| Address: Baran, Rajasthan, 325205 |
Dates 19th aug
Mob no - [protected]
सबसे पहले तो ये consumer complain वाले हे कौन ये बताओ, इनको दिख नही रहा की जिस कंपनी की आधे से जायदा complain आज तक solve नही हुए हे तो इनहोने क्या कर लिया
Aircel ने मेरे खाते से 50 rs काट लिए कोई youthnama सर्विस एक्टिवेट कर के पागल लोग अब बोल रहे है की रिफ़ंड नही करेंगे, इन पागलो को कौन बताए के gio 4जी आने के बाद samsung chat वाले फोन मे कोन बेवकूफ इंटरनेट चलाएगा ।
गज़ब बात तो जब है जब काल कर रहे है तो ये खुद सर्विस बंद कर रहे है ओर बोल रहे है की ये start तुमने करी है, अब इन गधों को कौन बताएगा की जो सर्विस ये बंद कर सकते है वो ये चालू क्यू नही कर सकते ।
बिना अक्कल वाले कस्टमर अधिकारी भाड़े पे बैठा रखे है, इन कंपनियो ने, इन का कोई उच्च अधिकारी नही है उच्च अधिकारी तो मोती सैलरी लेकर मजे कर रहे है, किसी गरीब का 50 rs कटेगा तो इन को कोई मतलब नही है /
मे तो इस साइट वाले भाई लोगो को भी बोलता हु की इस साइट से कोई फायदा हो तो इसे चलाओ नही तो बंद कर दो ।
Sep 25, 2017
Complaint marked as Resolved
Aircel customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Aug 24, 2017
Aircel Customer Care's response Dear Customer (Gautamadikari),
We are forwarding your concern to the team. Please allow us some time to get back to you.
Warm Regards,
Aircel Social Media Team
i am sushil ratnakar my aircel number is [protected] i am stay in delhi this time your network is very poor no call, no msg, no internet your service is very bad please repair my network urgently
We are forwarding your concern to our team. Meanwhile, please share the following details in order to look into your issue:
Alternate number:
Roaming location:
Full address with nearest landmark:
Network you are latched to (connected to):
Tried to do manual selection & if the problem still exists?
Error message received:
Warm Regards,
Aircel Social Media Team
We would like to inform you that our team tried to capture the details but your number was not reachable. So, once again we request you to share all the details (mentioned below) so that that needful can be done accordingly:
Alternate number:
Roaming location:
Full address with nearest landmark:
Network you are latched to (connected to):
Tried to do manual selection & if the problem still exists?
Error message received:
Warm Regards,
Aircel Social Media Team