Claimed

Policy Bazaar Complaints & Reviews

1.2
Updated: Sep 2, 2026
Complaints 1510
Resolved
356
Unresolved
1154
Contacts

File a complaint to Policy Bazaar

Having problems with Policy Bazaar?

File a complaint and get it resolved by Policy Bazaar customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Policy Bazaar reviews & complaints page 71

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
S
sunil_ssnj
from Delhi, Delhi
Jul 16, 2016
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: Gurgaon, Haryana, 122011
Website: www.policybazaar.com

I booked a cigna ttk policy in march16 but my policy was rejected. Now 3 months passed but after several follow ups and providing proof of no refund recvd in my account. Every time they are just replying, "policy bazaar is in touch with cigna for refund" and have very casual approach to a problem. They have very slow escalation matrix and generating interest by holding the money of customers. Policy bazaar application no # 31572746 for rs8742.00
Aug 17, 2016
Complaint marked as Resolved 
Policy Bazaar customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Jul 17, 2016
Policy Bazaar Customer Care's response
Dear Mr. Sharma, We apologize for the inconvenience caused. We would like to inform you that we have escalated your concern to the concerned team and they will revert at the earliest. We solicit your co-operation in the interim. Regards, Soyel Mukherjee [protected]@policybazaar.com
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    R
    raghavmauyra
    from Noida, Uttar Pradesh
    Jun 22, 2016
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Address: Gautam Buddh Nagar, Uttar Pradesh, 201301
    Website: policy bazaar

    Dear team

    Despite of chasing several times i have not received my car insurance policy (From l&t insurance) booked on 17/june. My previous has been expired and i am facing trouble because of your delays and very disappointed.

    My order no. 33104687. Need a quick revert on the same.
    L&t insurance proposal [protected]

    Regards
    Karan singh
    [protected]
    Nov 1, 2016
    Complaint marked as Resolved 
    Policy Bazaar customer support has been notified about the posted complaint.
    Verified Support
    Jun 22, 2016
    Policy Bazaar Customer Care's response
    Dear Mr. Singh,

    We deeply regret for the inconvenience caused.

    Please be informed that we have forwarded your request to our concerned team, they will get back to you shortly. We solicit your co-operation in the interim.

    Please feel free to write back to us in case of any further assistance or call at[protected]Toll Free) / WhatsApp - [protected] we will be happy to assist you.

    Regards,
    Arun Sauda
    Policybazaar.com
    Email Id - [protected]@policybazaar.com
    Verified Support
    Jun 22, 2016
    Policy Bazaar Customer Care's response
    Dear Mr. Singh,

    Greetings from Policybazaar.com !!

    As per the information received from our team, we have shared the policy copy of your policy on your registered Email ID. We appreciate your time and patience and thank you for all your support.

    In case you have any query or clarification, please feel free to reply to "[protected]@policybazaar.com" we will be glad to assist you.

    Regards,
    Arun Sauda
    Call us Toll Free –[protected]
    WhatsApp – +91-[protected]
    Visit us at – www.policybazaar.com
    Email Id - [protected]@policybazaar.com
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      O
      Ojasdoshi
      from Pune, Maharashtra
      Jun 21, 2016
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: Gurgaon, Haryana, 400056
      Website: www.policybazaar.com

      I have been called, mailed and called again and again by policybazaar.
      The caller mayank sharma has the audacity to tell me that he will keep calling even after me threatening him with a court case.
      Date : multiple dates, latest being 21st june 2016 time 12:32 pm
      Client number :[protected]
      I desire is that they remove my number from their database and stop calling me and compensate me for the mental torture they have given me raising my blood pressure time and again.
      Nov 2, 2016
      Complaint marked as Resolved 
      Policy Bazaar customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Jun 23, 2016
      Policy Bazaar Customer Care's response
      Dear Sir,

      Greetings from Policybazaar.com !!

      We would like to request you to kindly share your registered contact details . As we are unable to retrieve any of your records with the shared contact details or you can email us at "[protected]@policybazaar.com".

      Please feel free to write back to us in case of any further assistance or call at[protected]Toll Free) / WhatsApp - [protected] we will be happy to assist you.

      Regards,
      Arun Sauda
      Policybazaar.com
      Dear Sir,

      We deeply regret for the inconvenience caused.

      We would like to request you to kindly share your registered contact details . As we are unable to retrieve any records with the shared contact details.

      Regards,
      Arun Sauda
      Policybazaar.com
      Helpful
      1 other people found this review helpful
      1 found this helpful
      1 Comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        S
        Sachin Kumar.
        from New Delhi, Delhi
        Jun 11, 2016
        Report
        Copy

        Address: Gurgaon, Haryana, 122018
        Website: www.policybazaar.com

        Hello,

        Fake company fake promises application id: 32979052

        Today some dlishad khan (Employ code 3w01595) calls me regarding my car policy renew. He did fake promises and said i will get my policy after 1 hour. Now i got email from policy bazaar that it will generated in 4 working days. What?

        Why fake promises for sales? Really your company is making fool of customers.

        Now after this i had received my policy on email id but address is wrong. What a company.

        This is 3rd time i am sending email. Your company is making fool of customers.

        One more thing i have checked my address is correct while doing payment. I have all proof as well.

        Application id 32979052
        Policy Bazaar customer support has been notified about the posted complaint.
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          A
          Anil74
          from Mumbai, Maharashtra
          Jun 10, 2016
          Report
          Copy

          My claim no. Oc[protected]-00000595 was not cleared by the surveyor, inspection of the vehicle done on dated 01.06.16. Policy is from bajaj allianz. The surveyor is not giving the due claim.
          On the date of delivery 04.06.16 surveyor said that he needs to do enquire regarding my last ncb, which meant further delay in delivery so i had to pay through cash, which defeats the purpose of this cashless policy.
          Policy Bazaar customer support has been notified about the posted complaint.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            V
            vipinpb
            from Ambahta, Uttar Pradesh
            May 18, 2016
            Report
            Copy

            Address: 201301
            Website: www.policybazaar.com

            Dear sir,
            I had purchased medical insurance policy for my father and mother from policy bazaar. They advised me to go for star health services therefore i purchased the policy amounting to rs.13991. As my father is above 50 years of age and mother is below 50 so as per the guidelines of the insurance team medical test was conducted for my father in the lab designated by star health team. First of all the lab itself did not contain any equipment for carrying out the tests mentioned in the policy. Only a sample of blood was taken. They had mentioned that ultrasound, ecg and other tests would be conducted but there were no equipments for doing those tests. After that i did not get any update from their end on repeated followups they said that based on your ecg report my father would not be covered for cardiovascular diseases. The point is there was no ecg conducted by them, i asked them to provide me the reports on the basis of which they are making this claim. But they are not ready to share the reports. Moreover my father had his full body checkup done 2 months before only and everything was fine in those reports. I communicated this to policybazaar team and asked for explanation since then i have not heard anything from them.
            Sir i am in dilemma, i had purchased this policy in the month of march and also mentioned in the income tax return statement but now i do not know what will happen. My father and mother are still without any insurance cover till date.
            Please help me and keep a check on these companies who are doing medical tests on papers only and making fools of general public.
            I hope for a positive response from your side.
            My policy details are as follows
            Your application id 31614970.
            Policy Bazaar customer support has been notified about the posted complaint.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              H
              Hema Ludhani
              May 11, 2016
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: Gurgaon, Haryana, 380058
              Website: www.policybazar.com

              Car policy no:[protected]-[protected]
              Insured: girish ludhani
              Contact: [protected]
              I purchased liberty videocon policy for my car in december 2016, provided all details of my car and previous years policies... Policybazar given 35% ncb on purchased liberty videocon policy.
              But when i claimed after an accident, the insurance company did not approved the claim on the basis of wrong ncb. I informed my agent from policy bazar mr ravi malhotra about this. He told me to wait for some time to resolve the problem, as the mistake of wrong ncb is because of policybazar. Now when i call mr ravi malhotra he does not receive my call and disconnect it and when i called on policybazar toll free no the customer care executive said mr ravi is busy and will call u later. But he did not call me. Next day again i tried to call policybazar they just take call and disconnect it. Now i am completely starnded. My car is lying in workshop from last 12 days. Ci was not expecting this kind of fraud from policybazar.
              May 18, 2016
              Complaint marked as Resolved 
              They immediately took action and approved the claim, policybazar helped to resolve problem with insurance company.
              Policy Bazaar customer support has been notified about the posted complaint.
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                R
                Rajkumar318
                from Noida, Uttar Pradesh
                May 11, 2016
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Address: New Delhi, Delhi, 110020
                Website: www.policybazaar.com

                The Company agents gives wrong information to just complete their targets, even so please do not do business with policy bazaar, they will say sir/mam this is tech issue do not worry, the correct information will come in your policy and once you do the payment and then wrong information comes on the policy and they say it will take some time to correct the same. so be aware about the agents, they may lie to you just to complete their targets and then you are in trouble.
                Jun 11, 2016
                Complaint marked as Resolved 
                Policy Bazaar customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                May 11, 2016
                Policy Bazaar Customer Care's response
                Dear Customer, We apologize for the inconvenience caused. Request you to kindly share your registered contact details so that we can retrieve your A/C with policybazaar and guide you. Request you to kindly share at [protected]@policybazaar.com or [protected]@policybazaar.com and we will be glad to guide you with the same.

                Policy Bazaar — Paid for health insurance , but no policy provided as of now.

                Application id: 23713969 I have bought a policy through policy bazaar, paid the premium in advance now they are not conducting any medical test just delaying the process sharing me the list of labs which are not in the city.
                Helpful
                Found this helpful?
                1 Comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  D
                  devendra2
                  from Chennai, Tamil Nadu
                  May 6, 2016
                  Report
                  Copy

                  Address: Kanpur, Uttar Pradesh, 208007
                  Website: 1. www.ltinsurance.com/hospital_network.htm 2. www.policybazaar.com/network-hospitals/lnt-ins

                  I had taken a health policy of l&t through policy bazar on year 2014.
                  policy no[protected].
                  Today I chek the policy bazar web site for hospital in kanpur location and after L&T site there is very much difference between number of hospitals(attachment) .
                  Then I call to policy bazar and L&T customer care even they dont know the wright number of hospital whether they are cashless or not, I asked hospital list in my email but they fail to send me ... this is very ridicules situation.

                  How they are working that is very serious issue.

                  Please do some action
                  If today I seriously use of policy I will stuck in finding Hospital

                  Regards

                  Devendra Lohia
                  [protected]
                  Policy Bazaar customer support has been notified about the posted complaint.
                  I dont want your policy. your service is very poor i dont need this please refund my money. as soon as.

                  Policy Bazaar — Policy Documents not recieved neither soft nor hard,

                  I have applied for policy for my car insurance, application ID is 24327570. payment was done two days ago, I have not yet received policy documents on my mail
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  2 Comments
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    Akkii
                    from Mumbai, Maharashtra
                    May 5, 2016
                    Report
                    Copy

                    Address: Mumbai City, Maharashtra, 400017
                    Website: www.policybazaar.com

                    I had taken a car insurance of l&t make the payment through policy bazaar on 08/04/16 and i had received my insurance on 26/04/16 after so many calls to policy bazaar and l&t. Both the company is completely fraud commitment less and there is no meaning of commitment. Later i realize that it was my biggest mistake that i choose policy bazaar for insurance and i am sure that in future i will never do the same mistake agian. I will never suggest any one to purchase from this website their executives are misbehaving and talking rudely. They are not committed to their work and delivering services.
                    Policy Bazaar customer support has been notified about the posted complaint.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      M
                      Mahesh G.Patel
                      from Sangli, Maharashtra
                      Apr 22, 2016
                      Report
                      Copy

                      Address: Sabarkantha, Gujarat, 383001

                      My car ins. Policy no is [protected]
                      Application no is 31667328
                      I have a purchase a car insurance policy on 31/03/2016 and pay 6481/- pay premium than today gen.Ins. Company massage to me you have pay extra 732/- rs and there is recovery third party prem. 732/- on your motor policy . I have already purchase a policy on 31st march and than revise rate on 1st april.
                      And your adviser mr ashutosh emp id pw01267 is told me you purchase a police before 1st april than u can pay new rate and today (31/03/2016) u purchase policy than u pay old rate so i have purchase policy on 31st march 2016 and pay payment on day
                      Policy Bazaar customer support has been notified about the posted complaint.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        V
                        Viikram Pevekar
                        from Etawah, Uttar Pradesh
                        Apr 16, 2016
                        Report
                        Copy

                        Address: Gurgaon, Haryana
                        Website: www,policybazaar.com

                        On[protected] brought iffcotokio health insurance skbp. I has renewed the same on[protected]. On[protected] i was admitted in a network hospital for chest pain. Iffco tokio denied my cash less facility stating 2 year waiting period for heart disease. When i informed with policy bazaar mr naresh claim head informed me that it is not covered in my plan. So i questioned him why your executive doesnt informed me about waiting period for heart disease. So he told me there are 1000 of disease which are not possble to informed while purchasing. I told him there are 0nly10-12 disease which are in two year waiting period and that he has t informed me. But mr naresh was not listening me he was taking his employees side. I also informed him that i had taken one more policy from poilcy bazaar i.R term policy from religare. And that executive informed me to take rider for heart disease. So i question him then why this executive informed me about rider plan. Then that executive should have explain me about wider plan which doesnt has two year waiting period for heart disease.

                        My findings show i am not suffering from heart disease and i has to pay the medical expense inspite of having mediclaim.
                        Policy Bazaar customer support has been notified about the posted complaint.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          A
                          arunkumar666
                          from Bengaluru, Karnataka
                          Apr 15, 2016
                          Report
                          Copy

                          Address: Dakshina Kannada, Karnataka, 575001
                          Website: www.policybazaar.com

                          Greetings!!

                          I am awaiting response of my health insurance policy whose payment of 7090 inr (Seven thousand and ninety rupees) was done on 04th of april 2016.Till date i have not received my policy, instead i keep getting answers that its under process. I have called customer care many times either the line is busy or they put us on hold or they say they will arrange a callback which never happens.The sequence of events is as follows:

                          1) dated 04th april: i opted for cigna ttk insurance via policy bazaar, make an online payment by net transfer from idbi bank.I get a confirmation that the payment was successful and get the reference no : 31741493. The customer care executive says that i could download the policy with 24 hours. I got a call for the verification data immediately.

                          2) dated 5th april: i call up the customer care.Now they say that its under process and will take more 24 hours, when i asked why the delay, the executive says its nor 24 hours the rule is 48 hours for the policy. On the 6th of april the same happens here i get new time/new rule thats 72 hours. The same thing happened the next day but then i didn't get the new time but instead the executive puts me on hold but no response.

                          3) dated 10th april: i get a mail from policy bazaar stating the same its under process.

                          4) dated 12th april: frustrated from the events i call the customer care and said that i want to log a complaint, the executive arranges a call back, here again i get a 24 hours wait time. I get a mail from policy bazaar stating that i will get updated with 24 hours but no sign of policy.

                          My point is that why provide wrong communication to customers, if you cannot provide service in the given time then don't do it.Their are other options its just that policy bazaar was the better place to compare and purchased i went a head and purchased. Now i feel cheated. I always believed that insurance claiming is difficult, here purchasing itself is so much of pain, i just wonder what i might undergo if i apply for claim in an emergency situation.

                          My request is very simple please issue the policy immediately and ensure that proper action is taken to ensure such kind incident doesn't happen in future.


                          I am still waiting for the policy to be issued

                          Regards,
                          Arun kumar ganesan
                          Mob:[protected]
                          Policy Bazaar customer support has been notified about the posted complaint.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            K
                            Kannan Kadirvelu
                            from Bengaluru, Karnataka
                            Apr 7, 2016
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Website: policybazaar.com

                            Hi,

                            I have got a policy on 1st March 2016 through policy bazaar website.
                            A travel policy was taken from Bharti Axa.

                            I called up Bharti AXA for some clarification subsequently and they said there is no such policy in their database. On further following up, they mentioned since the policy is in the next financial year, its not updated in their system and asked me to call up during April. I called during April and they are still not able to see a policy for which I paid for.

                            My travel is starting on 20th April and would like to have a clear view at the earliest. Please note: the money was taken by policy bazaar / Bharti AXA on 1st March itself, but I still dont know if there is a real policy or not.

                            Policy Number: S9805538

                            Regards,
                            Kannan
                            Aug 9, 2021
                            Complaint marked as Resolved 
                            Policy Bazaar customer support has been notified about the posted complaint.
                            Dear Kannan Kadirvelu, apologies for the inconvenience caused. Please share your contact details as well, so as to connect with you and assist you in this regard. Thanks.
                            Dear Kannan Kadirvelu, our team is currently checking internally and will get back to you shortly. Please be rest assured that your travel will not be affected by this issue. Thanks.
                            Dear Kannan Kadirvelu, please note that the changes required in the policy are under process, hope the concerned team is in constant touch with you. Thanks.
                            Dear Kannan Kadirvelu, we hope our team has contacted you and provided you the policy documents. Let us know in case of any further concern. Thanks.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            4 Comments
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              A
                              alpee jain
                              from Hosur, Tamil Nadu
                              Apr 2, 2016
                              Report
                              Copy

                              Address: 122001
                              Website: www.policybazaar.com/contact-us

                              I renewed my health insurance policy (Smart health insurance policy - basic
                              Plan) using policy bazaar and made the payment on 25th of february 2016 for which i received the email stating that they have received the payment. Today the date is 02nd of april and after sending numerous emails and calling them up numerous times, i do not know whether they are going to give me the insurance policy or not. When i call them, they say request has been forwarded to the concerned department and they will get back to me in 48 hours, but that never happens. They have mentally and physically drained me, please help.
                              Policy Bazaar customer support has been notified about the posted complaint.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                D
                                drmkjain
                                from Mumbai, Maharashtra
                                Mar 14, 2016
                                Report
                                Copy

                                Address: Kanpur, Uttar Pradesh, 208013
                                Website: policybazzar.com

                                My health policies were ported from Cigna TTK by you to Star Health Insurance senior citizen red carpet policy for me and my wife seperrately.
                                Contacted person 1. Mr.Prashant verma PW00661, Mr. Rahul Kumar, Mr. Ashok Kumar and Mr. Sanjay Gangola along with customer care no.[protected]
                                Premium amount of Rs.14771.0 was paid seperately for myself and my wife online dt. 7.3.2016 and the required documents was sent by courier & email on next day to Mr. Ashok Kumar, crt policy bazaar, Gurgaon.
                                Still I am not getting proper satisfactory response form your team and customer care regarding the exact status of my both policies.
                                Dr.M.K.Jain
                                Policy Bazaar customer support has been notified about the posted complaint.
                                Helpful
                                1 other people found this review helpful
                                1 found this helpful
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  H
                                  hemantppt
                                  Feb 18, 2016
                                  Report
                                  Copy

                                  Address: Pune, Maharashtra, 41027

                                  I have chosen a medical policy from policy bazaar and was in touch with their representative Abhishek Sharma (empl ID : pw01406). The policy was chosen worth Rs. 1, 616 which when paid on Bajaj alliance portal showed me Rs. 2, 154. When I questions to Abhishek, he said, the office listed on Policy Bazaar website is the old one and you can move on with the payment of Rs. 2, 154, which I made believing the person from Policy Bazaar.

                                  Upon completion of process I got the payment details listed only for Rs. 1, 616 and since them I am following with Policy bazaar representatives for the policy document. I am getting various responses every time such as you will get call back from Abhishek, system is down, I have raised request...etc.

                                  This seems to be a joint financial fraud may be by Policy Bazaar or by their employees. As before taking policy, I got chased by them frequently but after I purchased policy, they are simply avoiding me...neither giving me response, not taking a complaint.

                                  I wish to register complaint here to let others know the type of service Policy bazaar giving and instead taking policy directly from insurance companies who atleast have sense of responsibility to serve customers than middle men.

                                  I was also informed by Abhishek the policy would be delivered by e-mail in few hours of time and its sine 4 days I am still struggling.
                                  Kindly help me getting my policy as its holding the visa process which is very crucial for me.

                                  Regards,
                                  Hemant Patil
                                  Policy Bazaar customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Pathetic services...specially sales team tries to avoid talking you.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  1 Comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    P
                                    parag24478
                                    from Pune, Maharashtra
                                    Feb 13, 2016
                                    Report
                                    Copy

                                    Address: 411052

                                    I had purchased car policy in Nov 2015 through Policy Bazaar. At the time of renewal I was promised to get Road Side assistance for free for which I have email confirmation from Policy Bazaar.
                                    I has send them multiple reminders. I got reply twice saying we will do the needful in few days. But unfortunately I have not received the documents. I am even not sure if the RSA is activated.

                                    Can you please help!
                                    Policy Bazaar customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      T
                                      tmkcmkkl
                                      from Delhi, Delhi
                                      Feb 8, 2016
                                      Report
                                      Copy

                                      Address: New Delhi, Delhi, 110092
                                      Website: www.policybazaar.com

                                      At the time of policy renewal I was told upon repeated confirmation that the policy was a Maruti Insurance tied policy and I would not have any issues at any of Maruti Service Centres. Now after buying the policy, I come to know that the policy is not tied to Maruti and I have to run from pillar to post for any claims. I feel cheated and would like to cancel the policy and have my complete refund back. I will recommend to everybody to be aware of Policy Bazaar. No wonder, your company never grows, because you cheat people. You can never win the trust of people because your company is built upon the foundation laid by agents.
                                      Policy Bazaar customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        A
                                        anuj bhutoria
                                        from Bengaluru, Karnataka
                                        Jan 30, 2016
                                        Report
                                        Copy

                                        Address: Hyderabad, Andhra Pradesh, 500055
                                        Website: consumercomplaints.in

                                        I Sarla Bhutoria had purchased a policy through you with LTGeneral Insurance for my car Santro AP28CB3363 on 13/01/2016 time 16:41:57.879, Proposal number being [protected] and transaction reference number being EHDF[protected]. They have collected the amount in the same day and have not issued my policy until 30/01/2016 even after regular follow up with LT and Policy Bazaar.
                                        Mr.amarjeet had called and spoken to me regarding this issue but i have been dropping mails to him and not received any reply for over a week.
                                        This has cause me to pay challans and has led to a lot of stress and mental agony.
                                        Very poor response from both the companies.Dissatisfied.Kindly solve the issue at the earliest.
                                        Policy Bazaar customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit