Claimed

MedPlus India Complaints & Reviews

4
Updated: Oct 12, 2026
Complaints 822
Resolved
635
Unresolved
187
Contacts

File a complaint to MedPlus India

Having problems with MedPlus India?

File a complaint and get it resolved by MedPlus India customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

MedPlus India reviews & complaints page 7

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
S
SaiShyamb
from Chennai, Tamil Nadu
Dec 4, 2021
Jan 29, 2025
This thread was updated on Jan 29, 2025
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: 29,Chitlapakkam main road, Rajakilpakkam,Chennai

I bought a N95 mask for kid. At first they said it cost 15 Rs and asked for Phone number during billing but when i didn't give phone number they gave bill for mask as Rs 25. 1. They are forcing customer to give phone number 2. Even though mask rate changed when number not given, the TN government mandated maximum price of N95 mask is 22 Rs but they are selling for 25 Rs.
Mar 13, 2025
Complaint marked as Resolved 
MedPlus India customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Dec 04, 2021
MedPlus India Customer Care's response
Thank you for writing to us.With reference to the email below, Unfortunately, we are unable to retrieve any information with the details provided by you. Hence, we request you to kindly write back to us with your valid contact details (i.e., Registered Phone Number/ MedPlus Customer Id) to Inquire and to assist further.For further details, In above mentioned attachment customer id was not clear. you could also call us on[protected]. Looking forward to hearing from you in this regard and hoping that we are able to serve you.Please get back to us in case of any clarifications."Thanks and Regards, MedPlus Customer Care Team.
Dec 07, 2021
Updated by SaiShyamb
Awaiting response from MedPlus
Dec 07, 2021
Updated by SaiShyamb
CusId 5397488 is very clear in image. Violating TamilNadu government rules is a serious issue. Also every Medplus branch forcing customer to give contact number for any purchase is again violation of many laws.
Verified Support
Jan 29, 2025
MedPlus India Customer Care's response
As per above complaint we have resolved the issue
CusId 5397488 is very clear in image. Violating TanilNadu government rules is a serious issue.
SaiShyamb's [Complaint's author] reply, Dec 4, 2021
Also every Medplus branch forcing customer to give contact number for any purchase is again violation of many laws.
Helpful
1 other people found this review helpful
1 found this helpful
1 Comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    T
    Tamixh
    Dec 2, 2021
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Address: Cth, road, thiruninravur, thiruvallur

    Mr. Haribabu c17122, supervisor of medplus India, thiruninravur, thiruvallur branch, , misbehaved with me today morning in an inappropriate manners, , , hereafter I'm not going to buy anything in this franchise because of his behavior, I'll tell my friend and relatives about his attitude towards females...
    Feb 11, 2026
    Complaint marked as Resolved 
    MedPlus India customer support has been notified about the posted complaint.
    Verified Support
    Dec 02, 2021
    MedPlus India Customer Care's response
    With reference to your email, Unfortunately we could not be able to retrieve your information.

    Kindly share us your details (registered mobile number/ medplus customer id) so that will check and assist you accordingly.

    We value your association and assure you of our commitment to serving you in the best possible way.

    Warm Regards,

    Customer Care Team.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      S
      Sambhu Basak
      Dec 1, 2021
      Report
      Copy

      I purchased six items of medicines from MEDPLUS Pharmacy, 5/1, Ground Floor, Dum Dum Road, Kolkata-700030 vide Invoice no. [protected] & [protected] on 13.11.2021. Out of which Livwyn 150MG Tab was provided 20 numbers but in the invoice cost of 30 numbers medicine was charged. I was in a hurry and went on outstation on that day. After few days I noticed the matter. Please look into the matter.

      (Sambhu Nath Basak)
      MedPlus India customer support has been notified about the posted complaint.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        S
        Sarithagy
        from Hyderabad, Telangana
        Nov 26, 2021
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Address: kalimandir

        Wrong diagnosis of my right eye. And lady arguing
        Dec 28, 2021
        Complaint marked as Resolved 
        MedPlus India customer support has been notified about the posted complaint.
        Nov 26, 2021
        Updated by Sarithagy
        Second time too I complained that her diagnosis is wrong and I can't see through my right eye lenses. She is not listening and arguing. U take your product and refund my money. I don't want to pay for poor services
        Verified Support
        Nov 27, 2021
        MedPlus India Customer Care's response
        As per telephonic conversation we had a word with store staff kindly visit to store and get it exchanged.

        We value your association and assure you of our commitment to serving you in the best possible way.
        This is a system generated mail.

        Warm Regards,
        Customer Care Team.
        Yours is a worst service. Even when I exchanged the spects for second time. It's the same problem. What ever goodwill I had on Medplus I totally lost it...I will definitely recommend my acquaintances not to visit your store and don't take your services...your services are worsted, lethargic and pathetic to the core...
        Helpful
        Found this helpful?
        1 Comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          S
          Suraj Sundararajan
          Nov 10, 2021
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Invoice ID:[protected] was delivered with Plavix instead of Clavix. Store has not rectified this even after 7 days. When we called the store today, representative was rude and asked my 73 year old father if he has car or bike? & why cant he come and pick up the medicine himself. When i called the store back and said i will raise a complaint with Medplus, he was rude again & refused to apologize for this behavior & hang up. He even refused give his name. Is this the service Medplus provides?

          If Medplus fails to take action on this representative, i will file a complaint for harassment of 73 year old heart patient & disrespecting a senior citizen.
          Feb 13, 2026
          Complaint marked as Resolved 
          MedPlus India customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Nov 10, 2021
          MedPlus India Customer Care's response
          With reference to your email, Unfortunately we could not be able to retrieve your information.

          Kindly share us your details (registered mobile number/ medplus customer id) to [protected]@medplusindia.com (or) [protected]@medplusmart.com so that will check and assist you accordingly.

          We value your association and assure you of our commitment to serving you in the best possible way.

          Warm Regards,

          Customer Care Team.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            G
            Ganesh2307
            from Chennai, Tamil Nadu
            Nov 4, 2021
            Jan 29, 2025
            This thread was updated on Jan 29, 2025
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            Address: Oldwashermenpet

            Am a regular customer with medplus oldwashermenpet... today I purchased medicines for Rs 1068 nd requested a carry bag nd the store man informed there is no carry bag nd furnished a paper cover but I informed can't carry this purchased item with the paper bag which u given nd suddenly the store man behaviour became rude nd told because of discount only u coming to medplus orelse u will go to some other medical shops in local so I requested a revised bill for my medicine without discount but he denied since I already paid nd told i[censored] want a carry bag need to pay Rs 8 nd get a carry bag...

            So I paid nd get the bag...the issue is if the store man informed prior when I requested a carry bag if need u have to pay nd get bag I will nd there will be no conversation since I got the medicine for my 4year nd 6months boy baby in urgency...

            I requested a mail id to complaint his behaviour with medplus nd he refused nd Informed he didn't know nd told he will complaint with police nd all my behavior recording in camera but I told there is no issue in that nd I will sue in court but he didn't listen to the meaning of sue nd told what ever u can do nd I will not take care...

            Worst experience with medplus nd I need a reasonable judgement from ur side since I suffered in front of others in public with ur store man rude words nd behaviour...

            I[censored]r side didn't take any action in this regard then I will raise the complaint to consumer court...
            Dec 5, 2021
            Complaint marked as Resolved 
            MedPlus India customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Nov 04, 2021
            MedPlus India Customer Care's response
            We will relay this message to the appropriate department, our attempts to contact you were unsuccessful.

            We are prioritizing the issue you have faced at store and our team will verify the issue. We will notify you ASAP on the same.

            We appreciate you making us aware of your negative experience, and we apologize for the inconvenience this has caused.

            We value your association and assure you of our commitment to serving you in the best possible way.

            Warm Regards,

            Customer Care Team.
            Verified Support
            Jan 29, 2025
            MedPlus India Customer Care's response
            We will relay this message to the appropriate department, our attempts to contact you were unsuccessful.

            We are prioritizing the issue you have faced at store and our team will verify the issue. We will notify you ASAP on the same.

            We appreciate you making us aware of your negative experience, and we apologize for the inconvenience this has caused.

            We value your association and assure you of our commitment to serving you in the best possible way.

            Warm Regards,

            Customer Care Team.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              V
              Vineeth Mansani
              Nov 2, 2021
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: Netaji nagar road, near landmark circle Raichur Karnataka

              The sales person in the mediplus I visited yestarday is billing as he likes...I asked him for 16 tablets but when he said he can arrange only 12 by today so I said to bill 12 tablets but he billed 16 tablets and now he is not ready to refund the amount and asking me to visit the shop again after 3 days to collect 4 tablets(16-12)...what do u guys think about us ??? Are we that free to visit every for every 2 to 3 days ...and what's wrong with refunding?I don't get it ...now he is blaming me that i asked him to bill 16 tablets... what the hell? This is how you treat customers?
              Feb 13, 2026
              Complaint marked as Resolved 
              MedPlus India customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Nov 03, 2021
              MedPlus India Customer Care's response
              Thank you for writing to us.

              With regard to the E-Mail below. Unfortunately, we are unable to retrieve any information with the details provided by you.

              we request you to kindly write back to us with your valid contact details (i.e., registered phone number/ MedPlus customer id).Please do revert us back with the contact details to check and to do the needful.

              Thanks and Regards,

              Medplus Customer Care Team
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                S
                Shiv_Ethical
                from Kolkata, West Bengal
                Oct 30, 2021
                Jan 29, 2025
                This thread was updated on Jan 29, 2025
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Address: 271/G/1,G L T Road, Holding no. 975/1,Kolkata-700036

                HI
                On 30/10/21, (morn 8:56 am) I went to the MedPlus (address mentioned), to buy stayfree extra large and the lady (store) showed me MRP Rs.36/-. I asked for 2 units and gave her Rs.100/-. To my utter surprise she returned me Rs.16/- and then handed over the bill for Rs.84/-. When i enquired why she told me it was because stayfree was tied up with whisper choice (and the invoice also mentioned Whisper Choice, although i asked for Stayfree large). She told me that the computer billing system will charge Rs.42/- instead of Rs.36/-.Being a male i felt shy to further discuss about this. Now if stayfree is tied up with whisper (or similar issue) why should the customer suffer/bear the inflated price. She gave me a very vague explanation which i found very unjustified and unethical.
                In total I was charged Rs.12/- more. Neither you wrap up the such sensitive products in newspaper nor give a polythene. SO u people should be ashamed of running such a chain of retail outlets. Even smaller companies have the etiquette to give it properly in a wrapped pacakge. On top of that once u prapare the bill then you disclose the inflated price which is as much as Rs 6/- on a Rs.36/- MRP item, and then you dont take it back.
                I find this very unethical, dishonest and unfair trading. I have the invoice with me. Kindly resolve this to the earliest or else i will go to the consumer forum. It is not about Rs.12/- but ethics, and the mental agony that you give to customers. Failure to resolve this complaint will incite me to share this thing on Social Media and recommend everyone not to buy from MedpLUS. And you need not waste paper on billing every small item we purchase, you better go paperless for such items unless customer asks for a bill and contribute towards environmental protection.
                Serial Invoice no-[protected]
                The cust id printed on invoice is[protected]
                The patient name is showing: mir

                But my name is S.S.Jaiswal and mobile no is [protected] (which you always ask when billing)

                I cant understand what is happening? Charging Rs.42/- for a Rs36/- item is strange and that too without informing the customer before billing. I am determined to this this issue further if i dont get a proper resolution.
                Mar 17, 2025
                Complaint marked as Resolved 
                MedPlus India customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Jan 29, 2025
                MedPlus India Customer Care's response
                As per above complaint we have resolved the issue
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  H
                  Hemalatha27
                  Oct 24, 2021
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Address: Adambakkam ,opp to ngo colony park

                  Hi, me and my sis went to the medplus at Adambakkam today night to buy a whisper as our mom got periods. But when I open the door the staff over there turns off all the lights and said it's closed but he have customers inside if he can give them products why not us??? What kind of customer service is this .? If we had emergency what will he do then ...why we should prefer your medical then ..? Worst ever behaviour ..won't you teach your staffs how to treat customers ...? This is the way you behave at medicals ?? Everyone will have emergency purposes..we decided not to go medplus hereafter..
                  Feb 13, 2026
                  Complaint marked as Resolved 
                  MedPlus India customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Oct 25, 2021
                  MedPlus India Customer Care's response
                  Thank you for writing to us.With reference to the email below, Unfortunately, we are unable to retrieve any information with the details provided by you. Hence, we request you to kindly write back to us with your valid contact details (i.e., Registered Phone Number/ MedPlus Customer Id) to Inquire and to assist further.For further details, you could also call us on[protected]. Looking forward to hearing from you in this regard and hoping that we are able to serve you.Please get back to us in case of any clarifications."Thanks and Regards, MedPlus Customer Care Team.
                  Hi as you asked for my phone number : [protected] and my email : [protected]@gmail.com
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  1 Comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    G
                    Gayathri B K
                    Oct 19, 2021
                    Report
                    Copy

                    Branch - MedPlus, Jafferkhanpet, Chennai, TN - 600083
                    Complaint - Does not have card payment or google pay. Only mode of online transaction is PhonePe. Not everyone has PhonePe.
                    Request - To add card payment and google pay/BHIM as payment options.
                    MedPlus India customer support has been notified about the posted complaint.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      M
                      Meghanathan T
                      Oct 18, 2021
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      I have brought tablets on the 12th invoice #[protected] this month requested 6 tablets but was given 15. As per the communication, they will not able to give the required number for the tablet. Today I went and returned 9 tablets even though they told me not able to given replace another meditation. For a regular customer, this kind of service is not excepted from Medplus and I am completely not satisfied. Thanks, Meghanathan
                      Nov 19, 2021
                      Complaint marked as Resolved 
                      MedPlus India customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Oct 19, 2021
                      MedPlus India Customer Care's response
                      With reference to your email, Unfortunately we could not be able to retrieve your information.

                      Kindly share us your details (registered mobile number/ medplus customer id) to [protected]@medplusindia.com (or) [protected]@medplusmart.com so that will check and assist you accordingly.

                      We value your association and assure you of our commitment to serving you in the best possible way.

                      Warm Regards,

                      Customer Care Team.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        A
                        Aamir Ahmed Mulla
                        Oct 18, 2021
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Address: Shop number 2, 4th main, old binny mill road, ward 98, ganganagar

                        Hi Sir/Madam,

                        My registered mobile number is [protected]

                        My customer ID is : 23651978

                        Today I had a bad experience in one of the Medplus stores located in 4th main Gangenhalli extension.

                        I have been a very old customer of Medplus. I went there to check if Medplus has OneTouch testing strips. I was informed by the lady that they do not keep OneTouch strips.

                        I had to purchase it from another medical located far from my house.

                        Later I met one of the other staff of medplus while going home. He said they have one touch testing strips available with them.

                        This is so sad that Medplus people do not have competent staff to give the right information to the customers.

                        I am not happy with the incident and hence will stop buying from Medplus again.

                        I am also filing a complaint with the consumer court.

                        I do not have anything personal against anybody but I am a real unhappy customer

                        Thanks and Regards,
                        Aamir Ahmed
                        Nov 26, 2021
                        Complaint marked as Resolved 
                        MedPlus India customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Oct 18, 2021
                        MedPlus India Customer Care's response
                        We will relay this message to the appropriate department..

                        We are prioritizing the issue you have faced at store and our team will verify the issue. We will notify you ASAP on the same.

                        We appreciate you making us aware of your negative experience, and we apologize for the inconvenience this has caused.

                        We value your association and assure you of our commitment to serving you in the best possible way.

                        Warm Regards,

                        Customer Care Team.
                        Verified Support
                        Oct 18, 2021
                        MedPlus India Customer Care's response
                        We will relay this message to the appropriate department, our attempts to contact you were unsuccessful..

                        We are prioritizing the issue you have faced at store and our team will verify the issue. We will notify you ASAP on the same.

                        We appreciate you making us aware of your negative experience, and we apologize for the inconvenience this has caused.

                        We value your association and assure you of our commitment to serving you in the best possible way.

                        Warm Regards,

                        Customer Care Team.
                        Verified Support
                        Oct 26, 2021
                        MedPlus India Customer Care's response
                        Dear Customer, Thank you for writing to usWith reference to the email below, our attempts to contact you were unsuccessful, Our sincere apologies for the inconvenience caused and issue has been escalated to the concern and see that it will be not repeated in future.
                        We value your association and assure you of our commitment to serving you in the best possible way.
                        This is a system generated mail.
                        Warm Regards,
                        Customer Care Team.
                        Helpful
                        1 other people found this review helpful
                        1 found this helpful
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          D
                          Dr Rajalakshmi Gopalan
                          from Chennai, Tamil Nadu
                          Oct 13, 2021
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Address: 45/1, Shop No. 2, Ellaiamman Kovil St, Adayar, chennai 600020, Chennai, Tamil Nadu

                          Yesterday I went to your outlet in Besant Nagar to buy medicines. Since some of the items were not readily available, the raised an order (OTNMM[protected]) and delivered the medicines by evening. When I checked the items, I found that against my order for UrimaxDx 30s, they have procured
                          UrimaxD 15s. Immediately I reported this. This morning when I went to the shop, they again ordered on line (OTNMM[protected]). 30s monthly pack is economical. For an error occurred at your end, I was forced to order for two packs to avail 20% discount. What was surprising, the store refused adjustment of value against the new order and said it will be done next month. This is ununderstandable. Please ensure that I get immediate credit.
                          Feb 13, 2026
                          Complaint marked as Resolved 
                          MedPlus India customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Oct 18, 2021
                          MedPlus India Customer Care's response
                          Dear Customer, Thank you for writing to us With reference to your email, Unfortunately we could not be able to retrieve your information.Kindly share us your details (registered mobile number/ medplus customer id) so that will check and assist you accordingly.

                          We value your association and assure you of our commitment to serving you in the best possible way.

                          Warm Regards,

                          Customer Care Team.
                          Verified Support
                          Oct 18, 2021
                          MedPlus India Customer Care's response
                          Dear Customer, Thank you for writing to us With reference to your email, Unfortunately we could not be able to retrieve your information.Kindly share us your details (registered mobile number/ medplus customer id) so that will check and assist you accordingly.

                          We value your association and assure you of our commitment to serving you in the best possible way.

                          Warm Regards,

                          Customer Care Team.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            R
                            Ramana Rao Kornala
                            Oct 6, 2021
                            Jan 29, 2025
                            This thread was updated on Jan 29, 2025
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: Bandari Layout, Nizampet, Hyderabad

                            Person on counter is very arrogant and speaking indecently. He does have grooming. No dress code. When I suggested to know some softskills, he said evasively and recklessly" You needn't teach me" I have been your loyal customer. I am seeing this guy first time in this Store. I am not going to be buying any more in this Store
                            Mar 19, 2025
                            Complaint marked as Resolved 
                            MedPlus India customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Jan 29, 2025
                            MedPlus India Customer Care's response
                            As per above complaint we have resolved the issue
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              S
                              Satyasaibaba 23
                              Oct 5, 2021
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              I have taken sheet of 15 calcium tablets from medplus shimoga, for my grand mother but unfortunately that does makes allergy for her. While taking they said it comes in a pack of 15 but now they are not taking medicine back it is loss for me.So I have requested the medplus to take back 13 tablets. But they were saying they do not have option.
                              What we should do with that tablets it simply go wasted. Please look forward.
                              Thank you
                              Feb 13, 2026
                              Complaint marked as Resolved 
                              MedPlus India customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Oct 05, 2021
                              MedPlus India Customer Care's response
                              With reference to your email, Unfortunately we could not be able to retrieve your information.

                              Kindly share us your details (registered mobile number/ medplus customer id) to [protected]@medplusindia.com (or) [protected]@medplusmart.com. so that will check and assist you accordingly.

                              We value your association and assure you of our commitment to serving you in the best possible way.

                              Warm Regards,

                              Customer Care Team.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                R
                                romishra
                                from Kolkata, West Bengal
                                Oct 2, 2021
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Address: BF:8/3, Baguiati, JYANGRA GHOSH PARA BAZZAR

                                Hello All,

                                My balance got deducted twice. I have swiped my Axis bank debit card to make a payment of ₹2424. The employee said that you have given incorrect pin. Thereafter I have received a message and it is reflecting in my bank statement that the balance deducted twice for one time purchase.

                                Kindly look into this matter and refund my money.

                                Details:
                                Name: Rohit Misra
                                Email: [protected]@gmail.com
                                Ph: [protected]
                                Name in Bill: Kamal Misra
                                Bill number: [protected]
                                Oct 2, 2021
                                Complaint marked as Resolved 
                                It is not resolved. The moment I have submitted my complaint it shows me marked as resolved instead of progressing.
                                MedPlus India customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Oct 03, 2021
                                MedPlus India Customer Care's response
                                With reference to your email, please be informed your details has been shared to concerned department as soon will receive an confirmation will update you accordingly.

                                We value your association and assure you of our commitment to serving you in the best possible way.

                                Warm Regards,

                                Customer Care Team.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  M
                                  Mithihomroy
                                  Oct 1, 2021
                                  Report
                                  Copy

                                  Medplus Gorakshabasi road, Kolkata- 700028, displays leaflets and posters about home delivery of medicines frequently. But actually they don't. It's not the amount of ordered medicine less or more, they just don't provide such service and tell us to complain in head office. So I'm complaining about this. Sometimes persons named Ashis if present, try to arrage positively, but none of other stuff did ever. I'm last faced their denial with rude behavior today (1.10.2021) at 8:15 p.m.
                                  MedPlus India customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    R
                                    rajkumar sankaralingam
                                    Oct 1, 2021
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Address: Med plus, Iyyappanthangal, Chennai 600056

                                    I have given prescription to med plus associate (Muthukumar) and asked them to give the medicine. But they have billed and given Alphadol. 25mg instead of giving. 5mg. I have noticed this only after I reached home. Since I checked and came to medical and changed. Buy many people they are trusting that med plus associates are giving proper medicines but it is not. Because this is not happening at first time for me it happened to many times. So please ask med plus associate todo quality check before giving to patients.
                                    Nov 3, 2021
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    MedPlus India customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Oct 03, 2021
                                    MedPlus India Customer Care's response
                                    With reference to your email, Unfortunately we could not be able to retrieve your information.

                                    we apologize for the inconvenience caused to you. Kindly share us your details (registered mobile number/ medplus customer id) to [protected]@medplusmart.com (or) [protected]@medplusindia.com so that will check and assist you accordingly.

                                    We value your association and assure you of our commitment to serving you in the best possible way.

                                    Warm Regards,

                                    Customer Care Team.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      H
                                      Harpreet Kaur Padam
                                      Sep 30, 2021
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Address: Telephone square, Dighori, Nagpur

                                      I am regular customer. I have purchased medicine on 25/9/2021 from dighori medplus store and there was a lady working, She is very rude and everytime does mistake, this time also she has given me wrong power of the medicine and on bill she has mentioned proper name and power but given wrong medicine.
                                      I am very disappointed because this kind of mistakes happened many times.
                                      Nov 2, 2021
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      MedPlus India customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      Oct 02, 2021
                                      MedPlus India Customer Care's response
                                      Dear Team,

                                      As per this complaint spoke to the store manager and explained about this issue and he said this issue will be resolved today as soon as possible.
                                      Helpful
                                      1 other people found this review helpful
                                      1 found this helpful
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        P
                                        Prithivicabdy
                                        Sep 26, 2021
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        Address: Ward no 7, opposite to water tank, amruthahalli circle bus stop, amruthahalli Banglore 560092

                                        Hi I am Prithivi Raj, my father he is senior citizen went to shop today to buy medicine, they made mistake in bill made my father to pay 130Rs extra, this is second time it happened to us after he came home we noticed it and went and asked, they harassed my father in front of all and told not to go to shop again, everything happened without our mistake, it's not fare at all.
                                        Feb 13, 2026
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        MedPlus India customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Verified Support
                                        Oct 15, 2021
                                        MedPlus India Customer Care's response
                                        With reference to your email, Unfortunately we could not be able to retrieve your information.

                                        Kindly share us your details (registered mobile number/ medplus customer id) so that will check and assist you accordingly.

                                        We value your association and assure you of our commitment to serving you in the best possible way.

                                        Warm Regards,

                                        Customer Care Team.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit