Claimed

Flipkart Complaints & Reviews

2.8
Updated: May 14, 2026
Complaints 47320
Resolved
25496
Unresolved
21824
Contacts

File a complaint to Flipkart

Having problems with Flipkart?

File a complaint and get it resolved by Flipkart customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Flipkart reviews & complaints page 1022

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
B
Bpuneet
Feb 25, 2020
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: 1/10 Rani Garden Geeta colony, Delhi -31, 110031

Ordered waterpurifier and got it delievered on 2 feb. Raised return but not accepted by them.

We asked them ti get it installed but they are fooling us from past 20 day will be done and same not getting done.

They asked to get it installed today from outsider. Contatcted 1000 times to them for help but pnly answer will share feedback.

Want refund for this product with compensation now.
Apr 4, 2020
Complaint marked as Resolved 
Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Feb 27, 2020
Flipkart Customer Care's response
Hi, Thanks for getting in touch. We are sorry to inform you that we are unable to find your order details from the shared information. Request you to share the order ID in order to assist you further. Hope to hear from you soon.
Dear Team,

Kindly share customer's contact number so that we can assist him accordingly.

Regards,
Whirlpool Support
Helpful
Found this helpful?
1 Comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    J
    Feb 25, 2020
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Address: 23-16, Eguva Edigapalli, Tsundupalli, Kadapa district, Andhra Pradesh, 516130

    I have ordered my product on 10th feb 2020 and my expected delivery as per Flipkart was 19th feb 2020 but not happened. I raised complaints to escalation team for the same, they asked me to cancel and reorder again if not they asked us to wait till 25th feb 2020, I agreed for it. Today again got call from Flipkart saying that to cancel order. I just wondered how people are treating customers. In between we had many conversations with Flipkart they assured me that special team is working on it to get my product delivery by today I.e., 25th feb 2020. Today same team called and asked us to cancel because delivery partner couldn’t able to deliver. Today morning I received message from Flipkart saying that your product is on the way to your location and be ready to receive and by evening again words changed by Flipkart saying we couldn’t deliver due to technical issues. How can Flipkart relate technical issue to deliver the product. It’s just blaming customers and cheating us. Customer care and escalation team are disconnecting my calls in between my conversation. Please this as serious note and take action on it.
    Apr 2, 2020
    Complaint marked as Resolved 
    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
    Verified Support
    Feb 27, 2020
    Flipkart Customer Care's response
    We will revert on it.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      P
      Premal2222
      Feb 25, 2020
      Report
      Copy

      Address: 560034

      Purchased item (Gas stove) is damaged from day i received (When we on burner some parts of flame coming out from down side of burner). Register complaint about the product on flipkart, still date not receive any solution only providing is next date related to problem. They only give excuses like we going to talk with service provider nothing else. From last 15 days i facing problem & i got frustrated by calling them on day to day basis, they even dont care.
      Order id - od[protected]
      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Feb 26, 2020
      Flipkart Customer Care's response
      W will revert on it.
      Feb 27, 2020
      Updated by Premal2222
      No Response from them as expected
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        J
        Jagannathan Dhandapani
        from Chennai, Tamil Nadu
        Feb 25, 2020
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        I have already sent below mail to all TOP officials of Flipkart

        Dear Sir

        My name is D Jagannathan, my mobile number is[protected]

        I am a very good Customer of Flipkart (Flipkart Plus member).

        In Feb 2019, I bought “Asus Zenfone Max Pro M1” mobile in Flipkart with “Complete Mobile Protection Plan”

        The “Complete Mobile Protection Plan” was mentioned as delivered on “26th Feb’19” in Flipkart website. (Hope the validity starts after delivery)

        On 18th Feb’20, the mobile display was damaged & it tried to call “Jeeves Customer Care” number from 18th Feb’[protected],[protected],[protected] everyday after I reach home from work (mobile not allowed in office).

        But all the 3 numbers of Jeeves Customer care are not working, says “You have dialed wrong extension”, “Pls check the number you have dialed”, “This number does not exist”

        On trying after 5 days, with frustration I called Flipkart Customer care on 23rd Feb’20.

        The call details are explained below

        1) Spoke with Mr.Vidansh – Flipkart Person Mr.Vidansh said that the Mobile protection plan is valid from 26th Feb’19 to 25th Feb’20. I confirmed this validity 2 times during the call & he re-confirmed the same. He gave the Complaint number IN[protected]. He also gave an alternate contact number of Jeeves, i.e.,[protected]. I tried that number, but they said that it is Large Appliance Customer care, so asked to try the same toll Free numbers.

        2) Again helpless, I called Flipkart. Now, Mr.Ashish (Flipkart) asked all the details & connected to Mr.Inam Rehman (Supervisor). After explaining everything, the call was disconnected

        3) Again, I called & now Ms.Mathuri Sharma (Flipkart) connected to Mr.Aakash (Supervisor). The call got disconnected but he said will escalate to resolve the issue.

        4) Again, I called Flipkart & this time the Supervisor is Mr.Gourav. I explained him that I am trying Jeeves Customer care number for past 5 days but in vain. Flipkart Supervisor Mr.Gourav tried Jeeves Customer care in his mobile & accepted that the Jeeves Customer care number is not working. So, he said that there is some issue in Jeeves Customer care number. Since this is not the fault of Customer, He promised that the Mobile protection plan will be applicable for my mobile & the same will be resolved by 27th Feb’20.

        5) Now, today on 25th Feb’20, I have received many calls – Each call has different Validity – One said it is valid till 22nd Feb, another said that it is valid till 21st Feb’20 & they deny to accept the fact that Jeeves Customer Care is not working at all. They also deny to provide Mobile protection plan to my mobile. This seems to TOTAL Fraudness

        I want to reiterate that I have tried Jeeves Customer Care from 18th Feb’20 (after my office ) till 23rd Feb’20 & the Jeeves Customer care number is not working which is accepted by Flipkart Supervisor Mr.Gourav.

        Now, I need the mobile protection plan to be applied to the Asus Zenfone Max Pro M1 & get the screen & touch replaced under warranty.

        If you deny to do so, kindly provide your LEGAL Department Contact details, so that I can file LEGAL Compensation Suite in Consumer Court against Flipkart for 100 times of Mobile Cost for cheating Customer with different words/validity each day.

        With huge frustration

        D Jagan Nathan
        [protected]
        Apr 6, 2020
        Complaint marked as Resolved 
        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Feb 27, 2020
        Flipkart Customer Care's response
        We will revert on it.
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          P
          Priyanka siwach
          Feb 25, 2020
          Report
          Copy

          I had ordered two pair of black heels (From toshina shoes king women black heels) worth rs.798 but got a pair o[censored]seless slippers instead which hardly costs rs.150.
          Order id :od[protected]
          Ordered on 24th feb 2020
          And recieved on 25th feb 2020
          I am highly disappointed due to this careless behaviour of your authorities.
          I hope u will pay attention to my complaint.
          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Feb 26, 2020
          Flipkart Customer Care's response
          Hi,
          We are glad to inform you about your return request for the product has been approved by the seller. We are happy to let you know that the courier service provider has confirmed the pickup from your address by 26 Feb 20 and refund will be reflected within 2 Business Days. Hence, we are closing this complaint from our end.
          Feb 26, 2020
          Updated by Priyanka siwach
          Wait sir.The one which had picked my courier, informed me that i will get refund of only one pair of heels(as courier man had collected only one pair of sllipers).
          Sir i had paid Rs.798 for that useless slippers and i want complete refund of Rs.798, that's it.
          Feb 26, 2020
          Updated by Priyanka siwach
          I have recieved refund of Rs.399
          Plz refund Rs.399 more.
          L want to reactivate my flipkart account.when i tried to signin with mobile no.it saw me that account is deactivate n contact customer care.I really need the app so please help me to activate my flipkart account.
          Helpful
          Found this helpful?
          1 Comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            A
            Anish kr tiwari
            from Lala, Assam
            Feb 27, 2020
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            saying entered imei does not belong to the brand & model

            Address: 560068

            Dear Flipkart, I entered My old phone(Lenovo K8 Note) IMEI number in order to place my new smartphone (poco x2) order but unfortunately it says "Entered IMEI does not belong to the brand & model" Although I am having a flawless handset purchased by my own, As I need to purchase this mobile as the mobile POCO X2 is running on sell every week only please help me to get it solved. Waiting for a quick response!...
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy
            R
            R2p
            Feb 25, 2020
            Report
            Copy

            Address: VPO- NAHAT, Rewari, Haryana, 123303

            Sir
            My name is rajeev bhardwaj and i'm your flipkart customer i ordered a shoes from flipkart on[protected] and i received it[protected] but this shoes is larger it doesn't fit. So i raised a return request but after this my flipkart id is blocked. Size issue. My order id is od[protected] and my flipkart account is [protected] same my phone number. Please solve this. I work in amazon so i provided other number to pick my parcel
            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              S
              SRHeg
              Feb 25, 2020
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: Mumbai City, Maharashtra, 400103

              Hidesign bag of rs 8995.. Incorrect product received.. It is obvious when u send incorrect product the customer will raise return request.. Pls ensure to raise the return pickup and arrange to refund.. I don't care if id is blocked or unblocked.. Raise it to senior concerned manager and get the return request raised from backend.. U cannot cheat customers and dupe their money..
              Mar 31, 2020
              Complaint marked as Resolved 
              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Feb 26, 2020
              Flipkart Customer Care's response
              Hi,
              We are sorry to let you know that your recent return request has been cancelled as our systems have detected an unusually high number of returns in your purchase history. As your account has been blocked will no longer be able to login to your Flipkart account.
              My Flipkart Acoount was Blocked By Flipkart
              [protected]@gmail.com
              Was blocked
              To unblock my Flipkart account, I emailed Flipkart and made a call to customer care, but Flipkart has not unblocked my account yet.
              Helpful
              Found this helpful?
              1 Comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                A
                Aaronlobo
                Feb 25, 2020
                Report
                Copy

                My account with email id [protected]@gmail.com has been blocked without any reason. I want to unblock it as i have plus membership and i have done almost more than ₹70000+ shopping and this is the gift i am getting for being loyal and i have been not informed about blocking of my account. I wanted to buy laptop but it was showing something went wrong, so i uninstalled the app after reinstallation i was not able to login to the account as it is blocked 😔
                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Feb 26, 2020
                Flipkart Customer Care's response
                Hi, We would like to inform you that we can see that your account is active now, so kindly log in to your account with a registered mobile or email ID. Hence, we are closing this complaint from our end.
                Feb 26, 2020
                Updated by Aaronlobo
                No my account with email id - [protected]@gmail.com is still blocked
                Feb 26, 2020
                Updated by Aaronlobo
                The account I am using right now does not have Flipkart plus membership and it is not showing all my old orders only some are shown
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  S
                  sagar manchanda
                  from Mumbai, Maharashtra
                  Feb 24, 2020
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  paylater+idfc bank scam

                  Address: 711101

                  Flipkart had assigned me 5, 000 rupees as my paylater credit and upon checking my Cibil score, i was shocked to fine that IDFC had granted me 60, 000 worth of loan, i have noticed a foul play here and would like to take this as high as possible if we just think about the masses of the people involved in flipkart paylater, we cam guess what big a scam this is. I would like to have a resolution on this as soon as possible....
                  Helpful
                  46 other people found this review helpful
                  46 found this helpful
                  15 Comments
                  Report
                  Copy
                  G
                  Goutam2607
                  Feb 24, 2020
                  Report
                  Copy

                  Order no: od[protected]
                  I ordered a nike tracksuit of amount 3995/- and got a duplicate nike tshirt. And when i tried to return it, my account was blocked by flipkart. Why you all do such kind of practices. That just creates mental tensions and time consuming efforts to get things done. I tried speaking to the customer support of flipkart, but they couldn't help in any manner.
                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Feb 25, 2020
                  Flipkart Customer Care's response
                  We will revert on it.
                  Feb 27, 2020
                  Updated by Goutam2607
                  When will you all revert, when the product return policy would be over?
                  Mar 06, 2020
                  Updated by Goutam2607
                  ?????????????????
                  Sir Please call me 5 feb se confused ho call me my number [protected]
                  Sohelskrb's reply, Feb 23, 2020
                  Sir Help me
                  Dear sir,
                  I have buying the havell trimmers, package in side damage trimmer and missing accessories this problem inform to Flipkart Customer here but not resolve the problem.

                  By
                  Kanagaraj sekar
                  Hii
                  Team
                  I am Sayed sultan
                  From flipkart customer
                  Please able to replacement to my order is is OD[protected]
                  First Time I Mention Repalcement request is Rejected by Seller

                  Please help Me Please picup This Wrong item and please 😫🙏🙏 replacement new item my Phone [protected]
                  Android.database.sqlite.SQLiteException: no such column: rms_type (code 1):, while compiling: SELECT _id, date, message_count, ...
                  Sir
                  my self faraz anjum khatani flipkart blocked my account last 12 month but i have 33000 rs vocher in this ac. plz unblock my account or refund my 33000rs
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  5 Comments
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    S
                    skorjan
                    Feb 24, 2020
                    Report
                    Copy

                    Address: F2&F3 Hema apts. Jayanthi nagar PT usha rd, Kozhikode, Kerala, 673032

                    I had ordered a clinsodent denture cleaning brush which has a no return policy. But what if the seller has made aa mistake and i sent an ordinaryy toothbrush then who takes the blame.???. I am stuck with an item that is unwanted. I want the item that i ordered for. Not fob of[censored]nwanted items. Pls. Do the needful. I[censored] look at my account u will know that i am a very good customer of yours.
                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                    I have book my mobile from 17 but didn't ship to this time.my name dhruva bajpai..
                    My flipkart account has been deactivated and now I want be activate it but it is not activating
                    My flipkart account connected with my mobile no. It is not connected with email and when I enters the mobile no. And password he saw me "Account is inactive contact the customer support to reactivate it"
                    Email [protected]@gmail.com
                    Hire in global is not fake. I have earned many times and also earning till now. If your work is totally right, you will get...
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    3 Comments
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      S
                      SRHeg
                      Feb 23, 2020
                      Report
                      Copy

                      Address: Mumbai City, Maharashtra, 400103

                      Ordered a hidesign bag worth 8995 through flipkart.. Incorrect product of lesser price was delivered and when return request was raised it was cancelled without any valid reason.. I have sent many emails but with no proper response from the company.. The company now says many return requester which is not correct... Since company has cancelled earlier so why customer should be held responsible... Product is lying unattended.. I need my refund
                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                      Feb 23, 2020
                      Updated by SRHeg
                      Also my I'd is blocked..when Ur advertising easy return then how can u block and cancel return
                      Verified Support
                      Feb 24, 2020
                      Flipkart Customer Care's response
                      Hi,
                      We are sorry to let you know that your recent return request for Hidesign Women Red Shoulder Bag
                      has been cancelled as our systems have detected an unusually high number of returns in your purchase history. As your account has been blocked will no longer be able to login to your Flipkart account.
                      Feb 24, 2020
                      Updated by SRHeg
                      Comments
                      SRHeg
                      0 minutes ago


                      It is obvious when u send incorrect product the customer will raise return request..pls ensure to raise the return pickup and arrange to refund..I don't care if ID is blocked or unblocked..raise it to senior concerned manager and get the return request raised from backend..u cannot cheat customers and dupe their money..
                      It is obvious when u send incorrect product the customer will raise return request..pls ensure to raise the return pickup and arrange to refund..I don't care if ID is blocked or unblocked..raise it to senior concerned manager and get the return request raised from backend..u cannot cheat customers and dupe their money..
                      Flipkart is shaying i am doing unusual returns when they are sent my wrong products
                      I orderd a moto one actionmobile

                      and that i dont need coz that

                      OD[protected]
                      Lipu Arya's reply, Feb 17, 2020
                      REFUND AGNAIST FOR YOUr PRODUCT
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      3 Comments
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        R
                        R2p
                        Feb 23, 2020
                        Report
                        Copy

                        Address: VPO- NAHAR tehsil - kosli, 123303

                        Sir
                        My name is rajeev bhardwaj and i'm your flipkart customer i ordered a shoes from flipkart on[protected] and i received it[protected] but this shoes is larger it doesn't fit. So i raised a return request but after this my flipkart id is blocked. Size issue. My order id is od[protected] and my flipkart account is [protected] same my phone number. Please solve this
                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Feb 24, 2020
                        Flipkart Customer Care's response
                        Hi,
                        We are sorry to let you know that you will not be able to create a return request for Nike Air Max Oketo Running Shoe For Men as our systems have detected an unusually high number of returns in your purchase history. As your account has been blocked you will no longer be able to login to your Flipkart account.
                        Feb 25, 2020
                        Updated by R2p
                        But this is my first return check my Flipkart account.i placed only 4 order. Two order i received and the third one i cancelled for late delivery.
                        Feb 25, 2020
                        Updated by R2p
                        No other product i returned plz check
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          M
                          mdarbaj1
                          Feb 23, 2020
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Address: Flipkart Internet Private Limited, Vaishnavi Summit, Ground Floor, 7th Main, 80 Feet Road, 3rd Block, Koramangala, Bengaluru 560034, Karnataka, India, 110019

                          Hi team,

                          I have placed an order from flipkart which order id is od[protected] but received defective and damaged product. So, i want to return and refund my money but they are denying my request and not refunding me.

                          Note: this order was very important for me because today i have to go to shoot but unfortunately i have received damaged product. So, i want to refund my money in any situation.

                          So, i request you to look into the matter and do the needful.

                          Thanks and regards,
                          Arbaj akhtar
                          Order id - od[protected]
                          Apr 7, 2020
                          Complaint marked as Resolved 
                          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Feb 24, 2020
                          Flipkart Customer Care's response
                          We will revert on it.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            S
                            shijin its me
                            Feb 23, 2020
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: nil, Ernakulam, Kerala

                            Flipkart blocked me from playing games in gamezone. I used to won prizes in gamezone. I dont know why they blocked me in playing games. It is the drawback of their game development team. They dont know how to handle the games from hackers. I used in a normal way. I dont know why they say that am a hacker😃😃. It is very ridiculous. Feeling shame on flipkart especially on flipkart development team.
                            Mar 27, 2020
                            Complaint marked as Resolved 
                            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Feb 24, 2020
                            Flipkart Customer Care's response
                            Hi, We are sorry to let you know that the Sellers and Flipkart reserve the right to disqualify You from the benefits of this Contest if any fraudulent activity is identified as being carried out for the purpose of availing the benefits under this Contest.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              @
                              @truthful
                              Feb 23, 2020
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Since. The first day i received my phone i was having some problem relating performance issues.. Hence i raised return request,., 2 times so called technician visited my place and with some futuristic application named balcon they test my device... They açcepted we can see lag in youtube but sorry in our great futuristic application we can't able to see.. So they rejected my replacement request.. And mentioned issue resolved customer happy... Like them our flipkart back-end team they also looked into this matter., and being in there people's favour (Great technician) they advised me to visit service centre to get a doa certificate so i visited.. There they told 200% we not give letter for software relating issue, only for hardware relating issue we will provide this letter so what should i do our so called professional flipkart back-end team says to bring a letter nokia service centre says they will not provide... Our so called great technician agree lag in phone but they can't accept because there futuristic application don't show what they see... But i will make sure that it turn to be a big issue in great flipkart... It's not about money it's about how big companies cheat. Consumers... I will spare my time separately for this..,,
                              Apr 4, 2020
                              Complaint marked as Resolved 
                              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Feb 24, 2020
                              Flipkart Customer Care's response
                              We will revert on it.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                U
                                Unkown WWE
                                from Bengaluru, Karnataka
                                Feb 23, 2020
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                As for previous issue in which i got larger size i requested for replacement after you unblocked my account but the size i got in my replacement is still the same. Again when i tried for replacement they again blocked my account for no reason.
                                I already talked with the consumer care of flipkart but they never call me back.
                                As situation is getting out of hand i might need to go to consumer court.
                                Mar 1, 2020
                                Complaint marked as Resolved 
                                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Feb 24, 2020
                                Flipkart Customer Care's response
                                We will revert on it
                                Verified Support
                                Mar 01, 2020
                                Flipkart Customer Care's response
                                Hi, We are sorry for the trouble caused. We're writing to you about your Levi's Indi Exclusive Sneakers For Men with order ID OD[protected]. We’d like to let you know that the seller has confirmed that the refund has been completed on 27 Feb 20 and should be reflecting in your account by now. Please check the previous statement/unbilled transaction of your account before reaching out to the bank. You may contact your bank’s customer care with the reference number[protected] using the number mentioned on the back of your card in case you need further assistance. If they are unable to help, you may raise a dispute with the bank's grievance cell. Also, we see that you account linked with[protected] has active now, request you to login your account with the registered email ID and password.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  S
                                  Shiv Kumar 126
                                  Feb 22, 2020
                                  Report
                                  Copy

                                  I am order a product from the flipkart but i am recived empty brand box. I want to return it and i want my return but flipkart blocked my account. Flipkart saying i am make unsual return but i am a genuine customer. I am purchase only 3 product with this account and my last product was missing but i am not able to return it. Please help me.

                                  My register mobile number is :- [protected].
                                  My alternative contact number is :- [protected].

                                  My order id is ;- od[protected]
                                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  Feb 24, 2020
                                  Flipkart Customer Care's response
                                  We will revert on it.
                                  Feb 29, 2020
                                  Updated by Shiv Kumar 126
                                  When will you get revert back fraud flipkart.you are pass 5 days.fraud flipkart get revert back instantlly.
                                  Mar 01, 2020
                                  Updated by Shiv Kumar 126
                                  MAR GYE KYA TUM LOG SALO CUSTOMER KE SATH CHEAT KAR KE TUM BCH JAOGE KYA
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    J
                                    Jagadish2690
                                    Feb 22, 2020
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    I am purchase a jeans from flipkart my but my product was missing so. I want to return. Then i am calling from flipkart support then agent saying i am not able to create return request beacuse my account is blocked by the flipkart without any valid reason.

                                    Flipkart saying i am make high numbers o[censored]nusually return so due this region my account is blocked but i am make only order with my account so you say how i am. Make unusual returns.

                                    I want my missing product refund.

                                    My register mobile number is :-[protected].

                                    My order id is :- od[protected]
                                    Mar 27, 2020
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Feb 24, 2020
                                    Flipkart Customer Care's response
                                    We will revert on it.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit