Claimed

Flipkart Complaints & Reviews

2.8
Updated: Oct 12, 2026
Complaints 47382
Resolved
25504
Unresolved
21878
Contacts

File a complaint to Flipkart

Having problems with Flipkart?

File a complaint and get it resolved by Flipkart customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Flipkart reviews & complaints page 1891

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
S
sonali.kadam
from Mumbai, Maharashtra
Apr 10, 2017
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: Thane, Maharashtra, 400607
Website: www.flipkart.com

We buy "Vu 140cm (55) Full HD Smart LED TV" from Flipkart with No cost EMI feature from HDFC Credit Card, Still As per discussion with HDFC Card Customer care that Flipkart have converted it in loan and charging 14% interest...
I buy this product at "36478" and will need to Pay "38949"...

And when calling filpkart their is no option to raise complaint...

CHEATER FLIPKART

FlipKart is a Cheater
May 31, 2017
Complaint marked as Resolved 
Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Apr 30, 2017
Flipkart Customer Care's response
We certainly understand concern regarding the 'No Cost EMI' interest charges and offer our sincere apologies for the confusion created. As informed earlier, we would like to reiterate that we have provided a promotional discount of Rs.2, 161/- which is the interest to be paid to bank towards the EMI facility availed. Hence, this amount has already been deducted from the product price and the final price of the product is Rs.36, 478/-, which have been paid to Flipkart by you. However, in your credit card statement, the interest amount would reflect as this No Cost EMI offer is provided from Flipkart and not the bank. Hence, you may be rest assured that the interest amount has already been subtracted in the final amount paid by you. For any further clarification on No Cost EMI you can reach us or provide us a convenient time, wherein we can reach out to you. Your kind understanding and cooperation is appreciated in this regard.
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    P
    Pamela Basu
    from Hyderabad, Telangana
    Apr 10, 2017
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Address: 500017
    Website: Flipkart

    I have ordered yetnik Bollywood plain purple-green crepe saree but I received pink green saree.After two replacement also I am getting back the wrong product.I don't want refund, pl take this matter into ur attention seriously otherwise admit that the saree is not available, unbelievable this is happening in Flipkart.My order id OD[protected], saree_AARYA 1036color is purple green.
    May 16, 2017
    Complaint marked as Resolved 
    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
    Verified Support
    Apr 13, 2017
    Flipkart Customer Care's response
    As per our findings our team has provided relevant information to the customer. Closing the complaint from our side.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      P
      priyanka jeswani
      from Jaipur, Rajasthan
      Apr 10, 2017
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: 302018
      Website: FILPKART

      Order id - od[protected]
      Name - priyanka jeswani
      Product - loreal x tenso shampoo
      I ordered this product on 17/03/2017 and receive the same on 23/03/2017. Unfortunately i was out of station for some period of time when i come back to my place and i use the product first time i didnt noticed that this is not original product because of hurry. Than i again use the shampoo i find something wrong but i take it lightly. After using it two to three time i realized that my hair got rough and dry and than i confirmed by a professional beautician about the product they confirmed the same. I brought two bottle of this shampoo because of offer but indeed i waste my money and my hair to got damage.
      I want my money back.
      May 15, 2017
      Complaint marked as Resolved 
      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Apr 13, 2017
      Flipkart Customer Care's response
      Our team is working on this case. We will get back to the customer with an update on it.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        A
        anuragdas1643m
        from Bhubaneshwar, Odisha
        Apr 10, 2017
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Address: Sambalpur, Odisha, 768004
        Website: flipkart.com

        Name - Anurag Das
        Contact- [protected]
        Email- [protected]@gmail.com
        Order Id- OD[protected]
        Name Of Product - Lenovo Vibe K5 Note
        I ordered this product on 27th February 2017and i received this on 3rd march 2017, but the phone was having battery issue so i created a replacement of this product which took 25 days to get it to me . 28th march 2017 i got the replacement product but the touch was faulty of this product, i tried to troubleshoot shoot the problem myself but it didn't work so i again created refund of my product on 28th march itself .
        But till the date 10th april 2017 pickup has not been made and i was promised on call that I will get my refund if the pickup doesn't take place before 5th april 2017. But when i complained them regarding this thing they deactivated my flipkart account and cancelled my pickup and told me that i will never get to return my product and i am bound to keep that product as they are not responsible for this. Please help me regarding this just refund my amount thats all i want
        May 11, 2017
        Complaint marked as Resolved 
        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Apr 10, 2017
        Flipkart Customer Care's response
        It has been informed to customer recent request for a replacement/refund has been canceled as our systems have detected an unusually high number of returns in your purchase history. This would also mean that you will no longer be able to login to your Flipkart account.
        Dear anuragdas1643m,

        Now a days Flipkart are doing the such kind of activities. If the customer asked Replacement / Refund for their defective purchased product means they would block the buyer and wont help them from issue. So again call them for replacement of defective product if they deny against your request means go for legal action with documentary proof which you have. But before making legal action through consumer court / RTI inform them about your move.

        ANGURAJ
        anuragdas1643m's [Complaint's author] reply, Apr 10, 2017
        Done aleady . They said we cant do anything
        Yes have filed a complaint in consumer forum regarding them .
        Dear anuragdas1643m,

        Go with Legal action.

        ANGURAJ
        Helpful
        2 other people found this review helpful
        2 found this helpful
        3 Comments
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          R
          ranjith122395
          from Gobichettipalayam, Tamil Nadu
          Apr 9, 2017
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Address: Erode, Tamil Nadu, 638455

          Hello Sir,
          I have purchased lenovo A7000 in flipkart through cash on delivery of RS 9990
          the seller gave me a used mobile with duplicate accessories and actually the product is made in India but this is named as "made in china" the flipkart dealer have cheated me through duplicate product and so many things have missed in the pack like head set, manual guide, hand set
          how do i get the money back shall i file the case in consumer court ...
          May 15, 2017
          Complaint marked as Resolved 
          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Apr 10, 2017
          Flipkart Customer Care's response
          Issue has been addressed.
          Apr 11, 2017
          Updated by ranjith122395
          Hello sir
          I purchased lenovo a7000-a mobile invoice number is on 8th April the product which was delivered is an used mobile and accessories were missed I file an complaint 9th April to flipkart about this problem the customer care replied that u better exchange the mobile or I'll refund the amount
          I answered to refund it the customer care of flipkart accepted it
          Today the delivery boy came to replace the mobile and he said the imei number is changed it is not our mobile which is delivered
          How it is possible to change the imei number flipkart have cheated us

          I am going to file a complaint in consumer court

          One important thing is the imei number printed in the invoice is [protected]
          But I got an lenovo mobiles invoice number is [protected]
          I checked the imei number which is printed in invoice is belongs to the honor mobile
          They cheated us ...
          Verified Support
          Apr 13, 2017
          Flipkart Customer Care's response
          Our team is working on this case. We will get back to the customer with an update on it.
          My Lenovo vibe k5 note mobiles touch pad is not working. Please send me the my purchaseing bill as soft copy
          Helpful
          Found this helpful?
          1 Comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            A
            Aadrita
            from Kolkata, West Bengal
            Apr 9, 2017
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            Address: Kolkata, West Bengal, 700057
            Website: Flipkart

            I wanted to buy Asus Zenfone Max through your app. but I couldn't able to buy. Even I couldn't able to log in. I have tried several times. I entered for reset password after getting verification code from my mobile. But unable to continue with reset the password. It is absolutely disgusting that I wanted to buy something but I am unable to buy because your ridiculous system. I have waisted my time due to your system.

            Even I wanted to contact with you through telephone(toll free and without toll free), but I couldn't able to do that...Absoulutly disgusting...
            May 14, 2017
            Complaint marked as Resolved 
            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Apr 13, 2017
            Flipkart Customer Care's response
            Our team is unable to find any details of the product. We request you to contact our customer support team in our toll free number :[protected] with registered mobile number.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              P
              pathik mandal
              from Kolkata, West Bengal
              Apr 9, 2017
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Website: flipkart.com

              I bought a mobile through flipkart. This mobile has so many problems like over heating, Spot on screen etc. As this product is in warranty period so I go to sony India service centre and I know about the mobile. I know that this mobile is out of India(Singapore). So sony India service centre can't solve the problem of it. So I want to replace this mobile from flipkart.
              May 22, 2017
              Complaint marked as Resolved 
              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Apr 10, 2017
              Flipkart Customer Care's response
              We have taken up this case internally. We will get back to the customer with an update on it.
              Apr 13, 2017
              Updated by pathik mandal
              Where is the update?
              Verified Support
              Apr 13, 2017
              Flipkart Customer Care's response
              We will get in touch with you shortly as soon as we get revert from our relevant team.
              Why electronic items and mobiles are not available in patna? Even many things are not available in patna (800023). Snapdeal and Amazon are delivering products in my village also which is very far from city. Availability service is very poor. Products are not coming in Patna also then where it will come? You must improve your service.
              Helpful
              Found this helpful?
              1 Comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                D
                dlraoeil
                from Muvattupuzha, Kerala
                Apr 8, 2017
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Address: Visakhapatnam, Andhra Pradesh, 530017
                Website: flipkart

                We have placed order for bosch gbh 200 hammer drill order no. [protected].
                But we have received bosch gbh 200 professional hammer with sds plus.

                Request you to sent bosch gbh 200 hammer drill as we placed order. If it is not available please refund our amount.

                As the product is not fulfilling our requirement, you are requested to replace or return our money.
                May 15, 2017
                Complaint marked as Resolved 
                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Apr 13, 2017
                Flipkart Customer Care's response
                Our team is unable to find any details of the product. We request you to contact our customer support team in our toll free number :[protected] with registered mobile number.
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  P
                  pradeep813
                  from Pune, Maharashtra
                  Apr 8, 2017
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Address: Aurangabad, Maharashtra, 431001

                  Dear sir,
                  as dated 5/4/2017 i have to purchase mobile but order is not completed & my account deducted 13, 490 two times .
                  i am trying purchase mobile two times
                  so there two transaction make @ please confirm my account balance.
                  please do needful

                  please suggest me how i can get my deducted amount in account as usual

                  regards,
                  SANTOSH.R.BAIRAGI
                  May 14, 2017
                  Complaint marked as Resolved 
                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Apr 13, 2017
                  Flipkart Customer Care's response
                  Our team is unable to find any details of the product. We request you to contact our customer support team in our toll free number :[protected] with registered mobile number.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    G
                    ginus
                    Apr 8, 2017
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    Address: Palakkad, Kerala, 678101
                    Website: www.consumercomplaints.in/new_complaint

                    I have ordered one mobile in flipkart (OD[protected]order id)last week.It was supposed to be delivered on april 8th 2017.but on the same day evening order is automatically cancelled by the seller.I am totally frustrated
                    and it is ridiculous...Atleast you should have informed me at the time of order request.Now please provide me exact reason for cancellation on the delivery date.
                    May 14, 2017
                    Complaint marked as Resolved 
                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                    Verified Support
                    Apr 13, 2017
                    Flipkart Customer Care's response
                    Our team is working on this case. We will get back to the customer with an update on it.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      K
                      KarthikPrabhu
                      from Dharwad, Karnataka
                      Apr 8, 2017
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Address: 600063
                      Website: www.flipkart.com

                      I ordered few products including micromab tab micromax canvas tab p70221 16 gb 7 inch with wi-fi+3g on 18th mar 2017. The order id is od[protected]. I got all the products in few days from fiipkart.

                      I got micromax tab on 21st march 2017.. I faced a problem in micromax tab which is not charged and the tab is not switched on. When i plugged into charger, it is showing 100% in 10 minutes, when i plugged out it is showing 0% and got switched off. I tried with another charger also and the tab is not charging. Hence i am not satisfied with the product and raised a return request on 27th march 2017. My wife got a call from flipkart executive on 30th march 2017 (Which is a first delay from flipkart) and he asked details of issue. My wife told about the battery problem and he told that he couldn't replace as flipkart doesn't have a replacement product. Then he asked for a account details to refund the money. But my wife told him that she will check with me and update him. That executive told that he will call tomorrow (31st march 2017) and get the bank details.

                      But we didnot get any call from that executive, so i called flipkart customer care number on 2nd apr 2017 and informed about the issue and other updates. Immediately i got a call from a flipkart executive (Girl) and she asked about the bank details. I have shared my bank details and she got that and told their team will respond by 4th april 2.30pm.

                      But till today (8th april, 2017), i didnot get any response/refund from flipkart. I have called flipkart today (8th april, 2017) and talked to one guy saying all my story and he didnot respond properly for more than 10min and call disconnected.

                      Then again i called flipkart and call connected to associate (Reena). Again i told all the stories to her, she told that i have to service center to repair the product since 10 days replacement warranty has been over. I told that i have raised a request in 6 days, your executive called and got the bank details, then why did you say suddenly the request can not be processed. I told her that i wanted to talk to you senior to discuss on the same. Reena told that senior is not available and asked me to call later.

                      The concern here is worst experience with flipkart customer care that they does not understand customer experience and pains. They are only about to close the tickets.. Very worst service.

                      Flipkart now a days become a worst platform to sell unquality products and cheating customers 2 out of 5 products.

                      I am very much disappointed with this kind of online bad experiences and not happy to buy online.

                      I just either want my replacement product or my money back..

                      I request to help at the earliest.

                      Fyi. I have raised return request within 6 days of delivery of the product.
                      May 14, 2017
                      Complaint marked as Resolved 
                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Apr 10, 2017
                      Flipkart Customer Care's response
                      Issue has been addressed and the replacement has been processed and information has been has shared with the customer.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        I
                        Ishwar teltumbade
                        from Morjim, Goa
                        Apr 8, 2017
                        Report
                        Copy

                        Address: Aurangabad, Maharashtra, 431001
                        Website: [email protected]

                        Sir, I received your product 64gb memory card by Gopigeon not working.So please return my amount. Order no -[protected].carrier name-GOpigeon
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          S
                          skdada18
                          from Bengaluru, Karnataka
                          Apr 8, 2017
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Address: Bangalore, Karnataka, 560072
                          Website: www.flipkart.com

                          Dear sir/mam, I had purchased one Lenovo battery from Flipkart which got delivered on 1st April and the same day while charging it got burst, luckily we are safe but one of our bedsheet as well as my father hand got injured. We are following for this issue with Flipkart from 2nd April and till now they have not resolved the issue. Everytime we will receive message from Flipkart as well as their delivery partner EKART which snapshot I m attaching below.they only fix the timing to receive parcel and again they only will cancel. It's happening from past 10 days. Please help me out to come out from this issue.
                          May 15, 2017
                          Complaint marked as Resolved 
                          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Apr 10, 2017
                          Flipkart Customer Care's response
                          Issue has been addressed and refund is initiated for the same.
                          Verified Support
                          Apr 13, 2017
                          Flipkart Customer Care's response
                          As per our findings our team has provided relevant information to the customer. Closing the complaint from our side.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            R
                            roshgur
                            from Pune, Maharashtra
                            Apr 8, 2017
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: Pune, Maharashtra, 411014
                            Website: Consumer Complaints

                            I have placed an order for Sukanya with order ID 0D[protected]. When I have received my order its totally different and size also big. when I called to flip kart help line no. 1 of your staff conform that they will returns that product and refund my amount. next day when I called for pick up my product that guy did't pick up my call and i got mg that its cancel.And again I called Flip kart Y my pick up was cancel Khooshi assist me the same, she ask me y I was returning that product again I have informed the same but she was saying that refund will be not applicable and they will exchange my product.If i have order S size and its was big how come you are exchange my product. Yah! I was agree that time I talk little loud, but i did't use any foul language with your staff, and even I did't shouted to her as well .you can check your call record .she was saying that if I talk continually she was cut my call. she was so rude, so arrogant .She don't know how to speak with customer.I have told her to transfer my call to manager but she answer me they are in the meeting right now and can't transfer my call so I told her to informed your manager to call me back but she directly say no they can't call me back .So this is the services your staff was providing with customer.if your customer get angry your staff should know how to handle the situation .I prefer to order with flip kart only and I suggest my frds also but if you are given this pathetic service with customer nobody can order from your website.again i called to flip kart to transfer me call to manager but Ms. Jyoti assist me, she was very heplfull. Even she apologized for the same which was happened . and she solve my problem as well. and 1 more thing plz teach that girls khooshi how to talk with customer.Thank you
                            May 17, 2017
                            Complaint marked as Resolved 
                            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Apr 13, 2017
                            Flipkart Customer Care's response
                            As per our findings our team has provided relevant information to the customer and we have shared a feedback to the relevant team. Closing the complaint from our side.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              M
                              mohanappu
                              from Chennai, Tamil Nadu
                              Apr 7, 2017
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Address: Vellore, Tamil Nadu, 632105
                              Website: Consumer complaint

                              Flipkart .
                              Received a mail from them

                              Dear Candidate,

                              It is our good pleasure to inform you that your Resume has been selected

                              online for our company’s direct recruitment's. The Company has selected 17

                              candidates for IT, Administration and Production Departments, Company urgently

                              requires candidates as Executives and Managers, You are selected according to

                              your resume in which Project you have worked. Company is recruiting the

                              candidates for new plant.

                              Thank you.

                              After they send me application form through mail then i filled and send them
                              They told me want to pay rupees 1500 for uniform charges, 5150 for medical claim, 3000 for courier charges i had paid for all

                              I did get any mail from them. Courier plz help me
                              I has paid for the amount
                              Got loan from my friend for job
                              May 14, 2017
                              Complaint marked as Resolved 
                              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Apr 13, 2017
                              Flipkart Customer Care's response
                              We are sorry to hear that. We would be helpful if you forward us the email from which you got the email regarding the job. I request you to get in touch with our customer support team along with your Complaint number/Docket number so that our customer support team can forward your complaint to us.

                              Please note if you got a mail from Flipkart we can help you out in this. But if you have got mail from any other gmail account then you should file a complaint against that. Waiting for your response.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                S
                                sureshking1111
                                from Chennai, Tamil Nadu
                                Apr 7, 2017
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Address: Erode, Tamil Nadu, 638001
                                Website: flipkart customer care

                                I purchasr my new mobile i am first time to flipkart i pay money and bring the product but they was no product in side on the box they was wood peace on tha pack i shocked and call customer care and register the compline 24 hr after the sent me mail like the dealer was not accept your compline so you r fake we not give eny repale ment to you who to i proff you to its not a face sir tell us Me i pay money for u i have all proff to pay the money i no my rules you not help for me i really compailne to the consumer court you only have the power to track the mobile ...Sir track the product plz it's not a small amount don't fake me tack action immediately
                                May 19, 2017
                                Complaint marked as Resolved 
                                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Apr 18, 2017
                                Flipkart Customer Care's response
                                As per our findings our team has provided relevant information to the customer. Closing the complaint from our side.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  A
                                  amitmg123
                                  from Mumbai, Maharashtra
                                  Apr 7, 2017
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  Address: 412301

                                  The product was supposed to be delivered on 29th march but it was postponed to 3rd April and then again to 5th April and now again on 10th April. Now i am damn sure that on 10th April again they will postponed it to some other date.
                                  The customer care executive says it has been reached to 20 Kms away from the delivery address and i dont know why it took 5 days to reach my address.
                                  This is the worst service i have ever come across. Flipkart has to work on it.
                                  May 14, 2017
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  Apr 13, 2017
                                  Flipkart Customer Care's response
                                  Our team is unable to find any details of the product. Order ID mentioned in the post is wrong. We request you to contact our customer support team in our toll free number :[protected] with registered mobile number.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    J
                                    Junedjk
                                    from Hyderabad, Telangana
                                    Apr 7, 2017
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Address: 500028
                                    Website: www.flipkart.com

                                    Account Number: [protected]
                                    Email: [protected]@gmail.com
                                    I Ordered That Product for One of my best Friend Because they don't know how to book those Flash Sale Mobiles within Short periode of Time..

                                    Apart from this Issue is not Regarding Canceling Order ... Issue is About Account Blocked.

                                    I Have Rs:18750/- In my Wallet in the form of EGV
                                    What about to This Money

                                    Please Reopen my Account To Get My Money Back
                                    May 14, 2017
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Apr 13, 2017
                                    Flipkart Customer Care's response
                                    As per our findings our team has provided relevant information to the customer. Closing the complaint from our side.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      J
                                      jashwanth karnati
                                      from Visakhapatnam, Andhra Pradesh
                                      Apr 7, 2017
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Address: Hyderabad, Andhra Pradesh, 500072
                                      Website: www.flipkart.com

                                      I have given my experience which iam facing in Flipkart and wrote a review about you in playstore.Because i completely lost trust in you.Earlier i like flipkart a lot but now it had changed to worst.You don't care about customer satisfaction.Customer is completely dissappointed with the services or quality from flipkart.I bought Redmi note4 trusting flipkart but they never fulfilled my expectations.Worst phone i have ever used.This is my experience after Usage of 5 days of my mobile.You don't care about customers.I haven't received a proper Resolution till date.You have been very Reckless and took anything as granted.Customers are pillars to any business but you don't show Politeness or minimum respect to customers.Customer support is very careless.They are meant only to pass our time by giving ridiculous answers which never provide Resolution.Iam the one who felt buying Unnecessarily from Flipkart.Flipkart seems like FakeKart and you are fulfilling that tag.In any business trust is important but you don't have minimum of it.Every penny from customers pocket which he had earned may be worthless to you, but We are of lot of Values.Businees is not playing cheap tricks or cheating customers, it is type of Reaching customer.R unning an online portal is possible with everyone but Happiness of customers is very important when you serve them.Stop stealing the money of customers by sending fake, defective and useless products.It doesn't mean business.It means cheating yourself.Dont think and underestimating the customers.you are here in a position because o[censored]s.Give Better services and Answer our concerns.Dont try to manipulate the customers.Flipkart became a chain business by cheating everyone.Run with values but don't give false information and fake Terms .
                                      May 16, 2017
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      Apr 13, 2017
                                      Flipkart Customer Care's response
                                      As per our findings our team has provided relevant information to the customer. Closing the complaint from our side.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        A
                                        aggar61
                                        Apr 7, 2017
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        Address: Pune, Maharashtra, 411014
                                        Website: Flipkart.com

                                        I would like to bring to your notice the issue I have been facing with order number OD[protected] for purchase of Mobile MotoG5Plus. I placed the order on 29th March alongwith online payment of 17, 000 rupees. Received the delivery on 1st April. After putting the SIM in the mobile when I tried to use it I came to know that the SIM card slot is defective and I am not able to make or receive calls.

                                        I put a replacement request on the same day, 1st April. After that on calling the customer care every time I am told that a technician will visit and approve the replacement. The technician visit has not yet happened till 7th April. Customer care is not able to provide any useful information at all. I have written muliple mails to customer care and all they say is that the issue will be resolved.

                                        I am feeling very agitated with the fact that I have made a payment of 17, 000 rupees on 29th March. And even after 10 days I still dont have a usable product. I have been using Flipkart for many years and have made many high value purchases. But this is probably the first time I am having such a bad experience. And the worst part is that no one is able to provide any credible information or help to me.
                                        May 23, 2017
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Verified Support
                                        Apr 13, 2017
                                        Flipkart Customer Care's response
                                        As per our findings our team has provided relevant information to the customer. Closing the complaint from our side.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit