Claimed

NoBroker Complaints & Reviews

2.5
Updated: Oct 2, 2026
Complaints 1747
Resolved
739
Unresolved
1008
Contacts

File a complaint to NoBroker

Having problems with NoBroker?

File a complaint and get it resolved by NoBroker customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

NoBroker reviews & complaints page 72

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
A
anitakhanekar
Sep 3, 2020
Report
Copy

I had a moneyback plan rs.7668.82.
for my flat finding for tenants.
but I got the tenant outside resources.
so i send mail to my relationship manager Mr.gaurav.
also send registered agreement copy to Mr.gaurav.
please resolve my issues as early as to rejoin in future for yourservices.
NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
Hi Anita, we always strive to provide our customers with a pleasant experience. In any case, if there is any deviation, we would certainly like to have an opportunity to make it right. Hence, we would request you to share your contact details so that someone from our team can connect with you over the phone and discuss this further.
Helpful
Found this helpful?
1 Comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    D
    Darshan18
    Sep 2, 2020
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Address: Bengaluru Karnataka

    I am not Nobroker User. Using Nobroker, User using My father's sbi credit card and transaction Rs 25248 and fraud with me. Please help me in this covid 19 situation.I hope you resolve this issue very quickly.
    Sep 2, 2020
    Complaint marked as Resolved 
    In Sbi card app shows that payment in process. In sbi card app merchant name is Nobroker technologies bengaluru IN.
    NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      M
      mkiitism
      Sep 2, 2020
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      I used their service to get my goods transferred from Hyd to Blr. They have stolen all my goods
      Aug 15, 2022
      Complaint marked as Resolved 
      resolved
      NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
      Sep 05, 2020
      Updated by mkiitism
      No resolution so far, pathetic service. These people are thieves, please take action against them.
      Sep 07, 2020
      Updated by mkiitism
      No resolution yet even after multiple followups
      Hi There, we constantly strive to provide a smooth & hassle-free shifting experience. For any reason, if there is any deviation, we'd certainly like to have an opportunity to make it right. Hence, we'd request you to share your contact details so that someone from our team can connect with you over the phone & discuss this further.
      mkiitism's [Complaint's author] reply, Sep 2, 2020
      9953452893
      Thanks for sharing your number. We have highlighted your issue to our team and we will certainly connect with you on priority.
      Hi There, we understand that our team had been in touch with you and addressed your issue. Please let us know if there is anything else we can assist you with.
      Helpful
      Found this helpful?
      3 Comments
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        H
        Himmat Mulik
        Sep 1, 2020
        May 7, 2024
        This thread was updated on May 7, 2024
        Report
        Copy

        Hi team,

        I have paid 13600 to nobroker for paid service to sale my flat.
        In paid plan they are mentioned below things.
        1. Will assign field manager which he has never contacted.
        2. Will take photos and make video of property for promotion. Still not taken any photos.
        3. Relation manager always remain in our contact and he has not contacting. If we tried to contact him then he never available.
        4. They made lots of promises but not completing single promise.

        Please take look into this.
        Mob no. [protected]

        Thanks,
        Himmat mulik
        NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
        Hi Himmat, we understand that our team had been in touch with you and addressed your issue. Please let us know if there is anything else we can assist you with.
        Hi, I have received amount 4000 something of plan reduced.
        Still my concerned has from your team not getting proper service.
        1. If any buyer after scheduled meeting not visited, you should take follow up with them and let me know proper response.
        2. Above same thing applicable for after buyer visited take proper follow up.
        3. If RM is on leave no one has responding me. means my plan's that going loss without work.

        Thanks
        Helpful
        Found this helpful?
        2 Comments
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          L
          lokesh manikanta
          Aug 31, 2020
          Report
          Copy

          Address: Bengaluru
          Website: www.nobroker.in

          Hi,
          My payment has been held on hold because one of your systems identified the transaction as suspicious and asked me to submit the bill. I asked my lanlord, he said he couldn't provide the bill to me. So, I asked you to reverse the transaction without any charges and I told you not to charge me with 2% and didn't authroize to deduct the amount. But, you charged with (1+2)% of the paid amount. I have a few questions for them to answer:

          1) you charged me with 1% amount for transaction as a service charge. Just because you haven't completed the transaction, I don't that you have any right to charge me with same 1%.
          2) you have marked my transaction as suspicious, suspicious implies doubtful. Just because you are doubtful about something. It doesn't give you the right to charge with additional 2%. You have every right to deny the service to me, but you don't have any right to charge me for the same. It is like guilty until proven innocent. Just because I couldn't able to provide the bill to you doesn't make the transaction non genuine. You can charge additional 2% and make the transaction move forward. But for reversing you cannot charge me with additional 2%. It is like you have been travelling in a train and somebody pulled the chain and ticket collector charged you with 1000rs just because he is suspicious about you.
          3) if you don't want any of your customers not to make a transaction without a bill. Then there has to be a compulsory option to attach a bill to move the transaction forward. It is like you want customers without bill to make a transaction, so that you can charge them.
          4) Your terms and conditions doesn't make any sense to me.
          I mailed you the same but I don't get any response from you.
          Please reply to me ASAP.

          Thanks.
          NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Aug 31, 2020
          NoBroker Customer Care's response
          Hi Lokesh, we've let our concerned team know about it. They are checking on it and we shall get back to you soon with an update.
          Sep 16, 2020
          Updated by lokesh manikanta
          Any update??
          The same thing happended to me.
          They deducted the amount even after i submitted rental agreement.
          Helpful
          Found this helpful?
          1 Comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            C
            Craig Dcosta
            Aug 31, 2020
            Report
            Copy

            On august 1st 2020 i used nobroker movers and packers to shift from nikoo homes-1 bhartiya city to footprints, chokannahali as it was the cheapest option i could find for local movement in bangalore. My customer reference no : hspm-861775

            They assigned a movement partner - aksa alliya packers and movers. (Babu: [protected]) and assured me that the movement experience will be good and insurance is not required for such a short distance. Trusting what i heard, i booked the service without insurance.

            Apart from the horrendous movement experience, a few glaring highlights
            - the booking as communicated by nobroker on call was for 3 helpers + 1 driver. The movement partner arrived with 6 people total out of which 1 person was mentally disabled. (This was admitted by movement partner after being summoned to police station for questioning post reporting theft of items)

            - after payment was done to nobroker, the vendor named babu was furious that it was not done directly to him and proceed to verbally harass me over the phone while his labours waited in the new society i just moved into. After calling nobroker customer care (+91-[protected]) and post a gruelling hour later, the issue was resolved.

            - a week after cleaning the mess they made and rearranging things i have discovered that thefts have taken place during the movement. Total amount of goods stolen is amounting to almost rs 30, 000. Most expensive stolen item is a smartphone: nokia 7 plus, i have the box and bill but phone has vanished, and a wonderboom bluetooth speaker. On contacting nobroker, they were quick to shift the blame to me for not personally carrying valuables but after explaining to them that a used phone in a box in my wardrobe was not as important as cash or jewellery at that time, they quickly shifted the blame to the movement partner for legal action.

            - police complaint registered in sampegahalli police station against the movement partner. Lost article (La) report no. 094843/2020 on 07/08/2020 for the missing phone as it is the only thing that can be tracked by police. Movement partner and labours involved were summoned to police station on 09/08/2020 for questioning. No desirable outcome achieved.

            Desirable resolution is for nobroker to be held responsible for misleading customers with false promises and taking zero accountability for thefts and reimbursement for the total amount of goods stolen either from nobroker or the movement partner. I can provide box and bill of everything that is stolen as proof of ownership.
            NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Aug 31, 2020
            NoBroker Customer Care's response
            Hi Craig, we've let our concerned team know about it. They are checking on it and we shall get back to you soon with an update.
            Sep 01, 2020
            Updated by Craig Dcosta
            Received call from NoBroker team today (September 1st 2020) According to them, this is the first time such a case has happened with a customer since they started their business and their reply was to wait for Police to track the stolen phone before proceeding further. They did not inform what resolution they would provide even after asking and Since those summoned to Police Station were clearly informed what would happen if the phone is switched on and found with them, there is high possibility that they may have already destroyed it or thrown it somewhere else by now. Highly doubt that there will be any resolution from NoBroker or their Movement Partner for this theft that has taken place.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              P
              Prabhakar Inakota
              Aug 26, 2020
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Hello everyone dont use nobroker app it has hold my 40000+ rs since 5 days and they are not refunding the amount and customer service people are not responding and they wont respond to email as well nobroker app is cheating the customers, it is [protected]% fake app many people are struggling with this app indian govt should ban this app
              Aug 6, 2021
              Complaint marked as Resolved 
              NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Aug 28, 2020
              NoBroker Customer Care's response
              Hi Prabhakar, we at NoBroker never keep any money with us. Your transaction was found suspicious. Please provide with the rental agreement at the earliest. If in case you are facing any issue please share your details at [protected]@nobroker.in we would want to help you with the same.
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                G
                GameAccount
                Aug 26, 2020
                Report
                Copy

                Address: Bangalore

                I purchased the relax plan of nobroker to rent out my flat. But after payment, nobroker had not helped to rent out my property. No fruitful efforts made to rent out properrty.
                NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
                My registered contact number is +91 [protected].
                Hello There, we've let our concerned team know about it. They are checking on it and we shall get back to you soon with an update.
                Still have not received any phone call or help from your concerned team. How long do I need to wait? You should not betray customers after that have made payment to get service from NoBroker for rent of property. Zero Tenant lead.
                Hello There, we believe our concerned representative contacted and communicated the needful.
                Helpful
                Found this helpful?
                4 Comments
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  S
                  sams1478963
                  Aug 24, 2020
                  Report
                  Copy

                  I have paid rent using credit card last month with no broker and was successful. Again this month I repeated the same transaction but asked for documents for verification. I have submitted all the documents including police noc but NO Broker has rejected the transaction and charged fees and refunded the balance amount. I want to escalate this issue badly as no one answering or getting back to me regarding this. Only they have sent me one message regarding the charges and refund. I am staying with my dad on rental basis and paying rent. Agreement already in my dad's name.

                  NRP-2733106
                  NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Aug 24, 2020
                  NoBroker Customer Care's response
                  Hello Shailesh, we have forwarded your concern to our team and our concerned team will check your concern and will get back to you with an update. Also, we may request for your registered contact details if in case our team requires it while checking the issue.
                  Verified Support
                  Aug 25, 2020
                  NoBroker Customer Care's response
                  Shailesh, we would like to inform you as the Rental Agreement provided by you was not valid (As per RA owner name is ""Shettygar sharada"" but as per database owner name is "" Guruprasad G Shettigar Varija C Kavoor"" and tenant name as per RA ""Pujari shekhar thoma"" but as per database tenant name is ""Shailesh Poojari"" hence names are not matching) so due to suspicious transactions we were unable to process your payment. Hence, we have refunded the amount (RefundTxnId: rfnd_FUVzNmNoM7Po92
                  Refund Date: 24-Aug-2020 12:49:18) as mentioned in our terms and conditions.
                  Aug 25, 2020
                  Updated by sams1478963
                  I guess some unprofessional people hired by no broker as I have already mentioned the whole scenario to Escalation team. Once again will explain here:
                  Owner name - Shettygar sharada
                  POA - Varija Kavoor (to whom rental payment made - joint bank account name)
                  Tenant name - Shekhar Pujari (father's name)
                  As per database my name mentioned as I am making payment on behalf of my father.

                  Kindly go through the agreement as everything mentioned clearly, also as per database I have mentioned name as per payment details.

                  If still not clear then I have to reach to your Grievance and Redressal Team.

                  Nothing suspicious about the transaction and the agreement.
                  Aug 26, 2020
                  Updated by sams1478963
                  No reply on my updated comment.
                  Helpful
                  2 other people found this review helpful
                  2 found this helpful
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    S
                    SHITAL Piplani
                    from Mumbai, Maharashtra
                    Aug 23, 2020
                    Report
                    Copy

                    We had posted our property add on no broker site. After which multiple call had come to me regarding upgrading of my property by paying 3500 rs to get tenant faster. So i paid and bought their plan on 16th august which is only 45 days plan. I was provided with relationship manager whose number was given but she is not responding us. After multiple calls to their call centre only once she replied and was rude and very badly behaved. Its been 7 day from that till then no one is contacting us and on our calls they are either rude or they disconnect our calls.
                    If they cannot find tenant they should return our money back as this way they are cheating and enacting innocent people money. This is clear fraud.
                    I don't care what's their matter i would request them to return my. Money back. We don't care about their poor services.
                    NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
                    Hello [censored]al, we would request you to share your registered contact details so that we can look into your concern.
                    [censored]al, as per checking with our team, we have found that the concerned RM is in contact with you sharing the leads.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    2 Comments
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      S
                      sagar5979
                      Aug 21, 2020
                      Report
                      Copy

                      Address: Bangalore

                      NoBroker service is so bad that they don't even call us back once collect the money. Took a 45 days package is its over now but no leads, no house visits so far and hardly got any calls from the RM.

                      Guys its a money looting company. Thankfully I did not go for the money back plan but still lost some 3.5K
                      NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
                      Hello Sagar, we would request you to share your registered contact details so that we can look into your concern.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      1 Comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        B
                        Beau Beau
                        Aug 20, 2020
                        Report
                        Copy

                        Address: Mumbai and New Mumbai

                        Nobroker is utterly unprofessional company, but zero RM support. I has paid for services in May 2020 and was assigned Harshal Jadhav as my RM. He has been giving excuses around covid for delays, but stopped responding from June.
                        Now most of the services are open in Mumbai, but he is still unashamed and totally unethical person to get the issue closed. I just hope he understand who is raising this and reaches out to me.
                        Customer service is again pathetic.. just like a puppet says someone will call me in 1 hour, but never happens. Additionally there us no escalation email or contact to reach.
                        Summary, these are unprofessional and unethical bunch of people, not worth to transact with. Think to avoid and get your work done from elsewhere. I learnt it the hard way
                        NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Aug 21, 2020
                        NoBroker Customer Care's response
                        Dear User, we would request you to share your registered contact details so that we can look into your issue.
                        Verified Support
                        Sep 03, 2020
                        NoBroker Customer Care's response
                        Hello There, we would like to inform you that your concern was addressed by the team. If you are still facing any issue please let us know at "[protected]@nobroker.in".
                        Sep 03, 2020
                        Updated by Beau Beau
                        This is not resolved. Please share your escalation contact details - both phone numbers and email I'd for me to reach out to you
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          P
                          PrabhaKS00
                          Aug 19, 2020
                          May 7, 2024
                          This thread was updated on May 7, 2024
                          Report
                          Copy

                          Address: 374, 23rd Cross Rd, Sector 7, HSR Layout, Bengaluru, Karnataka 560102

                          I paid a security deposit of Rs 500 through NoBroker for renting a single bed furniture. The company refuses to initiate a refund.
                          NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
                          Hello There, we would request you to share your registered contact details so that we can look into your concern.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          1 Comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            G
                            gvrKishore
                            from Hyderabad, Telangana
                            Aug 16, 2020
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            I have opted for money back plan for Rs 7668 on May 31st 2020, my Relationship Manager Sangamesh told he has processed the complete refund on Jul 17th and I'm keep on chasing they intiated the refund for Rs 2556 on Auh 15th, now I have asked another Relationship Manager Sruthi, she informed that I have opted for dropout plan, but I haven't asked for dropout and even with discussion with Sangamesh / Sruthi he didnt informed me about dropout and told complete amount will be refunded. Relationship manager Sangamesh and Sruthi cheated me, you can check the call recordings.
                            Aug 17, 2020
                            Complaint marked as Resolved 
                            Nobroker has sent a message that your refund has been initiated with Rs 2556 instead of Rs 7668. Here are the contact details which I received calls from Relationship Mangers Sangamesh: +918068132380 Sruthi: +918068530036 Please let me know, if you need any additional info.
                            NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
                            Aug 17, 2020
                            Updated by gvrKishore
                            Relationship Manager Sangamesh told so many times complete refund will be processed, you can refer to call recordings.
                            Sep 09, 2020
                            Updated by gvrKishore
                            Still, I haven't received any call or refund its been 45 days no action was taken.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              S
                              Sridhar Musinipally
                              Aug 15, 2020
                              May 7, 2024
                              This thread was updated on May 7, 2024
                              Report
                              Copy

                              Hi,

                              False promises given by nobroker and not refunding my money.

                              When i took the service, i was told that the deduction would happen only if i opt to continue the service.

                              I am not interested in continuing the service.

                              Pls reverse the transaction and pay me back the amt 3537.60 rs.

                              My registered mobile number is [protected]
                              NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                L
                                litu2009
                                from Bhubaneshwar, Odisha
                                Aug 12, 2020
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                I was taken their packers and movers service and insurance as well initially they have provided me a dummy sbi insurance policy and moved the house hold things thinking that no damage will happen, then their was a damage in one of the house hold belonging and they said please submit all the images and all which i have submitted to them and then after few call they have given another insurance policy this time not sbi and told that insurance team is working i am following up and they are keeps telling me its in progress since last one month

                                Let me take the person name is kuldeep.
                                Aug 13, 2021
                                Complaint marked as Resolved 
                                NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Aug 22, 2020
                                NoBroker Customer Care's response
                                Hi There, we always want our customers to have a smooth and hassle-free experience. We would certainly like to do a major deep-dive here to understand what went wrong & provide you with a satisfactory resolution. Hence, we'd request you to share your contact details so that someone from our team can connect with you over the phone and discuss this further.
                                Verified Support
                                Sep 17, 2020
                                NoBroker Customer Care's response
                                Hi There, we are closing this case as of now as we are still waiting for your contact details which is required to investigate your issue. Please feel free to reach out to us with your contact details in order to assist you further.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  M
                                  Mamatha Methuku
                                  Aug 12, 2020
                                  Report
                                  Copy

                                  Address: banglore

                                  Sir,

                                  Fraud transaction done through nobroker technologies on 6th aug 2020, 4:21 pm for the amount of rs. 40, 400 /-my card ending with 1205.
                                  NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Hi Mamatha, we are shocked to hear about this. We certainly look forward to assisting you in this case. Hence, we would request you to share your contact details so that someone from our team can connect with you over the phone and discuss this further.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  1 Comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    S
                                    Sanruch
                                    Aug 11, 2020
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Reference: nrp no. 2616429

                                    With regard to the above reference number, i made a rental payment of
                                    ₹6, 500 on 7.8.2020. After the deduction from my credit card, the payment to my owner was withheld asking for rental agreement. I uploaded it on 8.8.2020. The payment is still not processed after 4 days. If i cancel the payment, they are levying 2% charges and the loss for the customer would be 3% given the 1% convenience charge already charged while making the payment. This "no broker" platform looks to be involved in many fraudulent transactions and illegal activities. Complaints galore online. Their customer care sucks. It takes ages to connect calls, then automatically cuts after 10 minutes of holding. There's no complaint number given.

                                    We might be constrained to initiate legal proceedings at the consumer redressal forum as it amounts to deficiency of services to compensate for the waste of time, mental agony, acts amounting to "the trader resorting to unfair trade practices" and "deficiency of service" as per the
                                    The consumer protection act, 1986 and several other applicable laws like the weights, standards & measures act. There has been an infringement of rights of the consumer.
                                    Aug 5, 2021
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Aug 22, 2020
                                    NoBroker Customer Care's response
                                    Hi There, we continuously strive to provide our customers with a delightful experience. In any case, if there had been any deviation, we would certainly like to have an opportunity to make it right. Hence, we would request you to share your contact details so that someone from our team can connect with you over the phone and discuss this further.
                                    Verified Support
                                    Oct 13, 2020
                                    NoBroker Customer Care's response
                                    Hi There, we are closing this case as of now as we are still waiting for your contact details which is required to investigate your issue. Please feel free to reach out to us with your contact details in order to assist you further.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      M
                                      MuruganNatesan
                                      Aug 11, 2020
                                      Report
                                      Copy

                                      Owner plan was purchased on 13 mar 2020. As per the terms, if nobroker can not rent the flat within the specified duration, the money paid to this plan (Rs. 7668.82 /-) must be returned to the customer.

                                      As per these terms, since the flat was not rented out, e-mail was received from nobroker on 2nd july 2020 saying refund has been initiated. This mail also confirmed that within 7-10 working days, money would be reaching my account.

                                      But, it has been more than 40 days since the refund was initiated, money never came to my account. Numerous follow-ups over mail/phone, but absolutely no response from nobroker.
                                      NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      Aug 22, 2020
                                      NoBroker Customer Care's response
                                      Hi There, we always strive to provide our customers with a pleasnt experience. For any reason, if there is any deviation, we would certainly like to have an opportunity to make it right. Hence, we would request you to share your contact details so that someone from our team can connect with you over the phone and discuss this further.
                                      Verified Support
                                      Aug 28, 2020
                                      NoBroker Customer Care's response
                                      Hi There, we understand that our team had been in touch with you and addressed your issue. Please let us know if there is anything else we can assist you with.
                                      Aug 29, 2020
                                      Updated by MuruganNatesan
                                      Thanks for addressing the issue. Issue is resolved now !!!
                                      Helpful
                                      1 other people found this review helpful
                                      1 found this helpful
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        D
                                        Debakanta Balabantaray
                                        Aug 8, 2020
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        Dear sir / madam,

                                        On 4th jul 2020, i paid twice with amount rs 3538.82 and rs 4130.00 to nobroker.com for the plan 'money back plan'. This plan is to take their help to find out suitable tenant in 60 days else they give guarantee to give the money back.

                                        1. After long discussions with many people from nobroker includingester/bidyut/ajay and mohammaed), on 2nd day (5th jul) of the payment the plan was activated by new rm mr hassam sharif[protected]

                                        As dedicated rm he took few details to be posted in their portal which were not proper. He also informed me that he will inform me incase he is on weekly off.

                                        2. I called him up on 6th jul 2020, but could not reach him. Never got any call back too.
                                        3. On 7th jul 2020 after lots of try i could able to connect with mr sharif and explained him the things to be completed and he agreed. I have the recording too. He never updated the same in portal. I sent him in mail too, but he never did the necessary things.. It s quite frustrating.
                                        4. On 8th jul 2020, he never did any changes and i informed the same to another senior person mr gopal krrishna.-[protected]
                                        I explained him the same. He advised me to send a mail with all concerns with escalation. I did the same.

                                        Issues in nobroker:
                                        1. On 4th july i paid money, but plan was activated on eod 5th july after lots of calls and followup
                                        2. On 6th july i tried to contact sharif, but could not reach him.
                                        3. On 7th july i could contact sharif after sevaral calls and informed about the security deposit issue. He
                                        Was supposed to send a mail. As i didn't receive the mail, i sent him a mail with datils. But no changes happened.
                                        4. No updates found on 8th july too. No calls from sharif after 4 days too.

                                        —

                                        5. Today again i tried to reach mr sharif several time but failed to connect. I informed the same to mr gopal for solution. As per gopal's instruction i sent escalation mail to concerned team and cc' to gopal.

                                        6. Today after long wait i got a call from another rm mr sahid and his behavior was very unprofessional. Again i escalated the matter and got a call from mrs shavana whoc is the supervisor of mr sharif. I expalined the same to her. She informed me that the plan is not yet activated. I was really shocked with the kind of carelessness attitude of nobroker people. I immediately told her that i am totally frustrated and please do the complete refund. She said she had informed her mmaager mr rajkumar.

                                        7. I got a call from mr rajkumar[protected], and i found him not trustworthy as after all harassments to customers he tried to defend his people.
                                        8. Finally on 10th jul 2020 mr rajkumar arranged a call from new rm mrs nazima begum from nobroker.
                                        I had discussion with nazima and decided the final rent, deposit etc. Asked her send a mail to me she sent the confirmation mail.
                                        9. On 11th jul 2020 i got a tenat from other source which was matching as per the amount provided to nobroker (Mrs nazima). I informed the same to nazima on 12th jul 2020 and she asked me to sshare the rent agreement. I shared the same on 13th jul 2020. She accepted that and sent to finance for refund.
                                        10. After lots of follow ups she confirmed me that finance approved the refund and asked me to share a cancelled cheque so that the amount will be refunded to my account.
                                        11. After that i have followed several times with nazima and she used to say that the approval is done, it is in process for final refund process.
                                        12. On 7th aug 2020 i sent a mail for status, and i got replied from nazima that finance rejected the claim which is really pathetic and unprofessional.

                                        So i request you please help me on this.

                                        Regards,
                                        Debakanta
                                        [protected]
                                        Aug 13, 2021
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Verified Support
                                        Aug 10, 2020
                                        NoBroker Customer Care's response
                                        Hi, we've let our concerned team know about it. They are checking on it and we shall get back to you soon with an update.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit