Claimed

Red Bus Complaints & Reviews

3.4
Updated: Oct 14, 2026
Complaints 4005
Resolved
2576
Unresolved
1429
Contacts

File a complaint to Red Bus

Having problems with Red Bus?

File a complaint and get it resolved by Red Bus customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Red Bus reviews & complaints page 50

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
V
Vijay NN
Nov 20, 2021
Report
Copy

Wrong date ( instead of 20th Nov I mentioned 21st nov). Please change the date immediately. Bus departure time will be same.

Ticket number- TQCG34080244
Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    R
    Rajeshree Rathod
    Nov 19, 2021
    Report
    Copy

    I booked two night bus tickets from redbus with zingbus from bhuj to surat on 19.11.21. They give all confirmation, otp, ticket number etc. Evening they messaged that ticket is cancelled due to operational issues. And no other night bus available at lone rto circle of bhuj. Zingbus had planned two bus on same day. One bus was standing at rto circle bhuj and it was clearly seeming that there were no operational issues. Due to less passengers, they cancelled one bus. Atleast they should inform a day earlier. Troubled us a lot on last moment and ruined trip fun.
    Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
    Hi,

    Greetings from all o[censored]s, here at redBus!

    We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

    You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

    With regards,
    Team redBus

    Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
    Helpful
    Found this helpful?
    1 Comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      G
      Garikapati Harshadeep
      Nov 19, 2021
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: Redbus India Corporate Offices Address : 7th Cross, Domlur Layout, Bangalore, Karnataka – 560071.
      Website: m.redbus.in

      On 18th nov 2021, i have purchased two tickets of Rs.2, 310 from Tirupati to Vijayawada from redbus of Rajesh travels... The bus was cancelled by the operator due to heavy rains. I didn't get satisfactory reply from reply from redbus other than automated response.. hence i request the total amount mentioned above to the original payment method... The ticket no is TQCD44669823
      Mar 11, 2022
      Complaint marked as Resolved 
      Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Feb 03, 2022
      Red Bus Customer Care's response
      Dear Garikapati,

      Greetings from redBus Team!.

      Thank you for reaching out regarding your ticket number TQCD44669823.

      As we discussed during our phone conversation, we are happy to inform you that the amount has been refunded to the original source of payment used by you. A screenshot of the refund initiation from our end has also been attached for your reference.

      As per the standard banking procedure the amount will be refunded within 5 to 7 bank working days in the name of IBIBO Group Pvt/redBus.

      Below the refund details:
      Refunded Amount: Rs. 2310/-
      Initiated on: 29/11/2021
      Source: Original mode of payment
      ARN or Refund Reference Number:[protected]

      If you do not receive this amount within the expected time, please reach out to your Bank customer care team using the number mentioned on the back of your card with the above provided refund reference number. In case this payment was made using a credit card, please check the previous statement/unbilled transactions before reaching out to the bank.

      Your redBuddy
      Helpful
      1 other people found this review helpful
      1 found this helpful
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        H
        Hariom Rathour
        Nov 18, 2021
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Address: Vikas travel,shop no-90, Khanna market,New delhi

        Sir, maine Delhi se sanchor k liye bus book ki hai redbus se Vikas travell ki.Redbus me jo details dikhayi thi usse jo bus aayi hai wo puri trh alag hai.Naa ac hai naa clean hai.Staf behaviour bhi bekar hai ladne ko taiyaar ho jaate hai.
        Dec 26, 2021
        Complaint marked as Resolved 
        Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
        Nov 18, 2021
        Updated by Hariom Rathour
        Bus ki sthiti dekhiye kya haal hai
        Verified Support
        Nov 25, 2021
        Red Bus Customer Care's response
        Hi,

        Greetings from all o[censored]s, here at redBus!

        We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

        You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

        With regards,
        Team redBus

        Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          S
          SUNDER THRISSUR
          Nov 16, 2021
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Sir I am book a ticket to Madurai to Calicut on 20.11.21.but some reason we dropped the travel.I trying cancel the ticket bur not possible. kindly help me to cancel the ticket and refund the amount in my account.
          Jan 2, 2022
          Complaint marked as Resolved 
          Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Nov 18, 2021
          Red Bus Customer Care's response
          Hi,

          Greetings from all o[censored]s, here at redBus!

          We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

          You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

          With regards,
          Team redBus

          Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            P
            projukta
            Nov 16, 2021
            Report
            Copy

            I booked my bus tickets from redbus.in online for journey on 30.12.2021 from siliguri to kolkata. On paying Rs.3597.00 they confirmed journey by royal cruiser (seat nos. 1, 2 & 8).
            Subsequently on 05.11.2021 at 22.48 hrs. and again on 12.11.2021;16.21 hrs. one message was sent by redbus that they can not allot me seats and that the full refund of money will take place.
            But unfortunately I have not been paid back the amount of Rs.3597.00 even after lapse of 10 days.
            It is quite embarassing and matter of mental tension.
            Please look into the matter and send me feed back of the status.
            Thank you.
            D K DATTA
            Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
            Hi,

            Greetings from all o[censored]s, here at redBus!

            We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

            You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

            With regards,
            Team redBus

            Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
            Please find the followings for your doing the need ful:
            Ticket no.TQBZ83151768
            PNR No.[protected]
            Date of journey 30.12.2021 from siliguri to kolkata
            Seat nos.1, 2 & 8.
            Email ID: [protected]@gmail.com
            Regards,
            Projukta.
            Helpful
            2 other people found this review helpful
            2 found this helpful
            2 Comments
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              S
              Sharanya@Iyer
              Nov 16, 2021
              Report
              Copy

              My destination is palanpur for which i was charged 1490/- & they have droped me in ahmedabad half way to my destination... What should I do
              How correct it is to drop a woman midway... I didnt expect such worst service from redbus & neeta tours & travels
              I want my refund for this travel
              Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
              Hi,

              Greetings from all o[censored]s, here at redBus!

              We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

              You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

              With regards,
              Team redBus

              Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
              Helpful
              Found this helpful?
              1 Comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                S
                Sharanya@Iyer
                Nov 15, 2021
                Report
                Copy

                I am travelling and inside bus... Someone is smoking & i feel nauseatic & uncomfortable... I already told this to my bus attendant but he is careless about it... Being a woman travelling alone I am helpless in this situation
                Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                Hi,

                Greetings from all o[censored]s, here at redBus!

                We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

                You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

                With regards,
                Team redBus

                Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                Helpful
                Found this helpful?
                1 Comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  M
                  mahendra258036
                  Nov 15, 2021
                  Report
                  Copy

                  Website: redbus

                  I had booked a ticket through phone pe but booking cancelled and money deducted and credited to redbus wallet, pls transfer my wallet money to my bank account
                  Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                  Hi,

                  Greetings from all o[censored]s, here at redBus!

                  We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

                  You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

                  With regards,
                  Team redBus

                  Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  1 Comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    S
                    Saurabh Haldwani
                    Nov 14, 2021
                    Report
                    Copy

                    Booked a bus through Red bus on 12th november from Delhi to Agra. Pick up man Amit kesarwani [protected] from hans travels was extremely rude and threatened us to get down from the bus. Asked for extra money. Misbehaving with the passengers. He was drunk and abused us for no reason. He said things I cannot even write it down here. It was a extremely bad experience. I will never use this travel agency again and will recommend other the same. We like to travel to have good time in life. Not to fight with pity staff of your. The situation was extremely embarassing
                    Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                    Hi,

                    Greetings from all o[censored]s, here at redBus!

                    We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

                    You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

                    With regards,
                    Team redBus

                    Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    1 Comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      R
                      RAVI SHIVANGE
                      Nov 13, 2021
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Address: kirtane baugh, magarapatta

                      Hi, i was booked ticket of BABA travels on 3 rd of NOV 21 from pune to udgir. I was waiting since boarding time i.e. 9:30 pm & taken so many follow-ups with driver and operator but they answered me like we are here and there and lastly they missed their responsibilities they never forget to pick me . i called to customer care as well 2 3 times but i never get any positive reply . this is my humble request to you please make refund otherwise ill take strong action against this issue.
                      Dec 28, 2021
                      Complaint marked as Resolved 
                      Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Nov 18, 2021
                      Red Bus Customer Care's response
                      Hi,

                      Greetings from all o[censored]s, here at redBus!

                      We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

                      You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

                      With regards,
                      Team redBus

                      Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                      Refund the amount
                      Helpful
                      1 other people found this review helpful
                      1 found this helpful
                      1 Comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        S
                        Sarath 77492
                        Nov 13, 2021
                        Report
                        Copy

                        I have booked my ticket in Nov 13 but it is not booked and amount debited. After some time refund directly to my red bus wallet in place of my UPI without my knowledge.There no proper support also.
                        Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                        Hi,

                        Greetings from all o[censored]s, here at redBus!

                        We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

                        You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

                        With regards,
                        Team redBus

                        Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        1 Comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          P
                          Prasanna Mutapally
                          from Nizamabad, Andhra Pradesh
                          Nov 12, 2021
                          Report
                          Copy

                          I booked 2 tickets today(12 Nov 2021). I cancelled them. I got a message saying that money has credited to your bank account but till now money has not credited.
                          Please credit it ASAP.

                          Ticket number: 66479882
                          Email: [protected]@gmail.com
                          Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            P
                            Praveen tirumalla
                            Nov 12, 2021
                            Report
                            Copy

                            HI,

                            This is Praveen, I Travelled on 7th November from KVR TO HYD, But i didn't get any voice for this trip, i requested via Red bus help, but no use please try to send my invoice asap.

                            Ticket Number: TQBZ39002750
                            PNR No: 1356255
                            EMAIL: [protected]@gmail.com
                            Thanks
                            praveen.
                            Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              R
                              Rahul Patwekar
                              from Aurangabad, Maharashtra
                              Nov 11, 2021
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Address: House no 4970,Matruchaya,Kanade Lane,Near Kauthichi Talim,

                              We have booked 2 seats for Malegaon Nasik from Ahmednagar and bus went to Aurangabad road. My wife having idea of road and they said bus can't go to Malegaon Nasik.
                              Bus is for Malegaon vashiim. Very bad service by red bus. They drop down wife and children's in ghodegaon which is 35 Km away from Ahmednagar which is pickup point.
                              Who is responsible if any thing mishappened?
                              We don't have vehicle for pickup of wife and children s?
                              We will definitely escalate the matter with higher authority and media.
                              Feb 3, 2022
                              Complaint marked as Resolved 
                              Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Jan 03, 2022
                              Red Bus Customer Care's response
                              Dear Ravi,

                              Greetings from redBus Team!.

                              Thank you for reaching out regarding your ticket number TQC[protected].

                              We understand how troublesome an experience it has been due to the change in the dropping point. Please be rest assured, the feedback has been noted and shared with Mahendra Travels.

                              As shared during our phone conversation, happy to share that the bus operator has agreed to provide a refund entirely. The refund has been initiated from our end back to the source account. Kindly refer to the email for more details on the refund.

                              Thank you,
                              Stay safe, stay healthy
                              Team redBus
                              redBus mTicket
                              Route: Ahmednagar to Malegaon (nashik)
                              Ticket No: TQC[protected]
                              Primary Passenger: Vinita Patavekar (35, FEMALE)
                              PNR:[protected]
                              Trip Code: 5401
                              Travels: Mahendra Travels
                              Departure: 05:15 PM Nov 11, 2021
                              Seat Numbers: 8, 7
                              Boarding point: National travels, opp-3
                              Address: National travels, opp-Th
                              Boarding point contact: [protected]
                              Mahendra Travels Customer Care:[protected]
                              Check your ticket : https://s.redbus.com/z4orlni
                              This trip is insured with icici
                              redBus Support: https://www.redbus.in/info/redcare
                              Please Note: It is mandatory to follow the travel guidelines of your source and
                              destination state for travel. View Guidelines: https://bit.ly/redbus-guidelines
                              Rahul Patwekar's [Complaint's author] reply, Nov 13, 2021
                              If we have not received reply then escalate matter with higher authoriies
                              Didn't receive any reply ??

                              Kindly contact on [protected] & [protected]
                              Rahul Patwekar's [Complaint's author] reply, Nov 13, 2021
                              Still issue is not resolved ?

                              Kindly confirm time period for resolve the issue ?
                              Helpful
                              1 other people found this review helpful
                              1 found this helpful
                              2 Comments
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                Y
                                Yhsjjs
                                Nov 10, 2021
                                Report
                                Copy

                                Address: Mumbai

                                I was waiting for your bus at bus stop. spent 500₹ on cabs as my hom I called redbus 3 times on that day to confirm.. No
                                Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                Hi,

                                Greetings from all o[censored]s, here at redBus!

                                We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

                                You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

                                With regards,
                                Team redBus

                                Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                1 Comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  G
                                  Gzhva
                                  Nov 10, 2021
                                  Report
                                  Copy

                                  Address: Mumbai

                                  I was waiting for your bus at bus stop. spent 500₹ on cabs as my hom I called redbus 3 times on that day to confirm.. No
                                  Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Hi,

                                  Greetings from all o[censored]s, here at redBus!

                                  We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

                                  You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

                                  With regards,
                                  Team redBus

                                  Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                                  Helpful
                                  1 other people found this review helpful
                                  1 found this helpful
                                  1 Comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    A
                                    Aastha108
                                    from Palampur, Himachal Pradesh
                                    Nov 9, 2021
                                    Report
                                    Copy

                                    Website: redbus.in

                                    I had booked a bus ticket from Manali to Delhi via Redbus but did not get the invoice in the mail.
                                    Tried calling customer care but they cut my call without answering my query. This happened twice. Clearly, your employees don't know how to handle customer requests. Request you to look into this ASAP.
                                    Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      S
                                      Report
                                      Copy

                                      Address: Hyderabad
                                      Website: Redbus.co.in

                                      I was waiting for your bus at bus stop. spent 500₹ on cabs as my hom I called redbus 3 times on that day to confirm.. No one informed me that bus is cancelled.. No message.. No call from operator or redbus
                                      Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Hi,

                                      Greetings from all o[censored]s, here at redBus!

                                      We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

                                      You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

                                      With regards,
                                      Team redBus

                                      Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      1 Comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        A
                                        anji@123
                                        from Hyderabad, Telangana
                                        Nov 8, 2021
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        [protected]
                                        [protected]
                                        not pickup the driver on date, because not avalability of service jagan travels.red bus is wrongly showing route.
                                        refund
                                        Nov 8, 2021
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        pickup issue
                                        Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit