Claimed

Flipkart Complaints & Reviews

2.8
Updated: May 14, 2026
Complaints 47320
Resolved
25496
Unresolved
21824
Contacts

File a complaint to Flipkart

Having problems with Flipkart?

File a complaint and get it resolved by Flipkart customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Flipkart reviews & complaints page 1024

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
H
Hkaushik631
Feb 19, 2020
Report
Copy

Address: 411015

Hi team,

I have cancelled my airline ticket from delhi to pune of dated 20 march 2020 from flipkart travel on 15 feb 2020 of booking id: ff[protected], when i was cancelling the ticket it showed that i’m going to get refund of amount 11, 000 around, so i have cancelled the tickets, but now flipkart is saying i going to get zero amount as there refund amount is greater then the amount paid for booking the tickets.
And there customer care team is just giving fake promises that they will check if there is system issue or what but that’s not my problem i have to get my money back. It’s my monthly salary.
Please help me out to recover my money back.

Thank you.
Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
Feb 20, 2020
Updated by Hkaushik631
Hi team,

It’s been past 3 days they are not resolving the issue and just giving fake promises. I don’t think so they are working on it. It was there system issue why should I suffer. It’s hard for me because it was my monthly salary and now I have nothing.
Could you please look over this case. Because I am feed up chasing them.

Thank you.
Feb 20, 2020
Updated by Hkaushik631
Hi team,

It’s been past 3 days they are not resolving the issue and just giving fake promises. I don’t think so they are working on it. It was there system issue why should I suffer. It’s hard for me because it was my monthly salary and now I have nothing.
Could you please look over this case. Because I am feed up chasing them.

Thank you.

Verified Support
Feb 20, 2020
Flipkart Customer Care's response
We will revert on it.
Feb 21, 2020
Updated by Hkaushik631
It’s been a day when I raise complaint here and 4 days when I raised my complaint to you through email and also from Twitter. But I didn’t received any update regarding this.
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    N
    Nidhi1401
    Feb 19, 2020
    Report
    Copy

    I had ordered an item from flipkart of order id od[protected]. I received the package without any item. I requested refund for the missing deliverable but flipkart technicians somehow rejected the refund request. I have been contacting them constanly for 6-7 days. They are keeping me on the hook by asking for 24hr but no one is genuinely helping.
    Either provide me with the product or give me the refund.
    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
    Verified Support
    Feb 20, 2020
    Flipkart Customer Care's response
    We will revert on it.
    Feb 20, 2020
    Updated by Nidhi1401
    No response till date.
    Feb 24, 2020
    Updated by Nidhi1401
    No response
    I hve brought 7 qt of crocs in 50% offer but they send only 4qt . This is scam . They loot our money in the name of discount .. i have request returned complain several time but they rejected
    I ordered belove product given in photo and pay online in UPI but product gone wrong person how can i get my amount sir
    Helpful
    Found this helpful?
    2 Comments
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      Address: Miyapur, Ranga Reddy, Andhra Pradesh, 500049

      Dear flipkart,

      I got error on flipkart games zone like "something went wrong error like we encourage fair play in line with our turns and conditions"

      In my mobile, i played a flipkart games with multiple genuine accounts, because of mobile issue.

      How to fix this issue?, how time it will take to fix this issue?...
      Helpful
      53 other people found this review helpful
      53 found this helpful
      6 Comments
      Report
      Copy
      T
      Tanisha Mitra
      Feb 18, 2020
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: Flipkart Internet Private Limited, Vaishnavi Summit, Ground Floor, 7th Main, 80 Feet Road, 3rd Block, Koramangala, Bengaluru 560034, Karnataka, India, Bangalore, Karnataka, 560034

      I have ordered realme xt on 16th sep and i have been using it till now. I have got a vooc charger along with it. It had worked for a month porperly and after that it had stopped fast charging recognizing no vooc. I have mailed realme's official email address and still didn't find any assistance. Also my laptop doesn't recognise the cable for data transfer. It only charges it. Its been now almost 6 months and my phone is still in warranty period. I want my charger to be replaced. The order number was od[protected] billed to uttej kiran
      Mar 25, 2020
      Complaint marked as Resolved 
      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Feb 20, 2020
      Flipkart Customer Care's response
      Hi, Thanks for writing in. We're sorry to hear that you're facing issues with your Realme XT (Pearl White, 64 GB). Since the product was delivered to you on 06 Aug 19, it has crossed the seller's 10 days replacement period. Due to this, the seller will not be able to fulfill your return request. However, the product is covered under the manufacturer's warranty, so you can get in touch with the brand authorized service center on +91 [protected]/[protected] and they'll be able to help you out. in case they are helping you out, request you to get back to us.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        T
        Tanisha Mitra
        Feb 18, 2020
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Address: Flipkart Internet Private Limited, Vaishnavi Summit, Ground Floor, 7th Main, 80 Feet Road, 3rd Block, Koramangala, Bengaluru 560034, Karnataka, India, 560034

        I have ordered realme xt on 16th sep and i have been using it till now. I have got a vooc charger along with it. It had worked for a month porperly and after that it had stopped fast charging recognizing no vooc. I have mailed realme's official email address and still didn't find any assistance. Also my laptop doesn't recognise the cable for data transfer. It only charges it. Its been now almost 6 months and my phone is still in warranty period. I want my charger to be replaced.
        Mar 22, 2020
        Complaint marked as Resolved 
        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
        Feb 18, 2020
        Updated by Tanisha Mitra
        Order number was OD[protected] billed to UTTEJ KIRAN
        Verified Support
        Feb 19, 2020
        Flipkart Customer Care's response
        Hi, Thanks for getting in touch. We are sorry to inform you that we are unable to find your account details from the shared information. Request you to share the registered email ID in order to assist you further. Hope to hear from you soon.
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          P
          Pooja Rani.
          Feb 18, 2020
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Address: VPO Hamboli Tehsil Amb Distt. Una, 174316

          It is very much shamfull dealing with you i were ordered skyline handblander with chopper but i found skyline codeless steam iron.
          Send me my ordered product otherwise i will raise this matter in consumer court.
          Product details as:
          Name: pooja rani ([protected], [protected])
          Mail id: [protected]@gmail.com
          Order id: od[protected]
          Tracking no.: fmpp[protected]
          Mar 22, 2020
          Complaint marked as Resolved 
          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Feb 19, 2020
          Flipkart Customer Care's response
          We will revert on it.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            K
            know more
            Feb 18, 2020
            Report
            Copy

            I got rank '1' in flipkart quiztime on 26 jan2020 at 8pm and won a 'samsung a30' which was to be mapped by 15feb, but even after complaining for so many times to the customer care, you guys are making excuses and in order to fool me, you are saying that I came 2nd in that game. Even for that excuse, I am asking for proof which you are not ready to give. It is my request to your company that either you give my prize or do not keep such expensive prizes to attract people.
            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Feb 20, 2020
            Flipkart Customer Care's response
            Hi, Thanks for getting in touch. We are sorry to inform you that we are unable to find your account details from the shared information. Request you to share the registered email ID in order to assist you further. Hope to hear from you soon.
            Feb 20, 2020
            Updated by know more
            My email id- [protected]@gmail.com
            I have flipkart account with this email id.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              A
              Aarthi Velumani
              from Chennai, Tamil Nadu
              Feb 18, 2020
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: 4/111 Nadukadai Street, Pattanam, Coimbatore, Tamil Nadu, 641016

              Orders a shoe with incorrect size agent not picking the request by giving fake reason. Cancellation return request mentioning fake attempt.
              Please help in returning the shoe. This is such a cheating technique. I want to return the product. Never shop in flipkart.
              I will never order anymore. While pick up they refused by saying it is dirt, but they have mentioned it was damaged. It is not dirty or damaged all fake reasons
              Feb 27, 2020
              Complaint marked as Resolved 
              No steps were taken against the courier service simply declining the request
              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Feb 19, 2020
              Flipkart Customer Care's response
              Hi, We are sorry for the trouble caused. However, the seller has initiated a return request for a refund of your Nike Wmns Tanjun Running Shoes For Women. We are happy to let you know that the courier service provider has schedule the pickup from your address by today. Once the product is picked up and reaches the warehouse then the seller will process for a refund. This refund will reflect within 7 business days as per standard banking procedures.
              Feb 19, 2020
              Updated by Aarthi Velumani
              Pickup agent doesn't come today
              Feb 21, 2020
              Updated by Aarthi Velumani
              Refund again cancelled
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                P
                Prince Verma080598
                Feb 18, 2020
                Report
                Copy

                Address: panipat, Panipat, Haryana, 132103

                Hii flipkart
                I am prince verma
                My mobile number :- [protected]
                My email id :- [protected]@gmail.com
                I place order from flipkart order id :- od[protected]
                I face some issue with this item. But lifelong company don't solve my problem
                Lifelong contact number :- [protected]
                My case id is 39558.
                Mail id :- [protected]@lifelongindia.com

                Flipkart contact me :- [protected]
                Lifelong company service not provide
                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Feb 19, 2020
                Flipkart Customer Care's response
                Hi,

                We are sorry for the trouble caused. We're writing to you about your Lifelong LLM72 Foot Massager with order ID OD[protected].

                As per the previous discussion with the team, thank you for confirming that the refund of Rs. 3598 has already been credited to your bank account.

                Hence, closing the complaint from our end.
                Feb 19, 2020
                Updated by Prince Verma080598
                No I don't received fkipkart call me
                Feb 19, 2020
                Updated by Prince Verma080598
                Your query with Us [Incident: IN[protected]]

                Hii flipkart today 19-feb
                But lifelong service related issue not solve
                Please flipkart call me [protected] & solution provide
                I attached all previous msg & Query
                Check & reply me

                Hi Prince,

                Thank you for writing in.

                We understand your concern and sorry for the trouble you had to go through.

                Please be assured that we're looking into this and will get back to you with an update by February 18, 2020.

                We understand your experience with Flipkart is unpleasant, we really do not want our customer to experience this.

                We appreciate your patience and kind co-operation.

                Thank you for being with Flipkart.

                Thanks,
                Chunnu C
                Flipkart Customer Support
                Your Query[protected]:51:23 )
                Hii flipkart
                I am prince verma
                My mobile number :- [protected]
                My email id :- [protected]@gmail.com
                I place order from flipkart order id :- OD[protected]
                I face some issue with this item. But lifelong company don't solve my problem
                Lifelong contact number :- [protected]
                My case ID is 39558.
                Mail id :- [protected]@lifelongindia.com

                Flipkart contact me :- [protected], [protected]
                Lifelong company service not provide
                Your Query[protected]:50:07 )
                Hii flipkart
                I am prince verma
                My mobile number :- [protected]
                My email id :- [protected]@gmail.com
                I place order from flipkart order id :- OD[protected]
                I face some issue with this item. But lifelong company don't solve my problem
                Lifelong contact number :- [protected]
                My case ID is 39558.
                Mail id :- [protected]@lifelongindia.com

                Flipkart contact me :- [protected], [protected]
                Lifelong company service not provide
                Flipkart Customer Support[protected]:49:04 )
                Hi Prince,

                Thanks for your valuable time over the call.

                We understand your issue about your order 'OD[protected]'.

                We are sorry to let you know that we are unable to find your order details using the email address '[protected]@gmail.com'.

                Please write back to us from your registered email address so we can help you out.

                If you need any further assistance feel free to get back to us or you can call on our toll free number:[protected].

                You can also visit our help center for quick answers: https://www.flipkart.com/helpcentre

                Hope this helps.

                Prince, we would love to hear from you. Please share feedback about your experience by completing the email survey you’ll get shortly.

                Thanks for choosing Flipkart.

                Thanks,
                Nikitsha Sharma
                Flipkart Customer Support
                Your Query[protected]:45:39 )
                Hii flipkart
                I am prince verma
                My mobile number :- [protected]
                My email id :- [protected]@gmail.com
                I place order from flipkart order id :- OD[protected]
                I face some issue with this item. But lifelong company don't solve my problem
                Lifelong contact number :- [protected]
                My case ID is 39558.
                Mail id :- [protected]@lifelongindia.com

                Flipkart contact me :- [protected], [protected]
                Lifelong company service not provide
                Flipkart Customer Support[protected]:41:59 )
                Hi Prince,

                Thanks for writing in.

                We are sorry to let you know that we are unable to find your order details using the email address you've written to us from. Please write back to us from your registered email address associated with the order so we can help you out.

                You can also check your order status here: http://fkrt.it/bqWLi~NN

                Hope to hear from you soon.

                Thanks for being with Flipkart.

                Thanks,
                Mandakini M
                Flipkart Customer Support
                Flipkart Customer Support[protected]:40:06 )
                Hi Prince,

                Thanks for writing in.

                We are sorry to let you know that we are unable to find your order details using the email address you've written to us from. Please write back to us from your registered email address associated with the order so we can help you out.

                You can also check your order status here: http://fkrt.it/bqWLi~NN

                Hope to hear from you soon.

                Thanks for being with Flipkart.

                Thanks,
                Mandakini M
                Flipkart Customer Support
                Your Query[protected]:38:16 )
                Hii flipkart
                I am prince verma
                I place order from flipkart order id :- OD[protected]
                I face some issue with this item. But lifelong company don't solve my problem
                Lifelong contact number :- [protected]
                My case ID is 39558.
                Mail id :- [protected]@lifelongindia.com

                Flipkart contact me :- [protected], [protected]
                Lifelong company service not provide
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  S
                  Shijin Alex
                  Feb 18, 2020
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Address: Keystone Hills, Undri, C-201, Pune, Maharashtra, 411060

                  Ordered a "Syska EBS 0402 Individual Switch 4 Socket Extension Boards". Received today itself (18/02/20). It's defective as it is not working.

                  I want it refunded or replaced with a new one.

                  I am trying to raise the complaint on the app, but there is an error showing. "Oops, some error occurred, try again later".

                  Please kindly attend to my problem.

                  The extension looks super sexy. But what is the point if it's not working. I had read all the comments, and reviews before buying. But Flipkart..why would you do this man?? Why??
                  Mar 24, 2020
                  Complaint marked as Resolved 
                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Feb 20, 2020
                  Flipkart Customer Care's response
                  Hi, We are sorry for the trouble caused. We are writing about your return request for replacement of the Sony XB10 10 W Portable Bluetooth Speaker has been approved by the seller. We would like to let you know that courier service provider has schedule the pickup and delivery of the product from your address by 23 Feb 20. The seller has shipped the replacement to you via courier service provider and this will reach you by 23 Feb 20. You can also check your order status here: http://fkrt.it/bqWLi~NN.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    A
                    Aaditya Raghuvansi
                    Feb 18, 2020
                    Report
                    Copy

                    Just it says seller is prossessing your order, the same thing happened with my friend and he didn't get his product even after a month, I thought it might be only issue with COD products, but same thing is happening now with me although it's prepaid order, I want my device to the earliest. 😭😭😭
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      L
                      Lakshit Minocha
                      Feb 18, 2020
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Address: New Delhi, Delhi
                      Website: flipkart.com

                      I made a return request for 3 items i bought and those requests were made within the return policy period, but no one came to pick up the product and they are rejecting my refund all the time. Every time i call them they say the request has been cancelled by the seller and i ask them the reason then they say they do not know. They told me to raise a new return request with another reason and i have done them a lot of times. Every time i raise the request it is rejected the next day. They did this continuously till my 30 days return period gets over. And now they are telling me that they cant help me as the return period is over.
                      Please help me with this.
                      Mar 21, 2020
                      Complaint marked as Resolved 
                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Feb 19, 2020
                      Flipkart Customer Care's response
                      We will revert on it.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        J
                        Jannat Roy
                        Feb 18, 2020
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Address: Jalandhar, Punjab, 144102

                        I have ordered a heel & bangle from flipkart which i need urgently before 21 february 2020 for a event so i request you to please try to deliver it till 20 february 2020
                        Following are the details regarding my order :-
                        Order id :- od[protected]
                        Order id :- od[protected]

                        Please please please i request you to deliver it before 21 february 2020
                        Mar 27, 2020
                        Complaint marked as Resolved 
                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Feb 19, 2020
                        Flipkart Customer Care's response
                        We will revert on it.
                        Verified Support
                        Feb 24, 2020
                        Flipkart Customer Care's response
                        Hi, We are sorry for the trouble caused. We're writing to you about your Denill Women Black Heels with order ID OD[protected]. Thank you for confirming that you have received the product. Hence, closing the complaint from our end.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          A
                          AbhiJangra
                          Feb 18, 2020
                          Report
                          Copy

                          Address: H.NO. 463 SECTOR 13, Bhiwani, Haryana, 127021

                          I have been dealing with a problem that has frustrated me alot. My flipkart account was blocked yesterday provided with a reason that i have an unusual purchase history that is not been done for personal use, but this reason given to me is baseless and pointless because all i purchased were some earphones, electronic gadgets. Recently i won rewards from flipkart game zone and when time arrived to redeem them my account got blocked that's the unfairness they have done to me

                          A/c no. [protected]

                          Please sir help me with this issue and help me to reactivate my account so i can further use the facilities and my amount in flipkart wallet
                          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Feb 19, 2020
                          Flipkart Customer Care's response
                          Hi, We are sorry to let you know that our systems have observed a trend in your purchase history that suggests that the items you've purchased are usually not intended for personal use. As your account has been blocked, you will no longer be able to login to your Flipkart account.
                          Feb 19, 2020
                          Updated by AbhiJangra
                          What kind of purchase history man
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            A
                            Awantika
                            Feb 18, 2020
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: Bangalore, Karnataka

                            My flipkart account has been deactivated automatically and now i want my account back but it is not activating please help me
                            My flipkart account is connected with my mobile number. It is not connected with email and when i enter the mobile number and password it tells me "account is inactive contact the customer support to reactivate it"
                            Please solve this problem fast
                            Mar 21, 2020
                            Complaint marked as Resolved 
                            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                            Feb 18, 2020
                            Updated by Awantika
                            Phone number : [protected]
                            Verified Support
                            Feb 19, 2020
                            Flipkart Customer Care's response
                            Hi, Thanks for getting in touch. We are sorry to inform you that we are unable to find your account details from the shared information. Request you to share the registered email ID in order to assist you further. Hope to hear from you soon.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              R
                              rautushar9
                              from Mumbai, Maharashtra
                              Feb 18, 2020
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              I have a flipkart account with following details

                              [protected]@gmail.com and phone number - [protected]

                              My account was closed without any reason in may 2019 and at that time there was 945 rupees pending for the flipkart cardless credit. Since my account was closed i was unable to pay the amount. The dues got increasing with late fees and currently stands at 2500 rs.in feb 2020 i paid my principle amount of 945 rupees after the contact by flipkart kissht team and they assured that the penalty charges which have been applied on my account will be waived off. But till now it has not been done and i am still getting messages of dues. Since my account was blocked by flipkart and i was unable to pay the amount due to it so why should i pay the penalty charges despite paying the original dues.
                              Mar 27, 2020
                              Complaint marked as Resolved 
                              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Feb 19, 2020
                              Flipkart Customer Care's response
                              We will revert on it.
                              Verified Support
                              Feb 24, 2020
                              Flipkart Customer Care's response
                              Hi, We are sorry to let you know that our systems have observed a trend in your purchase history that suggests that the items you've purchased are usually not intended for personal use. This would also mean that you will no longer be able to login to your Flipkart account.Also, as per the previous discussion with the team request you to share the conformation mail for late fee wave off.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                T
                                tinku2283
                                Feb 18, 2020
                                Report
                                Copy

                                Address: Flipkart, 122003

                                I had purchase a product on flipkart pay later... I had tried so many times through app... But it's randomly failed... I had got an sms with a link, after click the link, your link is opened... And i made the payment of rs 1099. The same amount has already been deducted from my account... I have raised complaint to flipkart team but not provide me the proper resolution. I have send all the details like. Bank statement, transaction number, even mail from my bank that the payment is successful. Flipkart but they are not agree flipkart agent's calling randomly to collect the payment... Where is the issue could you please resolve it on priority...

                                Thanks and regards,
                                Tinku sharma
                                [protected]
                                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Feb 19, 2020
                                Flipkart Customer Care's response
                                Hi, Thanks for getting in touch. We are sorry to inform you that we are unable to find your account details from the shared information. Request you to share the registered email ID in order to assist you further. Hope to hear from you soon.
                                Feb 19, 2020
                                Updated by tinku2283
                                Email Id - Tinku.[protected]@gmail.com
                                Mobile no - [protected]
                                Transaction number mentioned in attached image as confirm by your partner IDFC Bank

                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  A
                                  ashikarackal
                                  Feb 18, 2020
                                  Report
                                  Copy

                                  Sir / ma'am
                                  My name is ashik my registered mobile number with flipkart is [protected], mail id: [protected]@gmail.com.

                                  From last republic day sales i have been facing issues relating to all online mode of payment. I have complaint for then six or seven times but still i have not received a proper solution they simply map the your issue has been resolved they don't even call me i personally call them after the said waiting period of each complaint then they book as new complaint and the process going on. I have sent multiple screenshots, video of the issue that i am facing. When ever i select any online payment method it is showing "transaction was declined on the basic of risk check".

                                  Due to this i am not even able to pay flipkart pay later outstanding amount which must due on 10th of this month. Now the late fee has been applied to the overall outstanding amount. (Which is not my liability as i have complained multiple times for a proper resolution). It had been more than one month now and still the issue is as such i am not able to use online payment method for shipping as well as to pay flipkart paylater outstanding amount.

                                  So kindly look into the issue and make proper resolution of provide alternative way to pay off the outstanding due (Only the amount which i have used i will not pay the late fee because the issue is not from my end as i am able to use the same card and netbanking facility on all other online platforms)
                                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  Feb 19, 2020
                                  Flipkart Customer Care's response
                                  We will revert on it.
                                  Feb 25, 2020
                                  Updated by ashikarackal
                                  Still no resolution have been provided and the issue is as such.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    S
                                    sonu@2679
                                    Feb 17, 2020
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Address: pana- Sayam, vpo-mokhra khass, 124022

                                    Hello sir / mam
                                    I am sonu from haryana my flipkart account in this num [protected] and my mail id [protected]@gmail.com
                                    Flipkart blocked my account saying that i can help you. Without information, how can they block my account. Plase take necessary action on them. I am local people and i am flipkart plus member my super coin 1800+ {3700+indian rupees} valu my coin. My shopping addresh many... My brother sister relative... And etc but account is same.. Why i use same account. Please check this. Thank you

                                    My mail id and phone
                                    [protected]@gmail.com
                                    Sonu-[protected]
                                    Mar 20, 2020
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Feb 18, 2020
                                    Flipkart Customer Care's response
                                    We will revert on it.
                                    Jul 30, 2020
                                    Updated by sonu@2679
                                    Hello sir / mam
                                    I am sonu from haryana my flipkart account in this num [protected] and my mail id [protected]@gmail.com
                                    Flipkart blocked my account saying that i can help you. Without information, how can they block my account. Plase take necessary action on them. I am local people and i am flipkart plus member my super coin 1800+ {3700+indian rupees} valu my coin. My shopping addresh many... My brother sister relative... And etc but account is same.. Why i use same account. Please check this. Thank you
                                    Sir y mera second apparel h first m muje koi response nhi mila
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      P
                                      pradeep941505
                                      Feb 17, 2020
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Hi,
                                      My flipkart account has been blocked, there are pay later amount is due, needs to be paid soon or else fine will be added, its not my fault, i tried to contact flipkart customer care and gave lots of emails but no use.

                                      Unblock my account so that i can pay it. Otherwise you people only issue legal action.

                                      I called your customer care lot and gave lots of emails but no use. 10th march 2020 is last date of paying. Please unblock before that or else fine will be waived off.

                                      My account details:
                                      Mobile no. [protected]
                                      Email id : [protected]@gmail.com
                                      Mar 27, 2020
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      Feb 19, 2020
                                      Flipkart Customer Care's response
                                      We will revert on it.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit