Claimed

Red Bus Complaints & Reviews

3.4
Updated: Oct 14, 2026
Complaints 4005
Resolved
2576
Unresolved
1429
Contacts

File a complaint to Red Bus

Having problems with Red Bus?

File a complaint and get it resolved by Red Bus customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Red Bus reviews & complaints page 15

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
P
pushpak8814
from Delhi, Delhi
Jul 6, 2023
Resolved
Report
Copy
Resolved

Hello sir mam
I booked 2 ticket from darbanga to delhi on 23rd may from new travel india (RED BUS). The bus owner or supersvisor suddenly change the boarding place . The new boarding place is far 1 to 1.5 hours . Then i call the red bus customer care, the customer care take conference call to driver, the owner said that if you don't reach the new boarding place then cancel the ticket, i do the same but don't recieved refund till date. I call again customer care after 2 days then customer care again take conference with driver, now the owner of bus lying all communication and said that i dont refund not a single penny to you, you can call customer care again and again i dont care . This is the behaviour he shows to customer in front of red bus customer care . Pls help me and refund my money back .
Aug 20, 2023
Complaint marked as Resolved 
Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Jul 18, 2023
Red Bus Customer Care's response
Hi,

Greetings from redBus Team!

We are checking on your concern and we will get back to you soon with updates.

Please allow us some time.

Thank you
Team redBus!

Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    S
    sahilthakur010
    from Mandi, Himachal Pradesh
    Jul 5, 2023
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Hello Redbus,
    I have booked a bus from Mandi Himachal Pradesh to Delhi on 4 July 20230 at 10:30pm with Malana Travels. The bus was running late by 1:30 hours .
    When bus reached at boarding point I started to board bus but when I reached to my seat number i.e. 2D then at my seat another passenger had been already seated.
    When I ask him that ie my seat then he asked that Malana Travels Agent has allot him that seat . But I have already booked this seat no. Online through Amazon pay.
    Then I talk to Marshall of bus then he said me to talk to Malana Travels Manali office.then I talk with them and they agree to give me my seat i.e. 2D.
    But Marshall said that bus is already running late so kindly seat on other seat and we will allot you your seat within. 15 min.
    After 30 min. I also talk to Malana Travels Agent/owner to allotted me my seat. Then they also give me believe to allot the seat within 15 min. But they donot allot me seat whole journey.
    That was very bad and poor behaviour of Malana Travels last night.
    Very very poor service.
    I have reasonable believe that Redbus in connivance with Malana Travels is misleading and cheating with passenger. I hereby warn you to blacklist or remove Malana Travels Manali Delhi route from your platform and compensate me with my full amount refund and harrasment occurred due to deficiency of service on your parts or else will file a case against Redbus and Malana Travels in appropriate Consumers redressal forum and you will be solely responsible for the same.
    Aug 22, 2023
    Complaint marked as Resolved 
    Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
    Verified Support
    Jul 18, 2023
    Red Bus Customer Care's response
    Hi,

    Greetings from redBus Team!

    We are checking on your concern and we will get back to you soon with updates.

    Please allow us some time.

    Thank you
    Team redBus!

    Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
    Verified Support
    Jul 20, 2023
    Red Bus Customer Care's response
    Dear Bhup Singh,

    Greetings from redBus Team!

    Thank you for reaching out regarding your ticket number 887FDXJQ.

    We understand how troublesome an experience it has been due to seat change issue. Please be rest assured, the feedback has been registered and sensitized with Malana Travels to prioritize our customers for a hassle free journey.

    The bus operator has agreed to provide a partial refund of 10% of your ticket amount. However, they have confirmed that due to break down issue the bus has been changed and seat was changed to passengers. They will ensure to take care of such issues in the future.

    The amount can be processed back to your mode of payment post your confirmation.

    We made two attempts to speak to you on +91 [protected] to share the update regarding your query.

    Stay safe, stay healthy!
    Your redBuddy
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      B
      bnrinbox
      from Bengaluru, Karnataka
      Jun 30, 2023
      Report
      Copy

      Address: 8 1 523 176, Brindavan colony, Near Tolichowki, Golconda Post, Hyderabad 500008

      We have planned to visit to Bangalore on 3rd July and ticket got confirmed. Since the journey prepone is required and tried to book for 2nd July, but app took as 4th and charged 150 extra wallet amount.

      Since reschduled, either cancellation or reschedule or amount return is not possible as per the executive.

      Since, its the application issue, and i am sure the booking date selected as 2nd, then showed 3 buses from Orange Tours and Travels but took the date as 4th.
      So, now, i want either full cancellation and return the amount or preponement to journey date 2nd.

      The executive is not at all accepting.
      Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
      After much heated discussion and chat shared [protected] number but no one attending the call. while asking the questions he put the call on busy mode and keep on buzzing the music. This is the customer service executive response of REDBUS. He put the call on hold and left.
      Hi,  

      Greetings from redBus Team!

      We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you. 

      You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details. 

      With regards,  
      Team redBus

      Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
      Helpful
      2 other people found this review helpful
      2 found this helpful
      2 Comments
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        S
        Sheena Daphne
        Jun 28, 2023
        Report
        Copy

        Address: OMR, Chennai

        I have booked my ticket and cancelled on the same day. The said transaction of refund status in redbus app showed completed but i didn't receive any money in my bank account.
        Kindly look into it.
        Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
        Hi,  

        Greetings from redBus Team!

        We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you. 

        You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details. 

        With regards,  
        Team redBus

        Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
        Helpful
        1 other people found this review helpful
        1 found this helpful
        1 Comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          S
          Sanjaibbbb
          Jun 20, 2023
          Report
          Copy

          I booked bus tickets from Lucknow to Haldwani for 9th of June 2023. But it got cancelled by the operator and they told that refund will be received in 5-7 days. I got a mail that refund has got initiatedbut I have still not received any money. It has been moe than 10 days now.
          Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
          Dear Sowmya,

          Greetings from redBus Team!

          Thank you for reaching out regarding your ticket number TS6X93578387.

          As we discussed during our phone conversation, we are happy to inform you that the amount has been refunded to the original source of payment used by you. A screenshot of the refund initiation from our end has also been attached for your reference.

          As per the standard banking procedure the amount will be refunded within 5 to 7 bank working days in the name of IBIBO Group Pvt/redBus.

          Below the refund details:

          Refunded Amount: Rs. 4255.8/-
          Initiated on: 9th June 2023
          Source: Original mode of payment
          ARN Reference Number:[protected]

          Image_[protected]_12-21-31.png

          If you do not receive this amount within the expected time, please reach out to Bank customer care team using the number mentioned on the back of your card with the above provided refund reference number. In case this payment was made using a credit card, please check the previous statement/unbilled transactions before reaching out to the bank.

          Stay safe, stay healthy!
          Your redBuddy
          Helpful
          Found this helpful?
          1 Comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            P
            Peq___
            Jun 15, 2023
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            Address: Redbus India Private Limited Indiqube Leela Galleria, 5th Floor, #No 23, Old Airport Road, HAL 2nd Stage, Kodihalli Village, Varthur Hobli, Ward No: 7
            Website: m.redbus.in

            Subject: Urgent Complaint - Inadequate Support and Consequences of Travel Disruption

            Dear Consumer Rights Complaints,

            I am writing to file a formal complaint regarding the inadequate support I have received and the consequences I have faced due to a major disruption in my travel plans, specifically concerning my experience with redBus. It is o[censored]tmost importance that someone from your team addresses my concerns promptly. I am deeply disappointed and frustrated with the response I have received so far, and I urge you to take immediate action to rectify this situation.

            I attempted to address my concerns directly with redBus through their designated channels, but unfortunately, I have not received a satisfactory resolution. Despite following their instructions to use their app or website for complaints, my situation remains unresolved. The lack of a timely and effective response from redBus has caused significant inconvenience and has put me in an extremely difficult position.

            I placed my trust in redBus to provide reliable and efficient service, especially during urgent travel situations. However, my recent experience has shattered this trust. The absence of a confirmed ticket through redBus has resulted in the postponement of my travel, leading to substantial personal and financial losses and negatively impacting my personal and professional life.

            The repercussions of this travel disruption have deeply saddened me, and I hold redBus responsible for the consequences I have endured. The lack of appropriate support and resolution has not only caused financial losses but has also affected my mental well-being and overall trust in their services.

            I am requesting your intervention in this matter and urge you to take immediate action to address the predicament I find myself in. I expect redBus to compensate me for the financial losses incurred due to the disruption of my travel plans. Furthermore, I kindly request a thorough investigation into the breakdown of redBus's support system, and I seek assurance that such incidents will not be repeated in the future.

            I trust that Consumer Rights Complaints will acknowledge the gravity of this situation and promptly address my concerns to ensure a fair resolution. I anticipate your intervention and a comprehensive response outlining the steps that will be taken to rectify this matter and provide appropriate compensation for the losses I have suffered.

            Thank you for your immediate attention to this matter. I expect a prompt and satisfactory resolution to my concerns.

            Here is the Transaction details.

            "Rs 533.05 debited from your A/c using UPI on[protected]:55:54 to VPA redbus.[protected]@axisbank - (UPI Ref No[protected]Federal Bank"

            Yours sincerely,

            Aravind S
            +91-[protected]
            Aug 20, 2023
            Complaint marked as Resolved 
            Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Jul 16, 2023
            Red Bus Customer Care's response
            Dear Aravind,

            Greetings from redBus Team!

            Thank you for reaching out regarding your transaction[protected].

            As informed during our phone conversation, looks like you came across a technical issue while booking the ticket because of which, the ticket was not confirmed nor the amount was received by redBus. Request you to get in touch with your Phonepe to check the refund status for the amount deducted.

            Looking forward to you making a fresh booking with us.

            Stay safe, stay healthy!
            Management Escalation Team
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              A
              A jh
              from Delhi, Delhi
              Jun 14, 2023
              Report
              Copy

              I booked bus ticket of 19 may from Delhi to Haridwar which was cancelled by bus diver but yet no refund
              Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                S
                Suvit0110
                Jun 12, 2023
                Report
                Copy

                Website: RedBus

                Today on 12 june 2023 i made a booking through red bus app but my booking was not confirmed and money was deducted from my phonepe id. Please look into this matter.. transaction id is
                Т2306121116453438314995
                and collect id is
                HDFCA2E47EFB6794DEE90D45E0335E
                Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                Hi,  

                Greetings from redBus Team!

                We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ registered contact number

                You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details. 

                With regards,  
                Team redBus

                Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                Helpful
                Found this helpful?
                1 Comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  J
                  Jyotsna Jain
                  Jun 12, 2023
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Address: PEPSU Road Transport Corporation (PRTC), Nabha Road, Patiala, Punjab 147001 Phone: 08047192131

                  I booked a ticket for a bus company named (PEPSU) on the date - 14th May (Sunday). It was from Ludhiana (Counter no.5, bus stand) to Delhi (ISBT Kashmiri gate). Ticket no. - "TS6B16906577" & PNR NO - "[protected]_[protected]".

                  I kept waiting at the counter for 2 hours, but the bus didn't come nor the driver or manager picked up the call. Later he called and said the bus is not coming and is late. I had to do a costly taxi to reach Delhi as I had my flight booked.

                  I reached out to RedBus to raise my complaint and file a refund. And they said I will get a callback. they didn't call back. And after 15-20 days I got the mail from them that the issue is resolved and the complaint is closed.

                  I called red bus again and they said they will raise the complaint again and it will show in my account. They sent a case ID which was[protected] on 7th June 2023. Till now, I haven't received any mail, any refund no call back from them nothing.

                  And Redbus says that they don't take any action against any bus companies who does fraud or don't refund upon their cancellation.

                  I need my refund for the bus seat I never travelled in. Bus company - PEPSU is committing fraud against its customers and Red Bus is not supporting it in any way.
                  Aug 29, 2023
                  Complaint marked as Resolved 
                  Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Jul 16, 2023
                  Red Bus Customer Care's response
                  Hi,

                  Greetings from redBus Team!

                  We are checking on your concern and we will get back to you soon with updates.

                  Please allow us some time.

                  Thank you
                  Team redBus!

                  Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    A
                    Report
                    Copy

                    Website: www.redbus.com

                    Hi
                    I booked indore to nagpur bus ticket no. -TS[protected] for 12th June and RedBus claimed that you can get minimum 10% off on return ticket booking.
                    So I booked return ticket from nagpur to indore ticket no. TS[protected] 13th June. But I had to pay whole ticket original price.

                    Didn't receive any off while booking return ticket as RedBus claimed.
                    Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                    Hi,  

                    Greetings from redBus Team!

                    We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you. 

                    You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details. 

                    With regards,  
                    Team redBus

                    Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    1 Comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      K
                      Khan2023
                      Jun 8, 2023
                      Report
                      Copy

                      I booked 4 tickets for my family operating from Manali to Dehradun in 7th of June, Bus strated little bit late from its schedule time 5:Pm on 7th June 2023.On reaching Chandigarh around 2:Am Bus driver stopped bus at petrol pump and driver skipped from bus without any intimation to passengers.On our query with bus owner he simply said talk to incharge and disconnected my phone.Just after the owner of bus City Land he switched of his phone.All passengers were annoyed.On our query the agent over there he lie with us by explaining that there was problem with bus wiper, so bus could not travel, and he informed us to wait and another bus would come.When another bus came than we shifted our luggage and passengers.It was really a bad experience travelling with City Land Bus.After all this bus driver for the one we shifted he informed that he doesn't know the way from Chandigarh to Dehradun.It was our mistake that we had a long patience othwise we could have made this complain with Police station over there at Chandigarh.
                      Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                      Hi,  

                      Greetings from redBus Team!

                      We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you. 

                      You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details. 

                      With regards,  
                      Team redBus

                      Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      1 Comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        N
                        nagendravarma datla
                        Jun 6, 2023
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Address: F2 venkateswara nilayam, sivalayam street, jammu narayanapuram vizianagaram

                        Dear sir,

                        I have booked bus ticket for my uncle on 05.06.2023..

                        the ticket details are

                        Traveller name : narayanaraju
                        Date of journey : 06.06.2023
                        Seat no : R8
                        Ticket no : TS[protected]
                        Boarding: Vizianagaram
                        To : Taadepalligoodem
                        Boarding time: 8.15pm
                        Travels name : sri venkataramana travels

                        Dear Narayanaraju,
                        Your travel from Vijayanagaram to Tadepalligudem
                        is going to start at 06 Jun 08:15 PM.

                        Service #: 102 A
                        Bus No: AP16TH0999
                        Driver No: [protected]
                        Track Bus: http://ezin.in/4fbLG

                        Driver details provided by redbus

                        Dear customer,
                        Here are your boarding point details :
                        Location: Vijayanagaram
                        Address: Ravi travels, lower tank bund
                        Contact Number : [protected], [protected]
                        Map Location : https://s.redbus.com/8b3lael

                        Happy journey!

                        redBus

                        Dear sir,

                        I have booked bus ticket for my uncle on 05.06.2023..

                        the ticket details are

                        Traveller name : narayanaraju
                        Date of journey : 06.06.2023
                        Seat no : R8
                        Ticket no : TS[protected]
                        Boarding: Vizianagaram
                        To : Taadepalligoodem
                        Boarding time: 8.15pm
                        Travels name : sri venkataramana travels
                        Dear Narayanaraju,
                        Your travel from Vijayanagaram to Tadepalligudem
                        is going to start at 06 Jun 08:15 PM.

                        Service #: 102 A
                        Bus No: AP16TH0999
                        Driver No: [protected]
                        Track Bus: http://ezin.in/4fbLG

                        Driver details provided by redbus

                        Dear customer,
                        Here are your boarding point details :
                        Location: Vijayanagaram
                        Address: Ravi travels, lower tank bund
                        Contact Number : [protected], [protected]
                        Map Location : https://s.redbus.com/8b3lael

                        Happy journey!

                        redBus

                        My uncle reached the boarding point at 8.00pm and waited till 8.45pm. meanwhile we have tried tracking the bus by the link provided by the redbus..but tracking is not working.. so we tried calling to the driver number provided by the redbus. But the driver is not at all attending the call.. so i have contacted the redbus customer care, after keeping on hold for long time, customer executive replied me that she is also unable to contact the driver and requested me to wait for another half an hour at the boarding point.So i waited till 9.15 and came back to my friends home which is 1km from the boarding point as my uncle is an heart patient and he is unable to stand on the roadside waiting for the bus for one hour. After reaching there at about 9.30pm i have again contacted the customer care and he somehow connected me to the driver. He informed me that he reached the boarding point. So we went to boarding point. I asked the driver that why he is not picking the call and we he didn't not even call the passenger before reaching the boarding point. Then he arrogantly responded " I WILL CALL WHEN IAM FREE, YOU GO AND TALK TO THEM WE HAVE GIVEN THE NUMBER" and even he used some abusing language to us...

                        If I am not called the customer care at 9.30pm my uncle would have missed the bus.

                        I request you to file a case against the redbus for providing wrong information about the driver contact details, no tracking of bus and arrogant behaviour of the driver towards the passenger...

                        If this is the state of the bus provider..redbus should not keep these type of bus providers in their list and make the passengers fools...

                        As i have some knowledge and contacted the customer care . Some passengers who are uneducated has missed the same bus service and travelled 50km on thier own to reach the bus..

                        This is not a matter money.. this is matter of time.. if my uncle didn't not travel today he has to pay huge losses towards his business. Not only him even some students in the bus may lose their classes, exams, some people going for hospitals..all their schedules may have got disturbed..

                        So please take action against the redbus and against the service provider also .
                        Sep 6, 2023
                        Complaint marked as Resolved 
                        No action taken so far
                        Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Jul 13, 2023
                        Red Bus Customer Care's response
                        Hi,

                        Greetings from redBus Team!

                        We are checking on your concern and we will get back to you soon with updates.

                        Please allow us some time.

                        Thank you
                        Team redBus!

                        Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          M
                          Manish Choudhary 122
                          Jun 3, 2023
                          Report
                          Copy

                          We were travelling from pali too vashi we caught the bus at 3:00 pm from pali The Ac in the bus was not working from the night and the time for the bus to drop the passenger was 10:05 AM but it dropped at 6:00pm driver using abusive language and talking rudely i tried to reach the laxmi travellers jodhpur head office but no response from their so please help me my ticket for one double sleeper costed 2000
                          Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                          Hi,

                          Greetings from redBus Team!

                          We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

                          You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

                          With regards,
                          Team redBus

                          Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          1 Comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            S
                            Swatiredbuscomp19
                            from Orai, Uttar Pradesh
                            Jun 2, 2023
                            Report
                            Copy

                            Unreasonable price by redbus. I boarded the bus on 02/06/23 from Indore to Durg. I've extra luggage. 2 of which was pre booked but becoz the tocket is not showing any booking for the luggage the Mahendra travels has charged Rs 250 for each luggage which is too much for a bus to charge like this as the site is showing rs 40 for extra luggage . That too i ve travelled with those baggage by adjusting them on my seat. Even tickets are over priced with no extra facilities. No blankets and charging points n light not working. Ver disappointed with the travelling
                            Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                            Hi,

                            Greetings from redBus Team!

                            We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

                            You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

                            With regards,
                            Team redBus

                            Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            1 Comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              P
                              Piyush6482
                              Jun 1, 2023
                              Report
                              Copy

                              I booked a bus ticket through the Redbus platform for a journey from Dabwali (Haryana) to Jaipur (Rajasthan). The booking details are as follows:

                              Name: Piyush Suthar
                              Ticket Number: TS6K73694646
                              Journey Date: May 21, 2023

                              According to cashback offer I didn't received any cashback amount in wallet. I fulfilled all the necessary requirements to be eligible for the cashback. However, despite completing the journey, I have not received the promised cashback amount.

                              I kindly request you to investigate this matter and provide a resolution as soon as possible.

                              Thank you for your attention to this matter. I look forward to your prompt response and a satisfactory resolution.

                              Yours sincerely,
                              Piyush Suthar
                              Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                              Hi,

                              Greetings from redBus Team!

                              We are checking on your concern and we will get back to you soon with updates.

                              Please allow us some time.

                              Thank you
                              Team redBus!

                              Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              1 Comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                H
                                Harsh Mapara
                                from Mumbai, Maharashtra
                                May 28, 2023
                                Report
                                Copy

                                Website: m.redbus.in

                                I had booked two tickets from Amravati to Nagpur for 23rd May 2023. On reaching Amravati Bus Stand I was informed that the bus is cancelled due to AC failure, I raised a complaint to redbus and they asked me to contact MSRTC bus stand office. Now when I asked them for resolution and refund they said I should take any other bus to travel further on my own and no refunds will be done my MSRTC. Nonetheless, I had to board flight from Nagpur to Bangalore so I took next bus and travelled my journey. Again when I contacted Redbus after multiple tries they are now asking me to go to MSRTC office for refund who have cleared said me they won’t do any refund. I live in Bangalore and Redbus wants me to keep doing rounds of MSRTC bus stand for this refund which they are not willing to listen also. Now I have paid an amount to REDBUS for bus service which I wasn’t provided and left to roam in that scorching heat. I need a full refund for my tickets at the earliest. Attaching proof of tickets and my travel to BLR details below.
                                Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Jun 06, 2023
                                Red Bus Customer Care's response
                                Hi,

                                Greetings from redBus Team!

                                We are checking on your concern and we will get back to you soon with updates.

                                Please allow us some time.

                                Thank you
                                Team redBus!

                                Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                                Jun 17, 2023
                                Updated by Harsh Mapara
                                Its been almost 2 weeks still no update here. This is like the worst experience out there with Redbus.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  B
                                  May 27, 2023
                                  Report
                                  Copy

                                  I am using red bus app for bus ticket booking. After a long time red bus gives some discount as cash back on ticket booking, so i got also cash back of discount money which is appears on my red bus wallet. But sorry to say that there is no option for transfer my wallet cash to my bank account. Therefore i request to redbud team to please return my wallet amount to my bank account.
                                  Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Dear Customer,

                                  Greetings from redBus Team!

                                  Thank you for reaching out regarding wallet related query.

                                  As discussed over the call, we are sorry to inform you that the wallet cashback is not transferable though the contact number is changed.

                                  Stay safe, stay healthy!
                                  Your redBuddy
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  1 Comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    B
                                    May 23, 2023
                                    Report
                                    Copy

                                    I am using red bus app for bus ticket booking. After a long time red bus gives some discount as cash back on ticket booking, so i got also cash back of discount money which is appears on my red bus wallet. But sorry to say that there is no option for transfer my wallet cash to my bank account. Therefore i request to redbud team to please return my wallet amount to my bank account.

                                    My mail- [protected]@gmail.com
                                    Ticket Number: TS6M12286010
                                    Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Hi,

                                    Greetings from the redBus Team!

                                    We are checking on your concern and we will get back to you soon with updates.

                                    Please allow us some time.

                                    Thank you
                                    Team redBus!

                                    Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                                    Dear Customer,

                                    Greetings from redBus Team!

                                    Thank you for reaching out regarding wallet related query.

                                    As discussed over the call, we are sorry to inform you that the wallet cashback is not transferable though the contact number is changed.

                                    Stay safe, stay healthy!
                                    Your redBuddy
                                    Helpful
                                    1 other people found this review helpful
                                    1 found this helpful
                                    2 Comments
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      N
                                      Naveengoudar
                                      from Bengaluru, Karnataka
                                      May 23, 2023
                                      Report
                                      Copy

                                      Address: Anupama Boys PG near Ayyappa Society Road

                                      Hi

                                      I have missed my GST invoice of my travelling on 7th of march 2023. so kindly resend GST invoice to my registered mail id ([protected]@gmail.com) travelling history
                                      Ticket no:TS[protected]
                                      FROM: AMEERPETH HYDERABAD
                                      TO:BANGALORE
                                      Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Hi,

                                      Greetings from the redBus Team!

                                      We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ticket ID with us to contact you.

                                      You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

                                      With regards,
                                      Team redBus

                                      Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      1 Comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        A
                                        Adhivakta2007
                                        from Hyderabad, Telangana
                                        May 21, 2023
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        Hi
                                        I want to submit that I booked four berth vide ticket no. TS6G27894087 & Pnr no. TS[protected]UDMY/293754/Durg - Patna, from Raipur to Patna and got allotted LB03, 04, 05'06 after paying a hefty and unreasonable price by redbus. I boarded the bus on 19/05/23 from Raipur bus stand and bus was for Patna Danapur. When bus came it was very dirty and interiors was in delaphidated conditions from which I got injured as well.

                                        The sufferings did not ends here it got more severed with passing of time. For you kind information bus never goes to Patna bus ticket is booked for Patna. Before 200 kilometres of patna passengers are shifted to one small congested travellers van to Patna even if passengers have booked AC sleeper berth they are forced to sift into travellers 12 seater bus. The bus conductor Mr. Raju told that bus never goes to Patna their usual practice are same as above. I was travelling with my wife and two kids of 7 years and 14 years got I'll due to reckless approach of operator and RedBus, if bus doesnt go to Patna how Redbus allowed us to book ticket for Patna. It's a grave fault on the part of Redbus.

                                        During night time bus conductor allowed local passengers to board bus for earning money. They encroached our slippers berths against our wish and our privacy and comfort both were compromised giving a sense of travelling in a hell like condition.

                                        I am attaching the pics of people encroaching our slippers berths at the night time which goes through out journey.

                                        I have reasonable believe that Redbus in connivance with Naveen Travels is misleading and cheating with passengers. I hereby warn you to blacklist or remove Naveen Travels Raipur to Patna routes from your platforms and compensate me with an amount of Rs. 20000 for mental agony and harrassment occured due to deficiency of service on your parts or else will file a case against RedBus and Naveen Travels in appropriate Consumers Dispute Redressal Forum and you will be solely responsible for the same.

                                        Santosh Kumar, Advocate
                                        [protected]
                                        Jun 29, 2023
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Verified Support
                                        May 24, 2023
                                        Red Bus Customer Care's response
                                        Hi,

                                        Greetings from the redBus Team!

                                        We are checking on your concern and we will get back to you soon with updates.

                                        Please allow us some time.

                                        Thank you
                                        Team redBus!

                                        Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit