Claimed

Jeeves Consumer Services Complaints & Reviews

1
Updated: Oct 9, 2026
Complaints 1689
Resolved
194
Unresolved
1495
Contacts

File a complaint to Jeeves Consumer Services

Having problems with Jeeves Consumer Services?

File a complaint and get it resolved by Jeeves Consumer Services customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Jeeves Consumer Services reviews & complaints page 40

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
D
deepak KUMAR CHAUHAN
from Delhi, Delhi
Aug 9, 2021
Report
Copy

Address: uildings Alyssa, Begonia & Clover, Embassy Tech Village, Outer Ring Road, Devarabeesanahalli Village Bangalore 560103

REMINDER-409
MarQ by Flipkart 1.5 Ton 3
Star BEE Rating 2018
Inverter AC - White
1. [IMEI/Serial No: FKAC153SIAO1828
3471, FKAC153SIAI18231224 ]
PLEASE FIND THE ATTACHMENT & DETAIL AS PER REQUIRED.

Dear Concern
I have follow-up for my reimbursement amount from the last 4 months, still i have not received .provide the reason for delay. Every time I have provided all the details but not a response from your side .Why are you delaying my reimbursement ? Please provide Your senior person Contact Detail or Reimburse my Amount as soon as possible Otherwise I am Going to Consumer court.Please help i am very Upset to see your Service .I have continue follow-up with your customer care but not response.Every time is saying That Please wait 2 Business Days.Now 4 Months is Over.still i have not received Reimbursement Amount.

Registered Mobile No-[protected]
Registered Email ID- chauhandeepak.[protected]@gmail.com
Bank Details is below :-
Account holder name:-Deepak Kumar Chauhan

Bank Name-icici bank
A/C NO[protected]
IFSC CODE-ICIC0000007
BRANCH-CONNAUGHT PLACE, NEW DELHI-110001

Reimbursement amount- 9590 Rs/-

Trail Mail For your References :-

Extended Warranty
Fri, Jun 4, 5:36 PM

to me

Dear Customer,

Greetings from Jeeves!

We want to inform you that once you repair the product, kindly share the repair bill copy with gst and branded seal. After that we will forward the request to the concerned team they will check and provide you reimbursement. As per policy terms and conditions.

Thank you
Mythili T
Jeeves

Extended Warranty
Fri, Jun 25, 12:05 PM

to me

Dear Customer,

Greetings from Jeeves!

We are sorry for the inconvenience caused due to this.

We want to inform you that kindly share the below details within the repair bill.

1)GST Invoice with spare details & product details (brand, Product, model & Serial no (must)
2) GST Invoice should contain customer name & address as payment is made by customer.
3)Seal & sign required if it is a manual invoice

Thank you
Mythili T
Jeeves

Extended Warranty
Sat, Jul 31, 11:08 AM (3 days ago)

to me

Dear Customer,


Greetings from Jeeves!


We apologize for the inconvenience and delay caused.

We have escalated the issue to our concerned team and we will get back to you within 2 business days with the resolution.

We are putting in all efforts to get the same resolved earlier.


Thank you
Gowrishankar S
Jeeves.

Extended Warranty
3:03 PM (3 hours ago)

to me

Dear Customer,

Greetings from Jeeves!

We apologize for the inconvenience and delay caused.

We have escalated the issue to our concerned refund team along with repair bill and we are waiting for the team to update us. We will get back to you within 2 business days with the resolution.

We are putting in all efforts to get the same resolved earlier.

Thank You
Pradeep VK
Jeeves

Extended Warranty
Wed, Aug 4, 11:08 AM (23 hours ago)

to me

Dear Customer,

Greetings from Jeeves!

We apologize for the inconvenience and delay caused.

We have escalated the issue to our concerned refund team along with repair bill and we are waiting for the team to update us. We will get back to you within 1 business day with the resolution.

We are putting in all efforts to get the same resolved earlier.

Thank You
Pradeep VK
Jeeves
Jeeves Consumer Services customer support has been notified about the posted complaint.
Lodge a complaint in National consumer Helpline. I got resolved within 2 days
Helpful
Found this helpful?
1 Comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    L
    Latha2127
    Aug 9, 2021
    Report
    Copy

    Address: RC Mehtas Green Park

    I bought this thru flipkart since the display is broken I gave for the service but after the service the mobile was not eco friendly to use
    Network issues r high unable to hear the caller on the other side
    Many issues like that hang up also often
    Jeeves Consumer Services customer support has been notified about the posted complaint.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      K
      Kr*
      Aug 9, 2021
      Report
      Copy

      Address: Bangalore

      I had bought an extended warranty of 2 years for my VU Pixelight TV in March 2020, for Rs.1930. Last month (July 2021) my TV developed a white flickering strip at the bottom while playing HDR content. I raised a complaint, and they said I will get someone to come to check the product soon.

      This is what happened after that-

      -On 2nd August, the service person came to check on the panel. He said he will take it for repair.
      - On 5th August, 2 of the service people came to pick up the TV. They took the TV and said it will take a week to repair and return.
      - On 7th August, the TV was returned to us, and the service person claimed it has been repaired. It was not, the TV was left with the same problem that I had raised the warranty for.

      I have been constantly mailing them, asking them to fix the problem. And all they keep writing is "We would like to inform you that your TV under panel repair".
      What panel ? The one which is right now at my house ? Which they returned ?

      This company is of deplorable ethics and literal conmanship. Looking through all their complaints online, they just use the platform to upsell their extended warranty packages to users, but never provide any service - look at various review sites, Facebook, even consumer complaints.

      I humbly and sincerely request this company be brought to action and charged with cheating customers and all the people they have subjected to harassment be suitably redressed.
      Jeeves Consumer Services customer support has been notified about the posted complaint.
      Helpful
      3 other people found this review helpful
      3 found this helpful
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        R
        Rahulnischal
        Aug 7, 2021
        Report
        Copy

        Address: Punjab, phagwara

        My lcd is not working from last 2 months and i put complaints many time but jeeves service center not providing any solution yet. It was my big mistake that i choosen Flipkart for shopping and i brought extended warranty from Jeeves service center. If you are taking full amount for extending warranty you should solve the problem with in days and you are taking months. I am very fedup with this service center.
        Jeeves Consumer Services customer support has been notified about the posted complaint.
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          M
          Mrinalini Siingh
          Aug 7, 2021
          Report
          Copy

          Address: Jay Mahakaal Centre of Occult Science, Asha Nagar, Bhayander East

          Nokia 4 in 1 convertible cooling 2 ton 3 star solution triple inverter smart ac with wifi. Purchased on Feb 13, 2021. I have complained several times regarding non functioning of AC but none bothered to come & visit the office. How pathetic it is.
          I have again complaint on nokia customer care - number is 6150426
          Jeeves Consumer Services customer support has been notified about the posted complaint.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            B
            Bhagath rao
            Aug 7, 2021
            Report
            Copy

            Address: Bangalore,karanataka

            My tv has 3 years Flipkart complete protection plan, due to display problem, I have registered a complain, the technician has checked the tv and said it's manufactureing defect, but the company is saying my fault, I am waiting from 2 months, please solve my problem please please please 😭😞
            Jeeves Consumer Services customer support has been notified about the posted complaint.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              S
              Suddh
              Aug 6, 2021
              Report
              Copy

              Address: Bangalore
              Website: www.jeeves.co.in

              I have made a complaint about my TV(under extended warranty) not being working on 6th of July. Same day, inspection happened and i was told that the panel needs to be replaced. The TV was picked up for service few days after. But after that, there has been no further update, every-time I give a call I am told its still under "Panel Repair Status", and i need to wait for 7 more days. This continuous cycle of "7 day wait period" is going on for last 20 days. Now that 30 days are over and the product is still not serviced back, as per the Terms and Condition from Jeeves, I am entitled for a "replacement/Refund". When i am asking them to initiate that process, again I am told to wait for 7 more days till they can provide any confirmation. When i asked the agent(Neeraj) to transfer the call to some senior agent, he clearly mentioned there is no such option to escalate and i don't have any other option but to wait for 7 more days. This is really going nowhere, I am sure when i call them again after 7 days, i would be asked to wait for another 7 days. I have elderly parents at my house, who were very much dependent on television, and now they are without one for over 1 month.
              Jeeves Consumer Services customer support has been notified about the posted complaint.
              Sep 21, 2021
              Updated by Suddh
              It's been 2.5 month's now, still the TV has not been repaired back to me. And to my utter surprise, the service request had been closed from Jeeves 3 weeks back(without returning back the TV/ providing a refund). Last 3 weeks, every alternate days I am calling their customer care number & sending mails, but they have no update for me what-so-ever, every-time they are just responding with the same sentences: "We would escalate this to concerned team Your issue would be resolved within 2 business days". I don't have any clue about where is my TV, why the ticket was closed & what is the next step, whether I'll get a refund of the product or not. This is complete harassment of the customer and I am feeling so helpless now. Please someone help me to get a refund for my TV or suggest if I should raise a police FIR against Jeeves for theft of my TV.
              Oct 05, 2021
              Updated by Suddh
              @consumercomplaints, can someone please help me here to get a resolution please.
              Helpful
              2 other people found this review helpful
              2 found this helpful
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                K
                kareemsheikh14
                Aug 5, 2021
                Report
                Copy

                I have complained about TV wifi problem in 20th July, and they are not resolving. I have called customer care three times, they say to wait 48 hours every time, but nothing happens.
                Jeeves Consumer Services customer support has been notified about the posted complaint.
                Helpful
                1 other people found this review helpful
                1 found this helpful
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  A
                  anshulgupta2204
                  Aug 5, 2021
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Address: 61 A Tirupati Nagar, Airport Road indore 452005

                  Hi team,

                  I have purchased a motorola washing machine groom Flipkart. The tentative installation date was 4th Aug 21 but nobody came for demo and installation. Please look into it.

                  Order I'd: OD[protected]
                  Sep 5, 2021
                  Complaint marked as Resolved 
                  Jeeves Consumer Services customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Aug 05, 2021
                  Jeeves Consumer Services Customer Care's response
                  Dear Customer,

                  Greetings from Jeeves,

                  We want to inform you that your request has reached Jeeves Support Desk. We request you to get in touch with Flipkart customer support on Flipkart app/website.

                  Please follow the below steps to connect with our customer support:
                  1. Open Flipkart website
                  2. Go to "My Order" section
                  3. Select the product
                  4. Click on "Need help?"
                  5. You can get help through chat

                  Thank You,
                  Arun Prasath S
                  Jeeves
                  Helpful
                  1 other people found this review helpful
                  1 found this helpful
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    L
                    Lakshay Vohra
                    Aug 4, 2021
                    Report
                    Copy

                    I claimed my extended warranty for VU TV on 26th june from JEEVES
                    First service engineer came and told motherboard is dead after 23 days when motherboard came then service engineer told that its panel is dead as well. And it can take another 14 days. So they took my tv and told me they will repair panel not replace it and
                    Now its been 45 days total and I don't know still when they will return my TV. They are not even providing refund.
                    Never buy extended warranty from jeeves. Otherwise you have to wait 2 months like me

                    Claim ID is CLJPC[protected].
                    Extended Warranty code: JPPOFFK2003697
                    Jeeves Consumer Services customer support has been notified about the posted complaint.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      D
                      Devraaz
                      Aug 3, 2021
                      Report
                      Copy

                      Address: Nawada bihar

                      As i have received my ac on 30/7/21 and got installation message to install on 2/8/21 but they are not responding my call for installation.and today is 3 August 2021 kindly help me out.my contact no [protected]
                      Jeeves Consumer Services customer support has been notified about the posted complaint.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        I
                        imrohanjain
                        from KASHIPUR, Uttarakhand
                        Aug 2, 2021
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Address: HOUSE NO 8, BAZPUR ROAD, NEAR ICICI BANK

                        I purchased iFFALCON by TCL Certified Android 138.71cm 55 inch Ultra HD 4K LED Smart TV with Jeeves Extended Warranty.
                        Order ID - OD[protected]
                        Extended Warranty Policy No: JPPOFFK1605318

                        I am facing a lot of display issues with the TV. There are few blue lines are appearing on the TV. The display is fluctuating all the time.

                        I have been trying to reach Jeeves Customer care for the last 6 months.
                        Please provide appropriate support as soon as possible. Neither Flipkart nor Jeeves Services are responding properly.

                        It has been a very bad experience. Please look into the matter as soon as possible. We have been trying to contact customer care provided on their website and have sent multiple emails regarding this.

                        Kindly help and reach out to us on number +91-[protected] or +91-[protected]
                        Nov 26, 2021
                        Complaint marked as Resolved 
                        It has been resolved.
                        Jeeves Consumer Services customer support has been notified about the posted complaint.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          K
                          Kamlesh Katpara
                          Aug 1, 2021
                          Report
                          Copy

                          Address: Bangalore
                          Website: Flipkart and Jeeves

                          Pathetic service by Jeeves, same thing happened with me.
                          The technician said he is very busy and can't come for the installation and abruptly disconnected my call.
                          When I tried to call back he never answered.
                          The technician name is sonu cheddi vishwakarma.
                          What kind of company is this no manners or professionalism.
                          What do you think of yourself ?
                          Jeeves Consumer Services customer support has been notified about the posted complaint.
                          Helpful
                          1 other people found this review helpful
                          1 found this helpful
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            R
                            Rahul.onwards
                            Jul 28, 2021
                            Report
                            Copy

                            Hi,
                            You are running a SCAM
                            I have raised a claim for damaged screen which was covered under One year protection warranty and it was Rejected because you guys have taken to much time. Also I have sent many photos and mention that these are without tampered glass but you were not able to accept that. Now today 28th July is the last date of my policy and it is not over yet still you are telling that policy is expired.

                            I will challenge this behaviour legally. I will file case and look for compensation for the negligence, false promises made online and fake commitments as per policy document.
                            Jeeves Consumer Services customer support has been notified about the posted complaint.
                            Helpful
                            3 other people found this review helpful
                            3 found this helpful
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              S
                              Shivid0106
                              Jul 27, 2021
                              Report
                              Copy

                              I was buying samsung fridge june 2020 with extended 3 years warranty. And after 1 year fridge gas end and I am complainted 19 july.. customer support says 4-5 days problem will be solve but there is no technician come .. If Jeeves doesn't help then I will have to go to consumer court.
                              Jeeves Consumer Services customer support has been notified about the posted complaint.
                              Jul 27, 2021
                              Updated by Shivid0106
                              My problem not solve but jeeves showing resolved.. plz look into this
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                N
                                nasar ke
                                Jul 27, 2021
                                Report
                                Copy

                                SIR,

                                My Samsung phone screen was damaged and I registered the complaint last May under the Jeeves Complete Mobile Protection Plan and then your person came and took the phone away. Then you have paid the service fee of Rs.15000 as requested. After that, when there was no response, you returned the damaged phone in the same manner after continuous follow-up. Then call your customer care number and let them know that the phone is back in damage condition. It also made it harder for children to learn online. He said that he will fix it soon and he has not got the phone that he took back. This has disrupted the online learning of children. If Jeeves' attitude towards customers is like this, the decision is to go through the consumer court against it. In the hope of getting justice.

                                Complete Mobile Protection with CMFK[protected] for SMART PHONE.
                                Claim ID is CLCM[protected].

                                Nasar ke
                                [protected]
                                Jeeves Consumer Services customer support has been notified about the posted complaint.
                                Helpful
                                1 other people found this review helpful
                                1 found this helpful
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  R
                                  Ranjan Sharma k
                                  Jul 24, 2021
                                  Report
                                  Copy

                                  Address: VILL:- SABLK SARAY P.O:- PINJRAWAN P.S:- KURTHA , DISTRICT :- ARWAL

                                  Dear Ranjan Sharma,

                                  Greetings from Team Jeeves!.

                                  This is regarding Complete Mobile Protection with JPPOFFK3077275 for your SMART PHONE.
                                  Your claim has been successfully registered and your Claim ID is CLJP[protected].
                                  My tracking I'd :- [protected]
                                  & [protected] Registeredd number:- [protected] My mobile is not delivered yet...Delayed by 3 months. My mobile is not picked up even though I am not getting information mail not matching... please help me fast. . . . . . . . . . . . . . . . . . . Claim Registered May 2. and no information
                                  Jeeves Consumer Services customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Jul 24, 2021
                                  Updated by Ranjan Sharma k
                                  My tracking I'd :- [protected] Registered number:- [protected] My mobile is not delivered yet...Delayed by 3 months. My mobile is not picked up even though I am not getting information mail not matching... please help me fast. . . . . . . . . . . . . . . . . . . Claim Registered May 2. and no information

                                  Helpful
                                  4 other people found this review helpful
                                  4 found this helpful
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    P
                                    Ponakasr
                                    Jul 24, 2021
                                    Report
                                    Copy

                                    I bought MarQ washing machine in flipkart with an extended warrenty of 2 years. as per the agreement Jeeves should repair my product in case of any issues with in warranty. i had an issue and raised a complaint on june 21st 2021, there is no resolution yet. customer care is least bother about my concern. and now as TAT got over requesting for refund of my amount but they are not ready to give that.

                                    what is the point of having extended warranty.
                                    Jeeves Consumer Services customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      S
                                      sarabh
                                      from Chennai, Tamil Nadu
                                      Jul 24, 2021
                                      Report
                                      Copy

                                      I have raised one case in jan2021, it was closed without my knowledge with wrong updates. The next case has been in progress for 4 months now. They are always replying it will be addressed in next 15 days for any mail without changing their slogan.
                                      Jeeves Consumer Services customer support has been notified about the posted complaint.
                                      You may go through the mail box having the subject name as "aweful support".

                                      Bhuvaneswari from the support team is mentally harrassing with her replies.
                                      Not sure the reason though. Please go through entire mail thread and do the needful.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      1 Comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        S
                                        shivakrishna26
                                        from Mundi, Madhya Pradesh
                                        Jul 23, 2021
                                        Report
                                        Copy

                                        Address: Buildings Alyssa, Begonia & Clover,Embassy Tech Village,Outer Ring Road, Devarabeesanahalli Village, Varthur Hobli, Bengaluru-560103, Karnataka, India
                                        Website: www.jeeves.co.in

                                        I have purchased Motorola 164cm (65 inch) Ultra HD (4K) LED Smart Android TV with 3 Years of complete TV protection on 02 Oct 2019 from Flipkart with order no. OD[protected], and my TV got damaged on 15 June 2021 and I registered my complaint on 16 June 2021 with Claim ID CLCPB[protected] and the technician visited after 2 days and informed the company that TV motherboard has some issue and is repairable but the company decided to provide me a refund and since then I was told that I will get a refund mail from the company.

                                        I had followed up with the customer care many times and also mailed them many times and every time they say that I will get a refund mail within 2 working days and It has been a month & a half and still I haven't received any mail.

                                        I'm frustrated with the pathetic service provided and not able to watch TV for last one & half month.
                                        Kindly help me resolve my issue.

                                        Regards
                                        B Shiva Krishna
                                        [protected], [protected]
                                        Jeeves Consumer Services customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Helpful
                                        5 other people found this review helpful
                                        5 found this helpful
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit