Show menu
Close
FAQ FAQ Categories Categories Sign in Sign in
Close
Club Mahindra Holidays
Mahindra Holidays & Resorts India Ltd.
Customer satisfaction rating: 81%
Submit a Complaint
2131
COMPLAINTS
ADVERTISEMENT

Club Mahindra Holidays Customer Care

TwitterFacebookLinkedInYoutube
Address
Mahindra Towers, 2nd Floor, 17/18, Patullos Road, Mount Road
Chennai
Chennai District
Tamil Nadu
India - 600 002

Customer Care Phone Numbers and Contacts

Toll-free:
Toll-free:
up
166
down
106

Phone:
Phone:
up
73
down
52

Fax:
Fax:
+91 44 3027 7778  
+91 22 3368 4721  

Additional info
Contact Details

Feedback

F.A.Q.

Mahindra Towers, 2nd Floor, 17/18, Patullos Road, Mount Road,
Chennai – 600 002, Tamilnadu
Tel: +91 44 3988 1000
Fax: +91 44 3027 7778

Corporate Office
Mahindra Towers, 1st Floor, "A" Wing, Dr. GM Bhosle Marg, P.K. Kurne Chowk, Worli, Mumbai - 400 018
New Membership: 1800 209 2345
Member Bookings: 1860 210 1111
Fax: +91 22 3368 4721

View More Information...

Submit a Complaint
Customer satisfaction rating
81%
Complaints
2131
Pending
36
Resolved
1711
Awesome
Awesome! This company provides an awesome customer support service, responds to our every notification, and resolves most of the user complaints.

Working hours
Mon 09:00 am - 06:00 pm
Tue 09:00 am - 06:00 pm
Wed 09:00 am - 06:00 pm
Thu 09:00 am - 06:00 pm
Fri 09:00 am - 06:00 pm
Sat 09:00 am - 06:00 pm
Sun Closed

Club Mahindra Holidays related photos (216)

Complaints with pictures are more trusted and informative   

Club Mahindra Holidays Photos

Club Mahindra Holidays Complaints & Reviews

Sort by:
I have a booking on May 4, 2021 at Mount serene resort, Munnar, Kerala.
Booking number 5086587
Voucher number...
Helpful
Share
Club Mahindra executive contacted me in the month of August/ September 2020 regarding the Club Mahindra timeshare product....
Helpful
Share
We want to raise a complaint regarding Mr Anand and Miss Tanya Agents at Club Mahindra NSP branch Delhi who fraudently used...
Helpful
Share
Report
Copy

Club Mahindra Rm Mr.Suraj and Mr.Raman from jammu sell me Membership in Nov 2020 after lot of promises he doesn't give me any service and doesn't pick my call also
I m totally harass last 2 months
Plz give my refund back
Apr 13, 2021

Complaint Status

Club Mahindra Holidays customer support has been notified about the posted complaint.
Hi Iqbal, we would like to connect with you in regard to your concern. Request you to share your Membership ID and registered contact number via Facebook Inbox.
Add a comment
Helpful +1
Share

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    My membership number: 2855706
    Reference number - MHRIL=[protected]

    This is to inform that during Feb...
    Helpful
    Share
    Sir/madam,
    in last month 2 or 3 march your jaipur team come to my city Bhilwara, Rajasthan 311001 and they call me...
    Helpful
    Share
    Report
    Copy

    3 times your company without asking transfer money from my account.
    I want my money back otherwise i will do the case against your company.
    Apr 07, 2021

    Complaint Status

    Club Mahindra Holidays customer support has been notified about the posted complaint.
    We regret the inconvenience, Nilamber. Please help us with your Membership ID and registered contact number via Facebook Inbox. Our team will reach out over a call to assist further.
    Add a comment
    Helpful +1
    Share

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      We baught a membership in club Mahindra for 3 years. The employee Vignesh promised us to extend the tenure of we don't use...
      Helpful
      Share
      My holidays are lapsed.
      I already asked club mahindra through customer care regarding this policy.
      Due to covid...
      Helpful
      Share
      Report
      Copy

      When I complained about the quality of hotel in Jaipur and Mahabaleshwar, I was given few days as compensation but within 15 days my days were taken back saying excess holidays lapsed . Then whether that compensation was just for show ?
      Apr 02, 2021

      Complaint Status

      Club Mahindra Holidays customer support has been notified about the posted complaint.
      Hi Urvashi, we would like to connect with you in regards to your concern. Request you to share your Membership ID and registered contact number via Facebook Inbox.
      Add a comment
      Helpful
      Share

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        Report
        Copy

        Hi Team
        Please cancel my membership with id 2861080 and please stop auto debit from my account

        I have already sent multiple mails from my registered email id but haven’t gotten any response
        Mar 30, 2021

        Complaint Status

        Club Mahindra Holidays customer support has been notified about the posted complaint.
        Apr 05, 2021
        Updated by dashas
        It’s already been 7 days
        Why haven’t I gotten any update on it
        Apr 07, 2021
        Updated by dashas
        What is the update?
        We regret your disappointment. Our team has been notified about your concern. Please be assured that they will look into this.
        Please let me know when the membership has been canceled and auto debit has been stopped
        My father is being mentally and financially harassed by Club Mahindra

        They are deducting money from his account and inspite of repeated mails and complaints they are not canceling his membership

        Had the Mahindra name fallen so much that you have resorted to stealing from old people.

        Why are you stealing from my parents?
        ADVERTISEMENT
        Add a comment
        Helpful +4
        Share

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          Dear Sir/Madam,
          I had registered for Club Mahindra membership on 21st November, 2020, but due to my personal financial...
          Helpful
          Share
          I purchased the membership on 9th Mar 2021. I asked for cancellation on 10th Mar 2021. Till date I sent 4 cancellation emails...
          Helpful +1
          Share
          I Janu Sharma member of Club Mahindra Holidays my member id is 2873021.I received calls from 19th Dec. Regarding Emi’s not...
          Helpful
          Share
          Report
          Copy

          [Resolved]

          Hello
          This is Arul from Urapakkam
          We took membership plan on 19th December
          Member I'd 2934441
          We cancelled the membership within 10 days of booking, the sales person mentioned that it will be refund within 90 days. But after cancellation is initiated the email says 120 days for refund.
          We couldn't check the status of refund or no response from the club mahindra team
          Apr 16, 2021
          Complaint marked as Resolved 
          Sent cancellation email within 10 days of registration otherwise cancellation is not eligible Sending multiple follow up emails to ensure cancellation is initiated However initial payment was settled close to 120th day only
          Mar 26, 2021

          Complaint Status

          Club Mahindra Holidays customer support has been notified about the posted complaint.
          We understand your concern and are here for you, Arul. Our team has been notified about this and they will reach out over a call soon.
          The amount was refunded on 118th day..
          Add a comment
          Helpful
          Share

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            Sir I Mrs geeta sahasrabuddhe is ur bliss member having membership since 2/20 but whenever I go to ur sight I get msg invalid...
            Helpful
            Share
            I was lured into accepting a membership upgrade my marketing team of club mahindra at their Naukuchia location in Feb 2021....
            Helpful
            Share
            Report
            Copy

            I am unable to pay EMI every month
            and your ASP fee
            I am retire person
            so please cancel my membership and refund amount
            my membership ID No.2759765
            Mar 13, 2021

            Complaint Status

            Club Mahindra Holidays customer support has been notified about the posted complaint.
            Our team has been notified about your concern, Suryakant. Please be assured that they will get in touch with you soon.
            Add a comment
            Helpful
            Share

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              My name is Sudheendra rao. Member I.d 2937052. I had joined the Club mahindra on 09/1/21 and due to some unavoidable circumstances...
              Helpful +3
              Share
              ADVERTISEMENT