Claimed

HDFC Bank Complaints & Reviews

2.9
Updated: Oct 4, 2026
Complaints 32964
Resolved
18423
Unresolved
14541
Contacts

File a complaint to HDFC Bank

Having problems with HDFC Bank?

File a complaint and get it resolved by HDFC Bank customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

HDFC Bank reviews & complaints page 655

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
S
ShakirAli
from Bengaluru, Karnataka
Oct 31, 2019
Resolved
Report
Copy
Resolved

I am getting some unnecessary amount deduct from my account i. E, charging inst-alert chg inc gst. My customer id is[protected]. I don't know why but if it happen because of some facilities then kindly stop that facilities.

Each month i am getting deduction of inr 17.70 in my saving account. Stop this on high priority.

If you don't revert these charges i'm going to end my relationship with hdfc by closing my saving and current account.
Dec 1, 2019
Complaint marked as Resolved 
HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Oct 31, 2019
HDFC Bank Customer Care's response
Dear Customer,

We wish to state that Salary/Savings Account customers registered for InstaAlerts service with 'SMS' facility, would be charged Rs. 15/- per quarter + taxes.

Additional Information:

Customers who are registered only for 'Email' alerts facility for receiving InstaAlerts will not be charged.

Debit/Credit Card Transaction alerts sent as per regulatory guidelines and NetBanking transaction alerts do not form part of InstaAlert Service.

Customers who are not registered for InstaAlert service will continue to get these alerts free of charge.

All fees and charges mentioned above will attract Goods and Services Tax (GST) @18%

-Nadia
HDFC Bank Customer Assistance
Helpful
27 other people found this review helpful
27 found this helpful
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    V
    Vadivel Babu
    from Tiruchirappalli, Tamil Nadu
    Oct 31, 2019
    Report
    Copy

    Address: 53/A RAJIVGANDHI NAGAR , MADURA MOTTUR , ORRIKAI POST KANCHIPURAM 631502, Kanchipuram, Tamil Nadu, 631502

    Dear sir :
    My name yasotha babu my mobile number [protected]
    My hadfc two wheeler loan number is[protected]. I have take loan for two wheelar was last year 2018 december. I have to pay emi last 08/2019 aug only. My pending loan was two emi amount 3535 amount. Last one month before my son was accident thats why iam not able to pay correctly. Its was financial problem. Hdfc kanchipuram collection person ask money. I already told give time i willl pay. But they not accepted that, morning 9 to evening 5 clock also wait my home out side. Speak roundly my neighbors all see them. They come yesterday nite 9 clock also ask my daughter. But i am not in home i am in hospital its my son. I will pay onley after 2 month fully pay amount kindly give time. Dont torcher any time please i am live with family. I case any big happen come my home you only responsible for that. Now also that collection person wait my home out side. Please recover the problem.
    HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      S
      shake mastanvali
      from Mumbai, Maharashtra
      Oct 31, 2019
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: 6-1-321/1 4TH FLOOR OLD CIB QUARTERS KHAIRTHABAD, Hyderabad, Andhra Pradesh, 500004

      Dear sir,

      This is shake mastan vali account holder of[protected] in your branch
      I have made a wrong payment to my hdfc credit card through phone pay which is linked to account
      But i have entered wrong credit card number actual card number is [protected] but i have entered [protected]

      So please kindly stop the payment to that card

      Thanks & regards,
      Shake mastan vali
      [protected]
      Dec 2, 2019
      Complaint marked as Resolved 
      HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Oct 31, 2019
      HDFC Bank Customer Care's response
      Dear Customer,

      We are fully sensitized to your feedback and assure you that the same has been shared with the concerned as appropriate. We request you to share the debited account statement along with the third party payment form https://bit.ly/32ZXKOI and visit the below link to write to us on your queries to enable us to assist you. https://bit.ly/335D7jW

      -Nadia
      HDFC Bank Customer Assistance
      Dear sir I have two account in hdfc bank I have not pay for credit payment about some financial problem but why hold same amount in my two account [protected] and [protected] pls clear my cruunt account.
      Helpful
      Found this helpful?
      1 Comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        A
        Abinash1206
        from Surat, Gujarat
        Oct 31, 2019
        Report
        Copy

        Address: Kabra Housing socity, Valsad, Gujarat, 396191

        Dear sir,
        Last day when i checked my account, there was 885 rupees deducted from my account. For this when i talked with hdfc customer care they told me this is debit card annual fee. And when i asked her (Neelam), this money never deducted from my account before. And she told me this is new card issues to you from last year. And this is annual fee of your new card.

        My concern is when they offering me this new card they never told me any annual charges. Otherwise i never take the new card. Now they are charging me on basic of this. And when i propose my concern to them they are telling me to visit branch for this.
        HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          R
          Rangu Naresh Kumar
          from Hyderabad, Telangana
          Oct 31, 2019
          Report
          Copy

          Address: Flat G3, Comfort Landmark, Bandar Layout road no 9, nizampet, Hyderabad, Andhra Pradesh, 500090

          I have a salary/savings account with hdfc bank. I have few loans and emi/ecs payments are registered with same account.
          I was unemployed since an year, and couldn't arrange the funds in time. Because of the insufficient funds i got few many cheque bounces.
          I have arranged some funds from external sources for loans into the account, and hdfc bank immediately deducted more than rs32000 at once without any prior information to me.
          I accept that debit return charges are pending from my end, i'm willing to pay the charges on monthly basis but not at once.
          Please help me to get my money back, i desperately need that amount now.
          This is my first bad experience with hdfc bank.
          HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            H
            Harshitha Ramnath
            Oct 30, 2019
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            Amb chrg ncl gst for jun jul aug deducting twice

            Even after saying that the account is not a salary account anymore, the bank is deducting twice thrice 708rs. Hard earned money is being looted easily by the bank. Why do not they understand that public keeps the money in the bank for security and not for looting.

            I dont know why this is happening with my account so many deductions. Please do not opem account in hdfc bank. My advice. They do not explain for the deductions and keep deducting until its 0.
            Dec 6, 2019
            Complaint marked as Resolved 
            HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Oct 31, 2019
            HDFC Bank Customer Care's response
            Dear Customer,

            We sincerely regret the inconvenience caused. This is not the experience we want you to have. At HDFC Bank, it's our endeavor to understand your needs and provide you with the highest level of service. Please click on https://bit.ly/2Lzhyn3 and share the required details. Please mention reference number TT[protected] along with the requested details for us to help you with the solution.

            -Preethi
            HDFC Bank Customer Assistance
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              R
              Rks2020
              from Kodar, Telangana
              Oct 30, 2019
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: 2/794, Court road near clock tower, Saharanpur, Uttar Pradesh, 247001

              Deduction of rs. 1899 from my hdfc account
              Dear sir/mam,
              A sum of rs. 1899 was deducted from my account of hdfc, by cponeassis.

              How the same can be done without asking otp, request,, i do not have any such services, request you to please refund my amount immediately.

              For details please contact me.

              Regards
              Rohit kumar
              +91-[protected]
              Dec 8, 2019
              Complaint marked as Resolved 
              HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Oct 31, 2019
              HDFC Bank Customer Care's response
              Dear Customer,

              We would like to state that the amount is debited towards One Assist. In case you wish to dispute the transaction, kindly write to us at https://cutt.ly/PebaN2q Please mention reference number TT[protected] for us to promptly respond to you via e-mail.

              -Zubin
              HDFC Bank Customer Assistance
              Verified Support
              Nov 04, 2019
              HDFC Bank Customer Care's response
              Dear Customer,

              We are pleased to inform you that said amount has been reversed in your account within 7 working days
              Please feel free to write to us using the URL http://bit.do/ffVDP further assistance. Please mention reference number TT[protected] for us to promptly respond to you via email.

              -Nadia
              HDFC Bank Customer Assistance
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                B
                Bsrs
                from Chennai, Tamil Nadu
                Oct 30, 2019
                Report
                Copy

                My customer ID is:[protected]. I am not able to top up. Despite KYC OK in the profile, customer care says that I have to submit KYC documents to mail ID:
                'fastag.[protected]@insolutionsglobal.com'
                I have mailed the documents for KYC on 26.10.19, but I did not get any acknowledgement. I keep resending the mail everyday but it is of no use - neither the problem is resolved nor my mail acknowledged.
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  Y
                  YASHASVI VASHISTHA
                  from Dehra Dun, Uttarakhand
                  Oct 30, 2019
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Address: 411062

                  I had purchced an item from amazon on emi which was supposed to be no cost emi, i understant that the interest on emi was reduced by amazon from the device price. But now in my e statement i could see that i have been charged with two components namely mer emi int nbr and finance charges. According to me it should have been only a single charge rather than two things.
                  Please clarify!

                  Thanks
                  Yashasvi vashistha
                  Dec 1, 2019
                  Complaint marked as Resolved 
                  HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Oct 31, 2019
                  HDFC Bank Customer Care's response
                  Dear Customer,

                  We have noted your concerns expressed with regard to the EMI availed in your card account. We would like to clarify that, there is a discount given by the merchant at the time of transaction equivalent to the Interest being charged by the Bank. As per the current Finance Bill, all fees and transaction charges levied in your card account will attract a rate of GST @ 18%. In terms of these guidelines provided by the Finance Bill, the Bank will be levying the GST accordingly. We would like to clarify that, effective July 01, 2017 service tax rate of 15% is replaced by Goods & Service Tax (GST) at 18% and thereby like to confirm that the GST component once charged will not be liable for any reversal. GST is a government-initiated item and a government guideline on taxes, as a bank we are abiding by it. Hence, we regret our inability to reverse the same. We request you to contact the merchant for any further clarification regarding No Cost EMI.

                  -Nadia
                  HDFC Bank Customer Assistance
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    A
                    AnuraagTomer
                    from Mohali, Punjab
                    Oct 30, 2019
                    Report
                    Copy

                    Hi Team,

                    As per below email i recharged my fastag account but whenever am visiting to any toll plaza it is showing as "Blacklisted" i also called up at your customer care number on 22-October-2019, 24-Oct-2019 and 25-Oct-2019 to get this issue resolved but unfortunately this issue yet not resolved and due to this am facing "Blacklisted" issue each and every time on all toll plazas. Request you to help and resolve this issue on top priority.
                    HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      P
                      Praveen Kuamr Jha
                      from Mirzapur, Uttar Pradesh
                      Oct 30, 2019
                      Report
                      Copy

                      Address: 1688, 2nd Floor Part B Near Babu Khem Chand Public School, 110044

                      Dear Sir,

                      I request you to please revers the charges finance Charge Late fee, over limit fee etc . for the period of July 2019 to October 2019 due to Badh flood heavy loss, I promises next time payment on the time

                      I hope please cooperate same time

                      Thanks
                      Praveen Kumare Jha
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        S
                        Saraswati Shiksha Sansthan High School
                        from Delhi, Delhi
                        Oct 30, 2019
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Address: hdfc kamshpur, Sonipat, Haryana, 131021

                        My name is aakash in 2017 dec i was open a account in hdfc kamspur branch sonipat. Then they give me a platinum card without giving proper information of annual charges fees.in jan 2019 800 rupees was deducted to my account and my balance come down to minimum balance. And then every month some money was deducted due to this minmum balance.in march 2019 i contact to branch for closing my account but they tell please came after some time. Now i lost my all money without withdraw and also my balance goes to nagative 1286 rupees. I lost my money and also need additional money to close the account. This is all happen due to there selling a product (Platinum card).
                        Nov 30, 2019
                        Complaint marked as Resolved 
                        HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Oct 30, 2019
                        HDFC Bank Customer Care's response
                        Dear Customer,

                        We sincerely regret the inconvenience caused. This is not the experience we want you to have. At HDFC Bank, it's our endeavor to understand your needs and provide you with the highest level of service. Please click on https://bit.ly/2Lzhyn3 and share your Account No. or Customer ID & registered contact details with the complete concern. Please mention reference number TT[protected] along with the requested details for us to help you with the solution.

                        -Anay
                        HDFC Bank Customer Assistance
                        I tried to withdrawal 3000 rs from other ATM than HDFC bank and i did not recieved cash
                        But withdrawl of 3000 rs message came
                        Plz resolve my problem .
                        Very pathetic experience. Staff is not at helpful and kind to guide customer. Went for address proof, photo stamp on Passbook for address and photo proof required in Passport office. I didn't get help for any of these things. Seems like, people working in branch not aware internal processes.., 👎👎👎
                        Please help..
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        2 Comments
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          N
                          Nitesh Khurana
                          from Firozpur, Punjab
                          Oct 30, 2019
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Address: Chandigarh, Punjab, 160023

                          My name is nitesh khurana and mobile number is [protected] and my account is in sector 23 d chd. I have opened my trading and demat account in hdfc bank and every month some amount in the name of depository charges has been deducted from my account.

                          August : 88.50
                          September: 206.50
                          June : 59

                          My query is why you are deducting so much charges every month and for what purpose you are deducting these charges
                          Dec 1, 2019
                          Complaint marked as Resolved 
                          HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Oct 31, 2019
                          HDFC Bank Customer Care's response
                          Dear Customer,

                          There are no account opening charges or credit transaction charges for a Demat account.
                          Annual Maintenance Charges for a Regular Demat account are Rs.750.
                          For a Basic Services Demat account the Annual Maintenance Charges are:
                          Holding Value between 0 to 50, 000 - Nil AMC.
                          Holding Value between 50, 001 to 2 Lacs - Rs.100 p.a.
                          Holding Value more than 2 Lacs - Rs.750 p.a.

                          shorturl.at/giGLM

                          Please feel free to write to us using below URL further assistance

                          shorturl.at/uANT1

                          -Nadia
                          HDFC Bank Customer Assistance
                          I tried to withdrawal 3000 rs from other ATM than HDFC bank and i did not recieved cash
                          But withdrawl of 3000 rs message came
                          Plz resolve my problem .
                          I have made a purchase in myntra and returned the item, they have initiate the refund of rupees 449 on 11Oct2019 but till date I didn't received the mentioned money in my account
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          2 Comments
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            S
                            sudden1969
                            from Shirdi, Maharashtra
                            Oct 30, 2019
                            Report
                            Copy

                            Address: , mehra cottage, 7/1 patel colony, mehra cottage, 7/1 patel colony, 361008

                            On 26th october 2019, i had gone to hdfc atm centre, park colony, jamnagar at 12 noon to withdraw money using idbi debit card.
                            1. As i put idbi debit card in machine, typed pin no, before typing amount 5000/ cash came out. An old gentleman had just tried for money before me and he had not got the amount, which actully got delivered to me, so i gave tht 5000 to him.
                            2. I again put the card in the second machine again as soon as i put the pin no. Even before i could type the amount i required, automatically an amount of 10, 000/ came out though i required 5000/ only but 10, 000/ came out. I got sms at 12.01pm that 10, 000/ debited from my idbi account. At 12.03, another messge came that amount of 10, 000/ again withdrawn by me from same atm machine, which i had not done. The atm machine was deliivering money only, once u put your card without even typing the amount.

                            I got 10, 000/, but am at loss of 10, 000/ as your faulty atm machine delivered 20, 000/ on my debit card. As bank was closed i could not contact anyone except the guard consoling that you will get your money back.

                            Sad the trust i had on hdfc atm machine was in sorry state. Am a classic hdfc account holder too.

                            Requested to do needful to revert my 10, 000/ to me as soon as possible.

                            Vijay mehra
                            Mobile no. [protected]
                            Jamnagar
                            HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Oct 30, 2019
                            HDFC Bank Customer Care's response
                            Dear Customer,

                            sorry to hear about your experience. We'd like to help you resolve this at the earliest. Please click on https://bit.ly/2Lzhyn3 to share details of your issue, date/time of your visit, the complete address of the ATM & contact details. Please mention reference number TT[protected] for us to promptly respond to you via e-mail.

                            Anay
                            HDFC Bank Customer Assistance
                            Nov 15, 2019
                            Updated by sudden1969
                            No action taken yet on idbi raising dispute on 30th Oct 19
                            I lost my debit card and applied for the same. I went to collect that card. They made me wait for a long time, .still, I didn't get that card. Because I get frustrated after waiting for a long time
                            Please provide my cheque book argent basis
                            No action taken yet on idbi raising dispute on 30th Oct 19
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            3 Comments
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              S
                              ShwethaMS
                              Oct 30, 2019
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              This is in reference to hdfc transaction made in my account without intimating me.
                              An amount of rs.885 has been charged on sep 13, 2019 mentioning depository charges on demat account. I have never used this account anytime and have been reporting charges applied even last year.
                              Everytime i am asked to visit branch and notify, but currently i am in foreign country with no accessibility to visit hdfc branch to close this account. This is a pure exploitation of customers for no reason.
                              Demat account was offered as a package at the time of opening account for free but never was informed of charging in later stage.
                              Dec 4, 2019
                              Complaint marked as Resolved 
                              HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Oct 30, 2019
                              HDFC Bank Customer Care's response
                              Dear Customer,

                              Thanks for writing to us. We are happy to help. Click on https://bit.ly/2Lzhyn3 to share the required details. Please mention reference number TT[protected] for us to promptly respond to you via email.

                              -Bejoy
                              HDFC Bank Customer Assistance
                              I was making payment to zomato and i got session expired error butcmy money has cut. Please reserve my money
                              This is regarding Order ID [protected]. out of two products I have received only one Tupperware handy grater. Did not receive signoraware lunch box. can you please check
                              We use 2 hdfc pos machine last 3 months but we have no received any no. Of one roll so we reject the machine and our per day transaction is minimum 3 lakh and please provide paper roll my tid no. Is 46060964
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              3 Comments
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                A
                                Anupama KN
                                from Mumbai, Maharashtra
                                Oct 29, 2019
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Address: Mumbai City, Maharashtra

                                I had complained earlier about stopping all ecs from my account. After priya nair from the branch requested me to write a letter and sign the ecs form. I did it twice on sep 17th and october 10th in mira road branch. They did nothing to stop it just to return fee of 600 rs. Every month they just charge around 5000 rs return fee. When i went to the branch again to complain they refused saying we are earning because of you around 60000 a year. I am a heart patient and need funds. They are stealing from me again.
                                Dec 7, 2019
                                Complaint marked as Resolved 
                                HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Oct 30, 2019
                                HDFC Bank Customer Care's response
                                Dear Customer,

                                Thanks for connecting with us. We are happy to help. Click on https://bit.ly/2Lzhyn3 to submit the details. Please mention reference number TT[protected] for us to promptly respond to you via e-mail.

                                -Nadia
                                HDFC Bank Customer Assistance
                                I was making payment to zomato and i got session expired error butcmy money has cut. Please reserve my money
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                1 Comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  S
                                  Sankhann
                                  from Mumbai, Maharashtra
                                  Oct 29, 2019
                                  Report
                                  Copy

                                  Address: 560104

                                  I was issued a Fastag for my vehicle on 9th August 2019, however the tag is defective and has not been accepted at any of the fastag toll booths across Karnataka. The Toll gate machines have not been able to scan and everytime I have ended up paying in cash.

                                  I requested immediate replacement of my fastag. Spoke to the customer care and even sent an email to fastag.[protected]@insolutionsglobal.com but surprisingly there is absolutely no response from them.
                                  Have sent multiple reminders and follow-up emails, but no response whatsoever.
                                  I applied for FASTag and paid Rs500. I received the following reference number “HFR324939” and mentioned that I’ll receive a mail and call from a representative but nothing till now. What is my applications process status?

                                  Thank you,
                                  Veerachamy
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  1 Comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    B
                                    from New Delhi, Delhi
                                    Oct 29, 2019
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Address: 23-D, DDA SFS FLATS, VIJAY MANDAL ENCLAVE, SARVAPRIYA VIHAR, 110016

                                    Hdfc bank is not reporting my credit limit to cibil, and the officials are giving confusing answers.
                                    Instead of reporting truth as per credit card statement, which shows details of credit limit and balance... They are making childish and foolish reasons which have no connection with truth.

                                    Simple thing to inform actual limit...
                                    They are confusing..

                                    Please help them to understand basic sense..

                                    Thanks

                                    Regards

                                    Balkrishan kundanwar
                                    [protected]
                                    Dec 3, 2019
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Oct 30, 2019
                                    HDFC Bank Customer Care's response
                                    Dear Customer,

                                    We have reviewed your comments expressed and you may look forward to receiving a response to your e-mail id in 3 working days. We request you to bear with us in the interim. The reference number for this interaction is[protected].

                                    -Nadia
                                    HDFC Bank Customer assistance
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      P
                                      pardeep.desler
                                      from Delhi, Delhi
                                      Oct 29, 2019
                                      Report
                                      Copy

                                      Am a HDFC bank credit card holder . The bank has auto debited Rs. 1399/- from my credit card number ending with 1217 without my concern on date:23/10/2019. I am not interested about this service and don't want this membership any more. So cancel the membership and refund this debited amount of Rs.1399/-

                                      OneAssist Relationship Number : 8975552
                                      Name :- Puran Bahadur
                                      Mobile No. :- [protected]
                                      Credit Card Number Ending :- 1217
                                      HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        P
                                        pintucs
                                        from Mumbai, Maharashtra
                                        Oct 29, 2019
                                        Report
                                        Copy

                                        Address: vill-gorgawan po-khagaul ps-shahpur distt-patna state-bihar pincode-801105, Patna, Bihar

                                        Hi i received call from mr aditya thakur whose phone no is [protected]. She organized telephonic interview for me and next day i got to know i am selected.

                                        first document verfication pay 5, 500 rupee aditya thakur. second traning letter pay vinod agarwal 14, 500 rupee and send courier my home and pay 21, 500 rupee vinay agarwal and noc pay 30, 000 rupee vinay agarwal and insurance pay 45, 000 vinay agarwal and fixed dopisit pay 55, 000 vinay agarwal. third employee id close for pay 52, 000 rupee raghav patnaykar and comission for pay 20, 000 and identy card for pay 8, 000 rupee and total amount add for gst pay 49, 650 and total my pay amount 301, 150 lakh.

                                        all person contact number- [protected] aditya thakur
                                        [protected] vinay agarwal
                                        [protected] raghav patnayakar
                                        email id - hdfcbank.[protected]@yandex.com mail appoitment letter and training letter and my send the photo

                                        bank of baroda
                                        a/c holder name-: pooja kumari singh
                                        a/c no- [protected]
                                        IFSC code- BARBOANPABS for my pay 5, 500, 14, 500, 21, 500, 30, 000

                                        RBL bank
                                        a/c holder name- Gandham srikanth
                                        a/c no[protected]
                                        IFSC code-: RATN0000114 for my pay 45, 000, 55, 000

                                        paytm bank
                                        paytm a/c holder name- monika kumari
                                        a/c no[protected]
                                        IFSC code- PYTM0123456 for my pay 52, 000, 20, 000, 8, 000, 49, 650

                                        plz hepl in refund as i am still in touch with aditya thakur and vinay agarwal and raghav patnayakar...
                                        HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Helpful
                                        3 other people found this review helpful
                                        3 found this helpful
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit