Claimed

Purplle.com Complaints & Reviews

3
Updated: Oct 7, 2026
Complaints 365
Resolved
212
Unresolved
153
Contacts

File a complaint to Purplle.com

Having problems with Purplle.com?

File a complaint and get it resolved by Purplle.com customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Purplle.com reviews & complaints page 13

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
P
Priya_24
from Krishnagiri, Tamil Nadu
Jan 31, 2019
Resolved
Report
Copy
Resolved

My order number is [protected]. I’ve returned the product a month ago and i’ve been said that the money will be refunded in 7-10 working days time on 8th january ‘19 but i haven’t received it yet. The customer care doesn’t even revert to the mails or calls. I just received a mail telling that there are some technical issues and also that i’ll get my refund in the next 48 hours but it’s been so many days after that and i haven’t received the refund still. The customer service is very poor on the whole!
Mar 14, 2019
Complaint marked as Resolved 
Purplle.com customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Feb 02, 2019
Purplle.com Customer Care's response
Dear ConsumerComplaints.in,

Greetings from Purplle.com!!

We’re sorry you haven’t received your refund yet. I’ve looked into this for you and I see that the refund didn’t go through. Such instances are rare and we work closely with our payment gateways to ensure our customers get their refunds as soon as possible.

I’ve processed your refund for you now manually to Source Account Number.

It may take up to 7-10 working days for the refund to reflect in your account. The time may vary from bank to bank.

In case of any further assistance or clarification on this issue, please reply to this email.

Assuring you of our best services always.

Warm Regards,

Nikhil Choudhary

Purplle.com
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    D
    divyarian
    from Bareilly, Uttar Pradesh
    Jan 21, 2019
    Report
    Copy

    Address: New Delhi, Delhi
    Website: www.purplle.com

    The company is just making fool of customers. On 16 jan they send a mail telling that product would be dispatched in 24-48 working hours and today i. E. 21 jan, they have still not dispatched the product and cant say when they will dispatch. Heights of fooling and harassing customers.
    Order number order # [protected] made on 8th jan and still the full order has not been dispatched.
    Kindly take strict action against the company
    Purplle.com customer support has been notified about the posted complaint.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      D
      divyarian
      from Bareilly, Uttar Pradesh
      Jan 16, 2019
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: New Delhi, Delhi, 110092

      I ordered for two Combos of Coconut carrier oil and Rosemary Oil prices at Rs 81/- x 2 = Rs 162/- at Purplle's website on 08.01.2019 (screenshot attached). Till payment was made the combo was appearing in my cart. In the screenshot it says "in your Cart". However after making payment, only carrier oil was appearing and the same was delivered. I had spoken to customer care on the same day after placing the order and sent an email and was assured that solution would be provided.

      Its bee over 8 days and initially the customer care didn't respond despite repeated reminders. The customer care have very rudely refused to deliver the other half of of the combo products ordered and have even mocked and laughed upon saying "go complaint and any legal action you want to take, we will not provide the product"

      After continuous reminders to customer care for past 8 days, solution offered is a discount of Rs 50/- while the combo offered was of Rs 550/- x 2 = Rs 1100/- (MRP) and only carrier oil worth Rs 92*2 = Rs 184/- has been delivered.

      The customer care staff esp the Head Ms Kavita is extremely rude and has refused to escalate the matter to her seniors. On insistence, the mail ID provided by her seems non-functional as no one has responded to email since morning.

      I ordered for a combo, i paid for a combo and i want to receive the product (combo) i ordered for and paid for.
      Feb 22, 2019
      Complaint marked as Resolved 
      Purplle.com customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Jan 18, 2019
      Purplle.com Customer Care's response
      Kindly help us with the order details so that we can help you in a better way. We are unable to track the order of the customer we will need order details from you.
      Jan 21, 2019
      Updated by divyarian
      The company is just making fool of customers. On 16 Jan they send a mail telling that product would be dispatched in 24-48 working hours and today i.e. 21 Jan, they have still not dispatched the product and cant say when they will dispatch. Heights of fooling and harassing customers.
      Order number order # [protected] made on 8th Jan and still the full order has not been dispatched.
      Kindly take strict action against the Company
      Verified Support
      Jan 22, 2019
      Purplle.com Customer Care's response
      We do not have complete order details of the customer. Please provide us to give proper clarification.
      order # [protected]
      Helpful
      Found this helpful?
      1 Comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        L
        lakshmi indhu
        from Jayamkondacholapuram, Tamil Nadu
        Jan 15, 2019
        Report
        Copy

        I got refund message on dec 21, but still now my amount didn't refunded. I have contacted and mailed purplle but they are not responding properly. My order id is [protected] and my refund amount is 105. I want my money back they are refusing to provide the transaction details and not at all solving the issue. Its already more than 15 days but i am still trying to solve the issue but its worst customer service of purplle
        Purplle.com customer support has been notified about the posted complaint.
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          M
          Mua Sayani Mullick
          from Kolkata, West Bengal
          Jan 7, 2019
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Address: Kolkata, West Bengal

          I had orderd 3 products worth 551 in last saturday. Date is 5.1.2019 and it showed verification failed but my monye deducted from my debit card account. How can you deduct money and say verification failed. I am highly disappointed for that. Please return my money back as soon as possible. Please do something on that case. Your employer are not helpful.
          Feb 13, 2019
          Complaint marked as Resolved 
          Purplle.com customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Jan 08, 2019
          Purplle.com Customer Care's response
          In case of verification failed order and If the amount has been deducted from your account, it would reflect back in your account in 48 to 96 hours. If you haven’t received it by this timeframe, we request you to please contact your bank, as they would be able to assist you further.
          Messenges screen shortsend from purple.com
          Helpful
          Found this helpful?
          1 Comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            R
            Revathy Kothandan
            from Chennai, Tamil Nadu
            Dec 31, 2018
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            Address: Chennai, Tamil Nadu, 600032
            Website: www.purplle.com

            I purchased product items from purplle.com worth of rs.509 and applied coupon code as merryapp which says i will receive a surprise gift as if i purchase products above rs.500.
            After delivery also i dint get my gift and my purplle wallet is also empty.
            I am becoming a fan of purplle.com with the awesome products but like this cheating i kind of hating it.
            Why are they cheating on coupon codes for purchasing the products.
            Highly disappointed.
            Feb 3, 2019
            Complaint marked as Resolved 
            Purplle.com customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Jan 01, 2019
            Purplle.com Customer Care's response
            We deeply apologize for the inconvenience caused in regards with the MerryApp Coupon code.

            Further, we wish to inform that Freebies provided under the above coupon is currently out of stock.

            We will certainly get back to you with a right update on the same shortly.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              C
              Chinnutty5
              from Kodungallur, Kerala
              Dec 22, 2018
              Report
              Copy

              Address: Thrissur, Kerala

              I ordered a ny bae lipstick on 10 december. And the estimated date was 18th december. But i haven't received the product yet. Order details shows the product is in transit. It's been 3 days after the estimated date. How lond should i wait for the product since there is no notification. I haven't received any notification about the delay in delivery.
              Purplle.com customer support has been notified about the posted complaint.
              Helpful
              24 other people found this review helpful
              24 found this helpful
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                M
                Manisha gahlawat
                from Patiala, Punjab
                Dec 6, 2018
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                I had purchased some products from purpll.com...now I want to return one item from that order ..I had email many time on purple.com..but they don't give the reply ...I am not satisfied with that product...but they are not ready to return it...I m student..I have not so much money to do waste..on the time of selling company behave like God ..on the returning time company behave like 😈 devil...
                Jan 7, 2019
                Complaint marked as Resolved 
                Purplle.com customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Dec 07, 2018
                Purplle.com Customer Care's response
                We apologize for the inconvenience and kindly request you to assist us with the right Purplle Order ID details for further assistance.
                I m not getting my delivery since long and the delivery boy was tooo rude. Bad performance.Cant trust purple anymore even ur helpline number do not work. No more delivery from purple
                I ordered 16 lipsticks from NY bea ..but they are not same colours shown in picture ..so please I want to return some of them like 8 lipsticks...am regular customer of purple but this time am not happy with my purchase ..please take them back...
                Helpful
                Found this helpful?
                2 Comments
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  P
                  Pinainsa
                  from Patiala, Punjab
                  Nov 27, 2018
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Address: Chandigarh, Chandigarh, 160022

                  My order id no. [protected]
                  I want to return some items from my order due to different colours which are shown in pictures.
                  I want to return NYBae Nailpaints & lipstick, Colorbar lipstick, Stay Quicker lipstick,
                  I tried customer care no. So many times. But it is always busy & i did mail to [protected]@purplle.com
                  But no one respond me.
                  Please initiate the process of return as soon as possible
                  Nov 28, 2018
                  Complaint marked as Resolved 
                  No one contacted to me. Still i am waiting for company's response.
                  Purplle.com customer support has been notified about the posted complaint.
                  I Want to replacement one product Bqz I had bought four products but one product is not match to my need some want to exchange it as soon as possible I hope you will provide better result where I could suggest to my friends about purplle, s product and better customer service
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  1 Comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    A
                    Abhinair123
                    from Bengaluru, Karnataka
                    Nov 14, 2018
                    Report
                    Copy

                    Address: Thane, Maharashtra, 421306

                    I had placed a order (# [protected]) on 10 nov 2018 and thethe estimated date of delivery of the same was on 13th nov but the product hasnt been delivered yet. I also havent recieved any email notification regarding the late delivery and on tracking the order its been shown in transit from past 2 days. How long will it take for the product to be delivered. If not being delivered atleast notify me regarding the cancellation and refund.
                    Purplle.com customer support has been notified about the posted complaint.
                    YOUR CUSTOMER CARE REPRESENTATIVES DO NOT HAVE DECENCY
                    to even listen to a complaint
                    they cut off my call in middle.someone signed my name and took my item
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    1 Comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      M
                      Mermaid Channel -Entertainment Love & Peace
                      from Madanapalle, Andhra Pradesh
                      Oct 29, 2018
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Website: Purplle.com

                      They planned so well to not let the consume know that his cashback can be taken in parts and not as whole. This is like a bait and should be informed to the consumers before they buy anything for 50% cashback and who normally visits the website to purchase stuffs. This is illegal. Why not pop up a message saying only 20 percent or whatever percent can only be utilised after getting cash back. No other website does this bait with the cashback. Too much shame on you purplle. True and authenticated people don’t do this. Do you think amazon or flipkart does this kind of cheating. You think every customer has to go look for your rules and conditions and take lessons instead of visiting your profile and purchasing. This is hidden bait as the first user complaint. We should be able to utilise how much ever cash back we want. Who are you to impose rules on how we have to use our own money. That’s again a shame.
                      Dec 6, 2018
                      Complaint marked as Resolved 
                      Purplle.com customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Oct 29, 2018
                      Purplle.com Customer Care's response
                      We would like to inform you that the terms o[censored]se of Purplle wallet are mentioned on the Website in the FAQs even before you sign up for the purchase. You may check the same under the following link .

                      http://support.purplle.com/support/home
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        K
                        Kmalaika
                        from Badnawar, Madhya Pradesh
                        Oct 26, 2018
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Address: Mumbai City, Maharashtra, 400001
                        Website: Purple.com

                        I had ordered one product worth ₹155 and it showed verification failed but my money was deducted from my debit card account. My order id is [protected] how can you decuct money and yet say the verification failed. It was my first my first time shopping from this website and i am highly disappointed. Please either refund my money back or ship the item that i purchased
                        Nov 28, 2018
                        Complaint marked as Resolved 
                        Purplle.com customer support has been notified about the posted complaint.
                        Oct 26, 2018
                        Updated by Kmalaika
                        I had ordered one product worth ₹155 and it showed verification failed but my money was deducted from my debit card account. My order id is [protected] How can you decuct money and yet say the verification failed. It was my first my first time shopping from this website and i am highly disappointed. Please either refund my money back or ship the item that i purchased
                        Verified Support
                        Oct 26, 2018
                        Purplle.com Customer Care's response
                        We can see you’ve placed an order with us. However, the payment hasn’t come through.

                        If the amount has been deducted from your account, it would reflect back in your account in 48 to 96 hours. If you haven’t received it by this time frame, we request you to please contact your bank, as they would be able to assist you further.
                        These people should be punished for fraudulent activities like trapping the cash back of poor people in the wallet. These guys will never go to heaven; at all. Karma pays it all. Wait and see.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        1 Comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          G
                          giribala84
                          from Mumbai, Maharashtra
                          Oct 9, 2018
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Address: 400101
                          Website: Purple.com

                          It's now 10 days and i have still not received the major part of delivery. Purple.com keep promising delivery n refuse to cancel the order also. The courier company that is given for tracking simply keeps parroting message that parcel is in transit.in their website for tracking for last 5 days it's showing as follows:
                          Shipment status
                          Awb:-
                          [protected]
                          Go
                          Back
                          Shipment id :[protected]

                          Date description hublocation city state
                          10/04/2018 11:01pm in transit from del/shb, ghaziabad, uttar pradesh del/shb-ghaziabad ghaziabad uttar pradesh
                          10/03/2018 5:47pm handover to courier del/shb-ghaziabad ghaziabad uttar pradesh
                          Oct 12, 2018
                          Complaint marked as Resolved 
                          They cancelled my order and initiated refund process promptly. I received the credit in my credit card (that was the mode of my payment) in 4 days. Thank you very much for your timely intervention. My sincere appreciation for your efforts. This forum makes me feel empowered. H. Balasubramanian
                          Purplle.com customer support has been notified about the posted complaint.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            V
                            Vibha Joshi
                            from New Delhi, Delhi
                            Oct 2, 2018
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Website: www.purplle.com

                            I'm highly disappointed by purplle's cashback scam. This is related to my purplle wallet cashback received for rs 511 received "makecash" coupon.
                            At the time of applying the coupon it was clearly showing that the wallet money will expire in 30 days.

                            No when i and trying to redeem the money its allowing me to use only 25% of my wallet money for an order.

                            So in that case i'll have to spend around 2000 rs for recovering my wallet money of rs 511.

                            Already i have spent rs 1100 for which i have got this 50% cashback of rs 511 which is of no use as i didn't got any discount on mrp rates of the products.

                            Being a middle class, do purplle realise that its not easy for a person to spend 1100+2000= rs 3100 just on cosmetics that too in 1 month. I don't have that need for these cosmetics and neither my family or friends have that need.

                            I have been a frequent and loyal customer of purplle but now i feel like being trapped here and purplle is just making money out of their customers lack of knowledge. My money is being snatched here. And when i'm asking for purplle's support then they say you should have gone through the terms & conditions then why you have created a so called department of 'customer care' who dont provide the right info. Do you think that it is logical for a person buying just a cosmetic product from online store will go and check the terms & conditions for that. Online stores are there for their customers convenience and not for harassing them.

                            I'm only asking for some solution like if purplle will let me use my wallet money in one purchase or it should extend my wallet money validation till 3 months or just refund my money
                            Nov 9, 2018
                            Complaint marked as Resolved 
                            Purplle.com customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Oct 02, 2018
                            Purplle.com Customer Care's response
                            Usually the cash back is credited within 24 to 48 hours of the order getting dispatched from the warehouse. The validity of the coupon is 30 days from the time it is credited to your Purpple wallet.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              N
                              Nisha Munjal
                              from Etawa, Madhya Pradesh
                              Sep 30, 2018
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              I ordered a toner from you. When I received the order, it was loosely packed. I believed during carriage it might have been distorted. But I was shocked to see that the inside cover was also open and toner was leaking. Half of toner is leaked. I had previously ordered facial kit and serum, they waere very nicely packed and I received it intact. But this time it was glass bottle and I can’t believe they can send such fragile item like this.
                              Oct 31, 2018
                              Complaint marked as Resolved 
                              Purplle.com customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Sep 30, 2018
                              Purplle.com Customer Care's response
                              We deeply apologize for what happened with your order and have forwarded this as a strong feedback to our concerned team so that such incidents might not occur on your future order.

                              Further, we kindly request you to please share us the 2-3 images for the product received to further proceed with your return request.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                A
                                Abesh54
                                from Kolkata, West Bengal
                                Sep 26, 2018
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Address: 700124
                                Website: Purplle.com

                                I recently placed a order of a papaya face mask and got the safron moisturizer instead. The i request a return and then the wrong product (Safron moisturizer) was picked up by xpressbees. Now it has been about 10 days since then and still no response from purplle. Very bad customer service. I hope they improve there customer service and this was my first time ordering anything from purplle overall a very bad experience.

                                Order no: [protected]
                                Oct 27, 2018
                                Complaint marked as Resolved 
                                Purplle.com customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Sep 26, 2018
                                Purplle.com Customer Care's response
                                As checked, we wish to inform that your product is in transit to our warehouse.

                                We will re-dispatch the replacement once the product reaches our warehouse and clears the quality check.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  L
                                  Lakshme Nandinie
                                  from Ernakulam, Kerala
                                  Sep 5, 2018
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  Good morning
                                  As per my booking for a lipstick n hair color, the courier company named express bees in cheppad, kerala, had called me to deliver my items. Since i was in d hospital, i told that lady i may not be able to reach home, so please extend the delivery to next day. She said ok n suddenly hung up the line.. She was very arrogant to me when i told i was in the hospital. Till date i didn't received it. When i called today, she told me that they returned my product because company told them to return it that day itself.. Very much disappointed n first time having such a bad experience
                                  Oct 7, 2018
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  Purplle.com customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  Sep 05, 2018
                                  Purplle.com Customer Care's response
                                  We are sorry for the inconvenience. However, all the deliveries have been affected due to bad climatic conditions in Kerala. Most of the products have been recalled back to the warehouse as the courier partner was unable to deliver it to the registered address and the shipment was dispatched to you from either Mumbai or Delhi warehouse.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    S
                                    sharmaashlesha
                                    from Noida, Uttar Pradesh
                                    Aug 16, 2018
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Address: Mumbai City, Maharashtra, 400086
                                    Website: www.purplle.com

                                    I ordered some item of a prepaid amount rs 865 on August 09. After some time they marked that my order is already delivered on 13th August but didn't get anything. I tried their customer care number given in app but this is also a fake number. Then I tried to convey my problem by mail. But after saying "We are trying to contact our courier partner for the proof of delivery" they stopped replying to my emails from last 3 days.
                                    This is a fake company. I want a refund.
                                    Aug 21, 2018
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    I received the courier, so closing this request. Consumer Complaints, Thanks for the help!
                                    Purplle.com customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Aug 17, 2018
                                    Purplle.com Customer Care's response
                                    Kindly share the order number, the Ticket number or the registered mobile number so that we can check the status of your complaint.
                                    Aug 20, 2018
                                    Updated by sharmaashlesha
                                    This screenshot contains order number & other details.

                                    This screenshot contains order number & other details.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    1 Comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      R
                                      Rehan Afgani
                                      from Indore, Madhya Pradesh
                                      Jul 12, 2018
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Website: purplle.com

                                      Order id is [protected], placed on date- wed 11 jul, 2018
                                      product name- Biotique fresh daily purifing shampoo & conditioner.
                                      I have cancled the product but they didnt reply of my refunding money and i am calling them but they are not taking my call.
                                      so, I requeste you to take an action on my complain
                                      refunding value is Rs.148 payed by acc.
                                      Aug 16, 2018
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      Purplle.com customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      Jul 13, 2018
                                      Purplle.com Customer Care's response
                                      We would like to inform you that the refund was credited to your PAYTM wallet on 11/07/2018 for Rs 148/- from our account. If you have any queries you may refer to transaction ID [protected] with PAYTM customer care.
                                      Jul 13, 2018
                                      Updated by Rehan Afgani
                                      I have got my refund money by purple.com
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        A
                                        Annu211
                                        from Shrigonda, Maharashtra
                                        May 26, 2018
                                        Report
                                        Copy

                                        Address: Nagpur, Maharashtra, 440025

                                        I have order a matte lipstick in april... After long time i have received my order... When i received my order, lipstick brush was broken from inside... Then on 2nd i have requested to return the product... Now it's may ending and still they didn't received my order nor yet return my money back... And now the return requested is rejected i didn't got my product back also they have not given my money back... They are a big cheater don't ever order from this site. I have stop ordering from that time... Its a humble request to you, give my money back or give me a new product in exchange... This is not fair u have rejected the requested...
                                        Purplle.com customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Hello,
                                        Yesterday I have received my order dated 5 august 2018...My order number is [protected] & order date is 29/7/2018...I have recieved broken bottle of Alps Goodness Pure Rosewood Essential Oil...Kindly send me fresh product as soon as possible ...I would be thankful for you...
                                        Regards LEENA VERMA
                                        Thank You
                                        Date- 6 August 2018
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        1 Comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit