| Address: Latur, Maharashtra, 413515 |
महोदय,
जब से हमने यह सिम खरीदा है, तबसे एअरटेल का नेटवर्क हर 4-5 सेकंद में 3G, कभी 4G, तो कभी E दिखाई देता हैं। ज्यादातर समय इसका नेटवर्क 1% भी नही रहता हैं। कस्टमर केअर से बात करने पर, टेली कॉलर कहते है, की मोबाईल चेंज करके देखिये, सिम 1 में एअरटेल का सिम दालीये।
अगर ऐसा करने के बाद भी नेटवर्क नही आये तो, 3G मोड पर लगाईये। पहले से ही 3G मोड पर हो, तो मोबाइल स्विच ऑफ करके रिस्टार्ट कीजिये। अगर फिर भी नेटवर्क न आता हो, तो कस्टमर सर्व्हिस सेंटर पर जाईये। कस्टमर सर्व्हिस सेंटर वाले कहते है, की कॉल सेंटर से बात करे।
आये दिन यही सिलसिला चला रहेता है। फिर भी आपके नेटवर्क में कोई सुधार नही होता हैं। एक बार आप ही यहां आकर नेटवर्क चेक करके बटाइये, की यहां रेंज है या नही। क्यूंकि, कॉल सेंटर वाले तो कॉम्प्युटर पर देखकर कहते हैं कि, लोकेशन पर फुल्ल रेंज है।
आपको थोडीसी तकलीफ होगी, पर यहां आकर नेटवर्क चेक करके हमे बटाइये, के यहां नेटवर्क है, है तो कितना हैं। सारे प्रसारमाध्यम के सामने ये सिद्ध करके दिखाइये, की आपका नेटवर्क सही हैं या गलत।
अगर आप ऐसा नही करते हो, तो मैं मिडिया को सिद्ध करके बताऊँगा के आपका एअरटेल नेटवर्क कितना बोगस हैं।
आशा करता हूं, की मेरी इस समस्यां का हल आप जल्द से जल्द निकालेंगे।
आपका आभारी।
Aug 22, 2016
Complaint marked as Resolved
Airtel customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Jul 08, 2016
Airtel Customer Care's response Dear Customer,
This is with reference to your post, dated 8 July 2016.
We are keen to resolve your concern; however, we will require your airtel account number along with an alternate contact number to resolve it effectively.
Look forward to receiving the required details at airtel.[protected]@airtel.com
Regards,
Akanksha Singh
airtel presence (airtel Customer, service team)
bharti airtel ltd
airtel.[protected]@airtel.com
Connect with us 24X7. We will be happy to assist you with a swift resolution to your queries on all our products and services
Twitter - www.twitter.com/airtel_presence
Facebook - www.facebook.com/bhartiairtelltd
Verified Support
Jul 22, 2016
Airtel Customer Care's response Dear Customer,
This is with reference to your post, dated 8 July 2016.
We were waiting to receive your contact details to enable us to address your concern.
Since we have not heard back from you, we trust your issue has been resolved.
If you require further information / assistance, please write to us at airtel.[protected]@airtel.com
Regards
Akanksha Singh
airtel presence (airtel customer service team)
bharti airtel ltd.
airtel.[protected]@airtel.com
Connect with us 24X7 and we will be happy to assist you with a swift resolution to your queries on all our products and services
Twitter - www.twitter.com/airtel_presence
Facebook - www.facebook.com/bhartiairtelltd
"We would like to acknowledge that we are working to address your concern as soon as possible.
We will connect with you to get additional details, if required, to resolve the concern effectively." Just to let know Airtel we are not in the era of bullock carts or telegrams we live in 24th century. From the last one month Airtel is working on my issue if that was the case it wouldn't had to last for a month or more than that neither im living in a far far of remote village. Does Airtel even knows the meaning of "As Soon As Possible"? I filed a complaint in mid June and now it's nearing to a month. Airtel stop giving false promises that you can't fulfill. Always remember to resolve the query or issue sooner than later.