOC. This is needed for future loan please do the needful as soon as possible.
    if any required then freely communicate with me.please take necessary step with in short period as soon as possible
    Mar 10, 2024
    Complaint marked as Resolved 
    Verified Support
    Feb 08, 2024
    mPokket Customer Care's response
    Hi Prince,

    Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
    Please DM us your registered number & we would certainly help you.
    Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
    Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
    Hi Prince,

    Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
    Helpful
    1 other people found this review helpful
    1 found this helpful
    8 Comments
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      A
      abhikgowda
      from Mandya, Karnataka
      Nov 5, 2022
      Feb 8, 2024
      This thread was updated on Feb 8, 2024
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: PS Srijan Corporate Park, Tower 1, 12th Floor, Unit No. - 1204, 2, EP & GP, Sector V, Bidhannagar, Kolkata, West Bengal 700091
      Website: mpokket.in

      Aug-02-2021 I will request 2000RS amount but Mpokket don't send me money at the right time, so I told them that I will return your money back to you, they did not reply to even one of my messages for ten days, After two months passed they called me and started abusing me and giving me a lot of trouble. They are not justifying their mistake. Please free me from them.
      Mar 10, 2024
      Complaint marked as Resolved 
      Verified Support
      Feb 08, 2024
      mPokket Customer Care's response
      Hi Abhikgowda,

      Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
      We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologise in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
      We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologise in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
      We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologise in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
      Our team has spoken to you & we believe your concern has been addressed.
      Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore, we would request you to mark the complaint as resolved.
      Hi Abhikgowda,

      Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
      Helpful
      Found this helpful?
      6 Comments
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        T
        Nov 2, 2022
        Feb 8, 2024
        This thread was updated on Feb 8, 2024
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Address: Banagram Burnpur Hirapur Asansol

        Yes I have taken loan from mpokket. It’s 221 days past for overdue of loan. I don’t wants to pay there amount. Bcz it’s not registered nbfc under Rbi. After strict restrictions given by Rbi and Cbi.
        These fraud lending app mpokket is harrshing me and hacking all contact no and also harrshing thm. Thy are charging higher int.rates .please I request Rbi to take serious action against mpokket. Close this app permanently.in mail thy are sending me legal notice letters and saying thy ll send letters to me sling with all whom I contact with. And give distrap my all content and problem him and face ther big problem of them and harrasment him and call my call number without my permission and access my all contacts and disturb and harising him and talk to that you word sir please I am a student kindly solve my problem I am the big problem of this sir that is my mistake and that is the problem of them my student in the I am talking to the loan for kindly solve the problem as soon as possible thank you sir
        Mar 10, 2024
        Complaint marked as Resolved 
        Verified Support
        Feb 08, 2024
        mPokket Customer Care's response
        Hi Subhendu,

        Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
        We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologise in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
        We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologise in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
        We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
        We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
        We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
        Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore we would request you to please mark the complaint as resolved.
        Hi Subhendu,

        Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
        Helpful
        Found this helpful?
        7 Comments
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          S
          Suneel H N
          Oct 31, 2022
          Feb 8, 2024
          This thread was updated on Feb 8, 2024
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Address: Bangalore

          I am Suneel HN, I have cleared all my dues 8 months back but till now no updates on the same loans. still showing overdue in CIBIL report. Take this action very seriously and Please provide No due certificate(NOC) and close all my credit lines and update the CIBIL report, this will be helpful if you provide the NOC and close my credit lines.
          Mar 10, 2024
          Complaint marked as Resolved 
          Verified Support
          Feb 08, 2024
          mPokket Customer Care's response
          Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
          Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
          Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore, we would request you to mark the complaint as resolved.
          Helpful
          Found this helpful?
          6 Comments
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            T
            Theerthamalai
            from Dharmapuri, Tamil Nadu
            Oct 29, 2022
            Feb 8, 2024
            This thread was updated on Feb 8, 2024
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            Address: Dharmapuri

            [protected].please Stop the ecs tpachmegasoft and refund my money quickly
            Mar 10, 2024
            Complaint marked as Resolved 
            Verified Support
            Feb 08, 2024
            mPokket Customer Care's response
            We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
            Please DM us your registered number & we would certainly help you.
            Please DM us your registered number & we would certainly help you.
            We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
            We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
            We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
            Helpful
            Found this helpful?
            5 Comments
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              R
              Rishab Chaudhary
              from Narnaul, Haryana
              Oct 29, 2022
              Feb 8, 2024
              This thread was updated on Feb 8, 2024
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              I have done my repayment and clear my dues, even after that company is calling and threatning me continuously for repayment. These people are biggest fraudsters and always threatend me to send recovery notice to my address..
              Mar 10, 2024
              Complaint marked as Resolved 
              Verified Support
              Feb 08, 2024
              mPokket Customer Care's response
              Hi Rishabh,

              Our team has spoken to you & we believe your concern has been addressed.
              We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologise in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
              We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologise in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
              Our team has spoken to you & we believe your concern has been addressed.
              Our team has spoken to you & we believe your concern has been addressed.
              Our team has spoken to you & we believe your concern has been addressed. Therefore, we would request you to mark the complaint as resolved.
              Hi Rishabh,

              Our team has spoken to you & we believe your concern has been addressed.
              Helpful
              Found this helpful?
              6 Comments
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                P
                Prajwal__2000
                Oct 27, 2022
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                I just made an mpokket account and it is showing primary device select by another user.
                Reg no - [protected]
                Name - Prajwal Kumar Mishra
                Aug 11, 2023
                Complaint marked as Resolved 
                the company change my primary device as requested
                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                Hi Prajwal,

                Our team has spoken to you & we believe your concern has been addressed.
                Helpful
                Found this helpful?
                5 Comments
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  A
                  Aradhyasrivastava
                  Oct 22, 2022
                  Feb 8, 2024
                  This thread was updated on Feb 8, 2024
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Address: Agra

                  Sir mai ek student hu or maine loan liya tha . Mera sath scam ho gaya or mai loan time se jama nhi kar paya .. To mera jo loan 6000 hazar ka tha vhi ab unhone 13355 rupey ka kar diya hai mere job bhi chali gayi hai mai itna interst rate high amount jama nhi kar pauga .merko haresment call ati hai mujhe us loan pe settlement karna hai kyuki utna hi mai pay kar skta hu that sit .meri use jada ki aukkat nhi hai sir ..so plese help me
                  Mar 10, 2024
                  Complaint marked as Resolved 
                  Verified Support
                  Feb 08, 2024
                  mPokket Customer Care's response
                  Hi Arodhyasriwastava,

                  Our team has spoken to you & we believe your concern has been addressed.
                  We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologise in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                  We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologise in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                  We do not condone any improper activity. Any improper business communication is not in line with our Standard Operating Procedure & we apologise in case you had any issues. Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                  We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                  We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                  We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                  We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                  Hi Arodhyasriwastava,

                  Our team has spoken to you & we believe your concern has been addressed.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  8 Comments
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    A
                    Abhijeet0101
                    Oct 21, 2022
                    Feb 8, 2024
                    This thread was updated on Feb 8, 2024
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    On dated 21/10/2022 i was try to take a loan on mpokket and i take f ive type of loan then 2 loan has been credit in bank account but other 3 loan was not credit in my bank account .The amount has been not disbursed yet. Even the mpokket says the amount has been disbursed...please solve this issue
                    .. immediately

                    this is the mpokket loan id
                    MKDCFB63BDID47221969
                    MK4ACB63B4ID47215644
                    MKDFDF63DCID47215562


                    please resolve my issue ...
                    Mar 10, 2024
                    Complaint marked as Resolved 
                    Verified Support
                    Feb 08, 2024
                    mPokket Customer Care's response
                    HI Abhijeet,

                    Our team has spoken to you & we believe your concern has been addressed.
                    We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                    We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                    We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                    We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                    We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                    HI Abhijeet,

                    Our team has spoken to you & we believe your concern has been addressed.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    6 Comments
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      A
                      Ajinjoy
                      from Kollam, Kerala
                      Oct 21, 2022
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      I paid all dues.but my account is on hold still now ...credit limit is zero.
                      Aug 19, 2023
                      Complaint marked as Resolved 
                      My queries is resolved
                      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                      Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                      Hi Ajinjoy,

                      Our team has spoken to you & we believe your concern has been addressed.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      7 Comments
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        D
                        Dinohang Rai
                        Oct 18, 2022
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Website: MPokket

                        I had taken a loan but the amou t is still not credited
                        Jul 17, 2023
                        Complaint marked as Resolved 
                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                        Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                        We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                        Hi Dinohang Rai,

                        Our team has spoken to you & we believe your concern has been addressed.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        4 Comments
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          S
                          subhendu568
                          from Asansol, West Bengal
                          Oct 16, 2022
                          Feb 7, 2024
                          This thread was updated on Feb 7, 2024
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Address: Mh3, Banagram Burnpur Hirapur Asansol

                          I request you guys It's is worst app don't take loan his take more interest rates and harassing daily I'm talking just 10.000 his asking 23000 just 7 months if you not pay money his send legal notice in ur home ..Every mpocket victims his send legal notice then after you file case against the mpoket to near by cyber crime police station I'm also file case against mpoket sir.i am stduent klinly solved my problem
                          Aug 18, 2023
                          Complaint marked as Resolved 
                          complted
                          Verified Support
                          Feb 07, 2024
                          mPokket Customer Care's response
                          Hi Subhendu,

                          Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                          joelthejojo's reply, Nov 1, 2022
                          +918891313456
                          i lost my job and i am unable to pay my loans. please call me
                          Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                          Hi Subhendu,

                          Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          3 Comments
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            A
                            Ajay98
                            from Mumbai, Maharashtra
                            Oct 15, 2022
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            I got loan from mpokket for Rs 2500 during COVID. Due to covid i was not able to pay so they charged high penalty and interest. They stole my Contacts from my phone and send messages to all my contacts that I defaulted loan and also called them. I keep on receiving calls and legal notices. I tried to dropping mail for mpokket customer care for setllement but they are not responding to my mails.
                            Email ticket I'd - 5874247
                            Oct 30, 2022
                            Complaint marked as Resolved 
                            My complaint was resolved.As soon a i filed complaint in RBI, Mpokket grievience Team mailed me and contacted to hear my concern and resolved my query. My loan is closed now. Mpokket grievience mail id - [email protected]
                            Oct 16, 2022
                            Updated by Ajay98
                            Please respond
                            Hi Ajay,

                            Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                            Helpful
                            6 other people found this review helpful
                            6 found this helpful
                            1 Comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              V
                              Vinod1990
                              from Pune, Maharashtra
                              Oct 13, 2022
                              Feb 8, 2024
                              This thread was updated on Feb 8, 2024
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              I applied loan on mpokket app two times of 1000 Rs.

                              Loan approved by mPokket app and all agreement signed off by me.

                              But Payment not credit in my account on boths loan.

                              Yet loan repaymant date sechudled by mpokket of both loan.

                              Fraud doing mpokket.

                              Please take action against this firm
                              Mar 10, 2024
                              Complaint marked as Resolved 
                              Verified Support
                              Feb 08, 2024
                              mPokket Customer Care's response
                              Hi Vinod1990,

                              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                              Hi Vinod1990,

                              Please DM us your registered number & we would certainly help you.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              3 Comments
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                M
                                Minaal.Soni
                                Oct 11, 2022
                                Feb 12, 2024
                                This thread was updated on Feb 12, 2024
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                A person Priyanshu Dhurve register my number inthe application and all the call or his were transferred to my number and i was frustrated from that so i request the mpokket team to resolve my problem earlier.
                                Please remove this number in your portal--[protected]
                                Mar 14, 2024
                                Complaint marked as Resolved 
                                Oct 11, 2022
                                Updated by Minaal.Soni
                                Na
                                Oct 11, 2022
                                Updated by Minaal.Soni
                                Na
                                Oct 11, 2022
                                Updated by Minaal.Soni
                                Na
                                Oct 11, 2022
                                Updated by Minaal.Soni
                                Na
                                Verified Support
                                Feb 12, 2024
                                mPokket Customer Care's response
                                Hi Minaal,

                                Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.

                                Regards,
                                Team mPokket.
                                Hi valued mPokket user, We are here to assist you in every way possible & would like to get in touch with you at the earliest. As we are unable to identify your account on the platform, we earnestly request you to DM us your registered number & we would certainly help you.
                                Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore we would request you to mark the complaint as resolved.
                                Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore we would request you to mark the complaint as resolved.
                                Hi Minaal.Soni,

                                Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                4 Comments
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  V
                                  Vibhor Pandey
                                  Oct 10, 2022
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  I have taken a loan from mpocket of rupees 10000, but due to job loss, not abled to pay on time, and they put interest charges rs.12000 on my loan amount, before one month I received a call and WhatsApp Message that if I give 12000 instant, they will close my loan account and give me NOC, I have paid but not received NOC, after some time, they started calling to my relatives, and demand balance interest amount from them, it has created very typical situation at my home, at last, I have to pay balance amount to them.this is requested kindly banned this company and take some strict action agenst them.its a totally fraud company, by their this type of harrasment some body can suside. As I am in mentally depression.
                                  Oct 10, 2022
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  9163202640 9038800498 7595028250 7595028243 [email protected]
                                  Oct 10, 2022
                                  Updated by Vibhor Pandey
                                  Still not resolved
                                  I am a student. I took a loan of 9800 in mpocket. Now they are telling me to pay 23k which is double the amount. I can't pay that much of penalty amount. Please give me a waiver I can clear my due amount it's very huge amount. That much I can't pay amount please help me out.
                                  Hi Vibhor,

                                  Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                                  Helpful
                                  6 other people found this review helpful
                                  6 found this helpful
                                  2 Comments
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    S
                                    Suraj7982
                                    Oct 10, 2022
                                    Feb 12, 2024
                                    This thread was updated on Feb 12, 2024
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    I paid all my dues ..but my cibil report not even updated...cibil showing that iam not paid my mpokket dues
                                    Mar 14, 2024
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Verified Support
                                    Feb 12, 2024
                                    mPokket Customer Care's response
                                    Hi Suraj,

                                    Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.

                                    Regards,
                                    Team mPokket.
                                    Hi valued mPokket user, We are here to assist you in every way possible & would like to get in touch with you at the earliest. As we are unable to identify your account on the platform, we earnestly request you to DM us your registered number & we would certainly help you.
                                    Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved. Therefore we would request you to mark the complaint as resolved.
                                    Hi Suraj7982,

                                    Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    3 Comments
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      A
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      I want to pay only loan amount i didn't want to pay interest amount please help om this
                                      Aug 15, 2023
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      We have tried communicating with you however as we could not get in touch, please do let us know of a proper time when we can call & speak to you.
                                      Hi Abhidacchu578,

                                      Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      2 Comments
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        N
                                        NamanKumar1991
                                        from Jaipur, Rajasthan
                                        Oct 7, 2022
                                        Feb 12, 2024
                                        This thread was updated on Feb 12, 2024
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        Hi Team,

                                        I was unable to pay the mpokket loan amount from past few months due to some medical emergency at home.

                                        I am getting harassment calls and my family and friends are being contacted, which is against the RBI new policy.

                                        I revuest you to waive off the late fee charges and restructure my loan in 12 EMI's or else please good settlement amount as I am not working right now and on sabbatical leaves.

                                        Please help me getting this resolved as soon as possible and stop these collection calls as me and my family are already going through alot.

                                        Please do the needful or else I will have to file complaint against Mpokket in RBI.

                                        You can contact me on my registered number on Whatsapp.

                                        Regards
                                        Naman Kumar
                                        [protected]
                                        Mar 14, 2024
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        Verified Support
                                        Feb 12, 2024
                                        mPokket Customer Care's response
                                        Hi Naman,

                                        Our team has spoken to you & we believe your concern has been resolved.

                                        Regards,
                                        Team mPokket.
                                        Hi valued mPokket user, We are here to assist you in every way possible & would like to get in touch with you at the earliest. As we are unable to identify your account on the platform, we earnestly request you to DM us your registered number & we would certainly help you.
                                        Hi valued mPokket user, We are here to assist you in every way possible & would like to get in touch with you at the earliest. As we are unable to identify your account on the platform, we earnestly request you to DM us your registered number & we would certainly help you.
                                        Hi Naman,

                                        Please DM us your registered number explaining your issue in detail & we would certainly help you.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        3 Comments
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit