Claimed

Flipkart Complaints & Reviews

2.8
Updated: Oct 12, 2026
Complaints 47382
Resolved
25504
Unresolved
21878
Contacts

File a complaint to Flipkart

Having problems with Flipkart?

File a complaint and get it resolved by Flipkart customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Flipkart reviews & complaints page 2108

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
A
Awakash Singh
from Gurgaon, Haryana
Nov 9, 2015
Report
Copy

Address: Bokaro, Jharkhand, 827012
Website: www.flipkart.com

I had purchased "Vu 40D6575 102 cm (40) LED TV" from flipkart on 16/10/2015, the product was delivered very late. But after delivery when i inquired about the demo and installation, i found that in their record the product is still in transport. I told them that delivery has been done on 27/10/2015. They took my complaint and assured me that the demo and installation will be done within 3 days.But nothing happened. I mailed them and regularly called them regarding the same but every time they mailed a new date and a new time for installation. each time when the given date expires, they used to give a new date without any explanation. on 1st nov 2015 i got a email that i have cancelled the order, when i called them and inquired for the same then they cancelled the cancellation request stating a technical error. On two occasions i was informed that the installation has been completed but in actual no one came. when i inquired about it then they told me its a technical error again. Finally they updated in the records that they have delivered the TV on 6.11.2015 instead of 27.10.2015. After many correspondence by me they installed the TV on 9/11/2015 that too is not showing in their records. Due to this type of misleading information and delay in service i suffered a lot. If they would have communicated about the delay in detail then i would had no problem but they keep on giving misleading information and commitment so i want to make a complaint against them.
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    T
    tejawings
    from Hyderabad, Telangana
    Nov 9, 2015
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Address: Visakhapatnam, Andhra Pradesh, 530046
    Website: Flipkart

    I've ordered a lenovo A6000+ mobile. The back button, when I press it for the 5th or 6th time it is not sensing my touch and I've talked to the customer care. They asked me to install an app and they said they will check it and they asked me to tap the back key. I tapped it for 3 times the test wizard got closed and they said there is no problem with the mobile. But the problem of sensing is when i tap it for more than 5 times continuously it doesnt sense my touch. But till that time the test wizard is not waiting. They said me to visit a service centre. But I want to return the mobile
    Complaint marked as Resolved 
    Verified Support
    Nov 14, 2015
    Flipkart Customer Care's response
    Hello, Greetings from Flipkart! We regret to inform you that we were unable to find the order details. We request you to revert with the below mentioned details : Order ID: Registered Phone Number: Email address used while placing the order: We look forward for your reply.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      G
      Gary Chhabaria
      from Surat, Gujarat
      Nov 9, 2015
      Report
      Copy

      Address: 380001
      Website: Flipkart

      I purchased the Bajaj Solo Microwave Oven. And as it came first of all there was a delay in demo. and as the demo man came they did not gave any satisfactory demo. Then I am told by flipkart that we cannot take back the product. I am unsatisfied with the product and did complained this to flipkart within 2 days. They told that they cannot do anything and cannot take it back. This is totally forgery. This is order number OD[protected] I order this product last month of 14th or 16th and got this product delivered on 19th. and worst demo of that product was given me on 23rd. Two times i got a feedback from Bajaj representative. and was told that this product can bake and grill. and the Flipkart person is saying that name itself suggest that it is Solo Microwave Oven. and solo microwave is only for heating. I asked then what oven means. they were silent on it and says whatever you do we wont take back this product. So please help on this
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        M
        mrsphaniraj
        from Delhi, Delhi
        Nov 9, 2015
        Report
        Copy

        Address: Bangalore, Karnataka
        Website: Flipkart.com

        I ordered Kurtha from Flipcart. Shipment of items in order OD[protected] by Flipkart.com. They promised me it will be delivered by 9 Nov 2015. I called customer care twice on 9 Nov they too told me it will be delivered today i.e 9 nov 2015. Later at 05.00Pm when i called they told they will deliver on 12 nov . No intimation was given on this. Worst service from flipcart.
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          T
          th.stark
          from Mumbai, Maharashtra
          Nov 9, 2015
          Report
          Copy

          Address: 700140
          Website: flipkart.com

          About two weeks before i was delivered a dress Looks & Likes Gorget...(order ID-OD[protected].The product was very worst, duplicate and also was very dirty . I requested for the replacement but they are delaying a lot and also the product was not as per given description.It is a cheating.Sill i have not got any infor mation about my replace ment.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            P
            ppkirpekar
            Nov 9, 2015
            Report
            Copy

            Address: Mumbai City, Maharashtra, 400055
            Website: flipcart

            Above offer was made for fully working Nokia XL with 1500 off .. after inspecting my mobile which is fully functional unit.. Flipcart person refused to take it.. in fact the money was already transferred to flipcart as debit from credit card.. This is totally irresponsible behavior from company like flipcart who I feel is only in business of cheating..
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              P
              pankt
              from Delhi, Delhi
              Nov 9, 2015
              Report
              Copy

              Address: Meerut, Uttar Pradesh, 250103
              Website: www,flipkart.com

              I want to say that my phone was unfortunately stop working on dated 15.10.15 and said problem told to flipkart customer care executives and they checked my phone by smart app link and they found a hardware issue. But today is 9.11.15 and my replacement days were completed on dated 01.11.15 but still they not replace my phone and they commited to me sir if your thirty days were over we stiil you provide replacement we not give u refund, flipkart give me a mental harassment
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                A
                Anil Kumar Dandu
                from Hyderabad, Telangana
                Nov 9, 2015
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Address: 560068
                Website: www.flipkart.com

                HI, I have purchased VU LED TV on Oct 14 2015 @ 12.27 am in a deal price of 4000/- less than the actual price. The estimated delivery date is on 26 Oct 2015. The Flipkart team has missed the delivery date and i have called the Customer care and they have promised the delivery on Oct 30th 2015. Again they have missed it and promised to Nov 1st, 4th and 6th, 7th and 9th and so on. Again on today i have called on 9th Nov 2015, one more time they are asking for more time, meantime i have tracked the courier and it was return shipped to the Narsapur from Rajhmundy. I have brought this product in EMI, i have paid emi as well. The Flipkart team is not willing to give me any compensation nor able to delivery the product in time. They have missed time lines for 6 times. My Contact number [protected]
                Complaint marked as Resolved 
                Nov 09, 2015
                Updated by Anil Kumar Dandu
                Here I have received a call from Flipkart, Would sound to be a kind of threatening call.
                They have informed us to wait till 20th of this month other wise cancel it.
                He was also advising me to cancel the product and willing on giving 5K- in Flipkart wallet.
                I was inquiring the team about the reason on missed out dates and delay on the Delivery Dates to the specified pin code. It is wonder to know now that the source of delivering on the mentioned Pin Code isn't possibly available. So the blame needs to be taken either by the vendor or the Flipkart App Developer
                The conversation was dropped/disconnected abruptly. I believe to say that the talk was more on the heavier and impolite.

                I wish to see someone possibly help me over this grievance.

                additional contact number: [protected].
                Verified Support
                Nov 10, 2015
                Flipkart Customer Care's response
                Hello, Greetings from Flipkart! Order Id - OD[protected] We have been trying to contact you regarding the issue that was addressed to us. However, we are unable to reach you on ([protected]). Kindly provide us with an alternate contact number so that we can get in touch with you to resolve the issue. Awaiting your response.
                Hi,

                I have provided the alternative contact in the above comments.

                Alternative contacts: [protected] (Preferred one)/ [protected]
                Hi Team,

                Please reach me out on any of the above given contact numbers..

                Here I provide the reachable contact numbers below.

                Alternative contacts: [protected] (Preferred one) / [protected].
                I am really suprised, the Flipkart customer care people are promising me to deliver my package in 2 days.
                courier track details is attached:
                As you have request .i have provided the contact details once again.

                Why I haven't received any call?
                Just know i got a call from flipkart..no([protected]) they asking my bank details:
                ---card no
                --which bank and
                ---cvv no
                To transfer Rs4000 to my account, regarding on my above complaint..I think it is a [censored] call.when he asked my cvv
                number i conformed that it is a [censored] call.
                I want response from flipkart team.
                The customer care people are rude at me and they are finally telling they dont compensate me for their mistake.

                they told me in such a way that you cant do anything even if you file a case against us.

                i wanted to know, whether these complaints are monitored by any Govt Officials.

                How can Flipkart will be able to file case against people and get them punished.

                Is no one there to punish flipkart for their mistakes???

                I hope none from Govt is monitoring these complaint.

                If none of them are monitoring, what is the purpose of this website.
                Helpful
                Found this helpful?
                5 Comments
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  N
                  namrataagarwal18
                  from Bhopal, Madhya Pradesh
                  Nov 9, 2015
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Address: Jabalpur, Madhya Pradesh, 482002
                  Website: www.flipkart.com

                  We ordered for Halonix 3W Bulbs. Order No. was OD[protected]
                  but the product supplied was not of the brand Halonix, instead it was of some local made brand. So we have cancelled the order and returned the shipment. Please kindly take into consideration that the above supplier is a cheater as he is not supplying the correct product as mentioned on the site.
                  Date of order-25/10/2015
                  Complaint marked as Resolved 
                  Verified Support
                  Nov 10, 2015
                  Flipkart Customer Care's response
                  Resolution: Spoke to customer and informed us that he did not except the order and informed us that it is was a local brand. However, customer reject the order. Hence, closing the case.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    S
                    Sheo Shankar Kumar
                    from Mumbai, Maharashtra
                    Nov 8, 2015
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    I purchased a mobile Lenovo K3 Note from flipkart and made a payment through SBI Debit Card on 17.10.2015 and gifted it to my relative who is residing at Gaya, Bihar and the promised date of delivery was 30.10.2015. Then after due to non availability of the product, i was given next date of delivery 03.11.2015 on regular contacting Customer Care Flipkart. The product was not delivered on 03.11.2015. When i contacted the Customer care representative, i was told that the product was attempted to deliver but could not be delivered due to incomplete address. Then my relative got a call regarding incomplete address on 04.11.2015 and my relative gave him complete address on which all the postal correspondence is going on. Then after i was given resolving time of 06.11.2015 on mail and was assured that the product will be delivered by that day even before. Due to non delivery by that day, when i contacted Customer Care representative and requested to provide the contact no. or address of his courier partner i will collect the same from or if he has any issue with the address he may contact on the give mobile no. So that i may guide him, but the executive replied that we cannot give the contact no. and assured me that the product will be delivered within 24 hrs and then i got a mail that the issue will be resolved upto 08.11.2015. Then after i was given resolving time of 09.11.2015 and then of 10.11.2015. When i contacted the customer care executive Mr. Kamran at about 22:00 hrs due to non-delivery of the product yesterday he assured me that i will personaly look into this issue and make sure that the product will be deliverd by tomorrow. After that I got an email at 00:05 that the request for cancellation has been procesed and amount will be refunded into ur account within 7-10 days. The cancellation for the product has not been requested by me, then how it was processed. After waiting for this product and after payment for about one month this happened which is very much frustrating. I want my product any how, not the amount.
                    Complaint marked as Resolved 
                    Verified Support
                    Nov 09, 2015
                    Flipkart Customer Care's response
                    Unable to find the contact details to address the customer concern. However, mail sent to revert back with the relevant details
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      D
                      Deeep143
                      Nov 8, 2015
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Address: Khordha, Odisha, 751010
                      Website: flipkart.com

                      Worst smart phn evr used Phn getting dischrd wdin 4hrs completly as if its turbo discharging Getting hangd. Most of d tym Battery radiating heat to such an extent dat I cn boil eggs ovr my phn.. I hv registered a return nd replacement request... Nd calld many tyms..But company is nt responding...to my single word What to nw.. Am totally frustrated.
                      Complaint marked as Resolved 
                      Verified Support
                      Nov 09, 2015
                      Flipkart Customer Care's response
                      Unable to find the contact details to address the customer concern. However, mail sent to revert back with the relevant details
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        V
                        vipinkumarseo
                        from Delhi, Delhi
                        Nov 8, 2015
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Address: Meerut, Uttar Pradesh, 250001

                        I have purchased Sansui Led Tv Order id OD[protected] on 4th of November and delivered after 3 day, Shipping is Fast That's Good,

                        I was happy to received another product from Flipkart it's my 2nd Led Tv. I was Quite Excited to receive my 2nd Led TV and wanted to view it's Picture quality and product functions, after turned it on my 1 Impress of TV menu interface is very bad 2nd Picture Quality is worse i have never expected with FULL HD LED TV. I was excited to have FULL HD Picture Quality but never god one it's disappointed me. I played HD and Full HD movies on it and it's totally pixelated. LED Pixels are very bad never expected to have Full HD TV Like this.
                        I am trying to play some video formats via use pen drive it's now playing, they have not mentioned on there website what kind of video format's this tv can play.
                        Full HD Led has many jerks like low quality video i am playing, I recently purchased Panasonic 32 LED tv. it plays same HD and Full HD Movies like i am watching on Full HD Led TV. Never Saw any jerks while paying and happy to have that one.
                        I saw very Positive Reviews from other people then I ordered this product without viewing live picture quality on any TV Stores, I had strong Trust upon Flipkart and customer's review that products is Great but i got disappointed after purchased that one.
                        I have Created Return Request to Flipkart to return it and buy another one but they said "We are sorry. We are unable to process your replace request. please refer to flipkart return policy"

                        it seems like this product is has very low quality Picture Resolution and than can be purchased @15000/- from market or it defective Item God Knows.
                        I Think i made a Big Mistake to Buy This LED Tv from Flipkart but i have strong trust that flipkart will solve this issue positively.
                        Complaint marked as Resolved 
                        Verified Support
                        Nov 09, 2015
                        Flipkart Customer Care's response
                        Resolution: Spoke to customer and informed him that we have already escalated this issue to our concern team. Asked to wait 24 hours for an update, customer agreed.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          P
                          Pankajramnani
                          from Noida, Uttar Pradesh
                          Nov 8, 2015
                          Report
                          Copy

                          Address: Ghaziabad, Uttar Pradesh, 201011
                          Website: www.flipkart.com

                          Hi Flipkart,

                          I am a Flipkart First Member since the past 10+ months and have been availing the membership benefits on my home address (PIN: 201011) since that time. I ordered multiple items of clothing on 31st October 2015, and realized that I am not able to apply faster shipping options on the products even though they are being shipped by WS Retail (which you claim is one of the sellers with the Flipkart Advantage). I later went to my account section, and checked my membership details, and to my shock, I realized that for some reasons, the Flipkart First Advantages, which include but are not restricted to Free In-a-Day Delivery, have been removed from my home pin code, and I would not receive any item in one day (EVEN THOUGH I HAVE PAID IN ADVANCE FOR FREE ONE DAY DELIVERIES). To confirm, I was getting the free one day deliveries till 28th September (the last order I placed before realizing that I am not getting the FF membership benefits). I personally checked on a lot of products on Flipkart to assure that this is not an anomaly, and realized that I am not getting the FF membership benefits on any product (to be delivered to my home address at 201011).

                          By the way, I still have not received the clothing items that I ordered on 31st October 2015, and since it is almost the end of day on 8th November, I can safely assume that I am not going to receive them today as well. So logically, it will be 10 days before I actually receive the products. Such an awesome service for your 'privileged customer', right?

                          Can anyone from Flipkart be sensible enough to contact me and explain what has gone wrong? Why are you guys still claiming on your website that you have the Flipkart first membership benefits available at your location?

                          http://www.flipkart.com/faster-delivery

                          You have disappointed a happy customer Flipkart. I will personally make sure to make everyone (I know) aware about this Flipkart First Membership Scam that I have faced.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            T
                            Tuhin Bagh
                            from Hubli, Karnataka
                            Nov 8, 2015
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: Dharwad, Karnataka, 580023

                            So my ID OD[protected], this product was damaged in transit. They told me that pickup will be done in 5 days and promised date was 7th november . Till today they are not ready to clarify my issue, all they are doing is filing a complaint and delaying the resole date by 24 hours.
                            Complaint marked as Resolved 
                            Verified Support
                            Nov 09, 2015
                            Flipkart Customer Care's response
                            Already we working on this and following the case
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              S
                              Sanjay Ghaiye
                              Nov 8, 2015
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Address: Jabalpur, Madhya Pradesh, 482001
                              Website: www.flipkart.com

                              Delivered item is of wrong specification. I purchased Dell X284G 6 cell battery, but, the battery delivered to me is Dell J1KND. the information labeled over packaging box is correct. But, when the box opened and took out the battery from the box, it was found to be a different model. Please immediately provide me the battery with demanded specifications otherwise I have the power to drag Flipkart to court. Reference: my order no. is OD[protected] dated[protected].
                              Complaint marked as Resolved 
                              Verified Support
                              Nov 09, 2015
                              Flipkart Customer Care's response
                              Resolution: Spoke to customer and informed him that we have already taken request for replacement and same will be delivered on ore before Nov 20, 2015, customer agreed. Hence, closing the case.
                              Helpful
                              1 other people found this review helpful
                              1 found this helpful
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                K
                                Khushboo Tanna
                                from Gurgaon, Haryana
                                Nov 8, 2015
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                I purchased Lenovo A7000 mobile from flipcart on 1st June 2015 and in less than 3 months my phone is not working properly. It's touch screen is not working very well and phone gets hanged very frequently.

                                I need to replace it.

                                Thanks
                                Complaint marked as Resolved 
                                Verified Support
                                Nov 08, 2015
                                Flipkart Customer Care's response
                                Hi Khushboo, Greetings from Flipkart! We request you to please share the below details to address your complaint and help you with the resolution. Order ID : Registered e-mail address or phone number used for purchase: Tracking ID: Awaiting for your revert.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  S
                                  srij harsha
                                  Nov 7, 2015
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  Address: West Godavari, Andhra Pradesh, 534102
                                  Website: www.flipkart.com

                                  I bought lenovo a2010 mobile from flipkart online store and it damaged due to some software issue and requested for replacement and the promisory date is on 6th november but they are saying that it will take more time and not even confirming the datre and they are sayng that my product is on hold and will be cleared after their problem is resolved.
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  Nov 07, 2015
                                  Updated by srij harsha
                                  secondly i made another call and the supervisor in that floor said that the issue will be resolved in 2 days and i am still eagerly waiting for it to come
                                  Verified Support
                                  Nov 08, 2015
                                  Flipkart Customer Care's response
                                  Hi Srij, Greetings from Flipkart! Please share the below details to address your complaint and help you with the resolution. Order ID: Registered e-mail address or phone number : Tracking ID : Awaiting for your response.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    E
                                    engineer Ravi
                                    from Delhi, Delhi
                                    Nov 7, 2015
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Address: Sangrur, Punjab, 148106
                                    Website: flipkart.com

                                    After posting my complaint regarding delivery of fake pendrive from flipkart I receieved a confirmation regarding transer of my issue to flipkart. after some time i received a call from Flipkart customer support manager. he asked me my bank details for refund of pendrive cost I thougt it was a genuine response from flipkart but all my account balace is deducted by that flipkart customer support manager who called me. Flipkart is a gang of thieves. i dont understand how flipkart can do this to me. i want my issue to be resolved and my account balance to be refunded.

                                    i reprted the issue to flipkart but they did not refund my account balance. they do not care for these issues and it seems they have setting collaboration with cyber thieves and cyber criminals.
                                    Ravi Kumar
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Verified Support
                                    Nov 08, 2015
                                    Flipkart Customer Care's response
                                    Hello, Greetings from Flipkart! Please share the below details for further assistance. Order ID : Registered e-mail address: Phone number used for purchase: Tracking number: Awaiting for your response.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      J
                                      Jeyaprabha VM
                                      Nov 7, 2015
                                      Report
                                      Copy

                                      Address: Chennai, Tamil Nadu, 632009
                                      Website: www.flipkart.com

                                      My order track id of the product 'DMG Hard Back Armor Hybrid Case For Motorola Moto G, AUX Cable And Matte Screen Combo Set' is OD[protected] My return ID for the same : 33782473 But Refund is not initiated to my payment account till now as the pick up of the product was successful on 29.10.2015 by your courier partner. Further i pasted the mail reference from flipkart after initiating my Return of the product for your reference. Flipkart.com ORIGINAL PRODUCTS CASH ON DELIVERY FREE & EASY RETURNS 100% BUYER PROTECTION Hi K.wasim, Greetings from Flipkart.com! We've accepted refund request for the following item/s in your order OD[protected]. Pickup has been scheduled for the original item/s and refund will be initiated once the pickup is done successfully. Our courier partner will pick the item/s below by Tuesday, 03 Nov'15. ITEM QTY PICKUP DATE Seller: BestPriceCenter DMG Hard Back Armor Hybrid Case For Motorola Moto G, AUX Cable And Matte Screen Combo Set1 Tuesday, 03 Nov'15 Important things to remember: Return id for this request is : 33782473 NOTE: I expect you to resolve my complaint as earliest as possible to avoid further controversy.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        T
                                        Tublu2015
                                        from Delhi, Delhi
                                        Nov 7, 2015
                                        Report
                                        Copy

                                        Address: New Delhi, Delhi, 110017
                                        Website: Moyorola, USA

                                        Thanks for submitting your question. Use this reference number for follow up: #[protected]. A member of our support team will get back to you soon.
                                        Sent a complaint to Motorola, describing about the Motorola XT15062nd Gen Android Mobile Phone bought from SnapDeal two weeks back. None of the Phone responds well or the Chat works in order or listens carefully, gets disconnected without warning and in midst of conversation. Mentioned about informing the PGC of their duping attitude and misbehaving with customers.
                                        FLIPKART
                                        Showing results for "Motorola VH57183FTQOY_01 XT 1506 bought on line Received by me on 14.3.2015 at Rs.6999 cash on Delivery Motorola E2 2nd Gen.IMEI No.[protected]; Model No.AP3439AD1K8 getting heated and gets discharged in no time seems to be a defective piece, an immediate replacement is required, contacted MOTOROLA, who are not at all bothered, so your intervention is required or else, shall take up the matter with the PGC and other concerned Ministry to resolve the pending issue soonest. Prof. Kunal Das, New Delhi; Tel-[protected]
                                        Recently you requested personal assistance from our on-line support centre. Below is a summary of your request and our response.

                                        If this issue is not resolved to your satisfaction, you may reopen it within the next 7 days.

                                        Thank you for allowing us to be of service to you.

                                        Subject
                                        Email : Getting discharged in no time; Defective set

                                        Discussion Thread
                                        Response Via Email (Arunjyothi) 12/10/2015 12.37 PM
                                        Customer Reference number :[protected]

                                        Dear Kunal,

                                        Thank you for contacting Motorola.

                                        We apologize for the inconvenience caused.

                                        As per the previous mail to one of our executive we have come to know that the device has discharge issue.

                                        As you have purchased the device through snapdeal we would like to inform you that we cannot assure you with any replacement, as we support the Motorola devices which are purchased through only flipkart as it is our official source of purchase.

                                        We request you to cross check with the place of purchase.

                                        However we suggest you to go through the following steps to improve the battery performance.

                                        1.Ensure that you are using a Motorola branded charger and ensure that that battery is charged continuously for 4 hours or more

                                        2.Make sure that you are using a wall charger. When charging using USB cable/Car charger, the charging rate would be slow.

                                        3.Reduce the brightness to Auto or lower down the brightness levels under Settings--Display-Brightness

                                        4.Reduce the sleep timeout- under Settings--Display-Sleep-Set it to 30 sec

                                        5.Disable live wallpaper ( if any) under Settings--Display-Wallpaper

                                        6.Close all the background applications. Go for settings >> apps >> running apps >> tap on the applications and stop them.

                                        7.Check what exactly is draining the battery. Touch Image > Settings > Battery. Tap individual app for more detail.

                                        8.Make sure that there is a good signal strength for the network. In case if there is low signal strength, try with a different network for few days

                                        9.Turn off Wi-Fi, Blue tooth and mobile data when not required.

                                        10.Enable the battery saver mode. Go for settings >> battery >> battery saver and enable the option.

                                        11.Finally we suggest you to back up the data and reset the device and check it.

                                        To reset your device:

                                        1. Touch Menu

                                        2. Touch Settings

                                        3. Touch Backup & reset

                                        4. Touch Factory Data Reset

                                        5. Touch Reset Phone.

                                        If still there is an issue we recommend to take the device to our authorized service centre as they will examine the device and help you accordingly.

                                        But would like to notify that the device repair would not cover under warranty.

                                        For additional questions we are here to help. You can reach us by replying to this email, visiting our website www.motorola.in, or calling us at our toll-free number [protected] (Mon-Sun 7a.m to 11p.m.).

                                        We appreciate your patience and value your business.

                                        Regards,

                                        Arunjyothi.
                                        Motorola India
                                        Customer By Web Form (Kunal Das) 11/10/2015 08.26 PM
                                        You may take immediate steps to replace the set, giving me immense trouble, day & night. In case a solution is not found in two days, I shall report the matter to PGC for taking severe action against MOTOROLA for duping buyers thus and not responding to calls in the context, since last few weeks. No address or contact Nos. have been furnished for the complaintnant to lodge their grievances is a gross misconduct on your part may be noted and straighened soonest to enable the sufferers to get in touch soonest. Telephonic contact is absolutely nasty and uncalled for.

                                        I have reported earlier too, in respect of my Motorola Hand set - moto e bought from you on 14.03.2015 by cash on delivery with IMEI No.[protected] and Model AP3439AD1K8 Motorola XT 1506 by cash on delivery; White colour 2nd Gen. has not been responded yet, getting discharged in no time and had to be charged frequently, and troubling me a lot. Find a quick solution soon and perhaps replace the set with a Fresh piece, else I shall report the matter to appropriate authorities hereinafter, and the Public Grievance Commission, for Cheating and fraud by FLIPKART by duping the customers thus. Prof. Kunal Das, New Delhi. Tel-[protected].

                                        [protected]@bol.net.in

                                        There has been no response either from SnFLIPKART or MOTOROLA as yet,
                                        you may do the needful and help me in getting an replacement soonest. Thanks. Prof. Kunal Das; Tel-[protected], New Delhi.

                                        Dear Sirs:
                                        My SIM No.[protected] with Mobile No.[protected] and IMSI No.[protected] bought from Hauz Khas Sanchar Hat has not been activated yet, inspite of my repeated efforts as directed by the MTNL, Hauz Khas, perhaps due to lack of Network Tower in the Area, though MTNL has a Telephone Exchange in the vicinity, even then there is Network problem. Please find a suitable solution to resolve the issue, else, I shall have to look for an alternative service provider.
                                        Please do the needful soon and oblige.

                                        Prof. Kunal Das, JB 8A Gupta Colony, Malviya Nagar, New Delhi-110017.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit