Claimed

Policy Bazaar Complaints & Reviews

1.2
Updated: Sep 2, 2026
Complaints 1510
Resolved
356
Unresolved
1154
Contacts

File a complaint to Policy Bazaar

Having problems with Policy Bazaar?

File a complaint and get it resolved by Policy Bazaar customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Policy Bazaar reviews & complaints page 73

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
S
SHREE JI
from Lalpur, Gujarat
Jul 7, 2015
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: Rajkot, Gujarat

my name is RAVI ABHAYBHAI FICHADIA i apply for team plan via policy bazaar, i purchase hdfclife click2protect plus (option 1 ) plan and i pay amount Rs. 7527/- my application number is S[protected] app id is : 24247292 and hdfclife Proposal no: is :17691372 still now no one give me status about my policy today i call direct hdfc customer care number[protected] then i know my policy reject any medical resion and u get refund ur ammount withing 7 working day my medial complit on 1st july so today 7 july and 7 day complited but still now no refund my payed amount, i have all recoded call for proof
Complaint marked as Resolved 
Policy Bazaar customer support has been notified about the posted complaint.
Jul 08, 2015
Updated by SHREE JI
how much time u want to resolve my problem
Verified Support
Jul 08, 2015
Policy Bazaar Customer Care's response
Dear Sir, Greetings from Policybazaar.com! We deeply regret the delay and inconvenience caused. One of our supervisor will contact you for the same in sometime.Request your support till then. Please feel free to write us or call us at[protected]toll free) for any further assistance. Regards, Siddhi Mishra Policybazaar.com
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    R
    Rajeshtailor
    from Pune, Maharashtra
    Jun 28, 2015
    Report
    Copy

    Address: Pune, Maharashtra

    Dear sir,

    It is more than 3 month(6th April) since I paid money for HDFC Click to Invest.In starting while there salesperson told me that there will no medical and no need to submit any hardcopy of documents for this plan.but after 1 or two week when they told me to submit some document again i submitted all document twice.but I did not receive any policy, After 1 month they told for medical that is not mentioned me while i am purchasing this.but after discussion with CRT department I agreed for medical and on 6th june 2015 my medical conducted.Now its 28th june but i did nott receive any policy.since its almost 3 months i have paid money(9000 INR) my money is going waste.

    Its a worst decision of mine that i thought to go with policy bazar.Useless web site and fleecing guys like me... when accepting the money you just grab it with both hands and do it in 2 seconds. Shame on you guys. I'll file a formal complain to IRDA.

    My Receipt No: X2084886
    Proposal: 17535311
    Policy Bazaar customer support has been notified about the posted complaint.
    bakwas website hai nevery suggest in family or persnol group chitter hai puri policy bazaar ki website wale
    Helpful
    Found this helpful?
    1 Comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      A
      AK Srivastavaknp
      from Vasai-Virar, Maharashtra
      Jun 23, 2015
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: Thane, Maharashtra

      Dear Sir, I have filled proposal form to purchase my Two wheeler Honda Activa on dtd. 17 June 2015 & I have made payment through internet banking of HDFC Bank for amount Rs.848.00. Very much regret to inform you that there have passed over one week I have not received my policy till date.Kindly look into the matter and send me my policy at the earliest Awaiting your very early response in this regard. Regard Awadhesh Srivastava Cell No- [protected] Flat No 103 A Wing, Eskon Home Gokhivare, Vasai (E) Thane-401208
      Complaint marked as Resolved 
      Policy Bazaar customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Jun 24, 2015
      Policy Bazaar Customer Care's response
      Dear Awadhesh, We apologize for the inconvenience caused. We would like to inform you that we have already send your policy soft copy at your email address. Request you to kindly chekc your inbox or spam folder. We would like to inform you that policy documents generated online are digitally signed. Hence, colored print out of the same is a valid legal document and works as well as the policy hard copy sent by the insurance company. Should you need any further assistance please feel free to mark an email at [protected]@policybazaar.com or call us 24*7 at[protected]Toll Free). Regards, Soyel Mukherjee
      Dear sir,

      It is more than 3 month(6th April) since I paid money for HDFC Click to Invest.In starting while there salesperson told me that there will no medical and no need to submit any hardcopy of documents for this plan.but after 1 or two week when they told me to submit some document again i submitted all document twice.but I didn't receive any policy, After 1 month they told for medical that is not mentioned me while i am purchasing this.but after discussion with CRT department I agreed for medical and on 6th june 2015 my medical conducted.Now its 28th june but i didn't receive any policy.since its almost 3 months i have paid money(9000 INR) my money is going waste.

      Its a worst decision of mine that i thought to go with policy bazar.Useless web site and fleecing guys like me... when accepting the money you just grab it with both hands and do it in 2 seconds.

      My Receipt No: X2084886
      Proposal: 17535311
      Dear sir,

      It is more than 3 month(6th April) since I paid money for HDFC Click to Invest.In starting while there salesperson told me that there will no medical and no need to submit any hardcopy of documents for this plan.but after 1 or two week when they told me to submit some document again i submitted all document twice.but I did not receive any policy, After 1 month they told for medical that is not mentioned me while i am purchasing this.but after discussion with CRT department I agreed for medical and on 6th june 2015 my medical conducted.Now its 28th june but i did nott receive any policy.since its almost 3 months i have paid money(9000 INR) my money is going waste.

      Its a worst decision of mine that i thought to go with policy bazar.Useless web site and fleecing guys like me... when accepting the money you just grab it with both hands and do it in 2 seconds. Shame on you guys. I'll file a formal complain to IRDA.

      My Receipt No: X2084886
      Proposal: 17535311
      Helpful
      Found this helpful?
      2 Comments
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        S
        Srinivas Devarakonda
        from Coimbatore, Tamil Nadu
        May 7, 2015
        Report
        Copy

        Address: Hyderabad, Andhra Pradesh

        It is more than 1 month(6th April) since I paid money for Star Health and when asked for refund, it is more than a month and you guys still need another 20 working days to refund... Useless web site and fleecing guys like me... when accepting the money you just grab it with both hands and do it in 2 seconds. Send my money back or I keep posting negative comments on all web sites including media.
        Policy Bazaar customer support has been notified about the posted complaint.
        Dear Guest,

        Greetings from Policybazaar.com!

        As per the recent updates, our concerned team is already in touch with you as well as with the insurer to resolve this at the earliest.We deeply regret the delay and inconvenience caused.

        You may write us at [protected]@policybazaar.com or call us at[protected]toll free) for any further assistance.

        Regards,

        Siddhi Mishra
        Policybazaar.com
        Helpful
        Found this helpful?
        1 Comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          V
          vijay_sharma25
          from New Delhi, Delhi
          May 2, 2015
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Address: New Delhi, Delhi

          Even after 3 days my policy has not been issued. I have already made the payment but I don't understand the delay. If I would have opted for ICICI lombard which was my previous insurer I would have received the policy instantly without any delay. Thats why you guys sucks and can never behave professionally. I made a wrong choice with policybazaar which believes in poking customers every second till they made payment and forgets after that. Shame on you guys. I'll file a formal complain to IRDA.
          Complaint marked as Resolved 
          Policy Bazaar customer support has been notified about the posted complaint.
          May 02, 2015
          Updated by vijay_sharma25
          my application ID is Application Id: 23517686.
          Verified Support
          May 20, 2015
          Policy Bazaar Customer Care's response
          Dear Sir,​ Greetings from Policybaaar.com! ​As per the current updates,the policy soft copy has been sent to you already on 5/05/2015.​ Note: The policy soft copy received by you is digitally signed. A coloured print out of the same is a valid legal document and is equivalent to the hard copy received from the insurance company. Regards, Siddhi Policybazaar.com
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            V
            vignesh1985
            Apr 30, 2015
            Report
            Copy

            Address: Chennai, Tamil Nadu

            A representative\broker of Bharathi Axa cheated me and stolen 20000 rupees from me.I paid in cash.He used my money for his personal purpose and submitted a cheque in bharathi AXA which got bounced back.This representative\broker misused my customer information and created multiple policies in my name without my knowledge or approval.I complained to Bharathi axa.I provided all the proof regarding multiple policies and receipt which i received confirming my payment.Still they did not take any action.I lost 20000 rupees investing on a policy.i want to notify the public such that no other people gets cheated because of bharathi axa representative\broker who contacts you regarding the policies.Bharathi axa will not address any complaint on their own employees.You will definitely lose money if you invest in their policy.DO NOT trust Bharathi AXA representative
            Policy Bazaar customer support has been notified about the posted complaint.
            Hi,
            For Policy Bazaar application number 25859066, I made the payment through the gateway directed by Policy Bazaar and the amount has been deducted from my Credit Card, but neither the policy has been issued, nor any mail from you that the policy will be issued.

            I was walked through the transaction by your executive, Pawan Kumar (Emp code BE06162), so when I told him the credit card transaction was complete, he said me to forward the message from the bank to [protected]@policybazaar.com.

            He confirmed the receipt of the mail and said that the issue of policy will get sorted in a 4-6 hours. However, it past that time and I have neither received the policy nor a mail confirming the status. You people take the payment & never confirm the insurance, tell me solution as early as possible otherwise i will go to consumer court.

            mis selling of product by false promise

            Hi! I was contacted by policy bazaar executive and they offer me some ulip product and made promise for additional benefits to me. They offered me lower fund value below the current value. But they didn't do this.
            Helpful
            Found this helpful?
            2 Comments
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              S
              sravan kumar Sirimalla
              from Pune, Maharashtra
              Apr 28, 2015
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: Hyderabad, Andhra Pradesh

              Hi, I am getting unnecessary call, mail and messages from policy bazaar everyday.Even after i told them i am not interested in their policy.Even sending fraud mails like i am trying to book some policy and asking me to complete transaction.

              These guys are accessing complete personal details from date of birth, contact details etc and i am not finding any way on the website to delete the profile, its a fraud website how could the customer service person access my date of birth and salary details these are supposed to be confidential..i am not interested in taking any policy from this website and if the problem still persists i will take necessary steps.


              Thanks Sravan Sirimalla...
              Complaint marked as Resolved 
              Policy Bazaar customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              May 20, 2015
              Policy Bazaar Customer Care's response
              Dear Sravan, Greetings from Policybazaar.com! Please share your contact number at [protected]@policybazaar.com for necessary action. Regards, Siddhi Mishra Policybazaar.com
              Dear Sravan,

              Greetings from Policybazaar.com!

              We request you to please share your contact number so that we can further get this checked and do the needful.

              Regards,
              Siddhi
              Policybazaar.com
              Helpful
              Found this helpful?
              1 Comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                V
                vikas chourasia
                from Bengaluru, Karnataka
                Apr 25, 2015
                Report
                Copy

                Address: Bangalore, Karnataka

                Hi, I am getting unnecessary call, mail and messages from policy bazaar everyday.Even after i told them i am not interested in their policy.Even sending fraud mails like i am trying to book some policy and asking me to conplete transaction. Thanks Vikas Chourasia
                Policy Bazaar customer support has been notified about the posted complaint.
                Apr 25, 2015
                Updated by vikas chourasia
                Dear Vikas Chourasia,
                You were in the process of submitting an online application for HDFC Life - C2PP on . Below are the details of the online application.
                Policy Name: Click 2 Protect Plus
                Annual Premium Amount: Rs.9747
                Please finish your purchase by clicking here.
                In case you require further information, email us at [protected]@policybazaar.com or call us on[protected].
                You can also reply back on this email, without changing the subject.
                Warm Regards,
                Team Policybazaar
                Kapil Sharma
                BE01627
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  S
                  subirchowdhury
                  from Tenkasi, Tamil Nadu
                  Apr 12, 2015
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Address: Bangalore, Karnataka

                  Dear Sir, I have the honour to state that, I have booked Motor Insurance Policy on 04th Mar 2015, for my Ford FIGO Zxi, and Paid Rs.5322.00 for the policy from The New India Assurance Co. Ltd.My application Id No. 22688464. I had been promised by Mr. Omkar Shivam Saxena that, I will receive a hard copy of the policy by post within 10 days, but till date I have not received any hard copy. In view of the above, I would like to request to take the necessary action to get the hard copy of the above said policy at the earliest. Thanking you, yours faithfully, Subir Chowdhury, No 48, 4th Cross, CIL Layout, CN Halli, RT Nagar Post, Bangalore -32, Karnataka
                  Complaint marked as Resolved 
                  Policy Bazaar customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  May 20, 2015
                  Policy Bazaar Customer Care's response
                  Dear Mr. Chowdhury, Greetings from PolicyBazaar.Com! This is to inform you that New India Assurance is not providing the hard copy of the policy. The policy soft copy received by you is digitally signed. A colored print out of the same is a valid legal document and is equivalent to the hard copy. You can also reach us @[protected] in case of any other information required. Assuring you the best of our services Regards, Siddhi Mishra Policybazaar.com
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    N
                    nikhilshet15
                    from Bengaluru, Karnataka
                    Mar 30, 2015
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    Address: Bangalore, Karnataka

                    I renewed my car policy through policy bazaar.com on 8th march 2015.I bought a reliance general.insurance policy and this is my policy no [protected]. The car details that are printed on the policy document that I received are incorrect. I raised this with policy bazaar and its been almost a month now and they don't even respond my mails properly. Only keep sending the same reply. They just haven't resolved my issue and have wshed tr hands off the same.without even resolving the issue at hand.
                    Complaint marked as Resolved 
                    Policy Bazaar customer support has been notified about the posted complaint.
                    Verified Support
                    May 20, 2015
                    Policy Bazaar Customer Care's response
                    Dear Sir, Greetings! As per the current updates,your concern is resolved now.We apologize and deeply regret the delay and inconvenience caused due to this. Please feel free to write us or call us at[protected]toll free). Regards, Siddhi Mishra Policybazaar.com
                    Dear Mr. Nikhil,


                    We request you to kindly be patient in due process, your case has been forwarded to the concern department for due course of action we will get back to you.


                    Regards,
                    Reliance General Insurance
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    1 Comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      B
                      BMChhaya
                      from Mumbai, Maharashtra
                      Mar 26, 2015
                      Report
                      Copy

                      Address: Kutch, Gujarat

                      Dear all, Lets create one joint application and submit to Finance Ministry, IRDA & to the Hon. Prime Minister. We really do not know that what is the total number of the fraud they are doing. We all should file RTI to the IRDA and should ask about the complete details. They are playing with the money of the customers. In my case executive made me paid for the wrong policy, my city was covered. Lets say, I have paid 8500 and the refund and cancellation will take 10 days. If there are total 100 customers and if they have paid the same money then total money is 850000 Where is the interest for 10 days???? Agar sahi details nikali... to amount bahot zyada ho shakta hai... We should not allow any one to play with our money... at all...
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        M
                        manoj2012
                        from Gurgaon, Haryana
                        Mar 23, 2015
                        Report
                        Copy

                        Address: New Delhi, Delhi

                        My name is Manoj. I had visited "Policy bazaar" in the end of the month of February 2015, regarding personal loan and all the policies they were providing for the same. I gave the details required for initial input and as expected received a call from some agent on the next day itself regarding the schemes which are provided by policy bazaar. The one thing they repeatedly told and I enquired was the time it will take for my loan to be approved. The deadline they gave me was as follows: The day I will submit my form it will take - 2 days for processing - 2 days for inquiry - 2 days, at max 3 days for the approval and I will have the money transferred or will get a cheque by the end of 7 days The initial phase was very smooth as expected from any agency and there I got into contact with one agent who would be handling my case and his name was Mr Hemant Mishra and as usual he kicked off the initial requirement for my personal loan, asked for the following papers: - adhaar card - driving licence - pancard - pay slip - office address - whom so ever as additional On the next day itself the above papers were provided to him and by evening he received those papers and told that everything is perfect and I will have the money in next 3-4 days and so I didn't disturb him or policy bazaar. I got calls in office checking on my proof and identity which were provided as required. Now this was the 1st week of March and to guess it was 3rd of March and from my side all details were provided and everything was done. During all this time I used to get at least 10-12 calls regarding all queries and all the help they needed to fill in the gaps on my information. Now starts the actual work from their side and I was expecting a call from their side after a period of 3 days which I didn't get and the biggest of all jokes I that I cant call them back on their numbers from which they called and I have to follow a chain - that was my first taste of their customer service - 4 days over and still no calls and then the only thing left was to call them back and I got this customer service no from their site and I called them back, explained my side and as good people these agents told me that they have forwarded my complain to the personal loan branch and will get a call in next 10 min. I got a call in next 1 hour and now this agent - Mr Hemant Mishra called me and started to explain that, " Sir I was about to call u..." and then he gave me the first bouncer and told me that I needed to give him an additional paper for giving address proof. I asked him that why didn't he inform me the same when he had sent someone to collect these forms and when he called me to inform that I had sent him all the forms which he didn't answer. Now when I provided him with the same, he informed me that now it will take only 3 more days and by far I will get my money on 10th of Mar . So I waited for these 3 days and then again I didn't get a call on 10th so I called customer care and again informed them the same and they forwarded my complain and told me that I will get a call in next 10 min, which I didn't get on that day. So I called them back and then they informed me that the agent has left and will contact you tomorrow dot on 10 am. Till now it was good happy days and on next day I got a call from Mr Hemant Mishra and then he informed me that the my papers are under process. He told me that I will get my money in the coming 2 days and now I was feeling bit uncomfortable but since I required the money and I was on the receiving end I felt that I should be patient. Then 2 days after I didn't get any calls from him so again I called the customer care and told them my problem, they forwarded my complaint and I thought I will get a call but I didn't. So I called them back around 5 times with same response and now I started to feel irritated and I blasted for first time and now they directly provided me with the number of personal loan branch and I called on that number and there my agent received the call and I asked him why didn't he called me back and there was no reply and then he told me that he had spoken to the HDFC bank agent and things are under process but by now I was feeling very much irritated and for sure Mr Hemant Mishra's word had lost all the creditability and so has policy bazaar. So I told me him to give me one date and he told me Sir 3 days you will have the money in your hand, so I didn't disturb him but that 7 days process had gone to 20 days and still nothing in sight but money requirement was becoming urgent day by day. Now on the 3rd day I called him because I by now knew that I cant wait him to call me back and so there iy goes, no one was receiving the calls on the other side and again I needed to call customer care and asked him if Mr Hemant was there and he replied in positive so I told them to inform him to call me back which he didn't on that day. All my limits reached my max, when he called back and told me that it is still under process and will take time so I told him to just cancel that but he requested me that sir just wait for some more time and I will get it. But by know I knew that policy bazaar don't have ethics, are totally unprofessional and the lies they say are way beyond I ever had to face. I told the agent to cancel the loan process and everything, he told me that he will cancel it. I told him to return all the papers which I gave him some 5 days from today which he told me he will sent on the next day. During this time I started to get calls from policy bazaar to take schemes: car loan, home loan and credit card etc. Now this explains all that in their profession. Now that it has been 5 days and I hadn't received my papers back and now Mr Hemant Mishra is not attending my call, what do you expect from me. Sir I know your branch address but because I am too busy right now I am not able to go and speak to you people personally.
                        Policy Bazaar customer support has been notified about the posted complaint.

                        Policybazaar.com — PolicyBazaar.com Agent Not Trained

                        I buy a policy from policybazaar.com Religare Health Insurance / Policy No. : 10280371 Dt : 18-05-15 i repeated my DOB four times they enter wrong amd after payment check my dob in policy shows wrong.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        1 Comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          S
                          sdraut
                          from Nashik, Maharashtra
                          Mar 9, 2015
                          Report
                          Copy

                          Address: Mumbai City, Maharashtra

                          Hi, I am Sanjay Raut my cell no is [protected], I booked Cigna TTK health Insurance ProHealth Insurance Plans through Policy Bazaar, application number 22471936 on 24th feb 2015. Application/Proposal Number PROHLT[protected] Transaction reference number is BUTI[protected]-R[protected]. I was walked through the transaction by Policy Bazaar executive, Mr Anup (Emp num BE01969), so when I told him the payment transaction was complete, he said me to forward the message from the bank to [protected]@policybazaar.com. He confirmed the receipt of the mail and said that the issue of policy will get sorted in a 4-6 hours. However, it past that time and I have neither received the policy nor a mail confirming the status. Regarding this matter I have try to Mr Anup for this but since last 7 days he is not responding to me. He is intensely not receiving my call. I am surprised when Policy Bazaar has to sell product, Policy Bazaar executive calls from a Delhi number are unlimited and forcing to take the policies but now not even ready to listen and Policy Bazaar executive were not able to issue policy even after taking payment. I made the payment through the gateway directed by Mr Anup and the amount Rs. 22319/- has been deducted from my Bank, but neither the policy has been issued, nor any mail from Policy Bazaar that the policy will be issued. So cancel the same and refund my amount Rs. 22319/-. Please transfer the amount of Rs. 22319.00 (Rupees twenty two thousand three hundred and nineteen), which I paid on 24th feb 2015, back to my account immediately and oblige. I am not interested in any policy. I need a confirmation about the cancellation of the policy at the earliest. Take action fast on the subject and call me immediately to solve the matter. Thanks,
                          Policy Bazaar customer support has been notified about the posted complaint.
                          Same problem faced by me really a goofed up company . U must go to consumer forum for this at the earliest. We have not yet graduated to be digital in the true sense... Out education and efficiency of executives is boots low. Our quality of software is even worse...
                          Helpful
                          1 other people found this review helpful
                          1 found this helpful
                          1 Comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            A
                            asspk2390m
                            from Mumbai, Maharashtra
                            Jan 16, 2015
                            Report
                            Copy

                            Address: Ghaziabad, Uttar Pradesh

                            application no;S[protected] one of your executive [shashi kant sharma] called me on 15/01/2015 for HDFC TERM INSURANCE plan. he promised me that latest by friday evening, my medical checkup process will be completed and policy will get inforce on saturday. you can cross check with your call recordings. I dont't know who is fraud, is either ploicybazaar or shashi kant your executive. Now i don't want this policy anymore. I want my money back at any cost.
                            Policy Bazaar customer support has been notified about the posted complaint.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              J
                              jiyaab
                              from Mumbai, Maharashtra
                              Jan 12, 2015
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Address: Mumbai City, Maharashtra

                              Dear All, This is with reference to my policy from HDFC life, which to much regret i bought from POLICY BAZAAR. I spoke to your person Mr. Akshay and Mr. Gaurav Mehta. Both of them pretty much sounded very commited. But much to my dismay it was not the scenario. I Have sent the documents after buying the policy on 27th Nov 2014. Till date i am receiving calls from HDFC LIFE saying they have not received the documents Can i get an answer why your employees are so irresponsible. How can they not co-ordinate with HDFC LIFE for the policy. However I am Pretty irritated and annoyed with POLICY BAZAAR. And also HDFC LIFE is saying they are not responsible for your this mistake. Isn't this wonderful, you both are working in conjunction and still they can say this. Waiting for your view on this. Policy No :[protected] JIYAA BHATIA
                              Aug 14, 2020
                              Complaint marked as Resolved 
                              Policy Bazaar customer support has been notified about the posted complaint.
                              what the hell is going on.. No revert or any bloody action taken
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              1 Comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                D
                                docarv
                                from Mumbai, Maharashtra
                                Dec 29, 2014
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Address: New Delhi, Delhi

                                Hi! I was contacted by policy bazaar executive and he offer me some ulip products with additional benefits.They offered me lower fund value (NAV) than the current value. But they didn't do this. I bought two policies from them on 4th of nov/2014. My policies commenced on 1st of December. Felt cheated, help me.
                                Aug 14, 2020
                                Complaint marked as Resolved 
                                Policy Bazaar customer support has been notified about the posted complaint.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  M
                                  MR Venkatesh Babu
                                  Dec 9, 2014
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  Address: Bangalore, Karnataka

                                  I keep getting calls from policy bazaar asking me about my information right from first name/last name to the insurance policy number that i have taken recently on my own. When i ask for the reason, they say that they are doing it to update the insurance company database.. This does not make sense because, the insurance company has all my information and most of all, my policy number! I also have a written statement from my insurance company that "We do not solicit business through call centre ". So, please stop your unethical practice of trying to get information out of people.
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  Policy Bazaar customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  Dec 10, 2014
                                  Policy Bazaar Customer Care's response
                                  Dear Mr. Babu, We are concerned to note the dissatisfaction expressed in your mail. We would like to request you to kindly share your contact details at [protected]@policybazaar.com, so that we can investigate and also block your contact details from our end. Thanks and Regards, Soyel Mukherjee
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    R
                                    R.mnr
                                    from Noida, Uttar Pradesh
                                    Dec 5, 2014
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Address: New Delhi, Delhi

                                    I made the mistake of comparing health plans on policy bazaar.com. From the moment I had the quotes they started calling me and continued to call till 7:05 pm when I finally had to shout on the agent to tell him that I do not want the policy through them. The agent said he has the 'right to call me'. Is there such a right in our constitution? And then when I told him that I have decided to go with a policy through direct sit of a company he went after me to get the details of how and where from did I buy it. Pathetic company and over priced quotes. Buy from the insurer site directly. Useless to compare rates here a they add their own mark up.
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Policy Bazaar customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Dec 08, 2014
                                    Policy Bazaar Customer Care's response
                                    Dear Guest, We are concerned to note the dissatisfaction expressed in your mail. We would request you to kindly share your contact details at [protected]@policybazaar.com or [protected]@policybazaar.com and we would love to assist you with the same. We deeply regret for the the experience caused and would request you to kindly take it as one off. Thanks and Regards, Soyel Mukherjee [protected]Toll Free)
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      J
                                      Jigisha1028
                                      Dec 2, 2014
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Address: Thane, Maharashtra

                                      Hi All, I purchase a apollo-munich health policy, and my mistake payment done 3 times, in favor of merchant. Your executive said it will revert within week period, and I had paid the same amount some other account also. After that have erroneous commitment from your executive I cancelled my policy. Now issue is the I received 3 payment out of 4 and merchant said they revert all 4 payment. Even you can refer the below line which I had drooped to mail there and no one gave any response. I am writing to mail last 2 months and only got the answer policy bazaar exuecutive are working on in and its revert it very soon. Today I had telephonic conversation with Apollo-Munich customer executive, as per his statement all 4 transaction has been reverted in your account (3 transaction to Axis Bank, and 1 transaction to HSBC Bank). So I have to clear to you, 3 transaction credited in our account ( 2 in Axis and 1 done in HSBC, Monthly statement submitted). Furthermore, on the time of policy purchasing payment done 4 time to merchant, but after erroneous advised by policy bazaar customer executive we decided to cancel the medical policy. Still we are waiting to positive response and passion for it, but now I have to warn you take very serious action on it soon. Above mail already sent to below mail domain: "[protected]@policybazaar.com" <[protected]@policybazaar.com>, [protected]@policybazaar.com, Care <[protected]@policybazaar.com>, [protected]@policybazaar.com, [protected]@policybazaar.com
                                      Aug 14, 2020
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      Policy Bazaar customer support has been notified about the posted complaint.
                                      very bad service from policy bazaar customer care and their executive are really making made and foolish. i strongly recommended to all don't buy any thing online, please check it's available near by locally and also provided good and satisfied service. India is not the like other country, and it's not ready to blindly trust on any web domain...everyday seems like website started and within day it shutdown.
                                      Dear Ms Jigisha,

                                      We are sorry for the inconvenience caused. Thank you for bringing this delay to our notice. We will enquire into your case and revert. Could you please share your email address or phone number or application number?

                                      best,
                                      Team PolicyBazaar
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      2 Comments
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        R
                                        rockwellramesha
                                        from Chennai, Tamil Nadu
                                        Dec 2, 2014
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        Address: Chennai, Tamil Nadu

                                        I, was made to make the payment for IFFCO TOKIO, and it's more than 3 weeks, I had asked for cancellation as the policy requirements on the net were different from the actual requirements, and was intimated under various communication that the refund has been initiated, but inspite of 100's of follow up not got back the credit, do not know who to escalate, I've spoken to gentlmen Varu, Vinod, Ashish Yadav, Lavkush Yadav and countless telephone support team. Ramesha Dasharatha Ram - Mobile no[protected]
                                        Aug 14, 2020
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        Policy Bazaar customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Policy was purchased and paid through PolicyBazar.com
                                        Dear Mr Ramesha Dasharatha Ram,

                                        We are sorry for any inconvenience caused. Thank you for bringing this to our notice. We are enquiring into the matter and are pressing for a swift resolution of your concerns.

                                        best,

                                        Team PolicyBazaar
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        2 Comments
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit