Ixigo Customer Care
Le Travenues Technology Pvt. Ltd. India.
Customer satisfaction rating: 76%
Submit a Complaint
367
COMPLAINTS

Ixigo Customer Care

Le Travenues Technology Pvt. Ltd. India.

TwitterFacebookGoogle+Youtube
Address
2nd floor, Veritas Building, Behind Ibis Hotel, Sector 53, Golf Course Road
Gurgaon
Gurgaon District
Haryana
India - 122002

Customer Care Phone Numbers and Contacts

Phone:
Phone:
up
611
down
157

Fax:
Fax:
+91 12 4404 5281  

Additional info

Key Executives

Mr. Aloke Bajpai
Co-Founder and Chief Executive Officer

Mr. Rajnish Kumar
Co-Founder and Chief Technology Officer

Mr. Parveen Kataria
Assistant Vice President of Finance & Accounts


Mr. Parivartan Kukreti
National Head for Ad Sales

Ms. Apoorva Harduley
Head of Product & Data Quality



View More Information...

Customer satisfaction rating
76%
Complaints
367
Pending
69
Resolved
263
Awesome
Awesome! This company provides an awesome customer support service, responds to our every notification, and resolves most of the user complaints.

Ixigo related photos (120)

Ixigo Complaints & Reviews

Sort by:

Ixigo — refund is not returned [Resolved]

 Alagarraj sundararaj on Oct 17, 2018
While booking the ticket in ixigo app, the amount has been taken successfully by the ixigo. And i forget the password finally. So the booking cancelled and money has been deduced. While trying for a password i deduced my money three times.in the ixigo app they said that money will refunded 17th oct. But today is 17th. The money had not yet refunded. This is the money where i want to pay exam fees. Please help me sir,
And my booking id is
Ixitr[protected]
Ixitr[protected]
Ixitr[protected]...
Complaint comments  Read comments Complaint category Railways

Ixigo — claim on cashback [Resolved]

 Parray Muheet on Oct 17, 2018
I am facing problem from ixigo, because i am not satisfied by ixigo, because i have not received my cashback of my round trip flight from chandigarh to srinagar on[protected] and return flight from srinagar to chandigarh on[protected] the flight booking no is [protected], so please give me cashback of my flight tickets as soon as possible, so that i will continue through ixigo...
Complaint comments  Read comments Complaint category Airlines

Ixigo — ticket failure [Resolved]

 Er V V Singh on Oct 17, 2018
I have booked 3tickets on 14th october... I got a message after payment deduction msg disclosed below... Anushka, sorry! Booking for your meerut city (Mtc) - kanpur central (Cnb) train with booking id: ixitr[protected] is still pending. We will confirm the final status as soon as possible.in case your booking isn't confirmed, your money will automatically be refunded to your account within 5 days. For any queries please write to trains@ixigo.com

Still i m waiting for my status... Didn’t get my money back... Now i booked my ticket on tatkal quota which is 800, 900₹ more costly...
Complaint comments  Read comments Complaint category Travel Agents

Ixigo — refund my money due to waiting list of my ticket after chart prepared [Resolved]

 Binayak Patnaik on Oct 15, 2018
Sir i booked one tkt from bam-sc in konark exp. At the time of booing, my tkt was nt confirmed. It had been 7 days of booiikng my tkt. My journey date was[protected]. My tkt on that date automatically cancelled. But my refund money didnt credited in my account. Pls share some regarding information. And solve my problem. I already checkted my accnt balance. Till now no responce came. Plz help me....
Complaint comments  Read comments [4]Complaint category Railways

Ixigo — money deducted from upi but ticket not confirmed [Resolved]

 yash nirmale on Oct 14, 2018
Today i was booking a train ticket from raipur to korba. I opted the upi option in the payment section. Payment was successful but any result was not displaying in the app. I want the refund. The upi transaction id is[protected]. I tried to call the helpline number but it was not valid please take care of your services in this competitive world or you have to face a hard time in future...
Complaint comments  Read comments [1]Complaint category Railways

Ixigo — refunding not yet processed even after 15 days [Resolved]

 unni kuttan 17 on Oct 11, 2018
Respected sir/madam,

I had booked a ticket from chennai central to delhi nizamuddin on 23rd september for duranto express for the date 8th october.
I cancelled suddenly as soon as my schedule was changed.
But till now the refund is not processed. I didn't receive the refund it has been above 15 days please process as soon as possible.

Payment id f0s8rvzkk4awc982p

Order id ixitr[protected]

Kindly find the attachment of need any clarification.
Please refund as soon as possible.

Thanks and regards,
Complaint comments  Read comments [1]Complaint category Railways

Ixigo — amount debited but flight not booked [Resolved]

 Davinder1425 on Oct 11, 2018
I was booking a flight on 10 oct from delhi to bangalore for 12 nov. The amount got debited from my account but the booking was not made. I contacted yatra and they said that there was an issue with the payment gateway and they could not do anything so ixigo will provide the refund. The amount deducted was rs 6796 so please give me a refund as soon as possible....
Complaint comments  Read comments [1]Complaint category Airlines

Ixigo — refund not recovery

 surendra jat on Oct 14, 2018
Please sir mene 10.10.18 ki train ticket ki booking ki thi wo kisi karan es completed nhi ho payi thi es karan wo pending rh gyi or cancel bhi ho gyi thi pr mere balance bhi kt chuka h mene do baar try kiya dono baar bhi cancel ho gyi or balance bhi reduce ho gya or ticket bhi book nhi ho payi or na hi abhi tk refund mila h so please sir help me my refund balance...
Complaint comments  Read comments [2]Complaint category Banks

Ixigo — ticket booking complaint [Resolved]

 Abinthomas066 on Oct 10, 2018
I booked a 3ac train ticket for my journey from trivandrum to angamali leaving station on 17/10/2018 through ixigo app which has not been redirected me to the irctc site although the money has debited from my account and the booking has not confirmed.. The app shows the booking is pending.. How should the money will refunded back... What should i do if it not has refunded...
Complaint comments  Read comments Complaint category Railways

Ixigo — airlines or flight confirmation issue [Resolved]

 Krish Vathsav on Oct 9, 2018
I just paid for the flight from Hyderabad to Delhi from ixigo app for the day November10th Vistara airlines at 8.30pm and paid through Tez app via VPA number and the payment was successful and amount was debited from my account but i didn’t get any confirmation of the ticket nor the ticket pass, I dont know what wrong happened in the following process
Please look in to the issue and resolve it as soon as possible...
Complaint comments  Read comments [1]Complaint category Airlines

Ixigo — refund my money urgently [Resolved]

 Hradesh shilpi on Oct 9, 2018
Dear sir
I can't use this app so no more knowledge about this so my ticket is not book and i paid ur amount and not book my ticket so plzz refunmy amount
Shilpi, sorry! Booking for your agra cantt (Agc) - new delhi (Ndls) train with booking id: ixitr[protected] was not confirmed. Refund of rs. 1082.96 i m can't wait for 5 day plzz huryy up
My co. No. Is [protected]....
Complaint comments  Read comments [5]Complaint category Other

Ixigo — amount not refunded after 5 days [Resolved]

 Shahid Ahmad Khan Asv on Oct 6, 2018
I had booked train ticket on dated 1st oct 2018 by mau - anvt express from akbarpur to delhi but booking is unsuccessful and amount has deducted from my account with transaction id ixiirq2081t93slglscxw-1 the company reply that your transaction has reflected into your account within 5 days and being in process but till date amount is not initiated. So it's fraud company not fulfill her terms and conditions....
Complaint comments  Read comments [2]Complaint category Travel & Vacations

Ixigo — fraud of refund amount [Resolved]

 SNarenkk on Oct 5, 2018
Booking id: prl06lqragt.
While cancelling this booking it was showing clearly that cancellation charges for that trip was 2625 and the refund amount to bank is 5926. But after cancelling the ticket the amount refunded is entirely different.
Best part of ixigo is no customer centre to call. You can send only feedback or u can chat with computer where only fixed response are recieved....
Complaint comments  Read comments Complaint category Airlines

Ixigo — regarding fraud of refund amount

 SNarenkk on Oct 5, 2018
Sir very much upset with Ixigo..
Booking ID: PRL06LQRAGT.
While cancelling this booking it was showing clearing that cancellation charges for that trip was 2625 and the refund amount to bank is 5926. But after cancelling the ticket the amount to be refunded is entirely different.
And the best part is Ixigo doesn't have customer care center, whatever problem is send them feedback, for which no one is going to reply and you cannot reach them....
Complaint comments  Read comments Complaint category Airlines

Ixigo — refund money train ticket [Resolved]

 ucy on Oct 6, 2018
Mera naam Anuj Raj hai main 28 tarikh koticket booking kiya tha pesa detection Ho Gaya aur booking failed Ho Gaya Paisa refund time 5 days tha aur aaj 9 days Ho Gaya abhi tak Paisa nahi mila aur nahi koi reply maila Jo rules aap logo ne bataya tha usko follow karna chahiye na mujhe lagta hai ye log fraud Nahi To achha on this a paisa refund kar date...
Complaint comments  Read comments [3]Complaint category Railways

Ixigo — money not credited [Resolved]

 hariaaaaa on Oct 3, 2018
I have booked a railway ticket on 3rd of october from chennai central to mumbai chhatrapati shivaji, my amount was deducted 2 times but still now my tickets are not booked neither i received my money in my account. My i’d is evaharry — u can check and please do the needful urgently. I want my money to be credited to my account as soon as possible so that i feel happy....
Complaint comments  Read comments Complaint category Banks

Ixigo — refund for a failed booking [Resolved]

 Lokishivam on Oct 3, 2018
Shivam, I booked a train to jodhpur from miraj but it was a failed booking at the end rupees 544 were deducted from my sbi bank account.

The Ixigo app help center says : your refund will be generated within 5-7 days but 10 days have been completed and still the refund is not generated. The app is non responsive and no other way to contact the company.my trip Id: IXITR[protected] and payment I'd: FIYKPSYAVIKAOZY6J. Please generate a refund as soon as possible...
Complaint comments  Read comments Complaint category Railways

Ixigo — amount has deducted from the account but tickets not yet confirmed [Resolved]

 bheeshan ram Nayak on Oct 1, 2018
1st i booked the tickets it went to payment page n done payment, amount had deducted from my account bt tickets nt yt confirmed.. Wen i saw in my booking page it showed it is in pending by yesterday evening bt after 7pm it showing dat booking has failed.. Then wer the deducted money from my account.. So plz book the train or refund my amount by today itself...
Complaint comments  Read comments [1]Complaint category Railways

Ixigo — amount refund [Resolved]

 Rizwan Akram on Oct 1, 2018
I booked a train ticket by ixigo but my ticket booking are not successful but amount deducted from my account. I repeat these procedure three time And each time Ammout deducted but tickets are not booked .I want to refund my amount pls .this ticket is not booked completely And terminated during booking
But my Ammout deducted during this procedure what can I do Pls tell...
Complaint comments  Read comments Complaint category Security Services

Ixigo — refund issue [Resolved]

 Buchun on Sep 26, 2018
I booking train of ixigo app but it's not confirmed and my balance is deducted in my account .after 1 days ixigo massage me your balance is refund 5-7 days but not refunded after 15 days i tried many contact of ixigo helpline number but not answerd me so please help me.

Transaction ID: IXI-1KFQ96337Y5W6AQVHA-1

Refund Amount 3930.08
reference id: [protected]...
Complaint comments  Read comments [1]Complaint category Travel Agents

Recently Discussed

11 hours 28 minutes ago
Ixigo
money deducted but booking failed
1 days ago
Ixigo
money deducted ticket not received
2 days ago
Ixigo
fraudulent behaviour
3 days ago
Ixigo
transaction failed and transaction id is not give me and money is also debit in my bank
5 days ago
Ixigo
not providing correct status of train

Featured Complaints