Claimed

Red Bus Complaints & Reviews

3.4
Updated: Oct 14, 2026
Complaints 4005
Resolved
2576
Unresolved
1429
Contacts

File a complaint to Red Bus

Having problems with Red Bus?

File a complaint and get it resolved by Red Bus customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Red Bus reviews & complaints page 52

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
D
Dhananjay Deokar
Oct 23, 2021
Report
Copy

Address: 103, Veer Savarkar Nagar Near Reti Mandi

I tried booking bus from Surat to Indore following were details . I didnot received any Ticket the amt 605 is deducted by bank . pls repay refund the amount Rs 605
17-Oct-21
(17-Oct-2021)
TO TRANSFER
INB Redbus
[protected]IGAMFTQR
TRANSFER TO 4599558
162090
605.00 .
Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
Hi,

Greetings from all o[censored]s, here at redBus!

We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

With regards,
Team redBus

Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
Helpful
Found this helpful?
1 Comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    V
    Vijay dania
    Oct 21, 2021
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Dear sir
    on dt 20.10.2021 I booked my ticket from kullu to chandigarh through your company with ICE angels tours and travels in the name of MUKESH aged 62 yrs. I paid Rs. 1050.00 on line from your office/company i received my confirmation of ticket.And mobiles no.s were provided for further help/ enquiry. when I contacted on same no.s operator denied for my confirmation although i had sent your confirmation ticket screen shot to him.Rather he told me that seats are booked already offline . Apart from my financial losses i was mentally harrased. Inspite of relaxation or other benefits your company management humilated a senior citizen.
    i request you to refund my money and take a n examplary action against the erroring one. Along with my compaint I am a sending /attaching proofs of my confirmed ticket.
    MUKESH

    redBus mTicket
    Route: Kullu to Chandigarh (Punjab)
    Ticket No: TQBG21233687
    Primary Passenger: mukesh 62, MALE
    PNR: 10127
    Trip Code: 2
    Travels: ICE Angel Tour and Travels
    Departure: 08:00 PM Oct 20, 2021
    Seat Numbers: 13
    Boarding point: Kullu
    Address: By Pass Kullu
    Boarding point contact: [protected] [protected] [protected]
    ICE Angel Tour and Travels Customer Care: [protected]
    Check your ticket : https://s.redbus.com/8lx4epm
    redBus Support: https://www.redbus.in/info/redcare
    Please Note: It is mandatory to follow the travel guidelines of your source and
    destination state for travel. View Guidelines: https://s.redbus.com/udwdp75
    Mar 11, 2022
    Complaint marked as Resolved 
    Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
    Verified Support
    Feb 03, 2022
    Red Bus Customer Care's response
    Dear Mukesh,

    Greetings from redBus Team!.

    Thank you for reaching out regarding your ticket number TQBG21233687.

    As we discussed during our phone conversation, we understand how much of an inconvenience it must have caused for not allowing you to travel. Your feedback has been shared with ICE Angel Tour and Travels, so the quality of service can be improved.

    As a gesture of goodwill we’re happy to provide you with a credit of Rs. 1050/- back to the source used to make the payment at the time of booking on 26/01/2022.

    As per the standard banking procedure the amount will be refunded within 5 to 7 bank working days in the name of IBIBO Group Pvt/redBus.

    Below are the refund details:
    Refunded Amount: Rs. 1050/-
    Initiated on: 26/01/2022
    Source: Original mode of payment
    If you do not receive this amount within the expected time, please reach out to the Bank customer care team using the number mentioned on the back of your card. Incase this payment was made using a credit card, please check the previous statement/unbilled transactions before reaching out to the bank

    Stay safe, stay healthy!

    Your redBuddy
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      S
      Shivam Dania
      Oct 21, 2021
      Report
      Copy

      Hello,
      Last night I booked ticket from kullu to delhi via ice angel travel agency. The charges of ticket was 1050 . I booked this ticket from redbus but when I told the operator to check the ticket, he clearly denied and said there is no booking of this ticket number .

      I am filling this complaint for showing your inconvenience behavior and I am requesting you to send my money back.
      Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
      Hi,

      Greetings from all o[censored]s, here at redBus!

      We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

      You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

      With regards,
      Team redBus

      Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
      Helpful
      Found this helpful?
      1 Comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        K
        Kuttikz
        from Kannur, Kerala
        Oct 20, 2021
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Address: Surya PG, Near SJES college,Medahalli, Bangalore,560049

        Respected sir,

        I will book a ticket from Kannur to Bangalore on October 15 at 11 Pm . That time first payment was done at Google pay . But Google pay will some server issue .so payment was on processing .So I do another payment method like Paytm .That payment was successful and my ticket was confirmed.After few minutes Google pay money also debited to redbus for that same ticket.So, for that ticket two time, my money was debited to my account.Due to some family issue I was cancelled that confirmed ticket and that amount will be refunded for me .But Google pay money is not refunded.
        I also visited my bank and they will say money will debited to redbus, they will definitely refund your money . Same response is taken to Google pay helpline.
        So I humbly request you to take necessary action for this valuable problem.

        My ticket details and payment screenshot is attached with this Complaint.

        Reg mobile No ([protected]).
        Mail ([protected]@gmail.com)
        Mar 13, 2022
        Complaint marked as Resolved 
        Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Jan 26, 2022
        Red Bus Customer Care's response
        Dear Arun,

        Greetings from redBus Team!

        Thank you for reaching out regarding your refund of the extra deductions.

        As we discussed during our phone conversation, thank you for your confirmation of the refund receipt. We believe the concern was addressed with the consent received.

        Thanks and regards,
        Team redBus
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          V
          Vĩčķŷ Patil
          Oct 18, 2021
          Report
          Copy

          Red bus is very bad performance don't tickets book ist this side
          Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
          Hi,

          Greetings from all o[censored]s, here at redBus!

          We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

          You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

          With regards,
          Team redBus

          Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
          Sachi vat che
          Helpful
          Found this helpful?
          2 Comments
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            S
            Ssrastd7
            from Srikakulam, Andhra Pradesh
            Oct 18, 2021
            Report
            Copy

            Website: www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=m.redbus.in/&ved=2ahUKEwiH6tWAgdTzAhVIzzgGHXCeAsoQFnoECC4QAg&usg=AOvVaw0FTZbr8O2VORiB5fUwQz8g

            On the date of October 17th 2021 .I have booked a ticket with PNR no SKT937213 from Ramatalkies Visakhapatnam to Ganesh Nagar chintal, Hyderabad
            .Hear I have a problem with the halting station which showed while booking ticket..
            But while conversation with driver, they told me that there is no halting station at chintal... kindly take action on refund our money or else I will file a complaint at consumer court of law.
            Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              S
              Shivi Rishi Pandey
              Oct 17, 2021
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: Redbus.com

              I booked a bus manali to delhi thorough redbus.com
              I don't get my bus it provide me wrong bus and bus number 27/28
              This is really Fraud...
              Mar 17, 2022
              Complaint marked as Resolved 
              Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Feb 03, 2022
              Red Bus Customer Care's response
              Dear,

              Greetings from redBus Team!

              Thank you for reaching out regarding your ticket number TQBC10780146.

              We understand that your experience during the journey fell short of expectations due We understand how much of an inconvenience it must have caused due to the below experience regarding ceat change. This is definitely not the experience we want for our customers. Your feedback has been shared with Himachal Travels Height so the quality of service can be improved.

              Stay safe, stay healthy!

              Your redBudd
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                S
                Shivi Rishi Pandey
                Oct 17, 2021
                Report
                Copy

                Address: Redbus.com

                We booked tow tickets to manali to shimla tickets number 21and 22

                We didn't get my seat ...it provide me 27or 28 ...
                Tickets number is TQBC10780146
                PNR NO. 34619
                THIS IS REALLY Fraud OR MISS USE OF OUR ROGHTS
                I BOOKED THAT BUS I NOT FOUND
                Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  P
                  Pala123
                  from Tinsukia, Assam
                  Oct 17, 2021
                  Report
                  Copy

                  Address: PALASH DUTTA,BONGALPUKHURI(EAST)

                  Dear sir/ ma'am.
                  Please do me a favour. The gender of the passengers of ticket no. 17 and 18 in Rishi India bus service for 19.10.2021 at 10:30 a.m. from Jorhat to Ghy should be female instead of male.
                  With regards
                  Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                  Hi,

                  Greetings from all o[censored]s, here at redBus!

                  We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

                  You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

                  With regards,
                  Team redBus

                  Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                  Pala123's [Complaint's author] reply, Oct 18, 2021
                  Dear sir/ma'am
                  Please issue me a duplicate ticket or something else, as my
                  journey is tomorrow.
                  With regards.
                  Hi,

                  Greetings from all o[censored]s, here at redBus!

                  As informed earlier, we would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

                  You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

                  With regards,
                  Team redBus

                  Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  2 Comments
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    A
                    anita guglani
                    Oct 17, 2021
                    Report
                    Copy

                    I booked 3 tickets from red bus of safar bus on 13 oct.
                    It was from Ujjain to Delhi dated 17 oct.ay 7:15 pm
                    But on 17 oct.at 12 :30 pm I got the mail that bus to Delhi is cancelled.I called at custmor care no.but their attitude was casual .when I questioned how I will travel now at such ashort notice.
                    The was MANAGE YOURSELF.
                    My family has to check out hotel.I have to face lot of agony, stress.No bus is available from Ujjain to Delhi
                    .I have to hire cab till Indore.and search bus from there.
                    Such unprofessional treatment with custmor was not expected from you.
                    It was your responsibility to arrange an alternative for us.
                    Very disheartening and rude
                    behaviour.
                    Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                    Hi,

                    Greetings from all o[censored]s, here at redBus!

                    We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

                    You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

                    With regards,
                    Team redBus

                    Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    1 Comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      S
                      Samsani Hymavathi
                      from Mumbai, Maharashtra
                      Oct 17, 2021
                      Report
                      Copy

                      Website: www.redbus.com

                      I have booked the ticket from Chennai to ravulapalem and ticket amount deducted twice and same shown in the back statement. Please do the needful
                      Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                      Hi,

                      Greetings from all o[censored]s, here at redBus!

                      We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

                      You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

                      With regards,
                      Team redBus

                      Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      1 Comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        S
                        shankerA
                        Oct 15, 2021
                        Report
                        Copy

                        As per redbus site reschedule policy mentioning...but practically the site not allowing to reschedule confirmed tickets before ...its making business to cancel and rebook tickets to get amount
                        Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                        Hi,

                        Greetings from all o[censored]s, here at redBus!

                        We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

                        You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

                        With regards,
                        Team redBus

                        Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        1 Comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          S
                          surendrasinghdeora
                          from Nagpur, Maharashtra
                          Oct 15, 2021
                          Report
                          Copy

                          I booked my ticket from Sumerpur to Ahmedabad, I have 5 luggage and two kids with me I started my journey from Sumerpur, and after 60 km near Swaroop Ganj, Bus member asked us to change the bus and transfer all the luggage to another bus and all of this happened suddenly, the question in my mind was WHY? No issue in existing bus than why suddenly this happened.
                          Also, the condition of 2nd bus was too. Bad. I will not travel again with MR.
                          Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                          Hi,

                          Greetings from all o[censored]s, here at redBus!

                          We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

                          You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

                          With regards,
                          Team redBus

                          Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          1 Comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            N
                            nageswararao sativada
                            Oct 13, 2021
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Website: Redbus

                            I have booked a ticket with phone number [protected] from vizag to ongole for 9.00 pm bus of srikrishna travels on 12th oct(seats 11 and 12) for travelling on 13th

                            I haven't received any booking update in redbus app though money debited. So I booked another tickets with numbers 14 and 15th for the same bus and that was confirmed through redbus app.
                            Now all the tickets 11, 12, 13, 14 got booked on my name. There was wastage of 2 tickets and money worth 2, 500 due sheer negligence of redbus in sending me booking details. Though I checked app for many times booking details weren't shown
                            Nov 18, 2021
                            Complaint marked as Resolved 
                            Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Oct 15, 2021
                            Red Bus Customer Care's response
                            Hi,

                            Greetings from all o[censored]s, here at redBus!

                            We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

                            You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

                            With regards,
                            Team redBus

                            Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              S
                              Some Singh
                              Oct 12, 2021
                              Report
                              Copy

                              While booking from Jaipur to Banswara Rajasthan, amount 735/- debited but failed in your system. Plz refund the amount immediately.
                              Regards,
                              Some Singh
                              Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                S
                                Some Singh
                                Oct 12, 2021
                                Report
                                Copy

                                Address: Jaipur

                                Amount Rs. 735 debited from my account but shown as transaction failed. Plz refund the amount immediately. After that again transaction done & successful & bus booked from Jaipur to Banswara Rajasthan. 2 times payment done, so plz refund of 1 trxn of 735/- to my account. Waiting.
                                Some Singh
                                [protected]
                                Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                Hi,

                                Greetings from all o[censored]s, here at redBus!

                                We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

                                You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

                                With regards,
                                Team redBus

                                Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                1 Comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  V
                                  Vno
                                  Oct 11, 2021
                                  Report
                                  Copy

                                  Date: 27/08/2021
                                  Ticket No: TQ9Q52969686
                                  Seat No: Lb - vinoth kumar

                                  Departure: Chennai ( Tambaram)
                                  Destination: Coimbatore( Hopes College)
                                  Travels: Sri Krishna Travels
                                  Fare Amount: Rs 810/-

                                  I Had book the ticket 25/8/2021 and the ticket was conformed but unfortunately the bus was cancelled on the travel day and I had got the Cancellation alert . But still I didn't receive the refund amount and I had followed the customer care on several times but there is no proper response.
                                  Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    M
                                    Manjusha karamala
                                    from Anantapur, Andhra Pradesh
                                    Oct 11, 2021
                                    Report
                                    Copy

                                    I have booked a ticket from Vijaywada to Anantapur on 10/10/2021 . Payment was done but no booking details generated.Later i have booked for the same and Payment was done and booking details also generated. The earlier transaction was done but no booking details. Kindly respond to this issue
                                    Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Hi,

                                    Greetings from all o[censored]s, here at redBus!

                                    We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

                                    You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

                                    With regards,
                                    Team redBus

                                    Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    1 Comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      S
                                      Susmita16
                                      Oct 9, 2021
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Ticket no. 1:TQB[protected]Bus name-MAHABAHUSRIKVRTRAVELS)
                                      Ticket no. 2:TQB[protected]Gupta Travels)
                                      Ticket no. 1 is the bus with got cancelled so I had to book 2nd bus which is ticket no.2.and both the ticket is for same date and same person.
                                      Feb 28, 2022
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Oct 09, 2021
                                      Updated by Susmita16
                                      Additional info:
                                      Ticket no. 1:TQB[protected]Bus name-MAHABAHUSRIKVRTRAVELS)
                                      Ticket no. 2:TQB[protected]Gupta Travels)
                                      Ticket no. 1 is the bus with got cancelled so I had to book 2nd bus which is ticket no.2.and both the ticket is for same date and same person.

                                      Verified Support
                                      Jan 27, 2022
                                      Red Bus Customer Care's response
                                      Dear Susmita,

                                      Greetings from redBus Team!.

                                      Thank you for reaching out regarding your ticket number TQB[protected]. I am Sumanth and I am here to assist you.

                                      We can imagine how troublesome the experience has been due to the unexpected cancellation of the bus. We are happy to share that the bus operator has agreed to refund the entire ticket amount back to the source account.

                                      As per the standard banking procedure, the amount will be refunded within 5 to 7 bank working days in the name of IBIBO Group Pvt/redBus.

                                      Below are the refund details:

                                      Refunded Amount: Rs. 990/-
                                      Initiated on: 11th October 2021
                                      Source: Original mode of payment
                                      ARN Number:[protected].

                                      Thank you for contacting us.

                                      Stay safe, stay healthy!
                                      Team redBus.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        R
                                        Ram Sarswat
                                        Oct 9, 2021
                                        Report
                                        Copy

                                        Sir mene sirohi se bikaner ki tickit book karwai subh 4.22 par muje bus mili jo 7.10 par aake jodhpur kgarab ho gyi kisi ne bhi pessenger ki nhi suni or sham ko 5 bje tak bahar sunsan area me bina pani ke betga k rakha or naa hume hmari money return ki
                                        Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Hi,

                                        Greetings from all o[censored]s, here at redBus!

                                        We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

                                        You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

                                        With regards,
                                        Team redBus

                                        Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        1 Comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit