Claimed

Flipkart Complaints & Reviews

2.8
Updated: May 15, 2026
Complaints 47322
Resolved
25496
Unresolved
21826
Contacts

File a complaint to Flipkart

Having problems with Flipkart?

File a complaint and get it resolved by Flipkart customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Flipkart reviews & complaints page 684

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
R
ranjan3939
Aug 19, 2021
Report
Copy

Hello Team,

I have booked Round Trip Flight from Flipkart and about returning flight there is delay in flight so GO FIRST call me and inform me to either reschedule the flight or they will provide the full refund for this. I asked them for the full refund and I received a mail of full refund from GO FIRST which is processed to Flipkart Travels.

But the Flipkart travels didn't provide me the full refund and instead of Rs.3854 which is refunded by the GO FIRST, the Flipkart refunded Rs.2818.

I spoke to the customer care and they said that is it their charges which includes convenience fee+discount offer+flipkart coins and so they deduct these from the full refund which is received from GO FIRST.

If airlines gives me the full refund for the flight then how can Flipkart partially refund this to me!

If I calculated then Flipkart charged me around Rs.7000 for 1 ticket and that is from Ranchi to Bengaluru which had cost me near Rs.5000 if I booked it without any coupon or offers.

This business typo is looks like a SCAM because if there is not my any fault then I have right to receive the full refund. How can they deduct it from it?

It is my request you to please go through it and resolve this issue. below is the full details and also I have attached the proof of the refund.

Name: Ashutosh Ranjan
Registered mail id: [protected]@gmail.com
Refunded issue PNR: J9DEPW
Bengaluru to Ranchi
Flight: G8 375
Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Aug 20, 2021
Flipkart Customer Care's response
Hi,
Thanks for writing in. We are sorry for the trouble you had to go through. We tried calling you on your registered number '[protected]' twice but couldn't reach you. We would like to inform you that the refund of Rs. 3772/- is completed . We request you to kindly check with your respective bank to know more about the status of the refund. If you've not received the refund till yet, please write back to us with the bank statement. Appreciate your understanding. Thank you.
Aug 26, 2021
Updated by ranjan3939
Hello Team,

Sorry but I want to inform you that your customer care contact to me and already informed me that they refund partially to me and asked to share the screenshot of full refund amount from the airlines.

And also I didn't receive the full refund amount till now. I spoke to my bank and there is no any data of rest of the refund from your side. This is request you to please check this from your side and provide me the full refund for this.

Thank you
Aug 28, 2021
Updated by ranjan3939
Is there any update regarding my full refund?
Aug 28, 2021
Updated by ranjan3939
Please find the attachments for full refund which is provided by the airlines to flipkart travels and flipkart travels deduct Rs.1500 from this amount.

Everyday a new person called from flipkart travels and asked for the screenshots of full refund provided by the airlines and do nothing.

What is in the moind of flipkart travels that iu do not know. Please have a look to this and request you to take action.

Thank you

Sep 04, 2021
Updated by ranjan3939
Hello Team,

As per the notification before from flipkart team in this case only they mentioned that they refund the amount of Rs.3772 but it is not and I want to inform you that flipkart customer care called me nealry 10 times and investigating if I received the amount of Rs.2818.

They only irritating me asking the same question. Here they tols us that they refund the amount of Rs. 3772 and asked me to ask from the bank and when I assured that there is no pending from bank then they called me and asking me if I received Rs.2818 amount from their side.

I am irriated about this behaviour from flipkart. Thay only annoying me for asking same thing and also asking me close the complaint.

This is request you to please take a quick action against the flipkart travels.

Thank you
Sep 08, 2021
Updated by ranjan3939
They are still working on it and neither resolving the issue nor refunding the money.
Sep 11, 2021
Updated by ranjan3939
Hi Team,

Still They are irritating too much by asking the same question everytime. Last call they told me to close the case because they refund Rs.2818 amount...and in this case only they informed that amount of Rs.3770 is refunded. What is these things hapenings and why they are not refunding the amount and only irriating everytime by asking the same question..

The fraud flipkart travels is not refunding the money and only asking to close the case.

Please help me out and take the appropriate action against Flipkart travels.

Thank you
Sep 15, 2021
Updated by ranjan3939
Hi Team,

I do not think they refund me the rest of the amount.. It is request to consumer court to please help me on this.. they are doing fraud with me.
Oct 07, 2021
Updated by ranjan3939
The Flipkart Travels tean is only annoying me after asking the same question again and again. They irritate too much but did't initiate the refund to me.

This is humbly request to consumer complaints team to please take action against Flipkart travels because they only asking me again and again that refund of Rs.2818 is done or not and in the very 2nd reply on this complaint they have mentioned that they refund Rs.3772 to me which is not done by the Flipkart team. Only partial refund is done.

I trust on consumer complaints and so I raised it here but instead of resolving the issue the Flipkart travels agents annoying me. Please take action and resolve this issue asap.

Thank you
Hi Team,

Still They are irritating too much by asking the same question everytime. Last call they told me to close the case because they refund Rs.2818 amount...and in this case only they informed that amount of Rs.3770 is refunded. What is these things hapenings and why they are not refunding the amount and only irriating everytime by asking the same question..

The fraud flipkart travels is not refunding the money and only asking to close the case.

Please help me out and take the appropriate action against Flipkart travels.

Thank you
Helpful
Found this helpful?
1 Comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    O
    otusers
    from Mumbai, Maharashtra
    Aug 19, 2021
    Report
    Copy

    Address: BAIDYABATI, HOOGHLY, 712222

    I am trying to make a purchase using a IDFC Easy Buy card.This is a card I have used with Flipkart many times am using I received the message "transaction was declined on the basis of risk checks" (see attached screen print).this problem Amazon also.
    Please advise how to clear this, so that I can make payments as before.
    I wish to make a purchase.

    I have subsequently received one standard response after another promising this issue will be resolved in 24 hours, 48 hours... It's now 1 weeks later!! Appalling response from customer care. No response from anyone with any sensible information. Just the same standard responses. Seems impossible to get to someone who can resolve the problem Thank you.

    Yours sincerely
    Biswajit Majumdar
    [protected].
    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
    Verified Support
    Aug 20, 2021
    Flipkart Customer Care's response
    We will revert on it.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      B
      Bala30300
      Aug 19, 2021
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      No re installation support from Flipkart for perfect homes furnitures

      I have purchased a Flipkart perfect perfect homes product back in 2019 which was installed by JEEVES byt the time. When I ask for dismantling or re installation owing to house shifting, there is no provision for the same neither from Flipkart side nor from Jeeves side. You can cannot arrange for after sales customer service support then why do they sell a product to fellow buyers? I would not have faced this scenario if I had bought from...
      Helpful
      1 other people found this review helpful
      1 found this helpful
      1 Comment
      Report
      Copy
      S
      sapta.ban
      Aug 19, 2021
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      I ordered a back cover for One Plus Nord on 18th July 2021. The order was delivered on 23rd July 2021. When I opened the box, I found the colour of the product was different, so I asked for replacement. On 3rd August 2021, the company cancelled the request. I again called them to know, the reason of cancellation, then raised another request for replacement. They picked up the initial product and said the product will be delivered by 16th August 2021 and it was delivered on 16th August 2021. When I opened the box, this time the original problem was solved but the quality of the product is not good. The company has a policy that customer can either take refund/ replacement within 7days the product getting delivered. I called at their customer service number, but now the person with whom I was discussing the issue said, the product can only be REPLACED. They can't provide me REFUND which is asked for
      Order Id: OD[protected]
      Sep 20, 2021
      Complaint marked as Resolved 
      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Aug 20, 2021
      Flipkart Customer Care's response
      We will revert on it.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        A
        anandx25
        Aug 19, 2021
        Report
        Copy

        I have created flipkart account three years back with a mobile number few months ago i lost my mobile phone and the number.

        The main problem is when i tried to update my new mobile number, the otps are being sent to both the new number and the old number. I got the new number otp and account password, but the otp of the old number cannot be entered as i lost the number and i dont have it. This is making me unable to change the mobile number.
        Please do suggest me to update my new mobile number to my flipkart account.
        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          P
          pratiku
          Aug 19, 2021
          Report
          Copy

          Refund of my Airline Ticket

          I had booked airticket on AirIndia from Mumbai-Amritsar for 17th July travel date. The Airline changed the direct flight to a one stop flight and hence i asked them to cancel and refund full amount. Subsequently, Air India cancelled the ticket and initiated full refund to Flipkart as it was booked through Flipkart. However, till date i haven't received my money. I also complained on Twitter but they are giving standard reply that we are checking....
          Helpful
          Found this helpful?
          1 Comment
          Report
          Copy
          S
          Shantanu2288
          Aug 19, 2021
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          I had placed order on 15 aug and just after 5 minutes of placing order specially requested to deliver it asap as it has to be gifted someone so please send asap if possible as I had placed order only by seeing the delivery date that will deliver by 21 which is ok as I think even I will request you to deliver asap but it was shown that the order will be pickup and dispatched by 17 but today it’s 19 aug and it’s still not pick up by courier company to deliver and when called customer care they said we don’t no anything can’t help as we can only see the details and can tell you what is written and as it’s still showing 17 it has to be pickup by courier as we can see but now it’s 18 but we can’t do anything and disconnect my call by again and again saying am unable to listen ur voice so ki awaz nahi aa rahi sir is liye call disconnect kar rahi hoo now you can understand by reading above Flipkart is worst company to buy anything
          Sep 21, 2021
          Complaint marked as Resolved 
          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Aug 20, 2021
          Flipkart Customer Care's response
          Hi, Greetings from Flipkart! We are sorry for the trouble caused. We regret to inform you that we are unable to find any details with the information shared. Hence, request you to share more details about the order ID, along with the registered email ID and contact number to check and assist you further. Your kind understanding and cooperation are appreciated. Thank you.
          Helpful
          1 other people found this review helpful
          1 found this helpful
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            P
            Pramila Soni
            Aug 19, 2021
            Report
            Copy

            Hello I want to complain flipkart that I want to Order realme narzo 30 6gb ram 64 gb storage varient but till yesterday it was available but today when I have to oder it it shoes currently out of stock for 497001-Surguja Please make it available for 497001 by august 2021
            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              P
              Parth_094
              Aug 19, 2021
              Report
              Copy

              Website: Www.flipkart.com

              Hey! I am facing issues while exchanging phone on Flipkart. I've been trying but Flipkart isn't accepting the IMEI number of the correct phone. If there's some solution to this or any other way to fix this so please let me know
              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                S
                Sachin0911
                Aug 19, 2021
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Address: Vrindavan garden colony, Shahberi,, Ananta Heigts, Flat No: 104

                My order not delivered now. i call many times to customer support. but they only give solution team is working wait and wait. i also write a mail to [protected]@flipkart. then i revived a blank call i say many time hello... but other end no one responding. i wait till 2 min then i disconnect the call.
                then i received message that unable to reach. i can understand whats going on.
                in last call your support person give me complain id: IN[protected] and she told me that do write mail to [protected]@flipkart.i asked her that i want talk to next level but she deny.

                please help me and let me know what should i do. don't tell me wait.
                i need solution.
                status also not updating in app.
                Sep 23, 2021
                Complaint marked as Resolved 
                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Aug 20, 2021
                Flipkart Customer Care's response
                We will reveret on it.
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  V
                  VikasSGhate
                  Aug 19, 2021
                  Report
                  Copy

                  Order id
                  OD[protected]
                  Vikas Samadhan Ghate
                  Pay from Bajaj finance
                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    Ã
                    Âmãñ Bäñsôd
                    Aug 19, 2021
                    Report
                    Copy

                    Address: At. Bijepar (salekasa)

                    I ordered mi tws 2c buds 1499/- and i received (dove soap).
                    and i called flipkart immediately then they told me your problem will be solved by 2nd august but my request got rejected again.
                    I called him more then he promised me your issue will be done by 4th august but got rejected again.
                    Then I called and told them my complete problem and they approved my request Then the next day Pitchkup boy came and he refused to take different product and also misbehaved with me.
                    And i call like this everyday on flipkart but they are not helping me at all.
                    It's almost 20 days now and Flipkart is making promises to me everyday but nothing has happened yet.
                    Please help me and refund my amount
                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      R
                      Rahulbhola12
                      Aug 19, 2021
                      Report
                      Copy

                      I did shopping from flipkart.
                      for some reason my account blocked
                      But my balance pending
                      how do i pay it
                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        P
                        Priyadeep Paul
                        Aug 19, 2021
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        I bought some groceries on Flipkart at 5th August, 2021. It supposed to be delivered by 8th, but it didn't arrive. Then it rescheduled for 5 times till date. Last time when it was on 19th, I called customer support, they said definitely it will be received by 19th, but just now received a message that it has been rescheduled for 24th. I am not able to cancel the order as well. It seems my amount is gone.
                        Aug 19, 2021
                        Complaint marked as Resolved 
                        Fwd: Regarding your Flipkart order: OD122500503201182000
                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                        Aug 19, 2021
                        Updated by Priyadeep Paul
                        Fwd: Regarding your Flipkart order: OD[protected]

                        Verified Support
                        Aug 20, 2021
                        Flipkart Customer Care's response
                        We will revert on it.
                        Helpful
                        1 other people found this review helpful
                        1 found this helpful
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          A
                          Aaronxoe
                          Aug 19, 2021
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Website: Www.flilpkart.com

                          Last saturday I ordered a bosch washing machine 7 kg and it came on 17 th Aug but the product was damaged and they took it back and said it be replaced in 2 days after 2 days that is today, it's showing my order is cancelled and have not received my refund, I ordered the product for rs. 23, 640 but the refund amount is showing 23, 540 kindly resolve my problem, without any further excuses.
                          Aug 19, 2021
                          Complaint marked as Resolved 
                          They have provided my refund with immediate effect thank you
                          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            S
                            shushant14
                            Aug 18, 2021
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Dear Flipkart team,

                            My order I'd -
                            OD[protected]

                            I have received different colors for my product - gorgeous moment Set of 2 Gold + 2 Blue Foil Curtain Metallic

                            The color which I received was white and silver.
                            I have tried reaching out to you many times, but there is no response.

                            Kindly exchange and provide the correct color product or arrange a refund on my bank account.

                            thanks
                            name - Veena Choudhary
                            phone - [protected]
                            Sep 20, 2021
                            Complaint marked as Resolved 
                            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Aug 20, 2021
                            Flipkart Customer Care's response
                            We will revert on it.
                            I have not received any call or email regarding my issue till now??
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            1 Comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              K
                              K V Bala
                              Aug 18, 2021
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Address: Flipkart.com

                              I bought a MiRobot Vaccum Mop on 1 May 2021. Sold by Consulting Rooms Pvt Ltd. Order No OD[protected]. I was to get the Input Tax Credit (ITC) for the GSt amount. But till date the supplier has not paid the GST. I ave spoken to Flipkart's Customer Care Centre five times. They will not lodge my complaint and give me a complaint number. They will not give me the supplier contact number so that I can pursue with the supplier. They wll not pay me the GST amount and debit the seller. They will not give me the superior officer's contact mail for me to send an e mail. In short, they do not want to resolve the problem.
                              Oct 1, 2021
                              Complaint marked as Resolved 
                              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Aug 20, 2021
                              Flipkart Customer Care's response
                              We will revert on it.
                              Helpful
                              1 other people found this review helpful
                              1 found this helpful
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                shibu7428
                                from Balasore, Odisha
                                Aug 18, 2021
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Hello sir
                                Mene mera account me login kor rahu lekin login nehi horaha he likha aa raha heki aapka account inactive he isliye customer care se sampark korne keliye bola ja rahahe.
                                Oct 27, 2021
                                Complaint marked as Resolved 
                                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Aug 20, 2021
                                Flipkart Customer Care's response
                                Hi, Greetings from Flipkart! We are sorry for the trouble caused. We regret to inform you that we are unable to find any details with the information shared. Hence, request you to share more details about the order ID, along with the registered email ID and contact number to check and assist you further. Your kind understanding and cooperation are appreciated. Thank you.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  A
                                  Aman Gupta001
                                  Aug 18, 2021
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  Address: Check Details
                                  Website: Flipkart.com

                                  I want to return my product for that i talk to flipkart customer care but they refuse to recieve the product telling that return policy was not given from seller's point of view but when i was buying the product there was clearly mentioned that about replacement and return policy, the product which i purchased was not upto the mark which they mentioned in their bio so i want to return it. But they denied to give the refund and one of the customer care member was suggesting me to sell outside or to sell it to my friends .
                                  My Flipkart Order ID: OD[protected]
                                  Order Date ; 04.08.2021
                                  Invoice Number : #FAHUE[protected]
                                  Seller Detail : Shreyash Retail Private Limited
                                  Ship from adress : L.R Dag No-174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187, 2502, 1503, 2504, L.R Khatian no-5820, J.L No11, Situated at mouza- Belumilki
                                  POLICE station- Serampore ' under jurisdiction of Pearpur Gram Panchayat ' District Hoogly PIN 712223, Hooghly
                                  GSTIN - 19AAXCS0655F1ZV
                                  I want my product to be return
                                  Sep 20, 2021
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  Aug 20, 2021
                                  Flipkart Customer Care's response
                                  Hi, We are sorry for the trouble you had to go through. However, we're writing to let you know that the courier service provider has confirmed that the replacement of
                                  realme Buds Air 2 with Active Noise Cancellation (ANC) Bluetooth Headset" was delivered to you on Aug 12, 2021. Thanks for being patient while we worked with the seller and courier service provider to ensure that the order gets delivered to you on time. Have a nice day!
                                  Helpful
                                  2 other people found this review helpful
                                  2 found this helpful
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    V
                                    VarshaK13
                                    Aug 18, 2021
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    I order a stove on 1st august, after delaying me for a week, I received a message of cancellation and apology regarding my order on 8th august.I reordered another stove on 9th august, after delaying me for week and filing lots of complaints against the delivery agency(ekart) and delivery agent, It has been 18th August today and I have no clue about my order. Am getting missed calls of 1-2 seconds from the customer helpline to maintain their records that they tried to contact me, but that is a fake story. I have talked to the customer service thrice and more and i have been assured my issue will be resolved by resolving they mean it will be canceled in the end. If they can’t deliver and don’t have certain objects, what’s the point of fooling customers and wasting their time and money? There was an extremely urgent need of it and that’s why i ordered it. I waited impatiently for more than two weeks and these people have been faking and fooling about the delivery. I got out for delivery messages everyday and by evening it was like sorry couldn’t deliver will deliver tomorrow. After constantly receiving these messages i tried to contact the delivery agent, He didn’t picked up my calls and his number stayed busy or on divert almost all time. I got to talk to him once on saturday and he said mam sorry not today but definitely you will get your order tomorrow ie. on sunday till 5pm. And had no clue about any delivery till now. Such a poor services of ekart and flipkart. They fool people and then don’t deliver products and very smartly they miss called me to maintain their records. I got an email by Shouryayan Basak(flipkart customer support) of telling me that they tried to contact me and they couldn’t which is literally a fake conspiring action. As a permanent customer of flipkart am very disappointed and I will take this issue to the court with all the proofs and calls recorded.
                                    Sep 26, 2021
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Aug 20, 2021
                                    Flipkart Customer Care's response
                                    Hi, Order ID: OD[protected]. We are sorry for the trouble you had to go through. We would like to inform you that your ordered product has been cancelled by the seller due to unforeseen reasons. We request you to place a same fresh order. Although we can't make up for the trouble you've been through, we'll share the feedback with the seller and put more measures in place to avoid such instances next time around. This is definitely not the experience we'd like you to have and we hope to delight you in future. Also sorry to inform you that there will be no compensation. Your kind understanding and cooperation are appreciated. Thank you.
                                    Helpful
                                    1 other people found this review helpful
                                    1 found this helpful
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit