Claimed

Flipkart Complaints & Reviews

2.8
Updated: Apr 30, 2026
Complaints 47310
Resolved
25495
Unresolved
21815
Contacts

File a complaint to Flipkart

Having problems with Flipkart?

File a complaint and get it resolved by Flipkart customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Flipkart reviews & complaints page 1539

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
L
Lalfakmawia
from Aizawl, Mizoram
Jun 2, 2018
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: Lunglei, Mizoram, 796701
Website: www.flipkart.com

I ordered huggies wonder pants - m on 16th may, 2018. The product reach lunglei at 26th may 2018. On 28th may, the delivery people call and ask me to collect my order as they are refuse to deliver it. I complain this issue to flipkart customer support team. The mailed me and says the product will be deliver on 1 june, 2018. Again the delivery people call me on 31th may, 2018 and again asked me to collect it. As a delivery they are suppose to deliver the products that we ordered. And without knowing anything from me the delivery people made a rejection. I track my order on 2nd june 2018, it says the customer reject the order. They didn't contact me as well and i didn't reject my order. As i already made a complain to the flipkart customer support team, i hope this small issue will be resolved during 2/3 working days. But i waited for 5 days from the first complain a have made. And my order also still not deliver. I hope this message will make an impact.
Jul 4, 2018
Complaint marked as Resolved 
Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Jun 03, 2018
Flipkart Customer Care's response
We will revert on it.
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    A
    Akyshah420
    from Chennai, Tamil Nadu
    Jun 2, 2018
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Address: Mumbai City, Maharashtra, 400026
    Website: Flipkart

    I placed an order for a samsung galaxy s8 on may 31st and it showed me the expected delivery time as 2nd june 2018.
    Now suddenly it’s been changed to 3rd june 2018 and reading others complains due to it being misrouted in the same city it seems like my problem will also not get resolved for a while. It was very important fitness me to receive the phone today as i was gifting it.
    Jul 19, 2018
    Complaint marked as Resolved 
    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
    Verified Support
    Jun 04, 2018
    Flipkart Customer Care's response
    We will revert on it.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      D
      Diptimayee Behera
      from Talcher, Odisha
      Jun 2, 2018
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: 768002

      Flipkart, we here that word and the first thing that strikes to the mind is reliable. But pity, this trust been mercilessly crumpled. Money worth 36k is vain now. The product is inverter ac hitachi 1.5 ton. It's delivered as per the promised date only to find that the indoor blower was broken. We contacted hitachi they sent technicians and told that they'll soon inform us about whether or not they'll fix it. They asked us to contact flipkart. We did the same. I was damn shocked when they said the policy does no longer remain valid because the installation was done by private technicians. When they asked us about installation they said it'll at least take 4 days. And then they asked if we will do it through private technicians. We agreed and that's when we were deceived. Now they are saying that they won't replace because we didn't install it through their team. The truth is they themselves offered us a choice to do it through private technicians. How do we manage now
      Jul 4, 2018
      Complaint marked as Resolved 
      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
      Jun 02, 2018
      Updated by Diptimayee Behera
      Their team member asked if we can install the air conditioner through private technicians. Now we discovered the product is broken we contacted flipkart now they are saying that return policy is no longer valid because we installed the AC through private technicians. This is clearly disgusting.
      Verified Support
      Jun 03, 2018
      Flipkart Customer Care's response
      We will revert on it.
      Verified Support
      Jun 03, 2018
      Flipkart Customer Care's response
      We have interacted with the customer, as per customers update, the AC has been installed from a third party vendor and not Flipkart vendor, on which doing so the warranty for the replacement/refund will be voided. Hence requested customer to get in touch with the brand and hence closing the case from our end.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        V
        Vadivel kalathi
        Jun 4, 2018
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Address: Nizamabad, Andhra Pradesh, 503111

        I purchased a mobile in flipkart on Thursday cash on delivery then i try to pay money online. Then the payment was unsuccessful but money debited on my account now the mobile was came but i can't pay because am not having to repay that much of money. Please help me wt to do?? And i contact my bank explained about this they told we'll take complaint it will be cleared before 50 days
        Jul 10, 2018
        Complaint marked as Resolved 
        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Jun 06, 2018
        Flipkart Customer Care's response
        We will revert on it.
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          H
          Haroon Patel
          from Vadodara, Gujarat
          Jun 2, 2018
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          I brought a laptop from flipkart on 28th of may and got delivery by 30th. When i open the box and started the laptop i found that it only works on ac adapetor and doesnt work on battery. So i contacted them on 31st of may and since than i am contacting them. There is no proper response from their end about when they will send me my replacement laptop. Even the tech visit has been done from lenovo and they have mailed me that the laptop has a damaged battery. Still they are not sending me a replacement laptop.
          Jul 25, 2018
          Complaint marked as Resolved 
          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Jun 03, 2018
          Flipkart Customer Care's response
          We will revert on it.
          Jun 05, 2018
          Updated by Haroon Patel
          Lenovo has updated flipkart for replacement of faulty laptop but yet there is no reaponse from flipkart's side.
          They still say that we have not received any update from the brand. Please help me out here. Flipkart is the worst online shopping site.

          Jun 06, 2018
          Updated by Haroon Patel
          It is no point complainting on this forum.
          No proper response from flipkart. It will take 12 days for replacement.
          Normally if we order a product it reaches us in 2-3 working days. For this product as it is in replacement and too by a fault from their end it will take 12 days to reach me. Already they have taken 5 days for the process earlier so now for a replacement we have to wait 17-18 days. Wow Flipkart and please help consumer complaints forum.
          I am also a human and i have certain capacity to tolerate. Cant take more from your end Flipkart. Never ever in my life will come back to you people. Worst shopping experience. And compaints forum do help me.
          Will see what is done from your end.
          Verified Support
          Jun 21, 2018
          Flipkart Customer Care's response
          Consumer complained of defective product, we interacted with consumer, apologized and processed complete replacement on seller's behalf to consumer. Hence, as issue is resolved closing the complaint from our end.
          No proper response from flipkart.
          They are not willing to do any kind of help. Laptop is sealed by lenovo for replacement and even after paying money i am without laptop as flipkart is not send replacement.
          Helpful
          Found this helpful?
          1 Comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            P
            punit61
            from Noida, Uttar Pradesh
            Jun 2, 2018
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            Address: 122001
            Website: flipkart.com

            I received honor 10 mobile from flipkart. Next day when i swicthed the mobile on, it was overheating. I simply raised a replacement request. Flipkart executive took 3 days to call me. He explained me the troubleshooting steps and rejected the return request. Next day after doing all the troubleshooting, i again raised request for replacement/return. This time flipkart assigned and engineer to check my mobile. He visited me and made 20 minuted video and recorded the temperature of mobile which was 48 degrees and mobile was very heated at that time. He went back and to my surprise without any intimation to me, request was rejected. I again raised a return/replacement request, again technician came and did the same procedure. This time temperature of mobile was 51 degrees. Again, without any intimation to me, request was rejected.
            Then i raised a request for the 4th time for return/ replacement due to the same heating issue. This time neither technician came nor flipkart intimated me, but the request was rejected.
            I called us customer care twice to report this issue, but they kept my call on hold for more than 15 mins and then disconnected the call.
            Now today i have again raised the return/replacement request for the 5th time, but it seems that now flipkart will not return the phone in their return policy period. High level of harrassment by flipkart, i have made a big mistake buying a product from flipkart. Will never buy again. Poor service, high level of harassment, cheating openly with customers are their main policy.

            I have the receording of the flipkart excutive. Do let me know if required.
            Jul 16, 2018
            Complaint marked as Resolved 
            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Jun 04, 2018
            Flipkart Customer Care's response
            We will revert on it.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              V
              VIKALP PARTY
              from Delhi, Delhi
              Jun 2, 2018
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              I paid for a lenovo p2 phone to flipkart and received the phone via order no. Od[protected] on may 5 2018.

              I found out that the set given was "out of warranty" product while i have given full payment for a new set. This is outright fraud and illegal.

              Flipkart appointed seller was mr. Sanjay kumar from long time fashion (Atletischv). His phone number is [protected]. His address is "behind dynamic house, opposite b block, sector 8, dwaraka. Pan no. Akrpm0476h and gst in nc07akrpm0476h1zt

              On may 14, i reported this issue to flipkart,. They told that hand to hand replacement will be done by may 23, 2018. I had clearly told that i do not want refund, i want replacement because i had spent lot of time researching and finding suitable phone for myself. But on may 21, 2018 flipkart appointed seller cancelled this replacement without informing me or without my approval. Reason given was that"product is out of stock"

              Again, i launched a complaint for this issue with flipkart. By that time, the phone was again in stock, so they agreed to replace it by may 31, 2018

              By may 30 when i did not get any intimation, i looked up seller contact on the hard copy bill of the phone and asked him when he will send the set. Flipkart appointed seller told me that he will not give hand to hand replacement, he will only give phone on receiving prior piece. This is not acceptable and contrary to policies of flipkart. Moreover, this seller has been seen to be unreliable and dong fraudulent actions like giving"out of warranty"phone set.

              I again wrote to flipkart regarding this and even spoke with their manager mr. Anshul. But now again they have cancelled replacement citing"out of stock"and they refuse to tell what work has been done for solving this issue. They just try to delay and delay by giving a time and ask to"wait". Latest date they have given is june 15, 2018.

              It is clear that flipkart and their seller in cohoots has done this fraud.

              I even tried to contact lenovo to follow its policy of"customer should not be wronged"and intervene in this and give a solution just like other manufacturers like xiaomi do. But they have also refused to do anything in this matter. It seems that their sales team may be also be involved in this fraud. Because lenovo has only allowed flipkart to sell these products.

              Never buy electronics from flipkart as there is high probablity of"out of warranty" items being sold as new when electronic items are bought online.
              Jul 4, 2018
              Complaint marked as Resolved 
              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Jun 03, 2018
              Flipkart Customer Care's response
              We will revert on it.
              Jun 20, 2018
              Updated by VIKALP PARTY
              Flipkart,

              Despite repeated requests, you still have not even given proper invoice for the phone with real phone IMEI.
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                S
                singhamarjeet412
                from Bareilly, Uttar Pradesh
                Jun 2, 2018
                Report
                Copy

                Address: Bareilly, Uttar Pradesh, 243001
                Website: flipcart

                I have ordered a mobile phone honor 9 lite saphire on date 03/05/2018 time 13.53 pm of amount 10999/- with my register mobile no.[protected] but oredered has been canceled and amount has been deducted by my credit card and amount converted in EMI mode on seller flipcart . pls solve this problem as soon as possible.
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  G
                  GautampG
                  from Hyderabad, Telangana
                  Jun 2, 2018
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Address: Hyderabad, Andhra Pradesh, 500032
                  Website: Irresponsible behavior and non emphatatic attitude from the customer representative

                  The product which i ordered was supposed to deliver on 30 th may 2018 the product shipped on time and it reached the nearest hub to me on 30thmay but suddenly i got message that product is being sent back to sort facility because it got misrouted.
                  I raised a complaint but no action was taken the next day prodcut reached other hub and from there as well it was sent back saying misrouted.
                  On 2ndjun 2018 the product has reached the same hub as it was in the first place and till now was no information from the customer care about my concern.
                  I am trying to email them but everytime i attach the screenshot it says message sent failed.
                  I have requested for compensation as well in this regard but customer care are not responding to any such request and only telling the same tracking status what i see on the courier site,
                  Jul 19, 2018
                  Complaint marked as Resolved 
                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Jun 04, 2018
                  Flipkart Customer Care's response
                  We will revert on it.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    V
                    VrishaliVP
                    from Pune, Maharashtra
                    Jun 2, 2018
                    Report
                    Copy

                    Address: 411030
                    Website: Flipkart

                    Got a duplicate indulekha oil from flipkart. Got skin rashes and had to go to d doctor. Pls check if indulekha is selling duplicate products or flipkart has got fake dealers of indulekha.Stop cheating d people. This is very shameful for ur companys reputation.Henceforth we'll advice people not to buy the product online from any website.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      R
                      rb_gurgaon
                      from Pune, Maharashtra
                      Jun 2, 2018
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Address: 411057

                      I have purchased one google home product on 16th may 2018. As a part of purchase i was supposed to get free unlimited subscriptions of gaana and saavn music portals. However this is not yet provided and flipkart is giving various cock and bull stories when i raised the issue with them. Flipkart order id is od[protected], my contact no is [protected]
                      Jul 8, 2018
                      Complaint marked as Resolved 
                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Jun 03, 2018
                      Flipkart Customer Care's response
                      We will revert on it.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        A
                        ashis15bhatt
                        from Kolkata, West Bengal
                        Jun 2, 2018
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Address: 700045
                        Website: Flipkart internet pvt. Ltd.

                        On 1.6.18, an on line fraud done in my account with oriental bank of commerce, lake gardens branch, kolkata, amounting to rs.1, 543.00 through mobile no. [protected]. Please stop providing service against the amount received by you through fraud transaction and refund me the same. Caller said he is calling on behalf of axis bank, lake gardens branch and he can unlock my sons account with axis bank, which was locked on 1/6/18. My son pursuing higher study at chennai an he is having an account at killers with axis bank.
                        Ashis bhattacharya/[protected]
                        Jul 7, 2018
                        Complaint marked as Resolved 
                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Jun 03, 2018
                        Flipkart Customer Care's response
                        We will revert on it.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          J
                          johnvijay
                          from Bengaluru, Karnataka
                          Jun 2, 2018
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Address: Vizianagaram, Andhra Pradesh, 535591

                          I asked for the replacement of battery but couldn't
                          So ordered for micromax battery and received on 01-june-2018 but this is not supported to my mobile.
                          Therefore i request to arrange refund it urgently.

                          Order id: od[protected] item).
                          Order date :may-28-2018
                          Rs.540/-
                          Mobile battery: micromax s302 for bolt s302

                          Thanking you,

                          Johnvijay
                          Jul 4, 2018
                          Complaint marked as Resolved 
                          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Jun 03, 2018
                          Flipkart Customer Care's response
                          We will revert on it.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            V
                            vishvaskulkarni
                            from Mumbai, Maharashtra
                            Jun 2, 2018
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: 560103

                            I placed an online-order with flipkart, for "3 no. S of epson original refill ink t6641" (For rs. 600.00) and "2 no. S of all colors t6641-b, t6642-c, t6643-m, t6644-y (For rs. 1332.00) in a"single order"no. Od[protected] on[protected] at 10:11 pm.

                            However, suppliers (Ramdev computers, vasai-401208 and technic world, new delhi-110002) have supplied me with only 1 (One) no. Of both these items respectively; and further, wrongly mentioning quantity as 3 and 2 in the invoice (See photos). There is no mention anywhere that leftover items will be supplied lateron. After logging-in in my flipkart account, flipkart too"wrongly"displays that"all desired number of items"have been supplied. I also could not locate any place for"online complaint filing"on flipkart's website.

                            I hence demand that either"complete number of items (Committed by flipkart) shall be urgently supplied to me, or cost of non-supplied items shall be urgently refunded to be.
                            Jul 17, 2018
                            Complaint marked as Resolved 
                            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                            Jun 02, 2018
                            Updated by vishvaskulkarni
                            The postal addresses of both suppliers "RAMDEV COMPUTERS" and "Technic World" are different on "invoice" and on "delivery challan"; as described below. None of the addresses and suppliers' phone numbers could be confirmed from internet.

                            Ramdev Computers : ● On invoice : Ramdev Computers, S No 05, Sidhhavinayak SCO, road no 01, Singh State Thakur Village, Kandivali (E), Mumbai 400101. ● On delivery challan : Ramdev Computers, S No 06, Shivmurti SCO, Juchandra, station road, Vasai – 401208.

                            Technic World : ● On invoice : Technic World, g/f c-53/112, near 64 Khamba Basti T huts, Mirdard road, NEW DELHI - 110002. ● On delivery challan : Technic World, 36A/1 first floor, near Ranjit Singh Marg, New Delhi – 110002.
                            Jun 02, 2018
                            Updated by vishvaskulkarni
                            Small correction :
                            Both suppliers (not only Ramdev Computers) i.e. Ramdev Computers and Technic World have sent me only 1 item against what I ordered.

                            Verified Support
                            Jun 03, 2018
                            Flipkart Customer Care's response
                            We will revert on it.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              S
                              Srinisen
                              from Chennai, Tamil Nadu
                              Jun 2, 2018
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Website: Flipkart

                              I ordered 'apple iphone 7 (Black, 32 gb) from flipkart (Seller supercomnet fssai no[protected] on 13th may 2018 for rs.37098 post discounts and exchange using my hdfc debit card on no cost emi. My order id for the same is 'od[protected]'. I cancelled my order on 15th may 2018 and i got email confirmation from flipkart on the same stating that i will receive my refund by 23rd may but i did not get the refund yet.

                              So i raised this issue and got ticket number in[protected] which is supposed to be resolved by 28th may. On 27th may i got call from flipkart backend team that they have refunded amount and it should be reflecting in my account and they said they will share refund reference number from the seller which is[protected] and asked me to check with my bank on refund. On checking with bank they confirmed that they don’t see any refund against the given reference number and even sent me email confirmation on the same.
                              Also my bank even advised me to share my bank statement with flipkart, to ensure flipkart that still there is no refund reflecting in my account. I shared my bank statement as well with flipkart team.

                              Till date i have not received my refund and bank is processing my first emi on june 5th for rs.4122 and bank confirmed that only when they receive the refund from flipkart they will be able to cancel the loan and if they don’t receive the refund before 5th they will charge the emi and once emi is debited from my account then they said they can’t refund it. I am trying to get update on my refund from flipkart and everyday from may 28th, i get same response that “ my issue will be resolved in 24hours and backend team will contact me.” and also most of the times the executive with whom i talk on phone will say he/she will transfer the call to his/her superior and most of time they will disconnect my call without transferring. Now till today i have not got any resolution or calls from backend team. I have sent plenty of email to the team with all these updates but still they never get back to me. I never expected this kind of service from flipkart.

                              I do not want to pay emi for product which i have cancelled. Can you kindly help me to get my refund immediately before my bank charges me the emi.
                              Jul 17, 2018
                              Complaint marked as Resolved 
                              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Jun 03, 2018
                              Flipkart Customer Care's response
                              We will revert on it.
                              Jun 05, 2018
                              Updated by Srinisen
                              I have not got any update on my request. As I have told in my previous email, bank has charged me EMI today but I have cancelled the product. Because you have not refunded the money, bank has charged me EMI. Never expected this kind of service from Flipkart. I want my money back
                              Verified Support
                              Jun 08, 2018
                              Flipkart Customer Care's response
                              Customer complain was refund related, so apologized and info gvn refund is completed, but since he was saying it is not reflecting so suggested to raise charge back from bank, customer agreed and closed the complain from our end.
                              I have not got any update on my request. As I have told in my previous email, bank has charged me EMI today but I have cancelled the product. Because you have not refunded the money, bank has charged me EMI. Never expected this kind of service from Flipkart. I want my money back
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              1 Comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                P
                                Priyanka.b32
                                from Bantval, Karnataka
                                Jun 2, 2018
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Address: Chennai, Tamil Nadu, 600095

                                The air conditioner brand :ifb which i got recently like less than a month is not functioning properly. To be very exact the cooling is not that effective as it was in the initial few days. Since it has been just less than a month don't know why it has happened. So i expect to send any professional mechanic to have a look on the conditioner. Would be greatly appreciated if you could fix this issue as soon as possible. Kindly reach us soon.
                                Jul 4, 2018
                                Complaint marked as Resolved 
                                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Jun 03, 2018
                                Flipkart Customer Care's response
                                We are sorry, we are unable to find your account details. Request you to get in touch with our customer support number[protected]
                                Dear Sir/Madam,

                                Please share with us your Complaint No., Registered Contact No. & Location. All the details are mandatory for a quick update.

                                Regards,
                                IFB APPLIANCES
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                1 Comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  R
                                  Rudra Pandya
                                  from Jaipur, Rajasthan
                                  Jun 2, 2018
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  Website: www.flipkart.com

                                  I had place an order with flipkart on 15-may-2018, which was expected to delivery on 26-may-2018. Which was rescheduled for 01-jun-2018 on 28-may-2018 by flipkart. The whole delivery schedule shown in my account is false. It show that customer had provided no response and on that ground they cancelled my product. But i had been contacted by flipkart delivery team only once on 31-may-2018, on that day i was not able to received my product. Then on 01-jun-2018 i was trying to contact their delivery team whole day and they didn't picked my calls and also not provided any response for whole day. As per my last telephonic conversation with their team on 01-jun-2018 in the evening around 5:30pm they told their office is closed, so i told them i will collect my product on 02-jun-2018, but in the morning i have received a mail that my product is cancelled on account of customer rejection. When i talk to flipkart executive they told they will not help me and i have to place order again at high price. When i asked them about to write a mail that i had not cancelled my product, they also rejected this request
                                  Jul 9, 2018
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  Jun 03, 2018
                                  Flipkart Customer Care's response
                                  We are sorry, we are unable to find your account details. Request you to get in touch with our customer support number[protected]
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    M
                                    Mazahirakhlaq
                                    from Mumbai, Maharashtra
                                    Jun 2, 2018
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Address: Mumbai City, Maharashtra, 410210

                                    Ac brought from flipkart with promise of installation (Complaint no - in[protected] mr ridham.
                                    But even after a week ac was delivered the installation is pending. Requested customer care of flipkart for installation again and again but every time i was promised that it will be done and they didn't do it.
                                    May pls resolve the same at earliest
                                    Jul 5, 2018
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Jun 03, 2018
                                    Flipkart Customer Care's response
                                    We will revert on it.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      R
                                      rajat srivastava_31
                                      from Kolkata, West Bengal
                                      Jun 2, 2018
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      24th may 2018 : ordered honor 9 lite from flipkart of rs 11000
                                      27th may 2018 : phone got delivered to me which was delayed by 1 day from their promised date.

                                      27th may 2018 - 29th may 2018 : used mobile and found that there is an battery issue (From 100% drains to 70% in just 2 hrs with no use)
                                      29th may 2018 (Evening) : raised a replacement request against the product by giving all the required details.

                                      30th may 2018 (Morning) : got a trobuleshooting call in which the executive (Lady) advised me to use less wifi and use less apps to improve the performance
                                      After investing rs 11000 for good performanced phone, i am asked to use it less and. I was not satisfied with the resolution provided to me
                                      And hence i made another (2nd time) replacement request after which a technical visit is scheduled at my place for the product.

                                      1st may 2018 (Morning) : an executive from the authorized partner of flipkart (Jeeves consumer service private limited) visited and investigated my phone and
                                      Said that " there seems to be an issue with the battery and he will submit the report to his senior about the issue and a new replacement will be issue for this phone

                                      1st may 2018 (Evening) : i logged-in to flipkart and surprizd to see that my replacement request has again cancelled. I called the customer care and raised the replcement request for the 3rd time.
                                      Let see what happens this time as the customer care has promised me to give the best possible resolution to me.

                                      This was my first experience as a buyer through flipkart and with lot of regrets, i have to say that this was the worst.
                                      I hereby decided not to visit your website ever again and in-case you have the courtesy to understand what the real issue is.
                                      Please find a minute and look back into the previous request i made related to the battery issue of the product delivered to me.

                                      I am surprised that evern after continuos complains regarding the battery of my phone no action has been taken from your end.
                                      I wonder if my request even makes sense to you. With this kind of service, i am left out with only two options either to make a fresh replacement request and expect you to look into it on a serious note and ask for a refund and never again buy anything thing from flipkart. This is nothing less than a harassment that the technician visited my place agreed to the issue and did say that the problem is genuine and he will report the same to his senior but here i see that the request has been cancelled.
                                      Thank you flipkart for making me realize that it was a wrong decision and to buy the product from your website.
                                      Jul 15, 2018
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Jun 02, 2018
                                      Updated by rajat srivastava_31
                                      My Order Id : OD[protected]
                                      Jun 02, 2018
                                      Updated by rajat srivastava_31
                                      My Mobile NUmber : [protected] in-case any1 need to discuss further .
                                      Verified Support
                                      Jun 02, 2018
                                      Flipkart Customer Care's response
                                      We are sorry, we are unable to find your account details. Request you to get in touch with our customer support number[protected]
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        A
                                        Arun9543
                                        from Coimbatore, Tamil Nadu
                                        Jun 1, 2018
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        Address: 636402

                                        My order id — od[protected]

                                        Ekart logistics tracking id — fmpp[protected]

                                        From 31st may 1.58pm my shipment in melmaruvathur (Received at 603319_cb_lmd).. After i dint get any updates from the courier or flipkart.. There is no complaint number in flipkart and i tried the customer care but the cut my call... I already paid the amount via card... I want my courier in right time and make an complaint against the flipkart and the ekart courier logistics... Thank you
                                        Jul 4, 2018
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Verified Support
                                        Jun 02, 2018
                                        Flipkart Customer Care's response
                                        We will revert on it.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit