Claimed

Flipkart Complaints & Reviews

2.8
Updated: May 15, 2026
Complaints 47322
Resolved
25496
Unresolved
21826
Contacts

File a complaint to Flipkart

Having problems with Flipkart?

File a complaint and get it resolved by Flipkart customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Flipkart reviews & complaints page 724

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
D
debashis1993
Jun 30, 2021
Report
Copy

Address: Flipkart Internet Private Limited, Ozone Manay Tech Park, #56/18 & 55/09, 7th Floor, Garvebhavipalya, Hosur Road, Bangalore – 560068, Karnataka, India

Dear sir/ madam
I have placed this order ( OD[protected] on 11th June on flipkart. Flipkart said, my product will get delivered on or before 19th june.
On 18th june I was on flipkart app to check the product's delivery day, app notified that my product will get delivered on 19th june means tomorrow.
Even on 19th june app notified me that your product is arriving today. But when I checked the tracking details I got shocked as the product wasn't shipped. So I raised the issue to flipkart then flipkart contacted me and said, your product will get delivered on 26th june.
My question is if flipkart hasn't shipped the product, flipkart would have informed me earlier but flipkart didn't untill I I raised the issue.
I could have accepted flipkart' delay if the product was in transportation mode as we know pandemic is going on but in this case I will not accept this as flipkart done this intentionally.
Regarding this matter I have talked with flipkart agents on 20th June. They said please bear for this time and don't
worry your product will get delivered on or before 26 th june.

Again I called on 24th June to know about the status of the product and Flipkart's agent told me that it will be delivered.

However after few hours I got an email that your order has been cancelled by seller and you can place this same order again. If you order this product again, we will make sure to give 100rs gift card after successful delivered.

But I didn't understand when the seller has cancelled the product then why flipkart said, I can place this order again. There were many doubts. So I thought to give the call to customer agent to know the details about cancellation and repurchase terms.

Flipkart agent said, due to unavailability of the product and seller unwillingness to send the product to your pincode, seller has cancelled the product. Then I asked if seller isn't willing to send the product to my pincode then why you stated in email that I can purchase this product again to get 100rs gift card. He didn't say anything.

Irony is that this product is assured by flipkart. So if anyone places order successfully means the stock is available and the pincode is serviceable area but intentionally they have cancelled the product that too after being told product will get delivered on 26th june.

So at every point Flipkart has harrassed me and deceived me. There were no clarity. I think lack of responsibilities flipkart owes. It's so simple that you can cancel the product after making customer wait for 15 days?

However I demand to get penalty for harassing me inspite of knowing the true fact.

So I would like to request you to do the needful. If I don't get any solution, I'll have only option left to go to consumer forum.

NB: Screenshots are attached here. Even I have all call recordings and if you want I can send. But for this time I'm attaching only screenshots.

Yours sincerely,
Debashis Ghosh
Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Jul 01, 2021
Flipkart Customer Care's response
Hi,
Order ID: OD[protected]
We are sorry to let you know that your order for the product 'Flipkart SmartBuy 140 TC Microfiber Double Floral Bedsheet has been canceled by the seller due to unforeseen reasons. We request you to place a fresh order. However, the seller has completed the refund on 24 Jun 21 and it should be reflecting in your account by now. Your kind understanding is appreciated.
Jul 08, 2021
Updated by debashis1993
Dear consumer forum, Flipkart is a fraud company. If the product is canceled due to not availability of the product to my pincode then how can I reorder again?
So please take necessary action against Flipkart for deceiving us.
I had a similar experience with a phone order on Flipkart, which was to be delivered by 29 June. Lot of false promises and a giant waste of time, only to finally end up cancelling the order. Very poor service and totally unacceptable customer service.
Helpful
1 other people found this review helpful
1 found this helpful
1 Comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    S
    Sharonkk
    Jun 30, 2021
    Report
    Copy

    I have ordered POCO M2 PRO from flipkart on 1st june and i got the product on jube 4th. After 3 days i have noticed that the mobile is having battery issues, so i requested for replacement on 6th june. I dint get any response from flipkart till 10th so i contacted them and they said replacement is not possible from seller side so i will be getting the refund and technician visit will be happening on 15th june.

    Nothing had happened on 15th also i waited 2 more day and contacted them again and they said technician visit is resheduled on 23rd.

    on 23rd i called them again and they said because of the situations the technician visit is getting delayed so you will be getting refund on or before july 5th.

    So i was waiting for their response and on 28th june i got message from flipkart that technician visit will be there HIs name is "Sarshith S" ([protected], Pin : 274) so tried calling him but he did not pick the call.

    and today on 30th from flipkart i got notification that return request is cancelled because that i dont want to return it which means that was the feed back from that technician Sarshith, he told them am not picking the without calling i dint get a call from him i can prove that. And now return period is over i lost money because of that Sarshith S and flipkart.

    I know flipkart wont take any action against their employee but you must aware if it is happening one day ur business will be ruined and i will not order a single product from flipkart again.
    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
    Helpful
    1 other people found this review helpful
    1 found this helpful
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      M
      Mukul om Tiwari
      Jun 30, 2021
      Report
      Copy

      I requested for the return of the product within return date and flipkart accepted my return request but now denying to return and refund...
      They earlier accepted my request but now saying that return policy ended...
      I have all the call records with conversation to flipkart.
      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        R
        RAJKUMAR CHATTOPADHYAY
        Jun 30, 2021
        Report
        Copy

        Address: Haripal

        I am unable to payment in flipkart by my flipkart axisbank credit card.when want to pay it seems "transection has been declined by the basis risk".now what i do for it?
        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
        If anyone can help me please comment
        Same issue for me too
        bash2098's reply, Jul 1, 2021
        same issue
        Helpful
        Found this helpful?
        2 Comments
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          G
          Gourav126
          Jun 30, 2021
          Report
          Copy

          Yesterday I ordered Realme Narzo 30 Racing blue (6gb ram / 128gb rom)... Payment of Rs 9649 has been done but till now the order is pending... Pls do something or refund the money back as soon as possible
          Mobile number-[protected]
          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            S
            Surajkumar282
            Jun 30, 2021
            Report
            Copy

            डियर सर,
            मेरा नाम सूरज कुमार है मै फ्लिपकार्ट के माध्यम से एक आइटम पर्चेज किया जिसमें हमसे डिलीवरी चार्ज लिया गया। जबकि नहीं लेना था क्योंकि मै एक फ्लिपकार्ट का प्लस मेंबरशीप हूं और प्लस मेंबरशिप वालों को डिलीवरी फ्री लिखा हुआ है फिर भी मुझसे लिया गया।
            कृपया इस समस्या को सॉल्व करे।

            धन्यवाद्।
            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              T
              Tamilarasan 2903
              Jun 29, 2021
              Report
              Copy

              Address: 260,chakkath thottam, siviyar palayam, Sathyamangalam

              I order one projector worth rupees 10871 but they send me 3199 rupees projector to me but I two times replacement request but they cancel my request this will more irritation to me
              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                S
                Subham Kumarpanda
                Jun 29, 2021
                Report
                Copy

                Respected Sir/Madam,

                I have a issue regarding while after earning of super coins by playing Flipkart win super coins games, I see an error Suspicious Activity Detected when I try to unlock the surprise gift It says I cannot claim any rewards from flipkart video.
                I have played total of 9 videos till date and hardly 40 coins, I complained Flipkart about this but there is no response yet.

                I assure you that this account was never used for any unofficial and will never be used for the same.
                Please rectify my issue because for donating coins for the social welfare,
                I don’t want to miss those lovely games & puzzles of flipkart
                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  A
                  Abhitronix
                  Jun 29, 2021
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Hello Flipkart Management Team,

                  I wish to bring to your kind notice that the services provided by Flipkart are very pathetic and regret to inform you that I am highly dissatisfied by the unaccountable behaviour and rubbish responses being received from your customer care personnel. I'm writing to you because of some rather unreasonable set of events perpetrated by the Flipkart staff. It is really very saddening to know that an organization of your reputation promises customer satisfaction and fails to meet the basic standards to deal with a customer.

                  Although I was very excited while buying the product & assuming that the Flipkart group always put their Customer First, but my experience has turned out very poorly like asusual. So now I have "NO" option left other than writing to you to express my dissatisfaction with your services in the hopes you can help remedy the situation on priority.

                  In order to bring this to your kind attention, let me brief you that I placed an order (OD[protected] for a Bosch Juicer Mixer Grinder on 16th June which was found defective & FAULTY PRODUCT & hence requested for replacement immediately. Since this, being a critical one, bought for a gifting purpose on some occasion that I in fact told CC personnel, I had again asked CC people to expedite the delivery & replacement which was assured to be delivered by 26th Jun '21, was received on 28th Jun’21. You would be surprised to note that the replacement product delivered to me was again a USED PRODUCT. Quite disappointed with the kind of promises & experience given to me.

                  After a couple of days dealing with a number of people in your staff with NO resolutions, I am raising the requests to bring it to your attention & at the same time, hoping for the resolution. Here is the incident ID as well &

                  Compensation: Since this has caused a great deal of stress and mental harassment to me, I would need a full amount of compensation immediately against this inconvenience & big fraud that you did to me as a customer. This must be ideally penalized to the seller as well as you. Irrespective of your recovery mechanism, I really want this to be settled with a monetary compensation with a written apology from the management.
                  Rental space: Because you know that I have been keeping this product for the last 7-8 days that requires space & extra care to the product, I would humbly request you to provide the appropriate amount of rental charges applicable to this.
                  Irresponsible Behaviour by you CC staff : In addition to this, another let down experience was when I had been following up with your CC people for last 2-3 days and this day, the man on the other side named himself “Rohit” understood my issue and asked me to put on hold. While I was on hold for more than 40 minutes listening to the Apollo jingle and even after calling his name out several time, Nobody replied, as he was busy enjoying with his personal stuff. Don’t you think he must have some courtesy to respond back saying it is taking time. What a pathetic customer care professional.The kind of behaviour he showed to me has truly let me down. I doubt that he is typical of your employees; however, I think that someone should talk to him soon before your business suffers. All o[censored]s need to learn something new occasionally. I guess it is his turn. Rest is up to you !!

                  So now when your people continue to turn the deaf ear to my requests despite my several complaints & follow-ups, we’re now clueless how my issue has to be addressed by them. It has now become very frustrating to follow up every day & see that no concrete action is being taken by your staff, You guys are turning it round and round and believe me now it’s been enough of it. Also, At the same time, It is hugely disappointing to see the kind of responses with NO accountability in place & so is the customer support of a world-renowned brand in such shoddy hands. Look, I don't want anyone to lose anyone’s job. I wouldn't wish joblessness on anyone else. Not with the state of our economy, for sure. But I also don't normally have to email CEOs asking for help because their staff aren't "with it".

                  I understand that all of the industries are being hit hard due to the pandemic that is sweeping the entire globe and that these requests must be addressed immediately, at least in an attempt to build the confidence & trust across the consumers. With this sort of experience, Not sure if I made the right decision dealing with you, in fact i should have booked this from somewhere (irrespective of the COVID scenario) and would not have faced such an inconvenience.

                  While we are at standstill waiting for someone to look into it diligently for quite some time, Appreciate if you could rope in a relevant senior most team to help expedite and take appropriate action on these issues & compensation part, in order to restore my faith in your services.

                  P.S. In conclusion, I wish that this matter will be settled as everything that transpired has caused a great deal of stress and hassle on my part that need to be compensated appropriately.

                  Just to note, Mr. Sanjeev Tripathi, My uncle had placed an order on behalf of me.
                  Regards,
                  Abhishek
                  Aug 10, 2021
                  Complaint marked as Resolved 
                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Jul 01, 2021
                  Flipkart Customer Care's response
                  We will revert on it.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    A
                    Abhitronix
                    Jun 29, 2021
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    Hello Flipkart Management Team,

                    I wish to bring to your kind notice that the services provided by Flipkart are very pathetic and regret to inform you that I am highly dissatisfied by the unaccountable behaviour and rubbish responses being received from your customer care personnel. I'm writing to you because of some rather unreasonable set of events perpetrated by the Flipkart staff. It is really very saddening to know that an organization of your reputation promises customer satisfaction and fails to meet the basic standards to deal with a customer.

                    Although I was very excited while buying the product & assuming that the Flipkart group always put their Customer First, but my experience has turned out very poorly like asusual. So now I have "NO" option left other than writing to you to express my dissatisfaction with your services in the hopes you can help remedy the situation on priority.

                    In order to bring this to your kind attention, let me brief you that I placed an order (OD[protected] for a Bosch Juicer Mixer Grinder on 16th June which was found defective & FAULTY PRODUCT & hence requested for replacement immediately. Since this, being a critical one, bought for a gifting purpose on some occasion that I in fact told CC personnel, I had again asked CC people to expedite the delivery & replacement which was assured to be delivered by 26th Jun '21, was received on 28th Jun’21. You would be surprised to note that the replacement product delivered to me was again a USED PRODUCT. Quite disappointed with the kind of promises & experience given to me.

                    After a couple of days dealing with a number of people in your staff with NO resolutions, I am raising the requests to bring it to your attention & at the same time, hoping for the resolution. Here is the incident ID as well &

                    Compensation: Since this has caused a great deal of stress and mental harassment to me, I would need a full amount of compensation immediately against this inconvenience & big fraud that you did to me as a customer. This must be ideally penalized to the seller as well as you. Irrespective of your recovery mechanism, I really want this to be settled with a monetary compensation with a written apology from the management.
                    Rental space: Because you know that I have been keeping this product for the last 7-8 days that requires space & extra care to the product, I would humbly request you to provide the appropriate amount of rental charges applicable to this.
                    Irresponsible Behaviour by you CC staff : In addition to this, another let down experience was when I had been following up with your CC people for last 2-3 days and this day, the man on the other side named himself “Rohit” understood my issue and asked me to put on hold. While I was on hold for more than 40 minutes listening to the Apollo jingle and even after calling his name out several time, Nobody replied, as he was busy enjoying with his personal stuff. Don’t you think he must have some courtesy to respond back saying it is taking time. What a pathetic customer care professional.The kind of behaviour he showed to me has truly let me down. I doubt that he is typical of your employees; however, I think that someone should talk to him soon before your business suffers. All o[censored]s need to learn something new occasionally. I guess it is his turn. Rest is up to you !!

                    So now when your people continue to turn the deaf ear to my requests despite my several complaints & follow-ups, we’re now clueless how my issue has to be addressed by them. It has now become very frustrating to follow up every day & see that no concrete action is being taken by your staff, You guys are turning it round and round and believe me now it’s been enough of it. Also, At the same time, It is hugely disappointing to see the kind of responses with NO accountability in place & so is the customer support of a world-renowned brand in such shoddy hands. Look, I don't want anyone to lose anyone’s job. I wouldn't wish joblessness on anyone else. Not with the state of our economy, for sure. But I also don't normally have to email CEOs asking for help because their staff aren't "with it".

                    I understand that all of the industries are being hit hard due to the pandemic that is sweeping the entire globe and that these requests must be addressed immediately, at least in an attempt to build the confidence & trust across the consumers. With this sort of experience, Not sure if I made the right decision dealing with you, in fact i should have booked this from somewhere (irrespective of the COVID scenario) and would not have faced such an inconvenience.

                    While we are at standstill waiting for someone to look into it diligently for quite some time, Appreciate if you could rope in a relevant senior most team to help expedite and take appropriate action on these issues & compensation part, in order to restore my faith in your services.

                    P.S. In conclusion, I wish that this matter will be settled as everything that transpired has caused a great deal of stress and hassle on my part that need to be compensated appropriately.

                    Just to note, Mr. Sanjeev Tripathi, My uncle had placed an order on behalf of me.
                    Regards,
                    Abhishek
                    Aug 5, 2021
                    Complaint marked as Resolved 
                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                    Jun 29, 2021
                    Updated by Abhitronix
                    Please help provide a resolution to this at the earliest.
                    Verified Support
                    Jul 01, 2021
                    Flipkart Customer Care's response
                    We will revert on it.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      N
                      Niraj kumarbirpur
                      Jun 29, 2021
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Dear sir,

                      With humble submission I would like to inform you that the above subjected order I'd Order ID - OD[protected]
                      Is being deliver on 28.06.2021 12.08 pm and the product was differ from by packing image as shown before purchase. Due to misleading in images I have purchased the upgrade version as I am never purchase quick heal product before. Hence this product is of no use to me.

                      Because this is a non refundable I would like to urge about the replacment of this product so that I will come to my use.

                      Here I am sharing the image which is also kept yet in misleading format as traped .
                      You will see how seller is used photoshoped image to sell their product


                      1. You will see blueing the identity of and few information in right side of 36 writen in the picture.

                      2. The name they provided as similar to the product "quick heal total security 1.0 " rather than to " quick heal total security upgrade " .

                      By ending my conversation to you that I am not mentioned here for refund I only ask you to find the way of replacement of similar kind of product. Because seller knows that this product is of non refundable hence he misleads people for selling product. I hope a prompt action form the end of flipkart team and senior official in this regards.

                      Contact info
                      [protected]@gmail.com
                      [protected]
                      Jun 29, 2021
                      Complaint marked as Resolved 
                      Nothing have resolved
                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Jul 01, 2021
                      Flipkart Customer Care's response
                      We will revert on it.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        D
                        dascompany
                        Jun 29, 2021
                        Report
                        Copy

                        Flipkart main aapse Saman kharida Bharosa Karke lekin aapane Mere Bharosa Tod Diya Mera Saman replacement ka Jagah Mein Mujhe 15 din bad Mein delivery Dega ...kaun sa policy hai bhai ... kya Flipkart se Saman kharidne ka Saja .
                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                        Jun 29, 2021
                        Updated by dascompany
                        my order ID: OD[protected]
                        Jun 29, 2021
                        Updated by dascompany
                        main jo Flipkart se kharida tha vah mujhe nahin bheja ... Mera Kya Kasoor Hai Bhai batao ..

                        Jun 29, 2021
                        Updated by dascompany
                        Flipkart Mera support karo ... main tumse bahut Saman kharida lekin Aisa mat karo kisi ke sath ... Mera Umeed hai jaldi Mera problem solve kar doge ..🙏

                        Verified Support
                        Jun 30, 2021
                        Flipkart Customer Care's response
                        We will revert on it.
                        Jul 10, 2021
                        Updated by dascompany
                        Flipkart — BROWNIE FOLDING Engineered Wood 2 Seater Dining Table Pre-assembled Seller:SLEEPCARE INC 1, 399

                        Dear Flipkart, different colour and damaged product...

                        Jul 25, 2021
                        Updated by dascompany
                        Sir/madam,
                        I'm writing this to inform you that I've been blocked from my account on flipkart.
                        I'm a really old customer, me and my family always buy from flipkart only,
                        I want to know the reason for this as well as
                        Please unblock me
                        Some of my orders are still on the way.
                        Jul 25, 2021
                        Updated by dascompany
                        main Vishwas Karke Flipkart se Saman Leta Hun lekin Flipkart Ne Mera Vishwas Toda Saath Saath Mera account block kar diya .

                        ek baat Hamesha Yad rakhiy... Samay kaise bhi na ho Imaan Nahin badalna chahie 🙏

                        Jul 25, 2021
                        Updated by dascompany
                        Flipkart se 40000 ka saman kharidne ka baat bhi Laat Maar Ke fek Diya .
                        Jul 25, 2021
                        Updated by dascompany
                        Har Koi Insaan Kitna bhi Badi Kyon Na Ho Jaaye, uska asali aukat pata chal jata hai . bus thoda sa Intezar Karna hoga,
                        Jul 25, 2021
                        Updated by dascompany
                        mujhe block kar diya aur mera 4 order bhi hai Kuchh repl bhi hai ? aur ek Saman ka replacement bhi hai, lekin aap Logon Ne Achcha nahin kiy
                        Helpful
                        1 other people found this review helpful
                        1 found this helpful
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          K
                          Krish2477
                          Jun 29, 2021
                          Report
                          Copy

                          I ordered my current phone in 2017 through Flipkart and in the tracking option it was written "out of delivery area(pincode and address mismatch) and they called me from the nearest hub which is 60 kms far away, and told me that your area is out of service and if you want your order come and take it, we won't come there. However I don't live in any village or rural area, and all other companies are able to deliver items to door eventually I had to go there. But again, running out of luck I ordered another phone to upgrade through Flipkart after 4 YEARS, still the same thing, they haven't improved a bit, can't you just deliver simply?? Why to give excuses and fake promises that you'll improve?? Just do you goddamn job properly...
                          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            M
                            Midhunmp
                            Jun 29, 2021
                            Report
                            Copy

                            In my orders section i cannot see invoice download option. I need invoice regarding the claims i want to perform.
                            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              I
                              Iman13
                              Jun 29, 2021
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Address: Benglaru

                              Does this link belong to Flipkart https://flipkart19.com/pages/register/register?pcode=93bj They are asking for investment on your name and later Freezes amount of people. They have freezed my Rs 1500 and are asking for more investment of Rs 3600 to Rs 20000 to release my freezed amount . This below contact number +[protected] belongs to customer service executive who says she is from Flipkart . If its your link I can invest more please do reply is this https://flipkart19.com/pages/register/register?pcode=93bj your link ?? Do reply.
                              Aug 13, 2021
                              Complaint marked as Resolved 
                              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                              Jun 29, 2021
                              Updated by Iman13
                              Does this link belong to Flipkart https://flipkart19.com/pages/register/register?pcode=93bj They are asking for investment on your name and later Freezes amount of people. They have freezed my Rs 1500 and are asking for more investment of Rs 3600 to Rs 20000 to release my freezed amount . This below contact number +[protected] belongs to customer service executive who says she is from Flipkart . If its your link I can invest more please do reply is this https://flipkart19.com/pages/register/register?pcode=93bj your link ?? Do reply.

                              Verified Support
                              Jun 30, 2021
                              Flipkart Customer Care's response
                              We will revert on it.
                              Is it scam or trusthworthy please do tell me. If its not scam then its good for humanity these days. As huge number of people these corona days have lost jobs but if its scam then they can loot and exploit huge amount of huge number o[censored]nemployed youth in corona. So please make sure what it is ? If its not scam then post that also .
                              Helpful
                              6 other people found this review helpful
                              6 found this helpful
                              1 Comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                Sir I am Ram bilash

                                I am trying to make a purchase using a HDFC credit card. This is a card I have used with Flipkart many times before and am using with other vendors (eg Amazon) regularly. I received the message "transaction was declined on the basis of risk checks" (see attached screen print).
                                Please advise how to clear this, so that I can make payments as before.
                                I wish to make a purchase.

                                I...
                                Helpful
                                108 other people found this review helpful
                                108 found this helpful
                                4 Comments
                                Report
                                Copy
                                J
                                Jiban7
                                Jun 29, 2021
                                Report
                                Copy

                                Address: Bengaluru, India

                                Hi Team,

                                I have purchased a kodak Android Tv along with complete care protection on January 2021. On 26th of may my Tv is not powered on & I have raised a complain for repair. The engineer came and ordered for parts. in 7th he again came & confirmed they've delivered the faulty parts. and again he order for the parts on 8th of June. There is a 21 Days TAT to replace the parts and repair as per the terms & condition. But I didn't received any update on it. Today again I have called and they told parts is not available and the have not confirm yet what will be now do, In ask for new Tv replacement or money returns, but they didn't confirm it.
                                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  A
                                  AswathySundaresan
                                  Jun 29, 2021
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  I have ordered a 18Watt type C charger from Flipkart (Order ID - OD[protected]. But the received product was a very old charger, which someone has used. The adapter was full of scratches and the writings showing the specifications of the charger was mostly faded. Also the Product was not protected in a plastic covering which usually the new products will have. I am expecting atleast minimum level of honesty from Flipkart. If you cheat customers like this, how can we trust and buy something more costly from your company.
                                  Aug 13, 2021
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  Jun 30, 2021
                                  Flipkart Customer Care's response
                                  Hi, We are sorry for the trouble caused. We're writing to you about your Royalzy Type C Fast Charger 18Watt with Quick Charge 3.0 Support 3 A Mobile Charger with Detachable Cable with order ID OD[protected]. We’d like to let you know that the seller has confirmed that the refund of Rs. 509/- has been completed on 29 Jun 21 and should be reflecting in your account by now.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    D
                                    Dinesh Singh
                                    from Delhi, Delhi
                                    Jun 29, 2021
                                    Report
                                    Copy

                                    Address: M/s Grip Engineers pvt. Ltd. , piyala road , Sikri , Ballabgahr-121004

                                    मैंने दिनांक -04.08.2020 को सीलिंग फैन खरीदा है, सीलिंग फैन की पूरी स्थापना के बाद ठीक से काम कर रहा है, अब सीलिंग फैन बंद होने की तुलना में ठंड का मौसम शुरू करें, लेकिन दुर्भाग्य से मार्च का महीना गर्मियों में गर्म होता है, जैसे कि सीलिंग फैन, पंखा ठीक से काम नहीं कर रहा है
                                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      D
                                      Devesh00967
                                      Jun 29, 2021
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Address: Satteshwar, Satteshwar

                                      Hi,
                                      It is second time that my flipkart acount has been suspended and many time call to Customer exicutive but ther are not proper responding and drop email but no response kindly check my account and unblock it

                                      Mobile number-[protected]
                                      Email- [protected]@gmail.com
                                      Aug 9, 2021
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Jun 29, 2021
                                      Updated by Devesh00967
                                      Hi,
                                      It is second time that my flipkart acount has been suspended and many time call to Customer exicutive but ther are not proper responding and drop email but no response kindly check my account and unblock it

                                      Mobile number-[protected]
                                      Email- [protected]@gmail.com
                                      Verified Support
                                      Jun 30, 2021
                                      Flipkart Customer Care's response
                                      We will revert on it.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit