Claimed

HDFC Bank Complaints & Reviews

2.9
Updated: Apr 29, 2026
Complaints 32948
Resolved
18420
Unresolved
14528
Contacts

File a complaint to HDFC Bank

Having problems with HDFC Bank?

File a complaint and get it resolved by HDFC Bank customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

HDFC Bank reviews & complaints page 1176

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
I
Itsmevignu
from Bengaluru, Karnataka
Aug 9, 2017
Report
Copy

My phone number - [protected] i have done a 5000/- transaction on 1st august 2017 to my saving icici account, money got deducted from my payzapp wallet but the amount was not credited to bank account and still not refunded, plz refund my amount back, it's already 9 days past, as per your policy refunded in 5 days, i want my money as soon as possible
Dear Itsmevignu,

We have made a note of your concern. Our official will get in touch with you. We appreciate your patience.

Regards,
ICICI Bank Customer Service Team
Dear Customer,

We wish to inform you that the Wallet to Account transaction of Rs.5000/- initiated on date 01/08/2017 is successful from our end. We would kindly request you to get in touch with the concerned bank for further assistance. Please find below details for reference .

Bank Transaction ID:[protected]
Beneficiary Account number:[protected]
IFSC Code: ICIC0002326
BENF Bank Acc Name: vignesh

If the amount has not been credited to the beneficiary account, we request to wait for 5 working days for a refund. In case the refund is not processed within 5 working days, please contact your Bank and share an email proof from the respective bank with the Bank transaction Id and the beneficiary account number to proceed further.

-Bejoy
HDFC Bank Customer Assistance
I have also done a transaction of 1000 rs to the payzapp wallet, the ampunt got feducted but not credited to the wallet, i have raised a complaint regarding this issue, they said you need to verify your bank with refrence no ihave given but the bank employee is saying there is any refund comes from the payzapp. Please help me
Helpful
Found this helpful?
3 Comments
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    D
    Divyangna Sharma
    from Noida, Uttar Pradesh
    Aug 9, 2017
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Address: Gautam Buddh Nagar, Uttar Pradesh, 201301
    Website: netbanking.hdfcbank.com/netbanking/CCLogin.html

    I made a transaction on 31st july 2017 from amazon of rs.31, 900 via my hdfc bank credit card (Diners club international) on emi. I canceled the order due to some misunderstanding on product details. Amazon has initiated the refund process the day itself and has provided me the refund reference number. I have contacted bank on this as it's been over 7 days now. Hdfc's customer care executives are very unsupportive, they are saying different story every time i am calling them to register a complaint. I have an option left now that is filing charge dispute against the bank.
    Sep 10, 2017
    Complaint marked as Resolved 
    HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
    Aug 09, 2017
    Updated by Divyangna Sharma
    NAME: DIVYANGNA SHARMA
    CREDIT CARD NO. [protected]
    Verified Support
    Aug 10, 2017
    HDFC Bank Customer Care's response
    Dear Customer,

    I request you to share your card details, transaction date/amount and registered contact details to [protected]@hdfcbank.com with ref ID- TTU[protected] in the subject line. Will assist you better.

    -Bejoy
    HDFC Bank Customer Assistance
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      A
      avaisuddin
      from Vikasnagar, Uttarakhand
      Aug 9, 2017
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: Dehradun, Uttarakhand

      Dear sir,

      This is to inform you that my name is avaisuddin.
      My a/c no-[protected]. This is asalary account.
      I m from dehradun vikas nagar. My mobile no-[protected]
      Sir 540/- rs deduct from my account.
      I m also want to know from custmer care, and also from bank but no one give me satisfactory answer.
      Please do the needful asap.
      I m waiting your responce.

      Regards
      Avaisuddin
      Sep 10, 2017
      Complaint marked as Resolved 
      HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Aug 10, 2017
      HDFC Bank Customer Care's response
      Dear customer,

      The debit pertains to charges towards cheque return and cash transaction in your account. Please feel free to speak to your Branch Manager Mr. Ajay P Choudhary on [protected] / [protected].

      Please visit the URL below to know the fees and charges applicable to your account:
      http://www.hdfcbank.com/personal/fees_charges/fees_charges.
      -Manoj
      HDFC bank assistance
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        A
        anuragpandeyb17
        from Ranchi, Jharkhand
        Aug 9, 2017
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Address: 490006

        I am getting a regular phone call on my no - [protected], for selling the policy.
        Each time i request to remove my number and they confirm that the number will be removed. Inspite of several reminders to remove my phone number from the data base, no action is being taken.
        The calls are very disturbing and annoying.
        Requesting to kindly take action on this.
        Sep 10, 2017
        Complaint marked as Resolved 
        HDFC Life customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Aug 10, 2017
        HDFC Life Customer Care's response
        Hi, we request you to write to [protected]@hdfclife.com from the registered email ID. Thanks - HDFC Life
        Aug 11, 2017
        Updated by anuragpandeyb17
        Main sent...
        Hoping for a prompt action...
        Aug 31, 2017
        Updated by anuragpandeyb17
        Still there are phone calls coming from HDFC Life.
        Pl look into this matter ...
        Sep 07, 2017
        Updated by anuragpandeyb17
        There are still phone calls coming from this ...
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          A
          Aakib Chini
          from Ahmedabad, Gujarat
          Aug 9, 2017
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Respected sir,
          We the holder of your bank cc a/c no [protected]
          Firm name-jabbar trading company
          Wani
          Dist - yavatmal
          We have applied for the bank gaurantee in the name of adani wilmar pvt ltd,, sum of rs 10 lakhs...
          We have received the bank gaurantee but bank have debited 42480 from my account without any information...
          By the way we wer not satisfied from your bank services due to late response from manoj vinchurkar...
          Regards,
          Jabbar trading company
          Aslam chini
          [protected]
          Sep 11, 2017
          Complaint marked as Resolved 
          HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
          Aug 09, 2017
          Updated by Aakib Chini
          No response from the Bank
          Aug 10, 2017
          Updated by Aakib Chini
          We are waiting for the Response from the Bank ...
          Till date there s no Response...
          Please Solve our Problem as soon as Possible...
          Verified Support
          Aug 11, 2017
          HDFC Bank Customer Care's response
          Dear Customer,

          We have taken up the matter with concerned team and will revert to you on your registered email id in 5 working days. The reference number for your query is[protected].

          -Anay
          HDFC Bank Customer Assistance
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            R
            Radhamohan rout
            from Durgapur, West Bengal
            Aug 9, 2017
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            Address: Khordha, Odisha
            Website: www.hdfclife.com

            Dear sir, myself bharat chandra nayak, my policy no is 11128118 i wants to take my total maturity amount. My maturity date was 18th june 2017. But ican not apply within above period due to my illness. As a senior citizen my health condition is so bad frequentiely. When i came to gm bhubaneswar branch he refused me to payment total amount of my policy. So i requested to take necessary action.
            Sep 11, 2017
            Complaint marked as Resolved 
            HDFC Life customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Aug 10, 2017
            HDFC Life Customer Care's response
            Hi, we request you to write to [protected]@hdfclife.com from the registered email ID. Thanks
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              G
              from Kanpur, Uttar Pradesh
              Aug 9, 2017
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: 136129
              Website: Hdfc

              I have generaed a cibil report.in this report there is credit card shows that shown my credit card penley rs 74832 and overdue is also pentiy. But sir i inform to you i clear this card no 4284 closed & new card issue bank 1280 & only one card hdfc bank. Kindlycheck this loan and remove in to my cibil... Deepti gupta ismailabad kurukshetra haryana...[protected]
              Sep 11, 2017
              Complaint marked as Resolved 
              HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Aug 10, 2017
              HDFC Bank Customer Care's response
              Dear Customer,

              Request you to write to [protected]@hdfcbank.com along with your complete issue, card and registered contact details. Please mention Ref ID- TTU[protected] in the subject line for me to track your mail & assist you better.

              -Bejoy
              HDFC Bank Customer Assistance
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                K
                Krishna Prasad Boda
                from Hyderabad, Telangana
                Aug 9, 2017
                Report
                Copy

                This is krishna, my payzapp account mobile no: [protected].
                On august 8th i tried to add an amount of 5000 to my payzapp wallet with credit card.

                Amount is debited from my credit card. But not credited in my payzapp wallet.

                Please check my transactions once.

                Customer care is not responding, and toll free number is always busy.

                I already sent a mail to support of payzapp still no respose.
                Dear Customer,

                We would like to inform you that the load money of Rs.5000/- initiated on[protected], was refunded to your account on[protected]. The refund details are provided below.

                -Bejoy
                HDFC Bank Customer Assistance
                Dear Customer,

                We would like to inform you that the load money of Rs.5000/- initiated on[protected], was refunded to your account on[protected]. The refund details are provided below.

                Transaction Type :Refund
                Refund Time : 10-Aug-2017 18:44:37
                Amount : 5000.00
                Acquiring Reference Number :75260777220000993318165
                Card Number : 5243 xxxx xxxx 6015

                -Bejoy
                HDFC Bank Customer Assistance
                Maheshwari m's reply, Aug 24, 2017
                Dear sir
                This is mahewhwari my payzapp I'd is 8978910010
                Sir I have tired to added 5000 in my payzapp account on 23.08.2017 but till now it was not credited or not refunded to my card please help me
                Dear sir
                This is mahewhwari my payzapp I'd is [protected]
                Sir I have tired to added 5000 in my payzapp account on 23.08.2017 but till now it was not credited or not refunded to my card please help me
                Hi Pay Zapp Customer Care,

                I am Transfer the Amount 505 rupees at[protected]. The Amount is debited in my Account but not loaded in my pat zapp wallet. Please Refund the Amount Quickly.

                Thanks,
                Baraneedharan V
                Hi Pay Zapp Customer Care,

                I am Transfer the Amount 505 rupees at[protected]. The Amount is debited in my Account but not loaded in my pay zapp wallet. Please Refund the Amount Quickly.

                My payzapp mobile no.[protected]

                Thanks,
                Baraneedharan V
                Dear Payzapp,

                My Name is Anand. My mobile number is [protected]
                I sent 3000 to payzapp from my credit card on Feb 08 2018.
                Money debited from card but not added in Payzapp Wallet.
                Kindly refund the amount.
                My mobile number is [protected]

                Thanks
                Anand.
                Dear Payzapp,
                I has initated wallet load of money 517 rs from my payzapp wallet on 22 oct 2019 12:30 pm but it was failed transaction but amount was debited from my credit card please help me, [protected]
                [protected] I want my money back customer service is not responding please help me
                Helpful
                1 other people found this review helpful
                1 found this helpful
                7 Comments
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  P
                  pankajsaini5558
                  from Bengaluru, Karnataka
                  Aug 9, 2017
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Website: payzapp.biz.hdfcbank.com

                  Hi,

                  My name is pankaj saini, mob no. Is [protected].

                  I am using payzapp application for daily expenses. But i got disappointed when my account balance has been deducted but not paid towards beneficiary account and even not refunded towards my account. I could not connected to customer care since they are always busy with another call.

                  Transfer amount: 5500
                  Transaction status: failed
                  Txn id:[protected]rc87pm9

                  Paid to ashish saini mobile number [protected] but not recieved by him. And my account balance is showing rs. 0.00.
                  Aug 9, 2017
                  Complaint marked as Resolved 
                  Contacted to customer care and amount will be refunded back within 5 Working days.
                  HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                  Aug 09, 2017
                  Updated by pankajsaini5558
                  I am getting so many fake calls asking for card details and all after putting this complain.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    A
                    Asha Dev
                    from Mangalore, Karnataka
                    Aug 9, 2017
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    Sir,
                    I had lost my card last year and had applied for the new prepaid card... I got my new card last week, but this new card isn't yet activated. I had also sent a sms to 567679 for the same, but was rejected.
                    Providing you the required information, please do the needful.

                    Name: asha dev
                    Advisor in bsli
                    Advisor code : ak7130
                    Card number: [protected]
                    Pan number: ccqps5208g

                    Thanks in advance

                    Regards,
                    Asha dev
                    Oct 1, 2017
                    Complaint marked as Resolved 
                    HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                    Verified Support
                    Aug 21, 2017
                    HDFC Bank Customer Care's response
                    Dear Customer,

                    Pls mail us at [protected]@hdfcbank.com along with your contact details, card details and employer details for further assistance. Please mention Ref ID-TTU[protected] in the subject line for me to track ur mail & assist you better.

                    -Anay
                    HDFC Bank Customer Assistance
                    My account on the mobile number [protected] was opened in nabha branch as Zero balance account but i was charged by rs2000 in last 6 month
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    1 Comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      V
                      from Mumbai, Maharashtra
                      Aug 9, 2017
                      Report
                      Copy

                      ppf account

                      I had requested and filled a form of opening a ppf account in azad nagar, andheri west branch. I had paid the amount by cheque and this was done in march 2017, an employee named manali took care of it. Today after 5 months, when i visited the same branch to deposit 30, 000 in my ppf account, i get a response stating that the ppf is not even opened. I think its bank's responsibility to at least inform me if there was any pending signature,...
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      12 Comments
                      Report
                      Copy
                      I
                      Itsmevignu
                      from Bengaluru, Karnataka
                      Aug 9, 2017
                      Report
                      Copy

                      Address: 560016

                      My phone number - [protected] i have done a 5000/- transaction on 1st august 2017 to my icici account, money got detected from my payzapp wallet but the amount was not credited to bank account and still not refunded, the customer care is worst they are not responding properly, what kind of services are you providing and plz refund my amount back right i need that money its very urgent...
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        D
                        DR RAVI SOLANKI
                        from Jalalpur, Gujarat
                        Aug 8, 2017
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Address: 385535

                        Bank manager / gm mr moriya from deesa branch gujarat not accepting cheque book request forma and accrding to him this needs net banking which i refused and he is talking in unethical manner, with my repeated request, he told me that its our banking rules and ypu can go to other banks, unfortunetaly we all together 11 accounts in your bank, kindly resolve my issue

                        Thanks
                        Dr guruvaghela
                        Dr ravi solanki
                        For pooja x ray clinica deesa, account no xxxxxxxxxx0187
                        Sep 11, 2017
                        Complaint marked as Resolved 
                        HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Aug 09, 2017
                        HDFC Bank Customer Care's response
                        Dear Customer,

                        I request you to write to [protected]@hdfcbank.com along with ur account, cheque number, branch and registered contact dtls with ref ID-TTU[protected] in the subject line. Will get back to you.

                        -Bejoy
                        HDFC Bank Customer Assistance
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          D
                          DR RAVI SOLANKI
                          from Jalalpur, Gujarat
                          Aug 8, 2017
                          Report
                          Copy

                          Address: 385535

                          Bank manager / gm mr moriya from deesa branch gujarat not accepting cheque book request forma and accrding to him this needs net banking which i refused and he is talking in unethical manner, with repeated requist for the cheque, he was saying you can go to other bank so, i have to complain you on this forum, kindly resolve my problem and oblique, we area having 11 group accounts in your hdfc bank,

                          Thanking you
                          HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            M
                            Manojmnj
                            from Chennai, Tamil Nadu
                            Aug 8, 2017
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: 641606

                            Dear sir/ madam,
                            I have submit my all documents on 09. July.2017 for opening current account to mr. Senthil. Branch of indira nagar tiruppur. When i was asking for the time period for opening current account he said only 4 days for the process. But from the first week he always says like the process will complete within next day,. And still now i didn't receive my current account details. Due to the delay i didn't receive any payment from buyers. Can somebody explain pls how many days will you take to complete the current account opening process. And in which date i can get my account.

                            Regards,
                            Bethu manoj kumar
                            [protected]
                            Sep 11, 2017
                            Complaint marked as Resolved 
                            HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Aug 09, 2017
                            HDFC Bank Customer Care's response
                            Dear Customer,

                            Request you to write to us at [protected]@hdfcbank.com with branch details and registered contact details with ref TTU[protected] in the subject line.

                            -Bejoy
                            HDFC Bank Customer Assistance
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              R
                              Rucha114
                              from Bhopal, Madhya Pradesh
                              Aug 8, 2017
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Address: Bangalore, Karnataka

                              I had a salary account in hdfc bank. As i had to leave the organization, i submitted my application for closure of my salary account and demat account also. It was told by the bank officials that is and easy procedure and no acknowledgement is required for the same.

                              It was observed that bank had levied charges on both my accounts for non maintaince of sufficient balance in the account. Though the closure application was already submitted.

                              Now when i took up the issue with the bank, they are rounding about the bush saying they need acknowledgement for the closure application form. As a goodwill gesture, as they put it as, they say they will waive off the savings bank charges but demat charges will not be waived off.

                              I don't understand why should a customer pay for something for which he is not at fault.

                              It has been two months now since i am trying for this but no positive response has been received yet.
                              Sep 11, 2017
                              Complaint marked as Resolved 
                              HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Aug 09, 2017
                              HDFC Bank Customer Care's response
                              Dear Customer,

                              I request you to share your account details and registered contact details to [protected]@hdfcbank.com with ref ID- TTU[protected] in the subject line. Will assist you better.

                              -Bejoy
                              HDFC Bank Customer Assistance
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                V
                                vishu rai
                                from New Delhi, Delhi
                                Aug 8, 2017
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Address: New Delhi, Delhi, 110075

                                I recently got a current account with hdfc. I am fed up with the services of the bank and the process. For the same account, verification is done by different departments. There is no single front of the bank - account opening team is different, edc machine team is different, payzapp team different.

                                The verification for opening the account was done by the bank. Then again upon application of edc machine, the verification was done and then after allotment of edc machine another verification was done. The registered corporate address of the company and the correspondence address of the company is different. These guys keep sending people to the corporate address - which is opened only as per need and for meetings. As the place was close the day the secret verification visit was done, they have blocked the edc machine and payzapp link. These guys are only interested in duping their customers. They are charging so high at every transaction but are not providing the customer service for which we had chosen to open the account in a private bank. The correspondence address place is opened throughout the day but their officials are somehow not updating this.
                                The business is suffering as there is no edc mode or internet banking mode of payment for my customers.
                                Dont know if all bank branches are the same but sector 11 dwarka branch in new delhi is pathetic. They took more than a month to open a single account and another month for edc machine. Now they have blocked everything. Our only job after opening account with them is to keep verifying ourselves to the multitude of teams they keep sending.
                                Sep 11, 2017
                                Complaint marked as Resolved 
                                HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Aug 09, 2017
                                HDFC Bank Customer Care's response
                                Dear Customer,

                                Request you to write to [protected]@hdfcbank.com along with ur account and registered contact dtls with ref ID-TTU[protected] in the subject line. Will get back to you.

                                -Bejoy
                                HDFC Bank Customer Assistance
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  A
                                  ashokrk
                                  from Bengaluru, Karnataka
                                  Aug 8, 2017
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  My phone number - [protected] i have done a 5000/- transaction on 8th august 2017 to my saving dbs account, money got detected from my payzapp wallet but the amount was not credited to bank account and still not refunded, i called to custemor care many times, but ythey did nt respond properly. Plz refund my amount back right i need that money its very urgent...

                                  Txnid:[protected]nd16km0
                                  Aug 9, 2017
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  got it
                                  HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Aug 09, 2017
                                  Updated by ashokrk
                                  hi
                                  Verified Support
                                  Aug 21, 2017
                                  HDFC Bank Customer Care's response
                                  Dear Customer,

                                  We would like to inform you that you had initiated Bank Account Transfer of Rs.5000/- on[protected], and the same was refunded to you account on[protected].

                                  For any further assistance please feel free to email us at [protected]@payzapp.in or call us at[protected]Toll Free)

                                  -Bejoy
                                  HDFC Bank Customer Assistance
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    V
                                    Venkat Kotha
                                    from Nellore, Andhra Pradesh
                                    Aug 8, 2017
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Address: Guntur, Andhra Pradesh, 522007

                                    I added 10, 000 rupees to my payzapp wallet, the amount was debited from my credit card but the transaction was failed. I try to reach the payzapp customer care there is no response from there side because the customer care is not working. I just want to know either i receive the money to my wallet or to my credit card.in both the cases how many working days to resolve the issue.
                                    Sep 11, 2017
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Aug 09, 2017
                                    HDFC Bank Customer Care's response
                                    Dear Customer,

                                    That sounds concerning.​ For us to look into this matter, request you to please share your registered contact details & transaction details on the below link:http://bit.ly/2aJ9wGW

                                    -Bejoy
                                    HDFC Bank Customer Assistance
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      A
                                      Abhishek Mukhriyia
                                      from Jabalpur, Madhya Pradesh
                                      Aug 8, 2017
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Address: 462001

                                      Dear sir on 2nd of aug i purchase some clothes from sandeep garment, i have make a payment by my debit card (Hdfc) by swaping pos machine, fund amount rs 2400 deducted by my account but not showing (Credited) in shopkeeper account.

                                      So i have to make a payment by cash, as per my discussion with pos machine customer service, they told fund refund in 15min, but after five days i didn't get back fund in my account.

                                      Pls do the needful to resolve this issue.
                                      Sep 11, 2017
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      Aug 09, 2017
                                      HDFC Bank Customer Care's response
                                      Dear Customer,

                                      I request you to write to [protected]@hdfcbank.com along with ur account, transaction and registered contact dtls with ref ID-TTU[protected] in the subject line. Will get back to you.

                                      -Bejoy
                                      HDFC Bank Customer Assistance
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit