Claimed

BigBasket.com Complaints & Reviews

1.7
Updated: Aug 28, 2026
Complaints 1216
Resolved
369
Unresolved
847
Contacts

File a complaint to BigBasket.com

Having problems with BigBasket.com?

File a complaint and get it resolved by BigBasket.com customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

BigBasket.com reviews & complaints page 33

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
K
ketan parab
from Mumbai, Maharashtra
Apr 29, 2019
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: 705, Sai samarth business park , opp.shah inds estate, deonar, govandi east.mum - 400088, 400088
Website: bigbasket.com

I have ordered waterbottles for office use order no.#77813808 for morning time 7-9 am and first i recd a msg that your order #bmo[protected] will be delivered on 29th april between 7-9:30am on 29th at 08:01 am then again at 10 am i recd another msg that order scheduled for delivery has been delayed due operational constraints... And again i recd a call at 11 that big basket person is in our lobby and your security is not allowing so i spoke to your bb person to confirm that our office is opened and we are there till 1.. And have came at 08.00 am.. So hav asked him to come on 7th floor after waiting for next ten minutes i send my person to see in lobby.. And then called to your cust care.. And came to know that ur person left bcz of not responding... Even after talking to us your delivery person told lie... Then two times i recd call from your side and have again told whole story,.. But only because of your person is not interested or may be in hurry to go home,. Our deleivery hasnt completed even speaking to us and visiting our doorstep.. He was tired to come on 7th floor by lift. And after talking arguing 4 times to cust care i have recd last msg thatour deleivery person was at you doorstep and we tried calling you on reg mobile no.. Since there was no response (Completely false statement and liers) from your end we have rescheduled it on tue, 30th april...
Just because of your delivery person who said or have given false statemenst our office staff suffered.. This is ridiculous.. And pls follow customers as well... Not only person who lies... Really disappointed and third class service even though cust calls u to resolve issue.. U ppl send that they arent responding... Hatsoff to such liers.. Managers and del., boys aswell... Shame on you, if it will happened regularly then bigbasket will not last long... Mark my words...
May 31, 2019
Complaint marked as Resolved 
BigBasket.com customer support has been notified about the posted complaint.
Apr 29, 2019
Updated by ketan parab
i have ordered waterbottles for office use order no.#77813808 for morning time 7-9 am and first i recd a msg that your order #BMO[protected] will be delivered on 29th april between 7-9:30am on 29th at 08:01 am then again at 10 am i recd another msg that order scheduled for delivery has been delayed due operational constraints...and again i recd a call at 11 that big basket person is in our lobby and your security is not allowing so i spoke to your BB person to confirm that our office is opened and we are there till 1 ..and have came at 08.00 am..so hav asked him to come on 7th floor after waiting for next ten minutes i send my person to see in lobby..and then called to your cust care ..and came to know that ur person left bcz of not responding...even after talking to us your delivery person told lie...then two times i recd call from your side and have again told whole story, ..but only because of your person is not interested or may be in hurry to go home, , .our deleivery hasnt completed even speaking to us and visiting our doorstep..he was tired to come on 7th floor by lift.and after talking arguing 4 times to cust care i have recd last msg thatour deleivery person was at you doorstep and we tried calling you on reg mobile no..since there was no response (completely false statement and liers ) from your end we have rescheduled it on tue, 30th april...
just because of your delivery person who said or have given false statemenst our office staff suffered ..this is ridiculous..and pls follow customers as well...not only person who lies...really disappointed and third class service even though cust calls u to resolve issue ..u ppl send that they arent responding...hatsoff to such liers ..managers and del., boys aswell...shame on you, , , if it will happened regularly then bigbasket will not last long...mark my words ...
Verified Support
Apr 30, 2019
BigBasket.com Customer Care's response
As discussed, we will have this escalated.
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    I
    imarchit
    from New Delhi, Delhi
    Apr 24, 2019
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Address: New Delhi, Delhi, 110034

    While i was ordering my monthly grocery from bigbasket, i observed patanjali 500 gm that has an mrp of 135 rupees, is being quoted at 145 on their site.
    Which is clearly illegal and even though i highlighted it on social media, their account didn't bother to change/lookup the issue after acknowledging my tweet by systematic response.

    https://www.bigbasket.com/pd/40009525/patanjali-honey-500-gm-bottle/?nc=as&q=pat...⇄
    May 27, 2019
    Complaint marked as Resolved 
    BigBasket.com customer support has been notified about the posted complaint.
    Verified Support
    Apr 25, 2019
    BigBasket.com Customer Care's response
    We apologize for the inconvenience caused to you. We request you to write your grievance to [protected]@bigbasket.com. Our team will get in touch with you and address your concern.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      S
      searchme
      Apr 23, 2019
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Hello...
      I am so much frustrated to say that im one among the bbdaily customers as i have seen that there is continuos miscommunication and fake promises made by the executives (To be precise bbdaily). We should have told about the policies and offers when we are asked to signup to bbdaily by the agents... They have mentioned free milk and bag but now we havent get that from the past month and neither of my friends did... When i called customer service they have mentioned me that you will get the bag in two days (Same happened with my friends and roomates) and now when im calling them after a week they are mentioning that the same address people will not get the free bag and wow... Bbdaily agents are not aware of pg, hostels and flats where the people live on the sharing basis and really big woww... The people living in one flat should have only one account according to bbdaily... Congrats guys... You won by fooling customers... Im really fed up with your service even... The agent who has asked me to signup and mentioned that you can contact me incase of any help is now not responding to my call or message but the offers will be posted by the agent in my whatsapp and thats how your service is working... A big big clap from my side for your service and response to your customers... This message is not even from and so many of my friends too... Please note that we are so much frustrated and disappointed with your service
      May 26, 2019
      Complaint marked as Resolved 
      BigBasket.com customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Apr 25, 2019
      BigBasket.com Customer Care's response
      We apologize for the inconvenience caused to you. We request you to write your grievance to [protected]@bigbasket.com. Our team will get in touch with you and address your concern.
      I had opted for bbstar premium membership in April for 6 months which was supposed to expire in September.

      On 13th night I got an email stating that my bbstar membership had been cancelled as payment was not completed which isn't true as I had already paid for 6 months. I've the bill in my mail and bigbasket app order details.
      I have raised concerns 5-6 times to bb daily customer care that their delivery guys is simply throwing everything at my gate instead of keeping it in the bb daily box. This is causing leakage of products also really getting embarrassed when many times its found at my neighbors gate in same leakage state. The customer care and even their senior executives are giving fake promises but nothing is resolved. I want to return their so called useless box, but they are not agreeing to that also. Please help.
      Helpful
      3 other people found this review helpful
      3 found this helpful
      2 Comments
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        A
        alex_john69
        from Chennai, Tamil Nadu
        Apr 20, 2019
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Address: 7, 1st main road, 2nd cross street,, Tirupathi Nagar, Kolathur, Chennai, Tamil Nadu, 600099

        It's been about a year that we have been ordering with bb. It's been a practice for the delivery staff to call & pester for address, location etc.
        It gets irritating, because they invariably contact when we are busy in office. The staff feel it's their right to ask us to be their guide, the excuse given 'same staff do not come everyday' - as though that's our mistake.
        Today again they called me, unfortunately i was held up... 25 missed calls
        & i get a message 'order is cancelled'

        By whom, who has authorised the 'prepaid' cancellation
        May 26, 2019
        Complaint marked as Resolved 
        BigBasket.com customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Apr 21, 2019
        BigBasket.com Customer Care's response
        As discussed, we will have the feedback shared.
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          A
          aichsame
          from Kolkata, West Bengal
          Apr 16, 2019
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Address: Ambitio3A . Dream Excellency, Kalipark, Kolkata, West Bengal, 700136

          I, nishit aich, am a resident of dream excellency complex at rajarhat, kolkata. I had subcribed for amul gold milk packet (One regularly) thru bbdaily app. Normally after receiving the item i receive a confimation sms from your good office. Today although i did not receive the item but i have received that confirmation sms and subsequently the amount (Rs.27/-) have been deducted from my wallet.
          Regards,
          Nishit aich
          Mob-[protected]
          May 21, 2019
          Complaint marked as Resolved 
          BigBasket.com customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Apr 17, 2019
          BigBasket.com Customer Care's response
          As discussed, we will have this escalated and monitor future orders.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            P
            Poojasharm
            from Mumbai, Maharashtra
            Apr 15, 2019
            Report
            Copy

            Bigbasket is the worst online supermarket to do shopping. I have had a 2 hour delay and have been delivered with a rotting cheese. And this is not the first time i have been served rotting items, i was before delivered with mouldy, expired bread. I stopped ordering from them and out of stupidity have started again thinking of convenience. They are a complete health hazard. If you have kids, anyone pregnant or unwell, do not buy their products for your safety. Legal action should be taken against this company
            +1 videos
            BigBasket.com customer support has been notified about the posted complaint.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              A
              Arpita Acharya
              from Kolkata, West Bengal
              Apr 15, 2019
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              The order mkoo[protected].
              I had ordered frozen items which included curd, arambagh chicken & butter. Those were supposed to be carried inside a chilled box. When the delivery agent came & handed over the items i found melted butter, chicken packets with water inside & hot curd. The agent came on a bike & shamelessly said big basket never provides chilled box for such less ordered items. I hardly had a hassle free delivery from this company.
              I am sure whatever has happened was due to the cheap mentality of agent chandan bose. He said he us the head of quality check department. Previously also he had misbehaved me over phone. He is the one who has asked & instigated the delivery agent to act in this way. I complained against chandan but this worthless company only gave me 2 ticket numbers but
              Never took any strict action against that rogue agent. Ticket no:[protected] dated 14th march & ticket no:[protected] on 19th march.
              I demand compensation of 50% of the total amount for this harassment i faced due to misbehavior of big basket agent. Big basket need to provide that as my ordered items were not delivered as it were damaged during transit due to the absence of the chilled box. My mother who is
              A retired state government officer & also suffering from arthritis had to run to market to procure these items for which i had placed order at that company. This company is the reason for this harassment. But they denied to provide compensation of 50% of the total amount & severe punishment for that rogue agent chandan bose. Big basket is such a shameless company that they can do anything cheap activity against customers but when it comes to compensation they deny saying that they do not have such policy. Big basket's policy is to harass customers & shield their rogue agents.
              May 16, 2019
              Complaint marked as Resolved 
              BigBasket.com customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Apr 15, 2019
              BigBasket.com Customer Care's response
              We tried reaching you but there was no response. We request you to please share an alternate number and convenient time
              Apr 16, 2019
              Updated by Arpita Acharya
              Big Basket's 2 agents named Venkat & one other agent have already contacted me & DENIED to provide compensation. If you are really ashamed of yourselves for the behaviour of your agents, & want to provide compensation for the extreme harassment that myself & my mother have faced you can add Rs.500 to my wallet & I will close the case.
              Apr 18, 2019
              Updated by Arpita Acharya
              This Big Basket company is infested with damn liar agents. They twice called me from ([protected] & [protected]) just to inform me that they will NOT provide compensation for whatever harassment myself & my mother have faced.
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                I
                its.me.siddh
                from Pune, Maharashtra
                Apr 13, 2019
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Address: Pune, Maharashtra
                Website: bigbasket.com

                Order no # bpvo[protected],
                #epro[protected],
                #bpvo[protected],
                #bpvo[protected]

                You know what's common in all of these orders. Well yeah, all of these orders have your trademark, "delivering stale /expired food items in the name of quality". You guys don't learn from your mistake, do you??
                Anyways, coming to my recent order issue.
                Order delivered today - 13th apr 2019
                Products expiry dates are -14th, 15th apr 2019.

                Almost 80% products having an expiry date of very next day. Whats up pimps??
                You closed my last complaints at consumercomplaints by refunding the money and saying 'sorry and it won't happen again [censored]'.
                Here is the link -
                https://www.consumercomplaints.in/bigbasketcom-delivering-expired-product-and-st...⇄

                I think this time its also gonna be same. Since you guys are really incapable of providing customer satisfaction. And there is no point in picking up a fight with a pig.
                Anyways, attaching pics for your reference. Maybe i escalate the issue to hari manon and other higher authorities. Feel free to mark this issue resolved like last time.

                Let see how it goes. As a responsible citizen, i will file the complaints so that new people will know your "pimp" behaviour and rather prefer other platforms.
                May 16, 2019
                Complaint marked as Resolved 
                BigBasket.com customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Apr 15, 2019
                BigBasket.com Customer Care's response
                As discussed, we have escalated the issue to our team. Regarding the amount to be refunded we tried reaching you on the registered number but there is no response. On checking you have contact our customer care to initiate refund to source account. Rs.1050.89 is refunded to your account.
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  V
                  Vipin Guptaupta
                  from Bengaluru, Karnataka
                  Apr 7, 2019
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Address: 560068

                  I subscribed to bb daily end of jan2019, and was promised a big basket bag worth rs 650, as advertised we would be entitled to with the subscription. Since then i have been a subscrber and have made 6 requests to them, 2 with customer service chat agents and 4 over emails, however every time i am promised that the bag will be delivered in 24 hours and has not happened for the last 6 times.
                  I am tired of hearing the same response and would want the company to stop the fake advertising to lure new customers if they can't fulfill their promise.
                  May 11, 2019
                  Complaint marked as Resolved 
                  BigBasket.com customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Apr 07, 2019
                  BigBasket.com Customer Care's response
                  We apologize for the inconvenience caused to you. We request you to write your grievance to [protected]@bigbasket.com. Our team will get in touch with you and address your concern.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    S
                    sancharidsharma
                    from Gurgaon, Haryana
                    Apr 5, 2019
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    My prepaid order has not been delivered yet. Its already more than 1hr post the defined schedule. No communication from bigbasket yet. I am not able to connect to the customer service as they don't work after 10pm. I am not able to cancel the order as it is showing on the way. My money is stuck. Please escalate & take action accordingly. Also please help to refund my money stuck with the order as soon as possible.

                    Order details are attached below for reference.
                    May 12, 2019
                    Complaint marked as Resolved 
                    BigBasket.com customer support has been notified about the posted complaint.
                    Apr 06, 2019
                    Updated by sancharidsharma
                    Not delivered yet and no update from BigBasket end. They didn't event care to inform that they have missed the delivery. My money is stuck. Please do the needful.
                    Verified Support
                    Apr 11, 2019
                    BigBasket.com Customer Care's response
                    As discussed, we will have the issue escalated to our team.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      D
                      dipty rathore
                      from Bengaluru, Karnataka
                      Apr 5, 2019
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Address: L-202 , Queenstown, CHINCHWAD, near LOKAMANYA HOSPITAL CHINCHWAD, Pune, Maharashtra, 411033

                      I have placed my order 3 days back for same day delivery as i am star member of big basket but i have not received it from last 3 days. I have called them 10 times and they are saying they have manpower issue so can't deliver. This problem big basket should mention before taking orders. I have wasted my hours and hours of time calling them up. This is very unethical on their part. I need my membership money back and refund of the order not delivered back into my bank account.
                      May 8, 2019
                      Complaint marked as Resolved 
                      BigBasket.com customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Apr 06, 2019
                      BigBasket.com Customer Care's response
                      We apologize for the inconvenience caused to you. We request you to write your grievance to [protected]@bigbasket.com. Our team will get in touch with you and address your concern.
                      Order no. MBO [protected]
                      Today morning I got deliver of my food items from big basket.
                      I have ordered Alphonso Mangoes for Rs. 289 from bigbasket and they delivered me Banana.
                      Need my Money back.
                      Big basket is a fake company making people fool. I will suggest do not buy a single product from bigbasket.
                      As you have thought the order is bulk and blocked my account so what about my money I have paid money while placing order.pls help me sir/madam call me for my mail [protected]@gmAil.com
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      2 Comments
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        H
                        hrnashine
                        Apr 5, 2019
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Address: Bengaluru

                        Please refer to my complaint on this forum. Big basket team has contacted me on my mobile no. And resolved the issue. I request you to delete the photos and complaint uploaded on this platform.
                        I had made payment through paytm.
                        Cash back was not received for six days after applying the voucher code. Neither did bigbasket nor paytm specify any conditions of cash back on the "payment mode" screen. They expect customers to read the t & c on their website before placing order for vegetables, grocery! It is better to buy from the nearby shop! Online shopping is convenient for senior citizens staying alone or busy working people. But, all senior people may not want to go through such bad experience as mine. I had to reach your forum when bb gave evasive replies since 28/03/2019 till yesterday. Today, maybe because of your forum, the complaint was resolved. Thanks.
                        H r nashine
                        May 8, 2019
                        Complaint marked as Resolved 
                        BigBasket.com customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Apr 06, 2019
                        BigBasket.com Customer Care's response
                        Thank you for keeping us posted. We will have a stern feedback shared.
                        I would never place an order on big basket.. its very hectic inspite of being a bb star member. In kanpur the delivery guys are so "BADATTAMEEZ" that they deliver at their convenience.. i always get late for office wen i order on big basket.. very poor service
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        1 Comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          A
                          amit osho
                          Apr 4, 2019
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Address: lucknow, Kanpur, Uttar Pradesh, 208017
                          Website: www.bigbasket.com

                          I would never place an order on big basket.. Its very hectic inspite of being a bb star member.in kanpur the delivery guys are so "badattameez" that they deliver at their convenience.. I always get late for office wen i order on big basket.. Very poor service. And after that u need to follow them the full day for your order leaving ur job work.. The delivery people say from front to complain.. They dont care for complains.. "kardo complain" and the cashew quality is very poor.. It has black spots inside.
                          May 10, 2019
                          Complaint marked as Resolved 
                          BigBasket.com customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Apr 06, 2019
                          BigBasket.com Customer Care's response
                          We apologize for the inconvenience caused to you. We request you to write your grievance to [protected]@bigbasket.com. Our team will get in touch with you and address your concern.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            S
                            SHREYA24
                            from Indore, Madhya Pradesh
                            Apr 3, 2019
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: Indore, Madhya Pradesh, 452008

                            My coupon got applied successfully in my first order of big basket, till date i have not received any cashback. It was committed by the company.
                            Max 48hours were committed but till time 72-74 hours are completed.
                            I informed the customer service but i am getting no response from them.
                            This is a way to do fraud with the customer.
                            They don't have value of money and time of customers.
                            This is merely a cheating with the customer. It was not expected by a big company like big basket.
                            We lost trust in the company.
                            Oct 9, 2019
                            Complaint marked as Resolved 
                            received cashback after complaint
                            BigBasket.com customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Apr 04, 2019
                            BigBasket.com Customer Care's response
                            We apologize for the inconvenience caused to you. We request you to write your grievance to [protected]@bigbasket.com. Our team will get in touch with you and address your concern.
                            Verified Support
                            Oct 10, 2019
                            BigBasket.com Customer Care's response
                            Glad to know, Thank you.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              H
                              hrnashine
                              Apr 2, 2019
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Address: Bangalore, Karnataka

                              I am fed up of calling big basket CUSTOMER CARE . They have a set of ### to attend calls.
                              I paid for my order through PAYTM, for which cash back voucher code WELCOMEBB was applied. I have not yet got the cash back of ₹ 130.65, though it is six days now.l have attached photos of my PAYTM passbook and order summary, taken today. I have contacted big basket several times but they are not redressing my complaint. They have only cheated me.
                              H R Nashine
                              ( [protected]@gmail.com)
                              Apr 5, 2019
                              Complaint marked as Resolved 
                              As a token of apology BB credited the cash back to my BB wallet.The matter is resolved.
                              BigBasket.com customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Apr 04, 2019
                              BigBasket.com Customer Care's response
                              We tried reaching you but there was no response. We request you to please share an alternate number and convenient time
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                S
                                SG Bangalore
                                from Bengaluru, Karnataka
                                Apr 2, 2019
                                Report
                                Copy

                                Address: Bangalore, 560067

                                Bigbasket marketing person approached me Feb last week with lots of offers.I thought of trying out this option thinking of big brand of bigbasket.But I was completely wrong with their pathetic service
                                I recharged for rs2000 thinking I will use for long term.But the service was pathetic.Out of 7 days i subscribed, 4 days milk didnt come and rest of the days it came late after 7.30AM when they promised to deliver before 7AM.I was using Daily ninja for last 1 year and they were delivering regularly before 6AM.So BBdaily expectation was very clear for me.
                                Disappointed with their service, I requested to refund my money of Rs2000 and as per their customer care people they initiated tranfser on 12th March.I had called them atleast 6-7 times, 10-12 times contacted through their customer support through app and continuosly following up for the last 2 weeks(almost 25 mail transaction happened).Everytime I will get a standard reply that the issue has been escalated(ticket number[protected]) and payment team is working on that.But I am not sure what the payment team is working for 3 weeks that they could not resolve the issue.I have shared my account statement also to prove that money has not credited till now.Still I am not getting any update and they have no intention to resolve the issue which is pathetic especially from a brand like bigbasket.
                                BigBasket.com customer support has been notified about the posted complaint.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  S
                                  srikanth harika reddy
                                  from Chirala, Andhra Pradesh
                                  Mar 30, 2019
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  Address: Hyderabad, Telangana, 500008

                                  Hi i have recieved my order today and my bill was rs.2172 but the deliver boy collected rs.2182 so i said to call and find out why they are charging more than the bill amount but he didnt make a call and he hurried me up to pay extra saying his phone shows that, but he was reluntant to show that amount on his phone. I'm making this complaint because big basket should not cheat customers by collecting extra amount this way. I want big basket to reply to this and take action because this can happen in future and amount will change from rs.10 to 100 also.
                                  May 7, 2019
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  BigBasket.com customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  Apr 02, 2019
                                  BigBasket.com Customer Care's response
                                  Very sorry for this experience. Could you please help us with your order number we'll check and assist you. We're unable to retrieve your order details with your name.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    P
                                    Pradnya Nalawade
                                    from Pune, Maharashtra
                                    Mar 29, 2019
                                    Report
                                    Copy

                                    Address: Pune, Maharashtra, 411045

                                    On 3 february 2019 i placed an order of some grocery items on the online grocery shop of bigbasket company on website www.bigbasket.com. i was requested to make payment for the same using online mode or cash on delivery mode. I chose to pay by online mode so i opted for internet banking from online payment mode using state bank of india internet banking. The site was redirected to payment gate way of sbi where i put my credentials and i got massage from sbi for otp i followed the procedure and i got massage from the bank that your transaction with bigbasket is succeful with reference no. [protected]igafi ehwv9 transfer to 459 with transaction amount of rupees 627.00. The page was again redirected to the website of bigbasket where i saw the massage that your transaction is failed. And i was again requested to make the payment.
                                    I thought that i will get that money back. I again made the transaction of the same amount and this time my transaction was successful.

                                    But i was still waiting for my money which was debited from my bank account during failed transaction.

                                    Pl. Help me to resolve this issue. Looking forward for your kind help
                                    Thanking you
                                    BigBasket.com customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Helpful
                                    1 other people found this review helpful
                                    1 found this helpful
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      G
                                      Ganesh Hule
                                      Mar 25, 2019
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Address: Thane, Maharashtra, 400605

                                      I have given order of 1500 rs approx products price yesterday i. E. 24 march 2019. On delivery date i. E. Today 25 march 2019 it suppose to deliver in a selected slot 9.30am_12.00. Although on delivery date i received call that they have cancelled mt order due to inconvenience issue. And they transfered money to bigbasket wallet instead my source account. And later when i had word with customer service they said it can't transfer to source account. If you want it will take 9-10 days to transfer in original source

                                      Very very bad experience ever i had, not wanted to use bigbasket anymore if such service.
                                      Apr 26, 2019
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      BigBasket.com customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      Mar 25, 2019
                                      BigBasket.com Customer Care's response
                                      Very sorry for this experience. Could you please help us with your order number we'll check and assist you. We're unable to retrieve your order details with your name.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        D
                                        Drshaluk
                                        from Hyderabad, Telangana
                                        Mar 21, 2019
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        Ordered on 28Jan2019, paid by SBI card as well as paytm as the executive said that server is down and card payment is not reflecting. By that time SBI card already debited. Now SBI is saying we have paid and Bigbasket is saying that they have not received via card. Both the places, responsible people are lacking. Dispute form sent to SBI and they said that timeline is over despite of launching complaint within 10 days when got confirmation by bigbasket.
                                        Apr 26, 2019
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        BigBasket.com customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Verified Support
                                        Mar 25, 2019
                                        BigBasket.com Customer Care's response
                                        On checking our team has addressed the issue on 22nd march 2019.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit