Claimed

Flipkart Complaints & Reviews

2.8
Updated: Oct 12, 2026
Complaints 47382
Resolved
25504
Unresolved
21878
Contacts

File a complaint to Flipkart

Having problems with Flipkart?

File a complaint and get it resolved by Flipkart customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Flipkart reviews & complaints page 1608

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
D
Deepak.7357
from Delhi, Delhi
Feb 26, 2018
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: New Delhi, Delhi, 110041

I was purchased a Lenovo fitness band.
4-5 day it's perfect working after that it is not working it shows only WhatsApp notification icon
I request for return or replace this but hare is no response.after 2 day it show your return request is rejected
Please replace my fitness band
Order I'd .[protected]@gmail.com
Mob. [protected]
Replace request no.[protected]
Mar 31, 2018
Complaint marked as Resolved 
Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Feb 28, 2018
Flipkart Customer Care's response
We will revert on it.
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    S
    Srv Bharti
    from Jamshedpur, Jharkhand
    Feb 26, 2018
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Address: Darbhanga, Bihar, 846004

    Sir my self santosh gupta i have bought 1 redmi 5a phone from your website on 15 of feb. 2018 . The item as delivered on 18 of feb which was empty . I complainedto customer care and they have told me to wait for few day i will be back with resolution but after 1 or 2 day they have told me to give your addar card and current address and contact no i have provided all the detail to the investigationteam after ward they have told me that i will not provide you the refund or replacement because seller hai confirm the delivery . What can i do sir if you have all the detail of that phone just track it and block or what you want to but give me my refund
    Apr 4, 2018
    Complaint marked as Resolved 
    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
    Verified Support
    Feb 28, 2018
    Flipkart Customer Care's response
    We will revert on it.
    Verified Support
    Feb 28, 2018
    Flipkart Customer Care's response
    We would like to inform you that our seller has confirmed that the product delivered to was intact condition. Hence, we will not be able to initiate return. Closing the complaint from our side.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      I
      Imkongakum Jamir
      from Agartala, Tripura
      Feb 26, 2018
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: Jorhat, Assam, 785634

      My order was supposed to be delivered by today. But since it didn't came i called in this no.[protected] but instead of delivering the product they asked my to collect from their office. Is this what you call 'free home delivery'?
      I' m really disappointed with this service.
      Please try to make sure that actions are taken on this aspect and make sure that my product is delivered by today since i wont be at home from tomorrow.
      Apr 3, 2018
      Complaint marked as Resolved 
      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
      Feb 21, 2018
      rgaurav88's response
      MOBILE PHONE HANGING ISSUE & SOFTWARE OTHER ISSUE
      Verified Support
      Feb 27, 2018
      Flipkart Customer Care's response
      We will revert on it.
      Buy sumsung on nxt mobile phone is not working .but fliepkart comapny not support for me.mobile hang & other issue...
      Helpful
      Found this helpful?
      1 Comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        L
        lovey love
        from Patna, Bihar
        Feb 26, 2018
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Address: Madhepura, Bihar, 852122

        Dear sir/medam,
        My order id - OD[protected]
        order date-15/01/2018
        Brother BT6000Bk single color ink blck this product purchased by me nd use this product then my printer doesn't work properly then engineer come nd he checked properly nd he said reason damage ink and printer end and the brother customer care check this product but this product are fake and am also check holemark in the given link on holemark this ink is damage..soo please check my product carefully and give me solution soon ..thankyou
        Contact num-[protected]
        Apr 14, 2018
        Complaint marked as Resolved 
        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Feb 28, 2018
        Flipkart Customer Care's response
        We will revert on it.
        Mar 01, 2018
        Updated by lovey love
        Brother printer customer care send detail proof for damage ink ..check it carefully and please solve my promblem soon

        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          G
          Ghkkju
          from Bihar Sharif, Bihar
          Feb 26, 2018
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          My order is delayed, your promise date had expired and now also you not give my product, , , When I call your customer care they only say wait, your product delivered soon. Many days spent no any updates, and no any message from flipkart... Why you not give my product on your promise date had expired and now also you not give my packet.
          Apr 3, 2018
          Complaint marked as Resolved 
          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Feb 28, 2018
          Flipkart Customer Care's response
          We will revert on it.
          Feb 28, 2018
          Updated by Ghkkju
          Flipkart revert my complain
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            S
            Shivjsk
            from Vadodara, Gujarat
            Feb 26, 2018
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            Address: Ahmedabad, Gujarat, 380058

            I ordered these 2 products from flipkart received 2 of same product in completely worn out and broken and with fungus and parasites in product.

            I tried reaching for refund and i am told that by flipkart that no refund will be given on these product and only chance is replacement so i agreed but not getting even replacement as product seller have sent me product of other brand and pick up guy disagree to pick as there is no branding in product

            2 prasities product is lying in my home and i can't even throw them as they would require for replacement daily prasities are running in my house also none of flipkart coustmer care executive is able to resolve i have talked to saurabh raj senior khyati sweta and pankaj but they are giving protocolish answer nd no surety or clear information on steps further

            I think it's enough i am going to do free publicity for these harassment on social front these is clear case of cheating and stealing money
            Apr 2, 2018
            Complaint marked as Resolved 
            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
            Feb 22, 2018
            amar bishnoi's response
            Its not my reply ...i said when i add a item in cart then how can its be out of stock??? U gives 15 min. To complete the payment
            Verified Support
            Feb 27, 2018
            Flipkart Customer Care's response
            We will revert on it.
            Verified Support
            Feb 28, 2018
            Flipkart Customer Care's response
            Product taken back and issues refund to customer, same has been informed to customer. feedback provided to seller.case closed.
            Sir I want to change my order from replacement to refund I want to buy another one will you plzzzz thank youuu
            Sir today when sales open on mobile app.. i added the phone in my cart ... then with in 30 second i made payment button also but its shown OUT OF STOCK.. how its possible when i added the item in my cart and u gives 15 min. To make payment..
            ...
            I am very upsent ...

            Its still showing in my cart...
            Helpful
            Found this helpful?
            2 Comments
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              S
              Sranjan465
              from Delhi, Delhi
              Feb 25, 2018
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Website: Www.flipkart.com

              Dear sir/maam,
              From last five days i am not able to login my flipkart id as they have blocked my id and they maiked that you are reseeling the items, last week i ordered two redmi mobile for my family... They directly blocked. I dont know what happened actually. At least they should have given some warning about not to order more than one phone
              Please resolve my issue sir, i am unable to access my account.
              Thank you
              Mar 29, 2018
              Complaint marked as Resolved 
              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Feb 26, 2018
              Flipkart Customer Care's response
              We are sorry, we are unable to find your account details. Request you to get in touch with our customer support number[protected].
              I have been using Flipkart for many years now. Now suddenly they have blocked my account without any information.
              I booked an order from Flipkart and Flipkart canceled the order. Then I booked the order and then canceled it and Flipkart was not helping me.
              My order I'd - OD[protected]
              2nd order I'd - OD[protected]
              Name - sudhir
              Mobile no.- [protected]
              I m unable to set new password to my account what is the solution?
              We have ordered a two set of SVM watchs for 668 and they deliver the one set of watch and I return the order and the sent only 334 and 334 they did not sent
              Helpful
              Found this helpful?
              4 Comments
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                A
                ashwini1616
                from Mumbai, Maharashtra
                Feb 25, 2018
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Address: Basti, Uttar Pradesh, 272001
                Website: www.flipkart.com

                Dear sir,
                I received samsung galaxy c9 pro (Gold, 64 gb) mobile phone at 21 february 2018 and order id is od[protected] when i open the mobile box switch on my phone i found my mobile is manufacturing damage out side mobile edge have no any scratch but inside display is damage same day i lodge my complaints but still no one solve my issue. So kindly request you as soon as possible please refund my amount or provide me replacement and pick up your order as priority base i share all images of mobile phone. Thanking you

                Warmest regards
                Ashwine singh
                Mar 31, 2018
                Complaint marked as Resolved 
                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Feb 27, 2018
                Flipkart Customer Care's response
                We will revert on it.
                Feb 27, 2018
                Updated by ashwini1616
                Dear Sir,
                Please call me at my alternate contact number [protected] as soon as possible. Thanking you
                Mar 01, 2018
                Updated by ashwini1616
                Dear Sir,
                Totally I placed 4 Order in my Account i provide all details when i placed my Order

                1-Redmi 5A (Gold, 16 GB) Order Number is- OD[protected] Placed date & Time is- Thu, Dec 21, 2017 at 12:10 PM

                2-Redmi 5A (Gold, 32 GB) Order Number is- OD[protected] Placed date & Time is- Thu, Dec 21, 2017 at 12:12 PM

                3-Redmi 5A (Gold, 16 GB) Order Number is- OD[protected] Placed date & Time is- Thu, Jan 18, 2018 at 12:00 PM

                4-Redmi 5A (Gold, 16 GB) Order Number is- OD[protected] Placed date & Time is- Thu, Jan 25, 2018 at 12:01 PM


                So kindly humble request you can cross check my all Order id details and i never cancel my any Order id and i never lodge any complaints regarding my order so how you said i cancel high number of Order. Please take immediately action regarding my complaints and Provide me replacement as soon as possible. Thanking you
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  R
                  Rahulsoni40
                  from New Delhi, Delhi
                  Feb 25, 2018
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Address: New Delhi, Delhi, 110017
                  Website: www.flipkart.com

                  Hi team,

                  I purchase the handset from flipkart & same delivered on 15th feb' 18, & past 7 days i m facing concern with network connectivity issue & same was inform to flipkart but they didn't response correctly & said that will resolve concern soon but still no response from their side. They given me the complaint number which is - in[protected].

                  So request you to resolve my concern as soon as possible & if possible so help to replace the headset

                  Order number from flipkart :- od[protected]
                  Apr 3, 2018
                  Complaint marked as Resolved 
                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                  Feb 23, 2018
                  SUBRATA MAJEE's response
                  I have tried to contact with Flipkart over phone after order cancellation but flipkart phone no was dead. When I have tried to call, the call was ended automatically.
                  Verified Support
                  Feb 26, 2018
                  Flipkart Customer Care's response
                  We will revert on it.
                  Feb 26, 2018
                  Updated by Rahulsoni40
                  Recently flipkart technical person visited at my address & said mobile have network connectivity issue, so please help to resolve my concern as flipkart customer care executive said we can't help now. Please help to resolve my concern. Picture click for your reference
                  Verified Support
                  Feb 26, 2018
                  Flipkart Customer Care's response
                  Customer complained staing that his mobile is having connectivity issue.
                  We interacted with customer and informed that as per tech visit we got an update from technician that his issue has been fixed by the technician & there is no defect in the device. Hence, we're closing the complaint from our end.
                  Feb 26, 2018
                  Updated by Rahulsoni40
                  As per today's visit by technician, mobile have some connectivity issue while using internet & also he click the picture of my mobile for update but flipkart executive said that there is no Paramanent resolution on this problem & also said that if facing same problem then again call to customer care & now they said we will not doing anything according to status & field executive said I will update you soon. But still no resolution given by flipkart team
                  I have booked/ordered a Redmi 5A smartphone through flipkart flash sale on 23rd February. Order was confirmed as shown on flipkart page. But after few seconds a sms was delivered that my order has been cancelled by the seller.
                  Why this type of cheating with me?
                  Please check screenshot for more details.
                  I just ordered a redmi 5a just now in the flash sale... immediately it was automatically got cancelled. I have know idea what is the reason! Please if possible resolve it quickly!
                  I am regular costumer in flipkart... I am purchase redmi 5A mobile 2 peace but 1st peace charger pin breaked and 2nd peace charger is already off... Not working on mobile and I am contact to pickup center instantly. And use your replacement service... But flipkart have blocked my account... Permanently
                  Dear Sir,

                  my email id is [protected]@gmail.com, i have 1000 rs in my flipkart account but now they have blocked my account. please return my money
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  4 Comments
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    S
                    saink
                    from Numaligarh, Assam
                    Feb 25, 2018
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    Address: 713101

                    From the very first day of my purchase of xolo era 3x from flipkart, the phone continuously hangs and also gets frequently switched off, and has over heating problem.
                    I tried to get a replacement of the handset from flipkart, so i put up a replacement request from flipkart site. But within 3 days they closed the issue without any solution. This has turned down for the third time and yet no solution has been provided. It's really frustrating to not get any help from flipkart over such a defective mobile.
                    Please help on the issue. Find the details below:
                    Order details:-
                    Order id
                    Od[protected]
                    Mar 7, 2018
                    Complaint marked as Resolved 
                    Thank you for your support. Flipkart exchanged the set with a new handset of same make & model.
                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                    Verified Support
                    Feb 26, 2018
                    Flipkart Customer Care's response
                    We will revert on it.
                    Verified Support
                    Mar 07, 2018
                    Flipkart Customer Care's response
                    We would like to inform you that our seller has confirmed that the replacement has already been provided to the customer on February 26, 2018 and it is delivered on February 27, 2018. Hence, closing the complaint from our side.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      S
                      Saleem1715
                      from Bengaluru, Karnataka
                      Feb 25, 2018
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Address: Bangalore, Karnataka, 560043
                      Website: Flipkart

                      Hi flipkart this regarding the mobile purchase of samsung a9 pro iam sending pics abt the invoice its yet under warranty but the cudnt claim warranty from samsung cause they say it's malaysian origin i need clarification according to the imei number and serial number its highlighted as vaccum cleaner but the imei and serial number from my mobile it says its samsung mobile model a9 pro... Kindly solve my issue... I feel iam cheated the imei and serial number on box and the invoice from flipkart is tallied but the imei number on phone software is sumthin else...
                      Mar 29, 2018
                      Complaint marked as Resolved 
                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                      Feb 25, 2018
                      Updated by Saleem1715
                      Purchased Samsung mobile model a9 pro black but imei in flipkart invoice is sumthin else had visited Samsung authorized centre's in banglaore but can't claim warranty cause it's not Indian origin...

                      Verified Support
                      Feb 26, 2018
                      Flipkart Customer Care's response
                      We will revert on it.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        R
                        Rakib Malik
                        from Pune, Maharashtra
                        Feb 24, 2018
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Address: 380051
                        Website: www.flipkart.com

                        Flipkart has cancelled my order of high demand redmi 5a phones which i have booked after a long time. They have prevously also cancelled my order of jbl headhones wihout any reason.

                        When i contacted they are saying that it was cancelled because you have placed two orders. They have never mentioned that order will be cancelled if you order more than one on their site or any where else.

                        If second order is not allowed then they should not allow me to order that.

                        They have cancelled both orders.
                        Mar 30, 2018
                        Complaint marked as Resolved 
                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                        Feb 24, 2018
                        Updated by Rakib Malik
                        OD[protected]
                        Feb 24, 2018
                        Updated by Rakib Malik
                        Flipkart cancelled two orders without any confirmation.
                        Verified Support
                        Feb 25, 2018
                        Flipkart Customer Care's response
                        We will revert on it.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          R
                          Rustomji
                          from Pune, Maharashtra
                          Feb 24, 2018
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Address: Jalgaon, Maharashtra, 425001
                          Website: www.flipkart.com

                          I received a 40" vu tv from flipkart in damaged condition vide flipkart order id: od[protected] in the 1st week of march 2017.
                          Till date the tv has not been replaced by flipkart inspite of repeated reminders. Flipkart installation engineer on opening the tv for installtion found the tv to be damaged and flipkart on 30.07.2017 sent a confirmation of return accepted and the same has not been picked up and replacement given.
                          Mar 29, 2018
                          Complaint marked as Resolved 
                          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                          Feb 24, 2018
                          Updated by Rustomji
                          No solution for Damaged TV supplied by Flipkart till date inspite of confirmation to them by their own installation engineer. The damage was accepted by Flipkart and no replacement given till date
                          Verified Support
                          Feb 25, 2018
                          Flipkart Customer Care's response
                          We will revert on it.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            M
                            minminithirumaran
                            from Vriddhachalam, Tamil Nadu
                            Feb 24, 2018
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            I ordered a moto e4 plus smartphone on 20th july 2017, bearing order no od[protected] which was delivered at the end of the same month i. E. July 27th 2017.
                            Sir, i am not happy with the performance of this phone. It is also very heavy. Now, i want to return this phone. It is hanging more times. I don't want this product. I bought this phone after seeing flipkart ad on newspaper. I had lots of expectations. I know moto company has a good reputation but i am not happy with this phone. I am only interested in returning this phone. Please exchange my moto e4 plus.
                            I am your old customer. I have bought various products from your website. You can see my order details & will also buy more products in future. Kindly inform me about further proceedings as soon as possible. If no revert is received from you, i shall cancel my order for smartphone at next time.
                            Apr 3, 2018
                            Complaint marked as Resolved 
                            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Feb 25, 2018
                            Flipkart Customer Care's response
                            We will revert on it.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              R
                              Rakesh Ahuja
                              from Jalandhar, Punjab
                              Feb 24, 2018
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Address: Mumbai City, Maharashtra, 151001
                              Website: www.flipkart.com

                              Dear sir,

                              I have applied hevels air cooler online from flipkart with order no. Od[protected] during sale period.
                              I have received information after closing of sale that your order is cancelled with unknown reason. This is cheating with the customer that you show discount on products in sale and later on do not deliver your committments.
                              I want action against flipkart and compensation for harassment.

                              Regards
                              Rakesh ahuja
                              M-[protected]
                              Mar 27, 2018
                              Complaint marked as Resolved 
                              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Feb 24, 2018
                              Flipkart Customer Care's response
                              We will revert on it.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                A
                                Ayushman pal
                                from Jaipur, Rajasthan
                                Feb 24, 2018
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                I have ordered motorola moto g5 plus lunar grey on flip kart and received the product on[protected] and while ordering it was clearly mentioned that a cashbach will be given till jan 2018.
                                But no cash back is received by me yet, i request the flipkart team to look into the matter and solve my problem as soon as possible.
                                The details of my order are given below:
                                Gstin:06aagck4304e2zy
                                Od[protected]
                                Invoice no.
                                Faba3r[protected]
                                Date:[protected]
                                Handsets/we98407/motorola
                                Hsn:85171290
                                [protected], [protected],
                                Apr 3, 2018
                                Complaint marked as Resolved 
                                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Feb 25, 2018
                                Flipkart Customer Care's response
                                We will revert on it.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  H
                                  Harish malgaonkar
                                  from Sangola, Maharashtra
                                  Feb 24, 2018
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  Your query with flipkart [incident: in[protected]]
                                  Return request accepted: your return request for lava ca... From your order with order id od[protected] has been accepted by the seller. A wishmaster will pick up the originally delivered item by saturday, feb 24, 2018. The refund will be initiated within 1 business day of the pick up. Please keep the item in the product box along with accessories & tags ready for pickup. Do remember to do a factory reset, erase all personal data and remove any storage cards before handing it over to the wishmaster. Please check your email for important details to ensure a successful pickup.
                                  This above message they send me but on same day evening means on 23/2/18 they send person to pick up but i did not carry the item i said i bring tomorrow he said that i will cancel the return from my side u apply return again and they pick up again but very next day the mail me saying that. Hi,

                                  Thanks for writing in.� we understand your concern that you're facing issues with your lava captain 9s'.�

                                  We are sorry for the trouble you had to go through.� since the product was delivered to you on january 15, 2018, it has crossed the seller's 10 days replacement policy period. Due to this, the seller will not be able to fulfill your request.

                                  The good news is that the product is covered under the manufacturer's warranty. You can get in touch with the brand authorised service centre and they'll be able to help you out with any product related support you may need.

                                  The invoice for this product has been sent to you in a registered email id. This can be used to avail services at the brand's authorised service centres within the warranty period.

                                  Here are the details to the brand authorised service centre:

                                  http://www.lavamobiles.com/support
                                  [protected]
                                  [protected]@lavainternational.in��

                                  In the unlikely event of the brand's authorised service centre not being able to help you, please let us know and we'll definitely assist you.

                                  Hope this helps.

                                  Regards,
                                  Ramandeep kaur
                                  Flipkart customer support

                                  Iwant the replacement with refund

                                  Kind regards
                                  Harish
                                  Mar 28, 2018
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  Feb 25, 2018
                                  Flipkart Customer Care's response
                                  We will revert on it.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    M
                                    MH 11 Production
                                    from Mumbai, Maharashtra
                                    Feb 24, 2018
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Address: Mumbai City, Maharashtra, 400093
                                    Website: www.flipkart.com

                                    Order placed on 8.2.2018 for nikon camera d 5300 with lens, 16gb sd card + camera bag instead of said article i received iron pipes and plastic scrap material on 10.2.2018. Online payment for said article (Camera) is already made. (Rs.48, 490/-). Kindly do the needful at earliest. Expecting compensation for mental stress which i had gone through because of this incident.
                                    Mar 28, 2018
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Feb 25, 2018
                                    Flipkart Customer Care's response
                                    We will revert on it.
                                    I have same problem with my Nikon d5300 camera received 05.03.2018.i got plastic broken toys and iron pipes.please suggest me what to do.if you have any solution please help me
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    1 Comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      M
                                      mvshiva
                                      from Karwar, Karnataka
                                      Feb 24, 2018
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Address: 575006

                                      Flipkart dispatched damaged laptopacer switch one atom quad core - (2 gb/32 gb emmc storage/windows 10 home) sw110-1ct.
                                      While sending it to authorised service center they told that laptop canbe workable after windows reinstallment. They tried more than 3 days then told that they dont have suitable driver 7 waiting for suitable driver from head office. Afetr 3 days driver came total days too4 6 days thatafetr installation of the drivers the product is not workig & confirmed that the issue of harware problem. The flipkart has replacement policy with acer 7 get it replace.
                                      Aas on today flipkart not replacing the product & notgiving value to my rs 12000/& cheated me of good quality product.
                                      Mar 30, 2018
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      Feb 25, 2018
                                      Flipkart Customer Care's response
                                      We will revert on it.
                                      Verified Support
                                      Feb 26, 2018
                                      Flipkart Customer Care's response
                                      Customer said he visited the Authorized Service Center (ASC) and they have confirmed that there is a hardware issue. ASC is not denying to provide the service.

                                      Customer had requested for a replacement. Since he contacted us after the 10 days replacement policy, politely denied. Advised the customer to visit the ASC to resolve the issues.

                                      Information provided. Hence, closing the case.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        A
                                        aricka gauba
                                        from Mumbai, Maharashtra
                                        Feb 24, 2018
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        Address: Thane, Maharashtra, 401107
                                        Website: Flipkart.com

                                        I placed an order with flipkart and selected the mode of transaction as phonepe the transaction was successful but the order was not placed, i immediately escalated the issue to the customer service through email and calls where i was told the refund will be done in 8 hrs, which did not happen i was told to contact my bank. My bank shared the details of a successful transaction to flipkart.
                                        After a week the customer service told me to contact the phonepe customer service because it's another department i forwarded all my emails to them, the issue was not answered for few days unless i wrote an email stating for an legal action to be taken against them. I was replied but they are trying to confuse with different transactions i made on that day. Its almost 15 days now.

                                        Transaction id:[protected]
                                        Date of transaction: 11th feb 2018
                                        Time : 14:04
                                        Mar 29, 2018
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Verified Support
                                        Feb 24, 2018
                                        Flipkart Customer Care's response
                                        We are sorry, we are unable to find your account details. Request you to get in touch with our customer support number[protected]
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit