Claimed

HDFC Bank Complaints & Reviews

2.9
Updated: Oct 4, 2026
Complaints 32964
Resolved
18423
Unresolved
14541
Contacts

File a complaint to HDFC Bank

Having problems with HDFC Bank?

File a complaint and get it resolved by HDFC Bank customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

HDFC Bank reviews & complaints page 1039

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
A
Avneesh kumar sharma
from Lucknow, Uttar Pradesh
Feb 11, 2018
Resolved
Report
Copy
Resolved

Good evening sir,
I am avneesh kumar sharma student of b. Tech mechanical engineering at invertis university bareilly utter pradesh india. I have take education loan from hdfc bank, loan account no is 35040758. I have apply to interest subsidy scheme which lonch by central government of india. I have apply 2016 and also in 2017 but we can not find any response from bank. I visited nearest bank that is bareilly, but they not tell me. They says that, we mail it to lucknow. This is done several times. They not gave clear response regarding to subsidy.
So, please you told me what is status of subsidy form.
You can inform me my gmail id :- [protected]@gmail.com, or contact no :- [protected].
Thank you.
Mar 21, 2018
Complaint marked as Resolved 
HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Feb 12, 2018
HDFC Bank Customer Care's response
Dear Customer,

On perusal of your complaint we find that the same pertains to HDFC Credila Education Loans. You are henceforth requested to be in touch with Credila's Nodal Officer Mr. Sunil Sawant, Sr Manager - Relationships & Co-ordination, on the below contact details for resolution of your query/complaint. Phone number:[protected] E: mail ID : [protected]@credila.com and [protected]@credila.com

-Manoj
HDFC Bank Customer Assistance
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    V
    Vishal Hastir
    from Delhi, Delhi
    Feb 11, 2018
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    On 12 jan 2018 i made excess payment of my hdfc card from my sbi visa card. But i told them to reverse my transaction. They told me that it will not be reversed as it will be adjusted in my bill, but 2 feb 2018 they reversed it and send me an email that i has been reversed and you got your dd of 24000 at your billing address i didn't get any dd then i call them again and they told me that it is visa money card and it will directly come to your sbi visa money card. But it is not credited in my card. They kept on giving me false promises and every time a new story that wait for 2 days than 5 days etc. It has been a month i am chasing them but they didn't listen to me and every time build a new story. I am very much frustrated by them as i have yo make my sbi card payment and i didn't have money and hdfc customer service not helping me and they are not refunding my money. Please help me i am very very frustrated as i don't have money and i have to make my payment to sbi card.
    Mar 15, 2018
    Complaint marked as Resolved 
    HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
    Verified Support
    Feb 11, 2018
    HDFC Bank Customer Care's response
    Dear Customer,

    I request you to share your account details, registered contact details and the transaction details to [protected]@hdfcbank.com with ref ID- TTU[protected] in the subject line. Will assist you better.

    -Bejoy
    HDFC Bank Customer Assistance
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      S
      Soumyaditya Sarkar
      from Kolkata, West Bengal
      Feb 11, 2018
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: Kolkata, West Bengal

      Hello,
      I am having salary account with hdfc bank, central plaza branch. Without my knowledge, they have created an demat account and a share trading account along with salary account. I go to the bank directly for closure of demat so that i can get the refund. Even i walked to the central plaza branch and submitted the letter, they failed to accept it and asked me to send a mail to [protected]@hdfcbank.com, but when i sent the mail, its not delivered since there is no email id existing. I don't know why the bank people is so irresponsible and cheating us by stealing our own money.
      Please go through my problem and give me a sweetable solution, otherwise i have to take another action.
      Thanks & regards
      Soumyaditya sarkar
      Mar 15, 2018
      Complaint marked as Resolved 
      HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Feb 11, 2018
      HDFC Bank Customer Care's response
      Dear Customer,

      I request you to share your account details and registered contact details to [protected]@hdfcbank.com with ref ID- TTU[protected] in the subject line. Will assist you better.

      -Bejoy
      HDFC Bank Customer Assistance
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        R
        Ranveer S S
        from Siddhapur, Gujarat
        Feb 11, 2018
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Hi

        This is regarding successful bill payment done for 5th month of 2017 (I. E. May 2017) of amount 4771.44 via bill desk is not been reflected on my credit card bill and due to which this paid amount is added in next month bill and till now this amount added and has been increased to a very high amount.

        Please help me regarding this issue as got a successfull mail from bill desk that my amount has beenpaid successfully and no failure mail has been sent.

        Please help me out from this issue. I have added the mail content that has been sent by bill desk with this mail. I hoping a fair and positive response from your end i am usong this card for many years and always paid bill on time please this is a humble request from my side to chech this as the amount that is carry forwarded is very high.

        I am waiting for your positive response over this problem

        Thanks and regard
        Ranveer singh saini

        Card ending number :- 1600
        Mar 17, 2018
        Complaint marked as Resolved 
        HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Feb 12, 2018
        HDFC Bank Customer Care's response
        Dear Customer,

        We acknowledge receipt of your online payment of Rs. 4, 771.44 and the same has been credited to your card account on June 01, 2017 which is reflect in your June 2017 statement. We observe from our records that, you have used your card account for purchases and debits of Rs. 9, 150.45 in the month of June 2016 and hence the same was added to your statement. We request you to verify your credit card statements for further clarification in this regard.

        Anay,
        HDFC Customer Service Assistance.
        Feb 16, 2018
        Updated by Ranveer S S
        Hi,

        Thanks for your reply. I have checked all my bill but didn't see the amount you have mentioned of Rs. 9, 150.45 in the month of June 2016 in bill pdf file that you have sent me in july for june month.

        Please check your details again at your end and let me know.

        Thanks and regards
        Ranveer Singh
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          T
          tpls
          from Mohali, Punjab
          Feb 11, 2018
          Report
          Copy

          Address: Ambala, Haryana, 134118
          Website: www.consumercomplaints.in/new_complaint/?fromcompany=HDFC%20NetBanking

          Deducted amount not received
          I have transferred rupees 4030.00 through netbanking via account no.[protected] named pardeep kumar on 09.02.2018 (9.00am to 10.00 am)
          The message received shows that amount is already deducted but it doesn't show at transaction which you have generated.
          Please transfer the amount name - kamal kumar
          Punjab national bank ac no. [protected]

          Cheque/ref. No.[protected]

          Thanks
          Name - pardeep kumar
          Mob. No. [protected]
          Dear Customer,

          I request you to share your issue, Account No/Customer ID, transaction details and registered contact details to [protected]@hdfcbank.com with ref ID- TTU[protected] in the subject line. Will assist you better.

          -Anay
          HDFC Bank Customer Assistance
          Helpful
          Found this helpful?
          1 Comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            S
            Sameek2131
            Feb 11, 2018
            Report
            Copy

            Address: 700032

            I have escalated this issue first time on 22nd of December, 2017 that my securities trading account (no. 315574) has been closed without my consent. I have been repeatedly writing to HDFC securities and they forwarded me a scanned account closure form filled with my securities trading account details and forged signature for closing my trading account, immediately I have informed that the signature is forged and I have not sent any such requests. But 6-7 weeks passed since then there has been no resolution, the responses I have been getting from them periodically through emails is that my matter is being investigated but still after almost 2 months there is no resolution. I am fed up and would like to let the everybody know that people's money are not safe in HDFC accounts anyone can do fraudulent transactions by forging signatures in HDFC bank
            HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
            Feb 11, 2018
            Updated by Sameek2131
            I have escalated this issue first time on 22nd of december, 2017 that the securities trading account (No. 315574) has been closed without my consent (My case id: 1863203) and complaint reference number 01167999. I have been repeatedly writing to hdfc securities on their email id and they forwarded me a scanned trading account closure form filled with my securities trading account details and forged signature for closing my trading account, immediately i have informed that the signature is forged and i have not sent any such requests. Also to say the signature is badly forged, it does not look like my handwriting and does not need a handwriting expert to identify that was not my signature. But 6-7 weeks passed since then, there has been no resolution, the responses i am getting from them through mail periodically is that my matter is being investigated but still after almost 2 months there is no resolution (Last received email attached). Last week someone from jadavpur branch, kolkata (My local branch) called me and told me they have identified the person who has forged my signature to close my account and action will be taken against him, but my problem does not get solved as my hdfc securities account still remains closed. I have been wronged as someone from the bank's local branch has forged my signature in the trading account closure form and hdfc securities has closed my securities trading account without even proper verification.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              V
              vinayagamurthy kalyani
              from Tindivanam, Tamil Nadu
              Feb 11, 2018
              Report
              Copy

              I recived sms from hdfc bank that rs 2999/-deducted from my credicted to one assit plan on 07/02/2018 without my permision idont even know the company and this kind o[censored]nsolicited chering of my credit card i m contiousaly on protected and producter but they not cancolling the service please deactive the service and refund my money asap
              Date of incident 07/02/2018
              Hdfc credit card no xxxxxxxxx9800
              HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
              Feb 11, 2018
              Updated by vinayagamurthy kalyani
              Hdfc Bank — deactivate one assist membership plan

              1 Review
              vinayagamurthy kalyani on Feb 11, 2018 Mark as Resolved
              Account/Customer ID: [protected]
              Registered Contact Details/Email ID: [protected]@gmail.com
              Credit Card Number: [protected]

              I recived sms from hdfc bank that rs 2999/-deducted from my credicted to one assit plan on 07/02/2018 without my permision idont even know the company and this kind o[censored]nsolicited chering of my credit card i m contiousaly on protected and producter but they not cancolling the service please deactive the service and refund my money asap
              date of incident 07/02/2018
              hdfc credit card no XXXXXXXXX9800
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                R
                Ruchi89
                from New Delhi, Delhi
                Feb 11, 2018
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Address: Gautam Buddh Nagar, Uttar Pradesh

                Sir. I had take used car loan by your bank (Hdfc) but that time i was very critical problem, my doughter"s was very critical and after few days she has expired. So i was unable to deposit the emi. And i surrendered the vehicle. Now i want to take any credit card and loan but cibil scores is very low. Please tell me any suggest. How improved cibil scores. My loan no. 40773216. Manoj pandey noida i sending you doughter"s medical reports
                Mar 15, 2018
                Complaint marked as Resolved 
                HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Feb 12, 2018
                HDFC Bank Customer Care's response
                Dear Customer,

                We are working on your concern vide Ref ID:[protected] and will revert to you in 3 working days.

                -Manoj
                HDFC Bank Customer Assistance
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  A
                  abhiitsoft
                  Feb 11, 2018
                  Report
                  Copy

                  Hi,

                  I am NRI Customer. I am also facing the same problem. I am trying to send money to other bank's account, but not getting OTP on registered number. Also, When I am trying net banking through on desktop / laptop getting error "tempered data found".

                  What is this..Please resolve this asap. My number is +1-[protected]
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    SUHRID GHOSH (Suman)
                    from Kolkata, West Bengal
                    Feb 11, 2018
                    Report
                    Copy

                    Address: Kolkata, West Bengal, 700036
                    Website: payzapp.biz.hdfcbank.com/HDFCPayZapp/Account/Login.aspx

                    Pos id was for both transaction - [protected]

                    Transaction id for 10000/- inr - payzapp wallet load txn#[protected]

                    Transaction id for 4980/- inr - payzapp wallet load txn#[protected]

                    My account number is 32xx3753xx2. Hereby i want to inform you that 7th of december, 2017 at 5:34 p. M i received two messages from bz-atmsbi. That message informed me that there were two transactions which were held using my debit card details as a purchase on hdfc payzapp wallet load from bangalore. Which was totally unauthorized. My debit card no. - 4786-7xx0-0xx8-0034 (Sbi visa card). On that time debit card was in my hand & the mobile no. Which is linked to my bank account that mobile connection was with me too.in fact, i didn't share/receive any otp for those transactions. If you notice in my transaction history you can understand who withdraw those amounts, he/she tried several times to withdraw 10000/- rupees but fortunately, that person succeeded in two times.

                    On the day when the incident happened i immediately call two organisations one was state bank of india & second was payzapp customer care..

                    Within 15 min of the transaction, i tried to inform payzapp about that. I called them through payzapp customer care number[protected] which i find out from google.
                    So my horrible experience was that which female hindi medium executive attend my call, her verdict was 'payzapp don't even take any primary action against this as per their term & condition with customers'. She doesn't even inform me about their cyber cell.

                    Somehow i was not convinced of her problem-solving attitude that's why i called again to that same customer care no. After one day. This time i have chosen english & looking for an english medium executive. Fortunately that executive suggest me to write a mail at this mail id which belongs from your cyber cell - [protected]@payzapp.in

                    Beside other legal action, i took immediate action here again & wrote my first mail to payzapp cyber cell on 9th december 2017 at 5:24 p. M with all details including my police complaint & bank complaint details.

                    Payzapp cyber cell doesn't even reply & note took that seriously because i didn't get any reply of that mail. So 13th december 2017 i mailed them again as my personal query what is the status of my case which i informed them.

                    I got my first reply from their side on 21st december 2017 & informed me that - "we regret to inform you that the complete amount has been utilized by the user."

                    They are responding after 12 days of my first mail & after 8 days of my follow up mail. That means that fraud hacker is getting 12 days more to manage that money.

                    I beg to payzapp, sir please give us few more importance. As a common middle-class man, this 14980/- inr amount is much bigger in front of me. It almost my two month's salary.

                    This crime was taken place through online so it was not a physical crime. Till date, payzapp can easily take action & track the money to help me to bring back.

                    If people will do everything as per rules but it needs few times so i believe, payzapp should hold that money to verify the complaint if complainer failed to claim that money then give him/ her that money holder a clean cheat & give him that amount. At least keep that money & account under observation.

                    If they take those action properly i hope we will be in a position to identify that victim & it will also help my police cyber crime branch to solve this case as quickly as possible. Most important sir i will get back my money which is more important to me..!!

                    If we just do our duty then the victim will not get his proper judgement & fraud people will not get any punishment. Maybe today, when i am writing you this or payzapp executive reading this, that fraud people looking for his new target or someone is being another victim of him like me.

                    As a lighter note, i want to know from you that is there any possibility to get my money back??

                    I am waiting for a fruitful action with a hope that i will receive a fruitful answer... Thank you.
                    HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      N
                      Nikee Kumari
                      from Unnao, Uttar Pradesh
                      Feb 10, 2018
                      Report
                      Copy

                      Address: New Delhi, Delhi, 110074

                      Received sms from hdfc bank that rs-1299/ on feb 2017 deducted from my credit card to one assist membership fee. I spoke to hdfc credit card customer care, and complaint them regarding this matter they said speak to one assist team, they will refund your amount and cancel this service, then i spoke to one assist customer care for cancel my service, on that time they confirm me that i am cancel your service and refund your amount whatever we charged, i said ok, then i stop using hdfc card due to this activities. But after six month i got mail that they dont reverse my amount and hdfc also charged for not paying that amount, now this amount became around rs.6000, hdfc credit card persons now touchier me to pay this amount, i dont even know the company and this kind o[censored]nsolicited charging of my credit card and use of my card by the company is really a criminal act and the co.
                      And who the hell are you to care about me.. I want my money back. Dont dare again to do this.
                      Even i got confirmation by one assist that they reverse all the payment, then still hdfc send me legal notice. Please do the needful on urgent basis

                      Please please resolve this problem asap
                      Name: nikee kumari
                      Date of incident : feb. 2017
                      Hdfc credit card no. [protected]
                      Mobile no: [protected]
                      Email : [protected]@gmail.com
                      HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        H
                        hakkim.bioline
                        from Bengaluru, Karnataka
                        Feb 10, 2018
                        Report
                        Copy

                        Address: Coimbatore, Tamil Nadu, 641008

                        I am a hdfc bank credit card holder. The bank has auto debited rs. 2999/- from my credit card number ending with 3963 without my concern on date:07/02/2018. I am not interested about this service and don't want this membership any more. So cancel the membership and refund this debited amount of rs.2999/-

                        Oneassist relationship number : 762063
                        Name :- abdul hakkem
                        Mobile no. :-
                        Credit card number ending :- 3963
                        HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                        Dear Abdul,

                        Greetings from OneAssist..!

                        We are very sorry to hear about your experience and regret the inconvenience caused to you.

                        We have forwarded your details to our team and they shall update you with the current development on your case.

                        We appreciate your patience in the interim.

                        Regards

                        Brijesh

                        Team OneAssist
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        1 Comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          G
                          Goelshruti
                          from Delhi, Delhi
                          Feb 10, 2018
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Address: 122002

                          Have a credit card in hdfc bank
                          They have been charging me for transactions i have not done and have no explanation about the same
                          Now i wanna raise a settlement request. They dint even do that saying i am not eligible for reasons unknown
                          Worst bank hdfc
                          I will not pay any money unless my card is proceeded for settlement
                          This has been happening from many months
                          There are many transactions and taxes and interest whic are not legitimate and customer care people are damn unprofessional and have not explaination for the sams
                          Worst bank ever this is
                          Mar 16, 2018
                          Complaint marked as Resolved 
                          HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Feb 10, 2018
                          HDFC Bank Customer Care's response
                          Dear Customer,

                          I request you to share your Account/Card No. and registered contact details to [protected]@hdfcbank.com with ref ID- TTU[protected] in the subject line. Will assist you better.

                          -Manoj
                          HDFC Bank Customer Assistance
                          Feb 13, 2018
                          Updated by Goelshruti
                          Already shared
                          Check and revert asap
                          Iv already sent the mail. Kindly check and revert
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          1 Comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            T
                            todavid27
                            from Delhi, Delhi
                            Feb 10, 2018
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: Krishnagiri, Tamil Nadu, 635126

                            Friends, please dont ever think of taking home loan with hdfc, hosur branch. You will repent if you go there...
                            For getting loan you need to wait for 1month, and to get any other service, you should be running behind these guys.
                            When interest rate is raised, without notifying you they will increase, but if its reduced, you need visit the branch to do this. Just think how many will track of this.
                            Mar 20, 2018
                            Complaint marked as Resolved 
                            HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Feb 12, 2018
                            HDFC Bank Customer Care's response
                            Dear Customer,

                            We understand from your post that your query pertains to Home Loan from HDFC Limited. We would like to share with you that HDFC Bank and HDFC Limited are different business entities. You are henceforth requested to be in touch with HDFC LIMITED at e-mail ID - [protected]@hdfc.com for resolution of your query/complaint.

                            -Manoj
                            HDFC Bank Customer Assistance
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              H
                              harurjeeva
                              from Bengaluru, Karnataka
                              Feb 10, 2018
                              Report
                              Copy

                              I applied hdfc fastag through online my application no:hfr028461 dt 01.02.2018 all my documents uploaded portal.

                              Still now response from hdfc fastag end. I tried many times customer care no proper response.

                              Let me know my application status.

                              Hdfc bank this area very very poor response on this product.
                              HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                S
                                sharmila chanda
                                from Bengaluru, Karnataka
                                Feb 10, 2018
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Address: Bangalore, Karnataka, 560102

                                I bought few products from a online shopping site in december first week 2017 and the payment was made by net banking via hdfc debit card.
                                Due to size mismatch i returned the products and claimed for refund from the shopping vendor. The shopping vendor confirmed that the refund has been initiated and shared necessary proof of refund with me.
                                I waited for 5 business days to reflect the amount in my account as it usually takes 3-4 working days to reflect the amount in account. After this period i reached out to hdfc net banking nodal officer for bangalore - mr binod.
                                He advised me to drop a mail with all necessary proofs to hdfc grievance redressal cell and i did the same.
                                And it all started from there the chain of follow ups. I followed up almost 5-6 times with the grievance redressal cell and every time i got auto generated mails that the issue is being worked upon and will be responded in 5 working days but they never came back with any resolution nor did the amount reflect ed in my account. When i again followed up on the mail chain, the response came that they have raised a charge back and the amount will reflect by feb 1. However nothing happened by feb 1. When i again followed up, they responded that they are working upon it and will respond by 5 working days.

                                Its been almost two month that i am chasing hdfc bank for refund of my money.
                                Below is the complaint no - hbl[protected] and hbl[protected].

                                I have attached the e-mails received / the communication made.

                                Please refer to the same.

                                Looking for a solution on this.
                                Mar 15, 2018
                                Complaint marked as Resolved 
                                HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Feb 12, 2018
                                HDFC Bank Customer Care's response
                                Dear Customer,

                                We are working on your concerns vide ref no:[protected] and will get back to you in 3 working days.

                                -Manoj
                                HDFC Bank Customer Assistance
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  M
                                  Mikka Goel
                                  from Dindigul, Tamil Nadu
                                  Feb 10, 2018
                                  Report
                                  Copy

                                  To:
                                  The branch manager,
                                  Hdfc bank
                                  Delhi.

                                  Sir,

                                  Sub:- a/c no: [protected], nehru place – axis bank atm
                                  Operated on 09.02.18 at tirkha colony, ballabgarh – transaction declined but
                                  Amount deducted from a/c - request for correction of transaction – reg

                                  ()

                                  I (Pushpander goel) am submitting the following few lines to your notice for favour of kind consideration.

                                  I have a saving a/c no: [protected] in hdfc bank at nehru place branch.
                                  .
                                  I have operated the axis bank atm on 09.02.18 08:29 pm at tirkha colony, ballabgarh vide record no: 77 for with drawl of rs. 7, 000/- amount. The transaction was declined but the amount of rs. 7, 000/- was deducted from my hdfc bank account with out receipt of cash.

                                  Hence it is requested to kindly arrange to correct the above transaction and transfer the amount of rs. 7, 000/- to my account. The necessary transaction slips are also here with enclosed for favour of kind perusal please.

                                  Thanking you sir,

                                  Yours faithfully,

                                  (Pushpander goel)
                                  Encl:
                                  1 nos transaction slips.
                                  HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                  when will refund my account balance...?
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  1 Comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    S
                                    Syed Nehal Imam
                                    from Delhi, Delhi
                                    Feb 9, 2018
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Dear sir,
                                    Ref my credicard no[protected] for which a fraud transaction of rs. 3849.99 towards expressvpn.com was carried out on 09 feb 2018 at 2100 hrs.in this regard complain lodged to customer care vide no [protected] feb /09. Card and pin is with me and fraud transaction was carried out without otp number. How?
                                    Pls take the matter serious and sort out immediately. Dissatisfaction may lead to closing the account and loosing the faith in your bank. Pls intervain for early solution.
                                    Syed nehal imam
                                    Mar 21, 2018
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Feb 13, 2018
                                    HDFC Bank Customer Care's response
                                    Dear Mr. Imam,

                                    We confirm that we had already responded to your e-mail on February 12, 2018, 05:28 PM. We regret to note the same missed your attention. For further clarifications please reply to our e-mail. The reference number for this interaction is [protected].

                                    -Manoj
                                    HDFC Bank Customer Assistance
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      K
                                      khushkid
                                      from Mumbai, Maharashtra
                                      Feb 9, 2018
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Address: Mumbai City, Maharashtra, 400080

                                      I am a customer of the bank holding its credit card also.in november i travelled to amristsar and booked my hotel through make my trip. I was promised a cash back of rs.1000/- which i have not received till date. On[protected] i made purchases through tanishq and was promised a cashback of rs.4000/- which has not been received till date. I am customer with hdfc bank mulund west client id :290785. This is downright unethical on the part of hdfc bank credit card division.
                                      Mar 16, 2018
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      Feb 09, 2018
                                      HDFC Bank Customer Care's response
                                      Dear Customer,

                                      I request you to share your account/customer Id and registered contact details to [protected]@hdfcbank.com with ref ID- TTU[protected] in the subject line. Will assist you better.

                                      -Manoj
                                      HDFC Bank Customer Assistance
                                      Feb 10, 2018
                                      Updated by khushkid
                                      Mr.Manoj,
                                      I have already specified my customer id and I am an account holder with HDFC bank Mulund West Branch.I think I need not give my account no for security reasons.

                                      Regards,
                                      Anil T Khushalani
                                      Verified Support
                                      Feb 13, 2018
                                      HDFC Bank Customer Care's response
                                      Dear Customer,

                                      We note that you have sought clarification with regard to your credit card account. In this regard, we request you to provide the Last four digit of your credit card, registered mobile number, and e-mail id, to enable us to do the needful. You may write to us at [protected]@hdfcbank.com and we shall assist you.

                                      -Manoj
                                      HDFC Bank Customer Assistance
                                      Feb 13, 2018
                                      Updated by khushkid
                                      Dear Manoj,
                                      The last four digit of my card are :xxxx xxxx xxxx 0930.My mobile no is [protected] and registered e- mail id is [protected]@gmail.com

                                      Regards,
                                      Anil T Khushalani
                                      Feb 20, 2018
                                      Updated by khushkid
                                      No reply from HDFC Credit Crads till date.
                                      Mr.Manoj has not read the complaint properly. I have already provided my customer id.,
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      1 Comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        K
                                        krishnavaasu
                                        from Boisar, Maharashtra
                                        Feb 9, 2018
                                        Report
                                        Copy

                                        Address: New Delhi, Delhi, 110031

                                        I pooja gupta my credit card no. Is
                                        [protected]. I spend 95000 in hospital. Before due date i try to many times summit payment by online through billdask but server is down. I also out of town otherwise i summit by cheque. After all 1january 2018 night 12:15 my payment was summit. Now i received statement. There is charges of late fee and finance charges. Please waive off these charges
                                        HDFC Bank customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit