Pepperfry
Pepperfry.com
Customer satisfaction rating: 54%
Submit a Complaint
1292
COMPLAINTS
ADVERTISEMENT

Pepperfry Customer Care

TwitterFacebookYoutube
Address
Office No 301, Kohinoor Complex, Kurla West
Mumbai
Mumbai City District
Maharashtra
India - 400070

Customer Care Phone Numbers and Contacts

Toll-free:
Toll-free:
up
128
down
103

Phone:
Phone:
up
91
down
46

Submit a Complaint
Customer satisfaction rating
Customer satisfaction rating is a complex algorithm that helps our users determine how good a company is at responding and resolving complaints by granting from 1 to 5 stars for each complaint and then ultimately combining them all for an overall score.
Read more
54%
Complaints
1292
Pending
8
Resolved
680
Good
Good news! We have a good connection with the company and they're good at resolving user complaints.

Working hours
Mon 09:00 am - 12:00 am
Tue 09:00 am - 12:00 am
Wed 09:00 am - 12:00 am
Thu 09:00 am - 12:00 am
Fri 09:00 am - 12:00 am
Sat 09:00 am - 12:00 am
Sun 09:00 am - 12:00 am

Pepperfry Complaints & Reviews

Sort by:

My order is still pending from 4th October. Every time
I call they say wait for 24-48 hrs. Now I see that the product is already returned to the seller and no refund initiated. Where is my product that I ordered? Very bad service. Do not buy from this site. I cannot even cancel it as the product is already returned and no response from Pepperfry. Atleast issue my refund. Tracking id [protected] for e-commerce express. Order id[protected]
Pepperfry customer support has been
notified about the posted complaint.
Dear Aakansha, We regret the inconvenience caused to you. Please share the order details and we will check with the team and get back to you soon.
Regards,
Team Pepperfry
aakansha24's [Complaint's author] reply, 5 hours 7 minutes ago
Order id 307452918
Helpful
Be the first one to find this complaint helpful
Found this helpful?
1 Comment
Post your Comment
    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    Submit
    Myself Arun Ramesh from Trivandrum, Kerala. I have ordered one set up box stand through pepperfry.com on 13 of this month.. The status of the shipment showing that the item is at the delivery centre that means in Trivandrum from 21 st Oct till now.. Y so much delay to deliver the order.. it's been 3 days delay to deliver this..bi am sorry to say that such a poor service you have
    Pepperfry customer support has been
    notified about the posted complaint.
    Dear Arun, We regret the inconvenience caused to you. Please share the order details and we will check with the team and get back to you soon.
    Regards,
    Team Pepperfry
    Helpful
    Be the first one to find this complaint helpful
    Found this helpful?
    1 Comment
    Post your Comment
      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      Submit
      I ordered a navy blue stool, but they delivered a grey stool. I raised return request. Which was never answered. I called...
      Helpful
      Be the first one to find this complaint helpful
      Found this helpful?
      Resolved
      The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.
      Report
      Copy
      Resolved
      The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.

      Pepperfry — Pepperfry Purchase 307282483-FM1213164-S-PM11406

      A study table purchased in AUg 2021 had the drawer not moving. Complaint as referred above was raised on 15Oct as the item...
      Helpful
      Be the first one to find this complaint helpful
      Found this helpful?
      Pepperfry people assured me at time of purchase that reassembly service during relocation shall be provided. Blatant lies....
      Helpful
      Be the first one to find this complaint helpful
      Found this helpful?
      I have been having tuff time after placing orders on Pepperfry website. They simply don’t care about customers and there...
      Helpful
      Be the first one to find this complaint helpful
      Found this helpful?
      I ordered a product from Pepperfry on 15.09.2021 through online mode of payment. It was supposed to be delivered on/before...
      Helpful
      Be the first one to find this complaint helpful
      Found this helpful?
      I ordered 2 products, both have come in a different colour. I had viewed their terms and conditions before buying the products...
      +9 photos
      Helpful
      Be the first one to find this complaint helpful
      Found this helpful?

      I ordered two recliners from your site, , but later realised that it wont fit in my room, ... So decided to cancel the order, but the option was not available... Delivery date is way away( say 40 days)
      And the status is only confirmed.
      Please do the needful to cancel the order.
      Iam willing to pay the cancellation fees.
      Order no.[protected]
      Pepperfry customer support has been
      notified about the posted complaint.
      Dear Basil, We regret the inconvenience caused to you. Please share the order details and we will check with the team and get back to you soon.
      Regards,
      Team Pepperfry
      Helpful
      Be the first one to find this complaint helpful
      Found this helpful?
      1 Comment
      Post your Comment
        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        Submit
        Hi Team,

        I have place an prepaid order of 16, 826rs but got the invoice only for 1, 970 rs .
        Could you please issue an invoice for the product .
        Order id[protected].
        Name - Punith
        Ph No. - [protected]
        Pepperfry customer support has been
        notified about the posted complaint.
        Dear Punith, We regret the inconvenience caused to you. Please share the order details and we will check with the team and get back to you soon.
        Regards,
        Team Pepperfry
        Helpful
        Be the first one to find this complaint helpful
        Found this helpful?
        1 Comment
        Post your Comment
          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          Submit

          For order id[protected]

          My dining table and dressing table is delivered to us on 1st oct 2021 and today is 3rd oct 2021. Nobody came for assembling them.
          Really disappointed by pepper fry
          Pepperfry customer support has been
          notified about the posted complaint.
          Dear Piya, We are sorry to hear about your concern. Please allow us some time to check the concern we will get back to you soon.
          Regards,
          Team Pepperfry
          Helpful
          Be the first one to find this complaint helpful
          Found this helpful?
          1 Comment
          Post your Comment
            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            Submit
            Order[protected]For 3 seater sofa brown @ approx Rs. 50, 000) smile offer cashback not yet credited. The pop up advertisement...
            Helpful
            Be the first one to find this complaint helpful
            Found this helpful?
            Resolved
            The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.
            Report
            Copy
            Resolved
            The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.

            Pepperfry — Non-honouring of warranty after the chair they sold to me broke in 2

            "The Item was purchased on 24/04/2021 at 17:23:06 and had a warranty of 12 months. The warranty covers any defect as per terms...
            +1 photos
            Helpful
            Be the first one to find this complaint helpful
            Found this helpful?
            Order No.
            [protected]
            Another Case/blunder drawer channel received defective and of poor quality. The bedside...
            +4 photos
            Helpful
            Be the first one to find this complaint helpful
            Found this helpful?
            Resolved
            The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.
            Report
            Copy
            Resolved
            The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.

            Pepperfry — SOS Study Table

            Ordered a study table from Pepperfry on 13th. The delivery was scheduled to be on 21st. Got a call on 20th saying I will only...
            Helpful
            Be the first one to find this complaint helpful
            Found this helpful?
            Resolved
            The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.
            Report
            Copy
            Resolved
            The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.

            Pepperfry — Defective product delivered.

            Order no:[protected]
            The chair I purchased from Pepperfry on Feb 21, broke within 2 months.
            Even after raising...
            +1 photos
            Helpful
            Be the first one to find this complaint helpful
            Found this helpful?
            Resolved
            The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.
            Report
            Copy
            Resolved
            The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.

            Pepperfry — Received a wrong product

            I have purchased wardrobe on pepperfy (ORDER ID:[protected] and it was delivered defected with no mirror in it and also it...
            +3 photos
            Helpful
            Be the first one to find this complaint helpful
            Found this helpful?

            I purchased a writing table from Pepperfry in July. They delivered in August that was a defective piece that had missing parts and could not be assembled.
            I requested them to replace parts and assemble however I did not hear from the vendor or Pepperfry.
            Post that I requested them to take back the product and return my money for which they said they can only refund if the vendor takes the product back.
            Now they have no control over when the vendor will take the product and they are not refunding my money.
            I am stuck. Please assist.
            Order Number:[protected]
            Pepperfry customer support has been
            notified about the posted complaint.
            Dear Astha, We regret the inconvenience caused to you. Please share the order details and we will check with the team and get back to you soon.
            Regards,
            Team Pepperfry
            iamastha's [Complaint's author] reply, Sep 17, 2021
            Order ID: 307280044
            Pepperfry Customer Care's response, Sep 19, 2021
            Verified Support
            Dear Astha, We are getting this checked with our team internally and will revert to you soon.
            Regards,
            Team Pepperfry
            iamastha's [Complaint's author] reply, Sep 21, 2021
            Any update?
            Dear Astha, we have received an update from the concerned team that the issue has been resolved. We trust that you were happy with the service and the resolution given by the team.
            Regards,
            Team Pepperfry
            iamastha's [Complaint's author] reply, Oct 3, 2021
            I have not received a refund. A very ill-tempered person from Pepperfry called and told me that my refund cannot be processed back to my credit card. He then tried telling me an option for which even he didn't have any clarity.
            He spoke rudely and was ill-mannered.
            I have not received my refund.
            Helpful
            Be the first one to find this complaint helpful
            Found this helpful?
            2 Comments
            Post your Comment
              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              Submit
              Resolved
              The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.
              Report
              Copy
              Resolved
              The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.

              Pepperfry — Victoria Bedside Table in Gloss Finish by A Globia Creations - Item shipped Incomplete

              This is to bring to your kind notice that the item you provided is received with Parts missing. Incomplete Item..
              ORDER...
              +2 photos
              Helpful
              Be the first one to find this complaint helpful
              Found this helpful?
              Resolved
              The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.
              Report
              Copy
              Resolved
              The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.

              Pepperfry — Cheating at Pepperfry studio in Powai, Hiranandani

              Hi,
              I had ordered 3 cushion inserts and 3 cushion covers. Out of 3 cushion inserts I received only 1 cushion insert....
              Helpful +1
              1 other people found this complaint helpful
              1 found this helpful
              ADVERTISEMENT