Claimed

Flipkart Complaints & Reviews

2.8
Updated: May 14, 2026
Complaints 47320
Resolved
25496
Unresolved
21824
Contacts

File a complaint to Flipkart

Having problems with Flipkart?

File a complaint and get it resolved by Flipkart customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Flipkart reviews & complaints page 1169

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
K
Keshav Chandra Gogoi
from Mumbai, Maharashtra
Sep 11, 2019
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: New Delhi, Delhi, 7110028

I am an old customer of the flipkart, i have been using its services from the very beginning but from last 2 months my pay later option is not working. So i complain many times to your customer care executive but till now i have not got a satisfiable answer everyone gives a different answer so at last, i thought of writing in it. So please do the needful and fix it
Oct 24, 2019
Complaint marked as Resolved 
Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
Sep 11, 2019
Updated by Keshav Chandra Gogoi
My contact no.[protected]
Verified Support
Sep 14, 2019
Flipkart Customer Care's response
Hi,
Thanks for getting in touch.
We are sorry to inform you that we are unable to find your account details. Request you to share us the account details or get in touch with our customer support number[protected].
You can also check your order status here: http://fkrt.it/bqWLi~NN
Hope to hear from you soon.
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    N
    Nihal Suman
    from Mumbai, Maharashtra
    Sep 11, 2019
    Report
    Copy

    Address: Sundargarh, Odisha

    Flipkart has blocked my account and they told me that they blocked my account because i had returned many products but i am plus member of flipkart so yes i have done may purchases. And most of the. Products were cancelled by the seller itself. 800rs is pending with flipkart as well. I want my account to be recovered! You cannot steal somebody's money like that. If i have earned around 2000 coins on flipkart where you get one coin for every 250rs spent, how the hell can they block my account for just 1 return. I want to raise this complaint against the flipkart company. Recover my account and give me a valid reason let me remove my bank details, my gifts cards everything. Have been faithful to this company since last 4 years and they cheated on me! Same on you flipkart!
    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      S
      Sheetal Pujari
      from Mumbai, Maharashtra
      Sep 11, 2019
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      I had ordered for a helmet on 29th of august its 11 september already but i havent recieved my product yet. The expected delivery date was 7th september i still havent recieved it. When contacted to flipkart they extended the delivery date. This is the second time im facing this.
      High time they deliver my product. I see a lot of complaints on flipkart.
      Oct 16, 2019
      Complaint marked as Resolved 
      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Sep 14, 2019
      Flipkart Customer Care's response
      Hi, ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​
      We are sorry to let you know that your order for Steelbird SB-33 7Wings Gust with Smoke visor Motorbike Helmet has been canceled due to unforeseen reasons. We request you to place a fresh order. However, the seller has completed the refund on 12 Sep 19 and it should have reflected by now. Hence, closing the complaint from our end. Your kind understanding is appreciated.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        K
        krishnaa83
        from Coimbatore, Tamil Nadu
        Sep 11, 2019
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Address: 641017

        I have ordered Redmi note 7 phone on 6th September 19.Flipkart said assured delivery date is 7th September 19.but still it is not received. There is no proper response from flipkart and logistics.

        I registered my complaint via flipkart customer care already. I asked why logistics not despatched still. But always they are mentioning some date and will be resolved on that date. But they are not worried about customers feeling. Actually I ordered that phone for gift. But my function also completed but still it is not received.

        My order ID is OD[protected].
        Oct 16, 2019
        Complaint marked as Resolved 
        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Sep 14, 2019
        Flipkart Customer Care's response
        We will revert on it.
        Now without my knowledge, they cancelled my order.
        Helpful
        Found this helpful?
        1 Comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          G
          Gideon7024
          from Delhi, Delhi
          Sep 11, 2019
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Address: 560068

          I would like to inform flipkart escalation team that i've ordered 4
          Products
          2 of the items with order id

          Od[protected]
          Worth 1719

          Od[protected]
          Worth 2069

          Both of the sweatshirts doesn't fit well for me as 30 days return policy i
          Would like to return them both

          I tired creating the return as soon i received the product unfortunately my
          Flipkart app closed i opened again it was logged out i tried logging in i'm
          Getting error login
          I contacted cc regarding same they escalated the issue

          I got emails on 7th, 8th, 9th and i've replied to all
          In all the emails they have mentioned unusual high number of returns

          Its really funny and wrong allegations to me stating high returns and all

          This is the first time i created account on flipkart and ordered this is
          My second hand phone and my personal number i don't know how it's high
          Number of returns

          Total worth is 3788

          I really need this amount i want to return this product

          My sister is admitted in icu, columbia asia hospital since 4days due to
          Dengue i'm not able to visit to any flipkart office to enquire about the
          Same

          Please help me out with this issue by creating return request for the same

          I really need this money i'm stuck with this issue
          I'm really in trouble please help me out i request
          Oct 14, 2019
          Complaint marked as Resolved 
          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Sep 11, 2019
          Flipkart Customer Care's response
          Hi Gideon,
          We are sorry to let you know that our systems have detected an unusually high number of returns in your purchase history. This would also mean that you will no longer be able to login to your Flipkart account.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            G
            gshnk007
            from Malkangiri, Chhattisgarh
            Sep 11, 2019
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            Address: HOUSE NO.275,C/O RAJESH RAVINDRA GHONSEKAR HEADLAND SADA, NEAR GOVT SCHOOL Vasco Da Gama - 403804, Goa, South Goa, Goa, 403804

            I have purchased LG Led 60cm (24 inch) HD Ready LED TV (24LJ470A-TA/24LJ470A) television through Flipkart . Order no of my TV is OD[protected]. The same has been delivered to me on dated 07.09.2019.When i unbox my TV i found that there is no USB port in the TV.According to specification displayed in the flipkart website this tv is equipped with 01 USB port. I have then registered return request with the same issue & called several time to Flipkart. On reply Flipkart send me an email that technician will visit by 10-12 sept 2019 for verification. on today 01 technician has contacted me over the telephone & after go through my issue he told me that flipkart has delivered a wrong tv to you & you will contact to them they will replace your tv.After that i contacted with the flipkart customer service & on reply they told me that you have unbox your tv hence your warranty period has expired & its better you contact with LG company.They will resolve your problem.I didn't understand that its not a week over i purchased tv so how warranty period has expired.
            In this regard i am requesting you please go through with my issue & do the needful for me.
            Oct 17, 2019
            Complaint marked as Resolved 
            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Sep 14, 2019
            Flipkart Customer Care's response
            We will revert on it.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              G
              GanesanNMBA
              from Bengaluru, Karnataka
              Sep 11, 2019
              Report
              Copy

              Address: JP Nagar . Bangalore, 560062

              Sir / madam.
              Online shopping is critical for purchasing.
              Some online shopping share all product to everyone, customer and non customer.
              Particularly "flipkart" shopping website share each to high industry and multiwork place, customer and non customer.
              Online shopping is compatabilty for customer buying.
              Share moment is stop moment.
              Please check.
              Thanks.
              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                D
                Dr. Ijaz Ahmed Khan
                from Mumbai, Maharashtra
                Sep 11, 2019
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                On 3rd sep 2019 i ordered realme x from flipkart, it got delivered on 6th september evening,

                From the time of delivery till now, the loudspeaker is not working,

                On 8th i filed complaint, technician came on same date, he tried for 1 hour but was not able to solve my problem, then suddenly speaker started working, then again went off in minutes,

                Next day 9th september again raised complaint, then next executive said we will not provide replacement, go to service centre,

                On 9th september gone to service centre, there they said you purchased it from flipkart, and this problem occurred in 1st 10 days of purchase, so we will not touch your phone, flipkart have to provide you replacement, if this was offline purchase, we would have provided replacement for the same.

                2nd time also flipkart rejected my replacement request from their end, without solving my problem.

                3rd time on 9th september evening, i again raised return request on call, they said they will provide replacement before 14 september,

                But yesterday 10th september i checked, that was showing return rejected.

                Because of flipkart i'd taken leav from work on 9th for going to service centre, that was not required.

                Still my phone is in same condition, faulty, not able to use, it is like i wasted my more than 21, 000 + (20, 000 for phone, 700 for emi service, then other expenses, plus my one day leave is more than equal to 1500 rupees) rupees in dustbin, flipkart robbed me, it is a clear cut case of fraud from flipkart.

                I hope this is seen by some senior officials of flipkart and they provide me replacement or my money back. Order id - od[protected]

                I'm going to keep this same message on all review and customer service sites.

                Thanks for reading, be aware from flipkart
                Oct 15, 2019
                Complaint marked as Resolved 
                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Sep 11, 2019
                Flipkart Customer Care's response
                Hi,
                We're sorry to hear that you're facing issues with your Realme X (Space Blue, 128 GB).
                We'd like to let you know that the technician has confirmed that the issue has been resolved in your device. Hence, the seller will not be able to accommodate the return request. However, if you are facing any issues with your product, kindly contact brand authorized service center so that they will help you out.
                Your kind understanding is appreciated.
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  A
                  Archit12
                  from Mumbai, Maharashtra
                  Sep 11, 2019
                  Report
                  Copy

                  Address: Main Bazar Gursarai, 284202

                  I purchased realme c2 mobile phone ₹5999 from flipkart on 24/08/2019 and done full payment by debit card but order was cancelled on 24/08/2019 and now amazon is saying that refund has been send to bank. So contact customer service and file charge dispute they had given me a no. Refund reference# p1908232100563149196411 but customer service is saying they can file nothing like chargeback and can only check if money came to your account or not.
                  Same behaviour by branch also.
                  Don't know what to do
                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                  Sep 11, 2019
                  Updated by Archit12
                  No any help by this complaint
                  Verified Support
                  Sep 11, 2019
                  Flipkart Customer Care's response
                  Hi,
                  We are sorry for the trouble caused. The seller has confirmed that a refund has been completed on 24 Aug 19 and this should have been credited in your Phonepe account by now. Hence we are closing this complaint from our end.
                  Sep 11, 2019
                  Updated by Archit12
                  But we do not receive my refund in phone pe
                  Sep 12, 2019
                  Updated by Archit12
                  We do not receive my refund
                  Flipkart eat my money
                  Oct 14, 2019
                  Updated by Archit12
                  Give my money
                  sir
                  I made 2000 amount from sbi bank through Gpay upi for flipkart pay later due amount on 3rd September but money has debit my bank account  in flikart pay later app message notify that payment failed & if money debit bank account it will credit within 3 to 5 days to bank account then awaited
                  and i also check payment sbi bank customer care and Gpay customer they said that transaction successfully from their side

                  but awaiting upto this day I did get any money till the day please refund my money as soon as 
                  possible

                  thanks regard
                  Raghavendra H.k
                  [protected]
                  I purchase a winter jacket in 899/- veero amore full sleeve on 10 December 2022 by card payment through my SBI debit card. Product I did nt like. And i return it on 19 December 2022. According to flipkart help desk my refund is successful but i did not get my fefund till date.according to Sbi branch manger it's flipkart fault. They can not do any more.
                  I show him bank reference no 75503722354020510180048
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  2 Comments
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    A
                    Ariaextreme
                    from Mumbai, Maharashtra
                    Sep 11, 2019
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    Address: No. 350, infosys Mysore gate 2. ( 785624), infosys, 570027

                    10 months after purchase the induction stopped working. It has 2 years of warranty. When taken to service centre product was applied for replacement.
                    Suddenly the replacement has now changed to refund. The pickup is rejected because the product is used. Why i am not getting a replacement or repair for the product?
                    C. Care cut the call in between.
                    Oct 12, 2019
                    Complaint marked as Resolved 
                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                    Sep 11, 2019
                    Updated by Ariaextreme
                    I tried calling billion customer care and they are saying it is Flipkart's responsibility and call them. I tried calling flipkart customer care and they said we are not responsible?
                    Where should the customer go? Consumer court?
                    Verified Support
                    Sep 11, 2019
                    Flipkart Customer Care's response
                    We will revert on it.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      N
                      Nripen Gaur
                      from Delhi, Delhi
                      Sep 11, 2019
                      Report
                      Copy

                      fake get invoice with macbook air 2019

                      I had ordered a macbook air 2019 on 28/9/2019 from the said seller on flipkart. The serial number mentioned on the invoice and the product which was delivered on 30/8/19 is totally different.in fact, the serial number of the product as mentioned on the invoice is totally fake and it doesn't exist. Probably the same fake bills are being used to pass on various apple products to unsuspecting individuals. This not only voids my warranty but...
                      Helpful
                      6 other people found this review helpful
                      6 found this helpful
                      1 Comment
                      Report
                      Copy
                      K
                      kapadiadhruv
                      from Mumbai, Maharashtra
                      Sep 11, 2019
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      I am dhruv, i had placed an order with flipkart for few products, out of which i had fitting issue with 2 and when i tried to raise a return request i was unable to do so, and when i contacted flipkart for this they told me that my account has been blocked and i won't be able to access it in future, and that thing is totally fine with me. I would just like to return the products that i have ordered and the same are within the return period and policy as well. I raised a complaint with flipkart 2 times before but was left with no resolution. I want to return the products and get the refund for the same.
                      Oct 15, 2019
                      Complaint marked as Resolved 
                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Sep 11, 2019
                      Flipkart Customer Care's response
                      Hi Dhruv,
                      We are sorry to let you know that our systems have detected an unusually high number of returns in your purchase history. This would also mean that you will no longer be able to login to your Flipkart account.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        M
                        Mukul Saharan
                        from Kolkata, West Bengal
                        Sep 10, 2019
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        I had placed an order on Flipkart which was first accepted and then shipped too. On the expected delivery date, the product was canceled by Flipkart. After reporting the same to customer care, I had placed the same order again but again the same thing happened, even Flipkart called me on my phone to assure me that this time it will be delivered and already shipped for delivery. If you can't delivery the product then why first you accept & approve the order. It took 10 days of me and I was waiting for the item. Even, the payment was made earlier and now waiting for the refunds too.

                        Stop making fool of customers and Improve service
                        Oct 20, 2019
                        Complaint marked as Resolved 
                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Sep 11, 2019
                        Flipkart Customer Care's response
                        Hi,
                        Thanks for getting in touch.
                        We are sorry to inform you that we are unable to find your account/order details. Request you to share us the order details or get in touch with our customer support number[protected].
                        You can also check your order status here: http://fkrt.it/bqWLi~NN
                        Hope to hear from you soon.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          A
                          Aijaz92
                          from Khammam, Telangana
                          Sep 10, 2019
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Address: Hyderabad, Telangana, 500058

                          My realme 5 smartphone which is only available on flipkart is not delivered to my correct address and misrouted by courier service.
                          The promised date was 5 september but not yet delivered till 11 september..
                          It caused me severe inconvenience and i'm losing rs 550 if i cancel the order.
                          I don't want to cancel. I want my product to be delivered.
                          Oct 16, 2019
                          Complaint marked as Resolved 
                          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Sep 10, 2019
                          Flipkart Customer Care's response
                          We will revert on it.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            1
                            123@annu
                            from Delhi, Delhi
                            Sep 10, 2019
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: House no 1158 Gali No 10/2 D Block part-1 Mukandpur Delhi, New Delhi, Delhi, 110042

                            Hi i am ashish mere pass flipkart se offer aya tha. laptaop ka maine usko online
                            order kiya aur payment online ki. lekin product bhi nahi mila aur payment bhi bank
                            se debit ho gai. maine customer care mai complain bhi kiya koi resoponce nahi mila.
                            mai ek student hu. maine interest pe le kar payment kita tha . mai kafi paresan hu lekin
                            maeri koi suwai nahi ho rahi hai plz help me. mob. [protected]
                            Oct 15, 2019
                            Complaint marked as Resolved 
                            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Sep 11, 2019
                            Flipkart Customer Care's response
                            Hi,
                            We would like to inform you that any offers appearing anywhere other than on our website (https://www.flipkart.com), Flipkart Lite/mobile site or app are not from sellers on our portal. Also, kindly note that in case of any monetary loss due to fraud by such websites, you may file a complaint with the cyber cell for support.Your kind understanding is appreciated.
                            I am not satisfied because my money is lose are you setelment my money refund
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            1 Comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              A
                              am_iRavi
                              from Hyderabad, Telangana
                              Sep 10, 2019
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Address: e-129 arjun nagar, New Delhi, Delhi
                              Website: flipkart.com

                              Just a moment ago I was paying on flipkart through net banking mode just to place my order there..but then it shows me transaction error which means my order is not placed yet..but then I received a message from my bank about debit of rupees 102
                              I tried to contact with flipkart service and customer care but they doesn't care
                              Plz make them to refund my money
                              Oct 15, 2019
                              Complaint marked as Resolved 
                              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Sep 11, 2019
                              Flipkart Customer Care's response
                              Hi,
                              Thanks for getting in touch.
                              We are sorry to inform you that we are unable to find your account details. Request you to share us the account details or get in touch with our customer support number[protected].
                              You can also check your order status here: http://fkrt.it/bqWLi~NN
                              Hope to hear from you soon.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                S
                                sonad
                                from Mumbai, Maharashtra
                                Sep 10, 2019
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Address: 400701

                                Hi I have purchased two products from myntra 1) sangria women kurta of Rs.471.45 & one roadster shirt of Rs.668 using flipkart pay later option.due to some reason I returned that products.Got message from myntra that refunds are already proceesed on 23rd Aug, but in flipkart's pay bill only amount 668 shows, bill does not show refund of 471.I raised this issue on 3rd Sep'19 they asked me for screenshot of refund message, I mailed it to flipkart but after that I didn't get any response from flipkart, bill due on 10 sep.I called many times, every time they just registered the complaint and asked for feedback.who should I contact.what's the guarantee if i pay the bill my 741 will get back,
                                Oct 14, 2019
                                Complaint marked as Resolved 
                                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Sep 11, 2019
                                Flipkart Customer Care's response
                                irrelevant complaint.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  T
                                  Tuntun1983
                                  from Noida, Uttar Pradesh
                                  Sep 10, 2019
                                  Report
                                  Copy

                                  Address: RZ 15B rajnagar,dwarka flyover,palam colony, 110077

                                  I bought a mobile phone from Flipkart., Redmi y2
                                  . Order ID - OD[protected]
                                  My phone is dead on arrival, scratches on phone back panel, when I submit a request to refund my phone, then seller cancelled the,
                                  I am very sad and I do not understand what to do now please help me.
                                  Sep 10, 2019
                                  Updated by Tuntun1983
                                  My refund request has been rejected by 4 time by the seller and flipcart customer support does take any action to the seller please help me, I am a senior citizen, I purchased phone for me but thats doesn't receive me in good condition.
                                  Now I am very sad 😥😥 please give me resolution as soon as possible...
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    T
                                    thakursagar rana
                                    from Delhi, Delhi
                                    Sep 10, 2019
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Address: Delhi, New Delhi, Delhi

                                    Expected date is 9 september but till now phone is not come to me.
                                    They give resolution time of 13 september.
                                    They repeated this mistake 5th time
                                    Customer care is not beneficial in this matter
                                    They doesn't have value of time
                                    I request to you to solve this problem today till 7 pm. I hope you will take strict action against this issue.
                                    I am in trouble try to understand and help me wuickly as soon as possible
                                    Oct 13, 2019
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Sep 10, 2019
                                    Flipkart Customer Care's response
                                    Hi,
                                    Thanks for getting in touch.
                                    We are sorry to inform you that we are unable to find your account/order details. Request you to share us the order details or get in touch with our customer support number[protected].
                                    You can also check your order status here: http://fkrt.it/bqWLi~NN
                                    Hope to hear from you soon.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      G
                                      gurrala rajesh
                                      from Hyderabad, Telangana
                                      Sep 10, 2019
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Address: 533214

                                      Good morning sir,

                                      My name is rajesh, my email id is [protected]@gmail.com, my mobile number is [protected],

                                      My account has been blocked and you give me the reason that i have returned some of the purchased items but you don't clarify. That did i violated any return policy.. And you are saying that i have ahuge numbers of returns but did i violated any policy..

                                      I have purchased more than 5 mobiles more than 5 tv and some products my minimum purchase from 2016 is more tha n rs. 2, 00, 000, you can check my order list.

                                      And pay later of 249 has been not paid but the reson for this is i can't login to my account.

                                      And this what you do for the loyal customer.
                                      Sep 12, 2019
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      not resolved
                                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      Sep 10, 2019
                                      Flipkart Customer Care's response
                                      Hi,
                                      Thanks for getting in touch.
                                      We are sorry to inform you that we are unable to find your account details. Request you to share us the account details or get in touch with our customer support number[protected].
                                      You can also check your order status here: http://fkrt.it/bqWLi~NN
                                      Hope to hear from you soon.
                                      Sep 11, 2019
                                      Updated by gurrala rajesh
                                      my email id is

                                      [protected]@gmail.com

                                      mobile number [protected]
                                      Verified Support
                                      Sep 12, 2019
                                      Flipkart Customer Care's response
                                      Hi Rajesh, We'd like to let you know that our systems have detected an unusually high number of returns in your purchase history. This would also mean that you will no longer be able to login to your Flipkart account. Also, your Flipkart Pay later outstanding amount for the month of July 2019 is due. Please pay immediately by clicking here https://rzp.io/i/X7Pyk5j.
                                      Sep 12, 2019
                                      Updated by gurrala rajesh
                                      if i had returned an item is it a reason to block the account did i return the item with out any reson. i return the item as it was not as described you are suppose to protect the buyer rights but flipkart is protecting seller and if the seller send defected piece also i don't have to return the item is what happend from your reply and i can't pay the pay later because i can't login to my account the link send by you is not had done the payment. please delete my account permently
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit