Claimed

NoBroker Complaints & Reviews

2.5
Updated: Oct 2, 2026
Complaints 1747
Resolved
739
Unresolved
1008
Contacts

File a complaint to NoBroker

Having problems with NoBroker?

File a complaint and get it resolved by NoBroker customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

NoBroker reviews & complaints page 10

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
T
Tanweer1401
Feb 27, 2025
May 24, 2025
This thread was updated on May 24, 2025
Report
Copy

Address: 1251S, 91ST STREET

Dear Sir/Madam,
I am an NRI based in the USA, and I engaged the NoBroker team to help me find a flat on rental in Hyderabad. I subscribed to their premier services and made the payment of Rs 9500. I was told that I would get a call from a dedicated relationship manager on whatsapp and also a daily update of the shortlisted properties will be shared with me.
Even on third day after making the payment, I have not received any call from their relationship manager, neither I have received any update on my services.
I have been sending many texts and email to them on their given email ids and except for getting a routine reply that we will escalate to the team etc, I am not getting any redressal.
I am extremely dissatisfied with their services and I would like to claim for cancellation for services and they should return my paid service fee.
Kindly intervene and help me in getting the payment back.
Regards
Tanweer Alam
NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
Thanks @consumercomplaints for forwarding the complaint to NoBroker Team but I have not yet received any response from them in resolving it. I may be reached at capt.[protected]@gmail.com
Helpful
1 other people found this review helpful
1 found this helpful
1 Comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    M
    Manikandan_durai
    Feb 4, 2025
    Report
    Copy

    I chose nobroker services for shifting my households from Pune to Thiruvarur, Tamilnadu.

    The shifting happened on 26th of Jan 2025. During booking the time committed was 8-10 days. But after all shifting and loading is done, Ankit (customer care executive) told me that 8-10 days is not possible. At this point of time i was given no other option other than accepting 10-12 days. And it was not explicitly mentioned that these days are calculated from 27th Jan, one day after shifting.

    Since then i kept checking with chat support for tracking my status. The tracking system showed 4th Feb as delivery date. And it was not updating status also properly. For example, even after 1 week, it didn’t update if my stuffs reached warehouse.

    Yesterday (3rd Feb) morning, i connected with chat support, they said that it will be delivered in 2-3 days.

    Yesterday evening 6:30pm, i received message that the stuffs reached destination address. I was happy and planned stuffs for shifting. Refer screenshot for the message

    Today (4th feb), i was eagerly waiting for the delivery. I called delivery partner (Mr.Ravindra). He told me that the stuffs are still at Pune warehouse. I was confused, shocked and perplexed. Then i reached out to chat support for call back.

    Now the commitment i got from them is 9th Feb as partner will take 4 days from tomorrow for transit.

    I have been staying in hotel with family since 10 days but i am surprised to know the stuffs didn’t even leave pune after 9 days.

    Every day delay is an additional cost for me.

    Now i am concerned with how nobroker responded to me during this service at so many levels.

    1. I booked after 8-10 days commitment, as per this i expected that i should receive between 2nd to 4th feb. But after packing and loading is done, i was forced to accept 10-12 days. Literally it’s like strangulation because the alternative would mean paying additional costs for unpacking and unloading as per Ankit.

    2. So as per 10-12 days deal, i should expect between 4th to 6th Feb. But i am getting update from customer care team as 9th Feb as delivery date.

    3. The date is calculated from one day after shifting which was never explicitly mentioned or informed to me during the call with Ankit. It’s a huge miscommunication.

    4. The parcel was at Pune till 3rd or 4th of Feb since 26th Jan. Almost 10 days. If i had known this, i could have done my shifting on 2nd or 3rd Feb only.

    5. The tracking website didn’t update properly. It didn’t even update if the stuffs reached Pune warehouse or not.

    6. I got message that stuffs reached destination on 3rd Feb. I realise now that it’s wrong error message, but there is no effort from customer team to correct this error message and give me updated communication.

    7. Yesterday when i spoke to chat support, they told 2-3 days. As per that, it should be 5th to 6th Feb by your very own team. But one day after i am getting 9th Feb as delivery date.

    8. Giving all benefits of doubt to Nobroker team, and calculate 10-12 days from 27th Jan, i should receive my stuffs by 7th of February. Everyday delay is an additional cost to me.

    9. It feels like you guys are closing the system within 7-9 working days because that’s what was committed during booking. The message about stuffs reaching destination even though it didn’t and delivery date showing feb 4th, even though it’s not.

    10. I keep getting justification that the destination is remote location. Thiruvarur is administrative head quarters of Thiruvarur district. No matter what, it was made very clear during booking and 8-10 days commitment was basis that.

    I need your intervention to help me with proper resolution. I am looking for any possible support to help me get the parcel by 6th feb (12 days from 26th Jan). Also, if it’s getting delayed, i would like to be compensated for my added expenses. Happy to share my hotel and food bills to you.
    NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      M
      mhurram4
      from Delhi, Delhi
      Jan 7, 2025
      Report
      Copy

      I have availed Instacash from nobroker app and due to financial issues, i couldn`t make emi payment in the month of December. I now have funds in my account Nobroker has presented the cheque thrice due to which my account has been debited thrice. Please help.
      NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        P
        Pranam Shanbhogue -CPMUM23916
        Jan 4, 2025
        Report
        Copy

        Address: Bangalore

        I had opted for NoBroker manged rental flat and paid all the deposit and given clearance for agreement and paid requisite charges for agreement services. And flat was to be handed over on 15-Oct-2024, but till 15-Oct-2024 the flat owner had not agreed to the terms and condition of the NoBroker Tripatriate agreement and flat was not handed over. So, I took rent elsewhere since I had to move with my family.
        Now NoBroker is saying, since I denied it was refund is not payable to me. It is because of service deficiency and amguity from NoBroker I had to cancel.
        As it was not sure if the flat will be handed over to me or not.
        NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          P
          Peter Kadamandla
          from HYDERABAD, Andhra Pradesh
          Jan 3, 2025
          Report
          Copy

          Address: Flat no: 204, Anusha Enclaves, Zahid nagar,Survey of India,Uppal

          As per the inconvenience caused by No Broker agent to fit the flush tank service booked, but they didn't resolved my problem and they charged 49 rupees as per the cancellation fee, though we didn't cancelled. This is always a repeated way to loot the money from the customers. Kindly resolve this problem, as we are reaching you.

          Note: Irresponsive customer care service & rude behaviour
          NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            A
            awsudemy01
            Dec 23, 2024
            Report
            Copy

            On behalf of my father, I made an online transaction of Rs 2lacs on Dec 21st whose reference no is NRP[protected].

            Till now they have not credited the amount to the benificery account.

            They are keep changing the expected time to credit but never done.

            Every time I call, they say that amount will get credited to the beneficiary account by EOD but so far no resolution. Also their chat service are useless, no one come to support over chat after waiting for a long time.

            Others please be aware to NOBROKER they are running SCAM. They are giving false promise to transfer the money instant but they never do, they will keep your money for 3-4 days and when contact they will bluff you around.

            I will wait some more time then will raise this issue to GOI.
            NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              N
              Nitin Ipswich
              from Pune Metropolitan Area, Maharashtra
              Dec 14, 2024
              Dec 14, 2024
              This thread was updated on Dec 14, 2024
              Report
              Copy

              Address: I-304, Celestial City Phase 1, Ravet Pune, Pune, Maharashtra

              From this real-estate platform I purchased on 18th Oct the Money Back Guarantee Plan, where they will help me to find the Rental Property if they failed or I found the property from outside in that case they are going to refund my amount whatever I paid for the plan.

              I found the property from outside on 15 Nov and informed them also. On the 26th I submitted the rental agreement to them as proof. As per the policy they have to refund my money but yet not got the single call from them regarding my refund. I chased multiple times every time getting a single reply that they will call me in 2 hours. But yet not got a single call from them.

              Literally they made me beggar where everyday I have to call them fold my hands and beg for my own money.

              Kindly please help me get my refund and a strict action against them.
              NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
              Dec 14, 2024
              Updated by Nitin Ipswich
              No refund has been initiated yet after multiple call n mail
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                A
                Ankur Gupta 1704
                from Mumbai, Maharashtra
                Dec 5, 2024
                Report
                Copy

                Address: Bangalore

                I am writing to express my dissatisfaction with the recent experience I had with your services. I had taken the Tenant Money Back Plan through which I shortlisted and finalized a property. After confirmation, I provided a token amount of INR 5000 on 20th nOvember'2024. However, I was surprised to learn that this amount has not been transferred to the property owner. Moreover, the relationship manager has informed me that there will be no refund.

                This situation is highly disappointing and unacceptable. I request you to either credit the token amount to the property owner or refund the same to me at the earliest. Please address this issue promptly to avoid further inconvenience.
                NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  A
                  Abhishek Nagrale1
                  from Pune, Maharashtra
                  Nov 29, 2024
                  Report
                  Copy

                  Dear Consumer Complaint Authority,

                  I am writing to formally lodge a complaint against NoBroker concerning their Comprehensive Property Management Service (CPMS), specifically their NRI plan. I subscribed to their premium service with high expectations based on their promises. However, over the past two years, I have experienced recurring issues that have caused significant mental harassment, financial inconvenience, and dissatisfaction.

                  Key Issues:
                  Failure to Deliver Promised Services: The CPMS plan was marketed as a premium service to manage property and provide seamless support. However, the company failed to meet even 1% of the promised quality standards.
                  Chronic Delays and Negligence: The property contract renewals were consistently delayed, inspections were not conducted on time, and tenant-related discussions were mismanaged.
                  Lack of Accountability: Despite escalating these issues multiple times, including directly to the company's senior leadership, there has been no improvement or resolution, highlighting poor organizational management.
                  Mental Harassment: The negligence, lack of responsiveness, and repeated failures have caused immense stress and frustration over the past two years.
                  Non-Refundable Charges: Despite terminating the service due to non-performance, the company is refusing to refund the service fees or provide any compensation for the damages caused.
                  Desired Resolution:
                  Refund of the service charges paid for the remaining contract period.
                  Compensation for the inconvenience and mental harassment caused due to their negligence.
                  I am attaching all relevant documentation, including email correspondence and service details, to support my complaint.

                  This complaint is being filed as a last resort due to the company's failure to resolve the issues despite repeated escalations. I request your kind intervention to ensure that NoBroker is held accountable for their poor service and that I receive a fair resolution.

                  Thank you for your attention to this matter. I look forward to your prompt response.

                  Sincerely,
                  Abhishek
                  NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    S
                    Nov 26, 2024
                    Report
                    Copy

                    I did deal for one property through Nobroker. They told me property is e khata and due to that i given token money as well as Nobroker end to end services 1.6 laksh. Nobroker said if legal will not clear then they will deduct 25k and will return my money back.

                    More than 2 months legal not cleared as well as came to know its B khata. Now Nobroker is not accepting any call and not ready to return my money back.

                    I want to raise complaint against Nobroker of 420 case.

                    Please help.
                    NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      I
                      itsankitgupta
                      Nov 7, 2024
                      Nov 7, 2024
                      This thread was updated on Nov 7, 2024
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Address: bangalore

                      I am raising the complaint to show my dissatisfaction after sending many escalation emails to NoBroker and looking for compensation now. I have waited too long since 29Mar2023 (when I bought this service of electricity bill transfer) but I have only received multiple assurance in last 1year 6months, but electricity bill is not transferred to my name yet.

                      I have lost the hope now as I am not getting proper responses from Nobroker and its vendor, please provide me compensation mentioned below:

                      Current NoBroker change of Name on BESCOM Electricity Bill from previous owner to current owner: 13, 000
                      NOC and paying processing fees: 5400
                      Compensation based on the time, effort I have wasted to perform the tasks suggested by NoBroker in last 1year 6months.
                      Jan 13, 2025
                      Complaint marked as Resolved 
                      NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Nov 07, 2024
                      NoBroker Customer Care's response
                      Hi There, we always aim to deliver efficient and seamless legal services to our valued customers, ensuring prompt processing and responsive customer support for a smooth experience. Please share your registered contact details so that our team can reach out to address your concern directly.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        N
                        Nikhilnitin
                        from Bengaluru, Karnataka
                        Oct 31, 2024
                        Report
                        Copy

                        Address: Bangalore

                        Hi, I did my shifting from thane to bangalore via no broker and my hspm number 11416381.
                        They have damage the office chair (There is home in the lumbar support) its 7-8 month old chair, in fact the plastic is not completely removed
                        The corner of the table is also coming out. (The damage of chair and table is not big now but it will lead to bigger by time to time as hole in chair will increase day by day also, the corner of table will also will start coming out day by day. They also damage of my trolley wheel, the customize coffee mug which was gifted was broken.
                        The worst is done with my bike when I handed over my bike to nobroker, there was not a single scratch, but when they delivered it to bangalore, there is a scratch on all the side, even on oil tanker,
                        I have visited to baja service center for the all repairing and changing cost and they have give me the quotation 19k, along with table, chair, trolley and coffee mug cost, the total damage cost is 42k. Of which nobroker is offering me 3k and 2k from insurance, (In insurance they have done blunder mistake)

                        For more details please call me @ [protected], [protected]
                        Or mail me @ [protected]@gmail.com
                        NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          V
                          VinaySHB
                          Oct 24, 2024
                          Oct 24, 2024
                          This thread was updated on Oct 24, 2024
                          Report
                          Copy

                          Incorrect Quotation: I was initially quoted approximately INR 130, 000. However, after identifying a mistake in the quote, I requested a correction, which resulted in a final amount of approximately INR 150, 000. If this was not pointed out by me against your policy it would go beyond 10-15% of the project value. Debris Removal: I was promised the removal of debris from the site at no additional cost. Now, your PM is denying this service, stating it was not included in the quote, despite the promise made by your team who disappeared after the sale was made and has no clue on what is happening on the site. False Assurances: After escalating the issues to Haseem and Gautam, I received assurances that the problems would be addressed. However, these assurances have proven to be false, handled with absolute carelessness. Poor Quality of Work: The quality of work executed is very disappointing. Despite multiple excuses and significant compromises on my part, the issues persist. ( Of which I'll share the Photos after project completion / or please visit the site and check for yourselves) Delayed Completion: The project completion date was initially stated as October 10th and extended to 20th by your PM which I agreed to compromising there as well, but it remains incomplete to date. Additional Costs: Due to multiple mistakes in the initial quote and the lack of communication within your team, I have had to bear additional costs.
                          NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
                          Oct 24, 2024
                          Updated by VinaySHB
                          Inspite of multiple escalation there team doesn't care as payment is already made. Nobody even bothered to call. They are fraud. Do not trust NoBroker.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            A
                            antonychrist@1
                            Oct 9, 2024
                            Oct 13, 2024
                            This thread was updated on Oct 13, 2024
                            Report
                            Copy

                            Address: Bangalore

                            This is with my disappointment, I am writing to let you know that my registered mobile number [protected] with Nobroker.

                            Despite numerous attempts to follow up, I have received an update regarding the discrepancy in the rental agreement deposit amount, resulting in the rejection of my refund request.

                            I wish to highlight that from the outset, I have faced challenges with the Nobroker service, which has not met my expectations. I paid ₹9, 000, a significant amount, due to your sales team's unnecessary pressure to meet targets, resulting in customer dissatisfaction and sales team making a customer buy a different plan instead of money back.

                            Since the beginning, I have requested a refund due to the poor service quality and my failing my expectation . For the past three weeks, I have been trying to contact the Relationship Manager (RM) multiple times, but my calls are unanswered, and it appears my number has been blocked.

                            Nobroker should have conducted basic due diligence for the high deposit and rent requirements of my locality to assist in finding a suitable tenant, but unfortunately, no support was provided. It now seems you are safeguarding your interests at the expense of my money, citing their terms and conditions.

                            I request a refund of INR 9000 so I can pay the local broker who deserves compensation for successfully finding a suitable tenant. I trust that your senior management will address this issue promptly and facilitate the refund.
                            NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
                            Oct 13, 2024
                            Updated by antonychrist@1
                            Can someone respond to my query
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              R
                              Rushi999
                              from Navi Mumbai, Maharashtra
                              Oct 6, 2024
                              Report
                              Copy

                              Website: nobroker.com

                              I, Rushikesh Ravindra Kasar, resident of Flat No. 9, NL6/4, Sector 15, Nerul East, Navi Mumbai, am writing this legal notice to you under the provisions of the Consumer Protection Act, 2019, regarding the deficiency in services and failure to deliver the agreed services despite receiving full payment from me. The services were to be provided by NoBroker.com in relation to the registration of my property.
                              Details of the Transaction:
                              Service Booked: Legal services for property registration
                              Date of Payment: 17th September 2024
                              Amount Paid: Rs. 48, 000/-
                              Mode of Payment: UPI transfer to nobrokercechnol819.[protected]@icici
                              Transaction ID: T2409171640323352825207

                              Nature of Complaint:
                              Misrepresentation of Services:
                              It was explicitly promised from your side (telephonically) before payment of services that a Field Relationship Manager (FRM) will be assigned to me within 15 minutes of booking the service and document collection will be initiated either on the same day or the next day. However, these assurances/promises were not honored, and no follow-up was provided. I was left without any assistance or communication regarding the status of my service.
                              Non-Delivery of Services:
                              Despite having paid the full amount of Rs. 48, 000/-, NoBroker.com has failed to initiate or provide any of the promised services related to the property registration. Further, No document collection, coordination or any action has been taken till date.
                              Incomplete Disclosure and Transparency:
                              An invoice showing an amount of Rs. 1/- instead of actually paid amount of 48000/- was generated by NoBroker.com, and the same have been sent on my email. (UPI receipt of 48000/- attached for reference). Additionally, there was no clear communication regarding the process, deliverables or timelines for providing the promised services which further created confusion and frustration on my part.
                              Unprofessional Behavior and Lack of Response:
                              I have made numerous attempts to contact your customer support, which includes approximately 40-50 calls and the same were not answered satisfactorily. The responses I did receive were either vague or offered no real resolution. Despite my multiple follow-up attempts, I have not received any meaningful update regarding my case. (Call recordings available as evidence.)
                              Refund Rejection:
                              Upon realizing that NoBroker.com had not provided any services, I formally requested a cancellation of the services and a refund of the amount paid. However, this request was unjustifiably rejected without any valid explanation or justification, leaving me with no alternative but to pursue legal action.
                              Demand for Resolution:
                              In view of the above, I demand the following actions from NoBroker.com, within 15 days of receipt of this notice:
                              -Immediate cancellation of the services that were promised but never delivered.
                              -Full refund of the amount of Rs. 48, 000/- paid by me for the services that were not rendered.
                              -Compensation of Rs. 1, 00, 000/- for the mental stress, inconvenience and loss of time caused due to the unprofessional conduct and failure of NoBroker.com to provide the promised services.
                              Legal Consequences of Non-Compliance:
                              Please be aware that if I do not receive a satisfactory response or resolution to this matter within 15 days from the date of receipt of this notice, I will be compelled to take the following actions:
                              -File a formal complaint before the District Consumer Forum or State Consumer Dispute Redressal Commission under the Consumer Protection Act, 2019.
                              -Seek appropriate legal remedies for the breach of contract, deficiency in service, and unfair trade practices under the said Act.
                              -Claim compensation for mental distress, legal costs, and any other damages resulting from your failure to deliver the services as agreed.
                              -Publicize the facts, including the evidence of the deficiency of service, through media channels and appropriate government bodies for consumer awareness and accountability.
                              -This notice is issued to seek an amicable resolution of the dispute without resorting to legal proceedings. Kindly treat this matter with the urgency it deserves to avoid further complications.

                              Regards
                              Rushikesh Ravindra Kasar
                              Flat No. 9, NL6/4, Sector 15,
                              Nerul East, Navi Mumbai – 400070
                              Email: kasar.[protected]@gmail.com
                              NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                K
                                Kiran zirpe
                                Sep 20, 2024
                                Report
                                Copy

                                Address:
                                Hinjewadi Pune
                                Website:
                                NOBROKER.COM

                                I had sawn an property listed on nobroker.com, and finalized it with the rm of nobroker, as there was no direct number available to deal with direct owner, the call get directed to rm of nobroker, the rm of nobroker told me to transfer 7250 rs as an token amount to finalised the deal, and this amount is not brokrage or commission and it will get settle in final deal with Owner, so i transfer the amount to nobroker a/c, as it is completely 100% Refundable, but as i transferred, the rm started ignoring my call, and now its 14 days, still the deal is not finalised nor they are giving back my token amount, i tried to call them many times, even tried to contacted on twitter, but they aren't giving back my money, they are doing this type scam and conning customer on behalf of property even they dont own.
                                NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  A
                                  awsudemy01
                                  Sep 4, 2024
                                  Report
                                  Copy

                                  On behalf of my father, I made an online transaction of Rs 2lacs on Aug 31st whose reference no is NRP[protected].
                                  Till now they have not credited the amount to the benificery account.
                                  Every time I call, they say that amount will get credited to the beneficiary account by EOD but so far no resolution.
                                  Now they have blocked my number on their toll free number so it means I will not able to call them anymore.
                                  I am not sure what will happen to my Dad hard earned money.
                                  NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Helpful
                                  1 other people found this review helpful
                                  1 found this helpful
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    F
                                    Faizbawa
                                    Aug 26, 2024
                                    Mar 3, 2025
                                    This thread was updated on Mar 3, 2025
                                    Report
                                    Copy

                                    Address: Bangalore

                                    I had finalised a property and given the token amount of Rs.10000 to nobroker for the deal. But after I talked to the owner he refused take the to-let banner down after the token to nobroker and demanded money. After I said that I had given token to Nobroker he refused to acknowledge the deal. when asked for a refund they are delaying by saying will escalate and not calling back i have been calling, emailing them since 3 weeks now.
                                    this is causing me a lot of inconvinience and the 30 days of refund they promised is also expiring.
                                    please help
                                    NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      R
                                      Rupam Biswas_1
                                      Aug 17, 2024
                                      Report
                                      Copy

                                      Hey, I'm Rupam Biswas
                                      This complaint is regarding the unauthorized transactions that took place using my credit card on 17th of August 2024 through NOBROKER TECHNOLOGIES.

                                      The transaction mails/messages were as follows:-
                                      ---****** is the OTP for your transaction of INR 101652 at NOBROKER TECHNOLOGIES on ICICI Bank Credit Card ****. Valid for one time use. Do not share it with anyone.
                                      --- Hi, you have spent INR 101652 ICICI Bank Credit Card (XXXXXX). Your available Credit Limit is INR 69, 661
                                      I got mails from ICICI alert too.
                                      Please note that I have neither participated nor authorized the transaction that is mentioned above, The transaction took place completely without my knowledge and the card was in my possession at all times. I notified the bank immediately when I noticed the transaction mail/message and filed FIR at the nearby police station about the e-fraud.
                                      Kindly help me in this.
                                      NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        S
                                        Sachin2400
                                        Aug 13, 2024
                                        Aug 24, 2024
                                        This thread was updated on Aug 24, 2024
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        My register mobile number [protected] .My refund is not received
                                        Jan 13, 2025
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Verified Support
                                        Aug 13, 2024
                                        NoBroker Customer Care's response
                                        Hi Sachin, we assure you that whenever you're eligible for a refund as per our terms and conditions, it is processed without delay. Rest assured, we have highlighted your issue to our team and one of our specialists will certainly connect with you on priority.
                                        Verified Support
                                        Aug 24, 2024
                                        NoBroker Customer Care's response
                                        Hi Sachin, according to the latest update from our team, your refund has been successfully credited to your account as per your request. Since your issue is now resolved, we are closing this complaint. If there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit