Claimed

HDFC Bank Complaints & Reviews

2.9
Updated: Oct 4, 2026
Complaints 32964
Resolved
18423
Unresolved
14541
Contacts

File a complaint to HDFC Bank

Having problems with HDFC Bank?

File a complaint and get it resolved by HDFC Bank customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

HDFC Bank reviews & complaints page 1062

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
N
nirajakadam
from Nashik, Maharashtra
Jan 4, 2018
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: 422003
Website: www.hdfcbank.com/htdocs/common/fastag/pay-toll-online.html

My application no. Is hfr019823, i have paid the amount of rs. 300/- on 26/12/2017 for fastag. Now few days ago i received the activation message.

Now pls let me know when i will receive the card. From three days i am trying to call the customer care but no one at-least once received the call. It's really annoying. Whats the use of such number when not available any time.

Also i tried to login online using first time user option... No record found mssg. Is displayed...

My customer id is[protected], wallet id is [protected]
Rfid :[protected] & mob. No. Is [protected]
Email id : [protected]@gmail.com

Pls let me know when i will receive the card & how can i login to my a/c.
Feb 4, 2018
Complaint marked as Resolved 
HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Jan 04, 2018
HDFC Bank Customer Care's response
Dear Customer,

Please email your query to hdfc.[protected]@sahaj.co.in or reach Fastag team directly at [protected] & [protected] for best assistance.

-Anay
HDFC Bank Customer Assistance
I have booked a room on 1st Jan 18 online through www.holidayhomes.nic.in worth Rs 330 with additional transaction charges of Rs 6.49. But amount has been dedcuted twice. Sreenshot of amount deduction and booking is attached. Pls return my amount of Rs. 336.49.
My account no. [protected].
IFSC CODE . HDFC0000972
Helpful
Found this helpful?
1 Comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    S
    Samsaravanan
    from Thrissur, Kerala
    Jan 4, 2018
    Report
    Copy

    Address: Chennai, Tamil Nadu

    Ref: home loan a/c no:[protected] / policy no:[protected]/home suraksha plus policy

    While availing the home loan, you forced to accept this policy hiding
    The pros & cons in favour of my home loan.

    In my adversity, you are telling no of rules and regulation without
    Solving my requirement towards my homeloan emi dues.

    Against my expectation of 3 dues ie rs.19668/- (Rs.6556 per emi) you
    Have processed just rs.8400/- (Approx) to my loan account.

    Disappointment
    P. Saravanan
    HDFC ERGO General Insurance customer support has been notified about the posted complaint.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      S
      Sudha kiran
      from Mumbai, Maharashtra
      Jan 4, 2018
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: Mumbai City, Maharashtra

      Hdfc people called me and offered me their credit card as i got my saving account with them after joining the new company. They said that they will be giving me the credit limit of 50000. I applied and they only gave me 20000 limits. I asked their representative who comes to my office for accounts (Dinesh yadav - [protected]) and he said he will take my papers and submit to the office to limit enhancement. He is the big liar and kept telling me i will come today every day.

      Taking this forward i escalated to hdfc online but all they do is keep sending their regular emails which makes me feel like i am talking to a machine. I also called this guy dinesh and told him why did you lie but he is shameless and said you go and call customer care. Customer care is even worst and horrible. They are all cheat and liars. These are two reference number these # send me. The only question is why do you guys are the liar and cheat? Nothing else i want.

      Kindly note the query reference number for this e-mail: [protected]
      Kindly note the query reference number for this e-mail: [protected]
      Feb 7, 2018
      Complaint marked as Resolved 
      HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Jan 05, 2018
      HDFC Bank Customer Care's response
      Dear Customer,

      We are fully sensitized to your query raised with regard to your credit card and confirm having responded on December 30, 2017. For further clarification, we request you to reply to the e-mail received. The reference number for the same is [protected].

      -Anay
      HDFC Bank Customer Assistance
      Jan 19, 2018
      Updated by Sudha kiran
      No. I will not reply as I did mANY TIMEs and you ### did not take it seriously for which I am not happy with HDFC.You guys reply me when you have the reference number or you think you give me something from your bank.
      There has been incorrect deduction of charges 2 time on 1st Jan and 2nd Jan respectively. It says (BRN CSH TXN...)
      I would request you to please look into this matter and resolve the issue and there was no previous instruction shared in respect to such deduction.
      Helpful
      Found this helpful?
      1 Comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        M
        Maddy Vyas
        from Ahmedabad, Gujarat
        Jan 4, 2018
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Address: Jamnagar, Gujarat, 361001

        I have also one home loan in hdfc bank but now credit card department say is
        We believe that you deserve to have a hassle-free banking experience with hdfc bank. Therefore, to ensure that you are aware of your credit card application status, we have introduced a simple process to track the progress of your application.
        Application reference number
        [protected]wi
        Status
        Disapproved
        Remarks
        Disapproval of the credit card application does not reflect in anyway on your credit standing or your financial stability
        But how my cibel score is more then 750...
        Feb 18, 2018
        Complaint marked as Resolved 
        HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Jan 16, 2018
        HDFC Bank Customer Care's response
        Dear Customer,

        We infer that you wish to have the status of your application for credit card. We wish to inform you that your request for the credit card facility is under process and will revert to you on completion of the process ( 8 to 10 working days). We appreciate your patience in the interim.Further we wish to inform you that you can track your application status on-line through our Bank Website. We request you to visit the link http://www.hdfcbank.com/cctracker/cc/tools/cc_track.asp for the same.

        -Manoj
        HDFC Bank Customer Assistance
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          D
          Deadmaninc
          from Mumbai, Maharashtra
          Jan 4, 2018
          Report
          Copy

          Address: Mumbai City, Maharashtra, 400011
          Website: Myntra

          Myntra initiated a refund of 5800 rs to my account.. They have confirmed that the payment is through from their end.. It doesn't reflect in my account as well as in account statement.. Plz check and revert..

          They have given me a RRA no. [protected].

          There were other refunds which got credited but this one for 5800 rs is stuck..
          Can you please shed some light on the query which you have posted. Im facing the same issue.
          did you get the refund? if so, what was the process for it
          Helpful
          5 other people found this review helpful
          5 found this helpful
          1 Comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            D
            david ansil
            from Mumbai, Maharashtra
            Jan 4, 2018
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            Website: www.hdfcbank.com

            Dear hdfc bank my customer id is 56013338 first of all you have blocked otp service so i cannot log into netbanking or change my password to my desired changed number second of all u guys have an ecs forum on the website where you dont follow at all i have been charged 800 rupees in every ecs bounce which is illogical when spoke to the bank they said please download the printout n mark the transaction n come back is this the no 1 bank deals do u even guys know anything with customer service if the customer goes home gets printout of his statements then why do u guys even have a system to look into our transactions this appauling service i cannot even see how much is getting deducted from my account because my net banking is disable please dont call your self indias no 1 bank its poor bank where customers doesnt feel an important customer
            Feb 7, 2018
            Complaint marked as Resolved 
            HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Jan 06, 2018
            HDFC Bank Customer Care's response
            Dear Customer,

            We have checked your account and note that your Netbanking and Secure Access are active. In case you have forgotten your password, kindly reset the same online or visit the nearest branch and submit a request for IPIN regeneration. With regard to ECS/ACH return charges levied in your account, we note that the charges are levied correctly as per the Bank's Schedule of Fees and Charges in case of ECS/ACH/Cheque return instances in your account. Please visit the URL below to know the fees and charges applicable to your account: http://www.hdfcbank.com/personal/fees_charges/fees_charges

            -Anay
            HDFC Bank Customer Assistance
            Jan 10, 2018
            Updated by david ansil
            Alright i agree with you anay u state that the charges on my account are as per forum i will upload it with transaction id but i have tried restting my pin and i do not get an otp on my registered address i have spoken to your customer where they cannot be clear and consice if you can check my complaints regarding this otp issue is been going on since 7 days i mean which bank takes such a long time to resolve an issue without an intimation and yes even though the issue is not resolved i keep on getting messages as issue has been resolved i do not have time to visit the branch as m working and my credit card is been blocked because i could not make my payments on time as the netbanking is the problem as i cannot log into it as i have tried resetting my ipin more 30 times i have a proof with history in my browser i have to pay extra charges because of the banks issue plus face inconvenience due to my card is been blocked due to late payment what are you going to do about it let the customer face the problem as i am not the only customer u have n not a important to you bank well not a problem the day i get out of my problems i will see to it as i have proofs with me where your bank cannot be customer oriented at all thankyou
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              P
              parashar avinash
              from Mumbai, Maharashtra
              Jan 4, 2018
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: Mumbai City, Maharashtra, 400067

              I have taken personal loan, every month i pay emi on time, last month i missed by one day then i paid with entire fine and charges.
              Infact i paid charges of citibank also which came for ecs minimum balance.
              To avoid same, i also paid for this month in advancevto hdfc.
              The have recieved a payment. There system is also showing it but still they are puting for ecs in my citibank and citibank is also charging me because of them.
              And now hdfc is harrashing me as well.
              I am really frustrated coz if i would have been defaulter then i would hv understand but i m a good customer who have already paid them.
              Loan number[protected]
              Feb 16, 2018
              Complaint marked as Resolved 
              HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
              Jan 04, 2018
              Updated by parashar avinash
              I have added both hdfc image and citibank, inspite of being good customer who is not a defaulter, they are harrashing me and asking me to visit bank in digital world also now they are asking additional charges of frst emi which never existed from 8 months, i have all reciept.

              Verified Support
              Jan 08, 2018
              HDFC Bank Customer Care's response
              Dear Customer,

              I request you to share your account/customer Id and registered contact details along with the complete issue to [protected]@hdfcbank.com with ref ID- TTU[protected] in the subject line. Will assist you better.

              -Manoj
              HDFC Bank Customer Assistance
              Jan 09, 2018
              Updated by parashar avinash
              I have already mailed you
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                C
                CroKil Cinler
                from Mumbai, Maharashtra
                Jan 4, 2018
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Address: Mumbai City, Maharashtra

                I have regelia crdit card. I have been charged 2 times for using priority pass at airport lounge when i m entitled for 6 times annually free

                After calling customer care they have agreed to revert back the charges but they are not reverting gst charges 316.92 +316.24

                After making several complains and emailing hdfc grievance referral there is no action taken on my reversal acc to them onces charged gst cannot be reversed as per government policy

                But thing which me not used y charge me and y shld i pay gst

                Every bank does reversal if wrong charged with gst
                Only hdfc bank doesnot

                In past also i let go gst but this time i want reversal for my both gst charges 316.92 +316.24

                My email id is [protected]@yahoo.com
                Feb 13, 2018
                Complaint marked as Resolved 
                HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Jan 06, 2018
                HDFC Bank Customer Care's response
                Dear Customer,

                we have taken note of your comments expressed with regard to your credit card and the same is being reviewed as appropriate. You may look forward to receive a response to your e-mail id in 3 working days.The reference number for this interaction is[protected].

                -Manoj
                HDFC Bank Customer Assistance
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  S
                  Sivagee
                  from Hyderabad, Telangana
                  Jan 4, 2018
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Website: hdfcbank.com

                  In the past few months, i have been receiving repeated calls from various mobile numbers asking if i want personal loan, credit card etc. From hdfc bank.

                  [protected] - 4-jan-2018 10.15 am
                  [protected], [protected] - july 2017
                  [protected], [protected] - dont remember the dates

                  There are several other numbers that i did not note.

                  I have registered for dnd in hdfc bank and also in my mobile service provider. Still i am haunted by numerous calls from hdfc bank. This is affecting my productivity at my office and losing peace of ming. I want to register a harrassment case on hdfc bank. Please assist me with required information on this.
                  Feb 7, 2018
                  Complaint marked as Resolved 
                  HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Jan 04, 2018
                  HDFC Bank Customer Care's response
                  Dear Customer,

                  I request you to share the caller details and your registered contact details to [protected]@hdfcbank.com with ref ID-TTU[protected] in the subject line. Will assist you better.

                  -Anay
                  HDFC Bank Customer Assistance
                  Apr 05, 2018
                  Updated by Sivagee
                  This is not resolved yet. I wrote to [protected]@hdfcbank.com and after repeated mails, HDFC bank personnel called me. I was still receiving these calls from multiple branches of HDFC. They told me to directly take up with the mobile service provided and they are unable to stop these calls from their bank.

                  This is ridiculous and shows how insensitive HDFC bank is.

                  I am thinking of how to escalate this to media and social media.
                  Apr 10, 2018
                  Updated by Sivagee
                  HDFC Bank,
                  I am still getting calls from different branches of Hyderabad offices. Stop such nuisance calls.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    T
                    Tufail_Ahmed
                    from Bengaluru, Karnataka
                    Jan 4, 2018
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    Address: Chennai, Tamil Nadu, 560029
                    Website: www.hdfcbank.com

                    Why was an amount of 177 inr deducted from my account without i being informed? I have been using hdfc for years and never was i told that i need to pay money for people depositing money into my account.
                    How can you charge me for money that i don't own? I received an amount of 9k and withdrew it the very next day.

                    Savings account no.: [protected], mandaveli
                    Transaction:

                    27 dec 2017 3rd party cash txn inc gst 211217-mir[protected] mir[protected] 27 dec 2017 177.00 8, 725.79
                    Feb 8, 2018
                    Complaint marked as Resolved 
                    HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                    Verified Support
                    Jan 06, 2018
                    HDFC Bank Customer Care's response
                    Dear Customer,

                    HDFC Bank offers the customer, convenience of anywhere banking in any of our branches along with the extensive ATM network.However to deter indiscriminate deposits and to offer the service in a controlled manner, third party cash transactions are permitted at a nominal charge. Levy of this service charge, as with all other service charges levied by the Bank, is at the sole discretion of the Bank. Third Party cash transactions (deposits and withdrawals), at any branch through teller counters, would be accepted in Savings accounts up-to a limit of Rs. 25, 000 per transaction per day. This service would be offered at a nominal charge of Rs.150 per transaction, plus applicable taxes irrespective of the amount deposited/withdrawn. For further assistance you may write to us at [protected]@hdfcbank.com

                    -Bejoy
                    HDFC Bank Customer Assistance
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      M
                      Malyadri Amudalapalli
                      from Ongole, Andhra Pradesh
                      Jan 3, 2018
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Hi,

                      My self malyadri amudalapalli. A/c no:[protected].

                      On[protected], i've performed a transaction using hdfc debit card in irctc website. After performing the payment i got a pop-up saying server error and the transaction has failed but the transaction amount rs.335 has been deducted from account. Could you please help in refunding the money.

                      Thanks,
                      Malyadri
                      Feb 7, 2018
                      Complaint marked as Resolved 
                      HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Jan 06, 2018
                      HDFC Bank Customer Care's response
                      Dear Customer,

                      The disputed transaction has been reversed to your account. Please check your account statement online through net banking for further details.

                      -Bejoy
                      HDFC Bank Customer Assistance
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        S
                        Sikharwar
                        from Delhi, Delhi
                        Jan 3, 2018
                        Report
                        Copy

                        I have done trading today. I had purchased 83 shares of comnifeqnr 59.45 and 59. 50 and sold at 61.1. I am in profit as per your trading report but still you have deducted my 867 rs from my hdfc bank account. My email id is singh.[protected]@gmail.com. Please revert back my money and give my profit back to me. Otherwise i will close my demat account. Please let me know what else you need further as for proof?
                        HDFC Securities customer support has been notified about the posted complaint.
                        Hey Sikhawar, How you doing today ?

                        This can be raised with "[protected]@hdfcsec.com."

                        I needed few clarity on brokerage, and then writing to them i got the same.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        1 Comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          M
                          manishbhargava
                          from Noida, Uttar Pradesh
                          Jan 3, 2018
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Address: New Delhi, Delhi, 110024

                          I am using hdfc bank credit card from last 10 yrs. This time bank has charged a fee of rs.3000 as membership fee without any prior information. For the same concern i am regularly followung up with customer care, nodal. Office of hdfc bank and phone banking from last 20 days. There is no reply of my mails. Phone banking people are just taking the request but they are not able to reverse my charges. There is no reply from the nodal officer as well.
                          They are just harassing me mentally.
                          The banking ombudsman is not able to support in any way. I am really surprised to see why govt of india has created this body, if they are incapable to take any action against such banks. Who charge customers without giving any information. If they are doing it with other customers. This means they are making huge money. They are bigger fraud then vijay mallaya.
                          Feb 7, 2018
                          Complaint marked as Resolved 
                          HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Jan 04, 2018
                          HDFC Bank Customer Care's response
                          Dear Mr.Bhargava,

                          We have taken note of your comments expressed with regard to your credit card and the same is being reviewed as appropriate. You may look forward to receive a response to your e-mail id within 3 working days.The reference number for this interaction is[protected].

                          -Manoj
                          HDFC Bank Customer Assistance
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            R
                            raj19871991
                            from Noida, Uttar Pradesh
                            Jan 3, 2018
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: Bangalore, Karnataka, 560016

                            Hi i transferred 4500 rupees from the hdfc payzap. Amount is deducted immediately but the same amount is not credited to icici account. It has been a week there is no response from the customer care. Please let me know how to recover the money. I also have the transaction id. The amount i transferred is to the company sragy where they have an account in icici.
                            The transaction id is[protected]pp35iz6
                            Feb 7, 2018
                            Complaint marked as Resolved 
                            HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                            Jan 03, 2018
                            Updated by raj19871991
                            need to add the bank reference number 3012YdVhp5rT
                            Verified Support
                            Jan 05, 2018
                            HDFC Bank Customer Care's response
                            Dear Customer,

                            Your recent experience with us is unfortunate and we deeply regret it. Allow us to redress the issue by providing your registered contact and transaction details at http://bit.ly/2aJ9wGW.Mention Reference ID PZ[protected] for us to assist you

                            Anay,
                            HDFC Bank Customer Assistance
                            Jan 16, 2018
                            Updated by raj19871991
                            Sent all the details but there is no update.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              S
                              Sanchi Singh
                              from Hyderabad, Telangana
                              Jan 3, 2018
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Address: Allahabad, Uttar Pradesh, 211001

                              Respected sir,
                              I sanchi singh account holder in hdfc bank allahabad sulem sarai branch i want complain aboufmt the charges that have been applied to my account without giving any notice and one of my franklin fund money which used to transfer in my hdfc account due to these charges all the money has been deducted from my account when my father went to talk to the manger of this branch he misbehaved with my father so please i kindly request you to return my money which has been deducted through charges and after this we want to close our hdfc bank account from your bank because we are middle class people we can't afford these much charges so we will close our account from your bank.
                              Feb 3, 2018
                              Complaint marked as Resolved 
                              HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Jan 03, 2018
                              HDFC Bank Customer Care's response
                              Dear Customer,

                              I request you to share your account details with the registered contact details and the charges details to [protected]@hdfcbank.com with ref ID- TTU[protected] in the subject line. Will assist you better.

                              -Bejoy
                              HDFC Bank Customer Assistance
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                V
                                vimalkakkad
                                from Surat, Gujarat
                                Jan 3, 2018
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Address: Rajkot, Gujarat, 360006

                                This is kakkad vipul. Here is my policy no.16920731 unfortunately i can not continue my account. Rightnow i suffering financial problems.
                                Therefore i can't manage with this money. I truly need the money. I would like to request you to kindly understand my situation and you should allow me to withdraw my policy amount.
                                "when i get policy. Agent said at that time i can get withdraw my money anytime."
                                I humbly request you please do something for justice with me
                                Feb 21, 2018
                                Complaint marked as Resolved 
                                HDFC Life customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Jan 08, 2018
                                HDFC Life Customer Care's response
                                Hi, kindly request the customer to write his request to us at [protected]@hdfclife.com from the registered Id to have a look into it.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  K
                                  kbkary
                                  from Delhi, Delhi
                                  Jan 3, 2018
                                  Report
                                  Copy

                                  My father was hospitalized on 20th october 2017. He was discharged on 26th october 2017. It was an emergency case so we took him to the nearest hospital available. This hospital is a non-network hospital.
                                  So, i applied for the claim to the company by providing:
                                  1) original bills with hospital stamp and doctor signature.
                                  2) all test reports in original with hospital stamp and doctor signature.
                                  3) all the medicine bills in original with hospital stamp and doctor signature.

                                  After that they keep on sending the queries continuously for 1 month. We fulfilled all their queries related to:
                                  My father's work proof
                                  My father's id proof
                                  Medical certificate from the doctor
                                  Certificate for the medical investigation etc.

                                  For fulfilling all these queries we had to go to hospital several times which made hospital staf[censored]pset and unresponsive. Still, we requested doctor, hospital staff and pathologist to support us as we were very hopeful that claim will be approved.
                                  They did their own self investigation by visiting the hospital and getting all the information regarding the patient.

                                  But after 1 and a half month of trouble and mistreatment, company has rejected the claim citing the reason
                                  "as per the documents submitted, the claim was found to be misrepresented. As per the policy terms and conditions, if any claim is in any
                                  Manner dishonest or fraudulent, or is supported by any dishonest or fraudulent means or devices, whether by insured person or anyone acting
                                  On behalf of an insured person, then this policy shall be void and all benefits paid under it shall be forfeited."

                                  So, what i get from here is that they are claiming that all the original documents are fraudulent and hospital staff is lying. Even the doctors claim is untrue.

                                  What was the point of paying premium to this company if in our time of need they are going to label us as a fraud.

                                  I want to lodge a complaint against this company with a hope that you will help us out and get our claim approved.
                                  HDFC ERGO General Insurance customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    S
                                    sherry786
                                    from Bengaluru, Karnataka
                                    Jan 3, 2018
                                    Report
                                    Copy

                                    Address: Kanpur, Uttar Pradesh, 208011

                                    I am a hdfc bank credit card holder. The bank has auto debited rs. 2499/- from my credit card number ending with 7980 without my concern on date:2/01/2018. I am not interested about this service and don't want this membership any more. So cancel the membership and refund this debited amount of rs.2499/-

                                    Name :- saurabhsingh
                                    Mobile no. :- [protected]
                                    Credit card number ending :- 7980
                                    HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Please deactivate my One assistant membership immediately. I don’t require as it not useful to me. As you are debiting without my permission.
                                    Dear Saurabh,

                                    Greetings from OneAssist..!

                                    We deeply regret for the inconvenience caused to you & appreciate your patience.

                                    We are unable to find any details, requesting you to kindly mail us the customer ID or registered mobile number to [protected]@oneassist.in

                                    Should you require any further assistance, please reach us at[protected].

                                    Regards,

                                    Brijesh

                                    Team OneAssist
                                    sherry786's [Complaint's author] reply, Jan 4, 2018
                                    Hdfc — cancellation of one assist membership

                                    3 Reviews
                                    Sh sherry786 on Jan 3, 2018 Mark as Resolved
                                    Account/Customer ID: sherry786
                                    Registered Contact Details/Email ID: 7318256930
                                    Credit Card Number: 4163170100617980

                                    I am a HDFC bank credit card holder . The bank has auto debited Rs. 2499/- from my credit card number ending with 7980 without my concern on date:2/01/2018. I am not interested about this service and don't want this membership any more. So cancel the membership and refund this debited amount of Rs.2499/-

                                    Name :- SaurabhSingh
                                    Mobile No. :- 7318256930
                                    Credit Card Number Ending :- 7980
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    2 Comments
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      2
                                      23Arpit
                                      from Bengaluru, Karnataka
                                      Jan 3, 2018
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Hello team,

                                      This is regarding transaction id - gpa[protected]-38270.
                                      I make payment through my credit card after cancellation the order the amount is not refunded in my account its been a while of making transaction but still wait for my refund.
                                      Could you please tell me the current status of that transaction id.
                                      When i get my money back.
                                      Contact number - [protected]
                                      Email id - [protected]@gmail.com

                                      Regards,
                                      Arpit
                                      Feb 3, 2018
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      Jan 03, 2018
                                      HDFC Bank Customer Care's response
                                      Dear Customer,

                                      I request you to share your Card, transaction details and registered contact details to [protected]@hdfcbank.com with ref ID-TTU[protected] in the subject line. Will assist you better.

                                      -Anay
                                      HDFC Bank Customer Assistance
                                      Hi,
                                      I haven't received the NOC certificate for my CC bill which was paid over an year ago. I have discarded my card. Please help me with the NOC and also clear it in the CIBIL.
                                      Name: Priyanka Saraiya
                                      Card ends with number 1313
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      1 Comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        Z
                                        Zaffer Maqbool
                                        from Bihar Sharif, Bihar
                                        Jan 3, 2018
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        Address: 812001
                                        Website: [email protected]

                                        Dear sir,
                                        I have waiting in the branch at bhagalpur, bihar, for one and half hour for my car loan closer report. First i had asked to go the courier office and collect it. I asked even after almost one month the document is lying with courier office whereas my address is just one km with in the town and they have not delivered. I have asked several time please download another document and give me but still i have been asked to wait for the courier.
                                        Mar 3, 2018
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Verified Support
                                        Jan 04, 2018
                                        HDFC Bank Customer Care's response
                                        Dear Customer,

                                        We regret any inconvenience you may have faced. Request you to write to [protected]@hdfcbank.com with your loan account number, the Complete address of Branch where the same was submitted as per web site ( Along with IFSC code) and the reference id TTU[protected]. A bank representative shall contact you as soon as we receive this information

                                        -Manoj
                                        HDFC Bank Customer Assistance
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit