Claimed

NoBroker Complaints & Reviews

2.5
Updated: Oct 2, 2026
Complaints 1747
Resolved
739
Unresolved
1008
Contacts

File a complaint to NoBroker

Having problems with NoBroker?

File a complaint and get it resolved by NoBroker customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

NoBroker reviews & complaints page 23

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
F
May 18, 2023
Report
Copy

This is complaint regarding unauthorised use of my credit card for a payment in name of Nobroker services.
An amount of Rs 25311 has been deducted from my credit by a fraud call, to your account on 20th October 2022.
Kindly help me with this as bank is generating statement in my name.
NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
Hi Fatima, thanks for bringing this to our notice. It could be possible that these fraudsters are using our name for their fraudulent activities. We would request you to share your registered contact details so that we can discuss this over a phone call.
Helpful
Found this helpful?
1 Comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    Y
    Yuvasri Reddy
    from Chennai, Tamil Nadu
    May 17, 2023
    Report
    Copy

    Hi

    I booked a property for rent through no broker for 12000 rs as booking advance
    Now they are not letting me to rent out the property as well as they are not refunding the money.
    NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
    Hi Yuvasri, if you are eligible for a refund as per the terms & conditions of the plan, we never delay in processing the same. Hence, we would request you to share your registered contact details so that we can investigate your issue and provide you with a resolution.
    Yuvasri Reddy's [Complaint's author] reply, May 23, 2023
    Mail is [email protected]

    You can reply to this mail.
    Helpful
    Found this helpful?
    1 Comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      D
      Devi1989
      from Hyderabad, Andhra Pradesh
      May 17, 2023
      Report
      Copy

      Address: chandanagar, hyderabad

      I have Enrolled for Money Back Guarantee plan as owner for renting my flat in Nobroker on March9th 2023 and paid 7668rs to them.
      Before the plan end date, i have found my tenant by myself and submitted the rental agreement prepared by nobroker team only for refund of my plan amount.
      They have not all responded on this and no acknowledgement that they have recieved rental agreement also.Many mails, many calls to them, but no response on this yet.
      Such a worst people and waste plans making money without showing any services to customers...
      They are trying to make customers attract to thier money back plans which are of completely fraud.
      NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
      Hi Devi, if you are eligible for a refund as per the terms & conditions of the plan, we never delay in processing the same. Hence, we would request you to share your registered contact details so that we can investigate your issue and provide you with a resolution.
      Hi Devi, we are still waiting for your registered number in order to address your issue. Please provide us with the same so that one of our executives can connect with you to address your concern & provide you with a resolution.
      satzd32's reply, May 23, 2023
      everyone knows this is a fraud and misleading message.
      Same here, Fraud company, if after reading this you deal with them, its your own fault. I opted for guarantee package under which they will either provide you a tenant, or refund your money if you get a tenant from other sources before they can get you one. After getting a tenant from local Dealer in Gurgaon, I completed the formalities of sending my lease deed and all proofs to nobroker. Now they are not issuing my refund, dodging my calls and not responding to my mails. Total fraud company, BEWARE.
      Helpful
      Found this helpful?
      3 Comments
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        S
        s.chatt93
        May 17, 2023
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Website: www.nobroker.in

        I purchased Rental Agreement and Police Intimation Service from NoBroker.com. The agreement was purchased on 15th April 2023.
        The Biometric for Tenant was not done by the NoBroker team in Time, and the Owner had left the country. This was informed to the NoBroker team repeatedly. Even after prior information and constant follow-up, the NoBroker team did not complete the Owner Biometric before the owner's departure.
        Then, on 27th April 2023, I promptly cancelled the Rental Agreement and Police Intimation Service Booking as the Owner was not present in the country anymore.
        After this, I have been following up with NoBroker Team for the refund for the past 3 weeks, and the NoBroker team keeps telling me that their Relationship Manager will contact me for the refund updates. The intermediate update was that they would deduct some amount from the refund as Stamp Duty charges and Tenant Biometric Verification charges from the Rental Agreement. And no update on the Police Intimation service booking refund.
        The last update as of 15th May 2023 was that the refund process had not been started for Rental Agreement, and a Relationship Manager will call me for Police Intimation refund updates. But I did not get any callback from the NoBroker Team.
        To date, I have not received my refund as well as any call from NoBroker Relationship Manager for my refund status update.
        Jul 30, 2023
        Complaint marked as Resolved 
        NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
        May 30, 2023
        Updated by s.chatt93
        Updates, the NoBroker Team is refusing to refund my Rental Agreement Service Fees, stating that 70% of the work has been completed. But 70% of the work is useless for me as the NoBroker team cannot complete the whole process of getting the Owner's BioMetric Verification as one of the Owners has left the country.

        The customer informed the NoBroker team that the Owner is leaving the country 2 to 3 weeks before the Owner departs. The team did not respond or call back even after the customer followed up with the NoBroker team regularly.

        Now NoBroker is refusing to give my refund back as well as my Rental Agreement is not completed as the NoBroker team did not send BioMetric Team for Owner's Biometric Verification on time. NoBroker is incompetent, but the customer is paying the price of NoBroker's incompetence.
        Verified Support
        Jun 27, 2023
        NoBroker Customer Care's response
        Hi Shubhajit, we regret the inconvenience caused by the government server issue. We understand your concerns and have explored options to complete the bio metric in Canada. However, providing remote execution service in Canada for free or refunding the full amount is not feasible. We appreciate your understanding in this matter. If you have any further issue please let us know.
        Hi There, whenever you are eligible for a refund, we'd never delay initiating the same. Having said that, we'd request you to share your registered contact details so that we can check what went wrong & provide you with an update.
        Helpful
        Found this helpful?
        1 Comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          R
          May 15, 2023
          Report
          Copy

          Address: BENGULURU
          Website: NOBROKER.COM

          I had sawn an property listed on nobroker.com, and finalized it with the rm of nobroker, as there was no direct number available to deal with direct owner, the call get directed to rm of nobroker, the rm of nobroker told me to transfer 60000 rs as an token amount to finalised the deal, and this amount is not brokrage or commission and it will get settle in final deal with seller, so i transfer the amount to nobroker a/c, as it is completly 100% fefundable, but as i tranferred, the rm started ignoring my call, and now its 1 month, still the deal is not finalised nor they are giving back my token amount, i tried to call them many times, even tried to contacted on twitter, but they arent giving back my money, they are doing this type scam and conning customer on behalf of property even they dont ownю
          NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          May 18, 2023
          NoBroker Customer Care's response
          Hi Raksh, if you are eligible for a refund as per the T&Cs of the plan, we never delay processing the same. Also, we regret not getting any response from our team. Please be assured that our team is looking into it and will certainly get it resolved.
          Did you get a refund?

          Same thing they are doing for everyone

          I am also facing the same issue
          Helpful
          1 other people found this review helpful
          1 found this helpful
          1 Comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            R
            rkrish125
            from Hyderabad, Telangana
            May 15, 2023
            Report
            Copy

            Address: hyderabad

            I have taken a "Commercial Money Back Plan" on 10th March and paid Rs. 7, 669. But in this 2 months (60 days) time the company has failed to service me. It's ZERO customer visits in the 60 days time frame. That means they didn't work on the property sincerely and I requested the relationship manager (sahithi) to refund the full amount but they are not accepting. They have wasted 60 days of my time and money. It's a big loss for me.

            Please do the needful to refund my full amount i.e. Rs. 7, 669.

            Thanks,
            Ramakrishna Y
            [protected]@yahoo.co.in
            NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
            Hi Ramakrishna, we aim to provide a smooth experience and try our best to provide leads to our customers. We understand your concerns regarding the lack of customer visits within the 60-day timeframe and the perceived lack of sincerity in our service. Kindly share your registered number so that we can look into the issue and resolve it asap.
            Hi Ramakrishna, as you have not shared the contact details which is required to investigate the issue, we are closing the case for now. Please reach out to us with the same so that we can reopen the case and assist you further.
            Helpful
            Found this helpful?
            2 Comments
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              S
              Savimalls
              May 14, 2023
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Hello
              I am registered with no broker on the mobile number [protected].

              I am in an extremely distressed situation after I was contacted by my relationship manager, who was very rude and said that the refund claim is rejected because I quoted the rent as 18k in the rental agreement, while the initial phone recording after the commencement of the package mentions rent negotiable upto 19k.

              Moreover, our priority was family but the RM had filtered tenants who were asking for Daycare and clinic purposes.

              I have been subjected to such a mental agony due to Booking with nobrokers when there would be a message saying that someone would visit the property but none came ever since we took the package.

              I don't think it is reasonable for me to lose the hard earned money of my late husband for someone else's carelessness.

              I also would like to bring to your notice that Is this not a company's responsibility to inform that the call will be recorded for future reference and take the customer 's consent before doing so?

              I feel this act of the RM was extremely unprofessional.

              I hope to get my money back

              Thanks

              Show quoted text
              Jun 28, 2023
              Complaint marked as Resolved 
              NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              May 16, 2023
              NoBroker Customer Care's response
              Hi Savi, we aim to prioritize our customer concerns on priority. We regret the distressing situation you have encountered and understand your concerns regarding the refund claim and the behavior of our relationship manager. We never tolerate any misbehavior from our staff. Our team will be in touch with you shortly to discuss the matter further and provide you with a resolution on priority.
              Verified Support
              May 24, 2023
              NoBroker Customer Care's response
              Hi Savi, we understand that you found a tenant from another source. We regret to inform you that due to a mismatch in the rental agreement, we will not be able to process the refund. Please let us know if there is anything else we can assist you with.
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                A
                abhinav1602
                from Bengaluru, Karnataka
                May 13, 2023
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Address: Bangalore, Karnataka

                Dear Sir/Madam,

                I am writing to file a complaint against NoBroker, an online platform that provides AC installation and repair services. I availed their services for AC installation after my relocation on 9th April. However, the services provided by them were highly unsatisfactory, and I have faced a lot of inconvenience due to their negligence.

                Firstly, the charge mentioned on their platform for AC installation was INR 918. However, at the time of installation, they added a lot of extra charges for parts and gas, which totalled to INR 2718 (INR 918 + INR 1600 + INR 200). This was not communicated beforehand, and I was shocked to see the additional charges.

                After a few days, the AC stopped working, and I contacted their team back. After wasting some time, their team agreed to send a partner for fixing the issue. The partner came and said it was a gas leak issue and refilled it. However, after another 3-4 days, my AC stopped working again.

                I tried contacting their support team, but they kept on throwing practiced lines at me, saying that it was escalated, and it would be handled soon. They kept on wasting 3-4 days so that the warranty period gets over, saying that the partner will visit in another 2 days. However, no one visited, and now I have to pay again to some other company for fixing my AC. It is extremely frustrating and disappointing to receive such poor service from a company like NoBroker.

                When I asked for a refund, their team is not even ready to consider it, stating that the warranty period has passed. It is unacceptable that I have to pay again for fixing the same issue, and NoBroker is not willing to take responsibility for their poor service.

                Therefore, I request you to take strict action against NoBroker and ensure that I get a refund for the charges paid for the AC installation and repair services. I also request the forum to direct the company to provide me with an apology for the inconvenience caused and to ensure that such instances do not occur in the future.

                Thank you for your time and attention to this matter.
                Jun 21, 2023
                Complaint marked as Resolved 
                NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                May 15, 2023
                NoBroker Customer Care's response
                Hi Abhinav, we always want our customers to have a smooth & hassle-free AC service experience. We regret to know that the additional charges were not communicated beforehand and you are having issues with your AC multiple times after service was provided. Hence, kindly share your registered contact details so that we check what went wrong and provide you resolution asap.
                Verified Support
                May 20, 2023
                NoBroker Customer Care's response
                Hi Abhinav, as you have not shared the contact details which is required to investigate the issue, we are closing the case for now. Please reach out to us with the same so that we can reopen the case and assist you further.
                Verified Support
                Jun 30, 2023
                NoBroker Customer Care's response
                Hi Abhinav, we understand that our team contacted you to address your concern and provided a resolution for the AC cooling issue. Hence, we are closing the complaint. Please let us know if there's anything else we can help you with.
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  T
                  Talwinder1616
                  May 13, 2023
                  Report
                  Copy

                  I got fraud through my creadit card last digit no.4416 on 1 may 2023. I told customer care that i got fraud so cancel all the transactions from this card. He said transaction is canceled. But next day money settled to beneficary. The fraud person used my creadit card in another account so i dont have any transaction id or anything to track. Everytime the executive told me lie first they said its canceld and second day they said its settled. next day again they said cancelled, next day they said they have no right to see this. I even mailed they did not helped. My money is deducted and executive told me lie again and again. I am helpless now.
                  NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
                  Hi Talwinder, we are absolutely shocked to hear about the fraudulent transaction. Also, we are always transparent while providing any kind of information to all our customers. We would request that you share your registered contact details so that we can reach out to you and get this sorted on priority.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  1 Comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    T
                    Talwinder1616
                    May 13, 2023
                    Report
                    Copy

                    I got fraud through my creadit card on noo broker. When i called customer care, he said my transaction is cancelled and i will get my money back. But next day my money that fraud sent to somewhere was settled. I called again executive told me they have no right to see the transactions. They misguided me everytime.
                    NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
                    Hi Talwinder, we are absolutely shocked to hear about the fraudulent transaction. Also, we are always transparent while providing any kind of information to all our customers. We would request that you share your registered contact details so that we can reach out to you and get this sorted on priority.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    1 Comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      P
                      Praveen Nayak
                      from Chennai, Tamil Nadu
                      May 12, 2023
                      Report
                      Copy

                      If you are subscribing to Seller Super Assure Plan/ Seller Money Back Plan, you will be defrauded by NoBroker.in. For NoBroker, even a child with a phone is a BUYER. The RMs will force you to accept a token amount from "potential buyer" according to them and then the plan ENDS immediately (without even waiting for a sale agreement or a registration). The so called buyer will then vanish and then you will be defrauded of your money as you would neither have your plan active nor have an actual buyer.
                      NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
                      Hi Praveen, our relationship managers always put their sincere effort to buy you a potential buyer and follows up promptly. Having said that, kindly share your registered contact details to investigate what went wrong and sort out the issue.
                      Praveen Nayak's [Complaint's author] reply, May 15, 2023
                      I had filed #16059363 but was of no use.

                      Payment Date : 2023-04-05 16:13:59.0
                      Transaction ID : pay_La56uAx46Fl7fr

                      What is your definition of a "buyer"? When do you terminate the money back plan? Upon sale agreement or upon registration?
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      1 Comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        A
                        AnkitG1985
                        from Bengaluru, Karnataka
                        May 12, 2023
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Address: Bengaluru

                        I had booked a movers and packers service from Gurgaon to Bangalore and my household stuff was picked on May 3. However when I called my movement manager, Samya on May 10 to check the status, she said it has still not moved as the partner is claiming non receipt of funds. Just to give some background, when I had made the payment via no broker app, the payment was successful and was received by Nobroker but due to some tech issue at Nobroker's end, the payment did not get updated in their app. I had made multiple calls to both the partner and customer care then regarding payment confirmation and everytime the movement manager Samya said payment has been received. Today I got to know that their partner is now holding the stuff in warehouse. My movement dates to Bangalore on 20th May and now I am not sure if I will receive my belongings timely due to this payment issue between Nobroker and their partner.

                        I am feeling absolutely hassled and aggrieved by your employees attitude and behaviour in how they are handling this issue.

                        Yesterday they had emailed confirming that the goods will be dispatched yesterday and today again they are saying it will be disptached tonight.
                        Jun 18, 2023
                        Complaint marked as Resolved 
                        NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        May 13, 2023
                        NoBroker Customer Care's response
                        Hi Ankit, we strive to provide our customers with timely shifting service. Furthermore, our movement managers always put their sincere effort to make the customer experience a delightful one. However, we'd request you to share your registered number & display name on [protected]@nobroker.in so that we can discuss this over a phone call.
                        Verified Support
                        May 16, 2023
                        NoBroker Customer Care's response
                        Hi Ankit, we are closing this case for now as we haven't heard back from you on this. Please feel free to reach out to us with your contact details in order to discuss this further.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          A
                          Amulya8818
                          from Bengaluru, Karnataka
                          May 11, 2023
                          Report
                          Copy

                          I had registered owner assurance plan on nobroker worth rs 5000 on march 25th they couldnt find any tenant as per policy i rewuested for refund but its been 15days refund not issued every day i call the manager that person picksup and say ots initiated but no refund reflected in my account i neither got any mail regarding refund they say they will check and call back but never calls if i call they will say today tomorrow never recieved till date.
                          NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
                          Hi Amulya, whenever you are eligible for a refund, we'd never delay initiating the same. Having said that, we'd request you to share your registered contact details so that we can check what went wrong & provide you with an update.
                          I wrote to Akhil, Varun at nobroker no response from their side, their process is defined to only get customers locked and extort money from them, so beware while taking any service from nobroker

                          I dunno next they are calling for marketing apartments

                          People please don't get trapped to nobroker
                          NoBroker Customer Care's response, May 13, 2023
                          Verified Support
                          Hi Kiran, please be assured that our team is actively working your issue, and we will keep updated on the same.
                          Hi Amulya, we are closing this case for now as we haven't heard back from you on this. Please feel free to reach out to us with your contact details in order to discuss this further.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          3 Comments
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            T
                            Tanurag Tyagi
                            May 10, 2023
                            Report
                            Copy

                            This is regarding the shifting task that I decided to get done by nobroker.in.

                            I have encountered with multiple issues during this activity and highlighting them as below:

                            1. My task was calculated as 1264 and was scheduled at 12 pm 3rd May, 2023. And service sent me whatsapp message around 11:30 p.m. 2nd May and mentioned that he will charge 2200 for service. Due to this I started following up with no broker customer care from 3rd May 8:30 a.m. to highlight the issue but I faced very poor service experience and I was continuously following up with no broker from 8 a.m. to 1:30 p.m. for the same in a hope that if i have given a chance to nobroker then i should stick with it and with many more and multiple follow ups finally my task was scheduled at 4 p.m.

                            2. Then during shifting activity, there was a car hit and damaged by service partner and which has delayed the shifting again. And due to the damage
                            car owner has asked me to pay for the damages as shifting activity is scheduled by me.

                            I highlighted the same to customer care and mentioned very clearly that I am not going to pay the amount and nobroker should pay as the damages are being done by nobroker service.

                            But again due to very poor customer service I didn't get any response on it so I checked with Shaikh Gouse (service partner manager who scheduled the shifting service for 4 p.m.) but he totally denied to share concerned mail ids over whatsapp and even didn't pick further calls.

                            Is this you guys promise while asking for service? Does nobroker work in similar fashion?

                            I want nobroker to act on both the above highlighted points and take care of the damages being done to car during service and provide me the compensation for the mental harassment done by nobroker for multiple times in a single shifting task.

                            As a response I got below mail:-
                            "As per our discussion over the call, we regret for all the inconvenience. Regarding the car damage, we are sharing partner's contact details over this mail and requesting you to discuss your concern with the partner directly.

                            Partner Name: Robin
                            Contact number: +[protected]
                            ​
                            However, we are not neglecting this issue as a customer service provider. We will take necessary actions against it so that this will not happen again in the future with any of our customers. Your understanding and co-operation is highly appreciable in this regard. "

                            Moreover When I asked for Mental Harassment compensation, they straight away denied as they feel very sorry for it but can't do anything and they stopped replying to the mails afterwards
                            NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
                            Hi Tanurag, our consignment team always takes utmost care of customer's inventories during the shifting process and will promptly respond to the customer inquiry. Rest assured, we have cascaded your issue to our team, our specialists will certainly check and do what is necessary.
                            Hi Tanurag, our consignment team takes utmost care of customer's inventories during the shifting process and will promptly respond to the customer inquiry. Having said that, kindly share your registered contact details to investigate what went wrong and sort out the issue.
                            NoBroker Customer Care's response, Jun 29, 2023
                            Verified Support
                            Hi Tanurag, we understand you were dissatisfied because your inventory was damaged during the consignment. Furthermore, our partner offered to cover the cost of the damage, but you denied. Please feel free to reach out to us if in need of further assistance.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            2 Comments
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              R
                              Reema bhalla
                              May 10, 2023
                              Report
                              Copy

                              Website: Nobroker

                              Hi i had a relax plan from Nobroker on urgent basis. My profile page should have shown my name there however it was showing with the name of Sumit puri. Whenveru tried to contact owner the number was being sent on Sumit puris phone number. I requested to my RM to resolve it as soon as possible but she didn't.neither she called back to ask if the issues had been resolved. The whole day i was stuck in one society only.
                              NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
                              Hi Reema, our relationship managers always put their sincere effort to make the customer experience a delightful one. Having said that, kindly share your registered contact details to investigate what went wrong and sort out the issue.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              1 Comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                Y
                                yogesh4chat
                                from Mumbai, Maharashtra
                                May 9, 2023
                                Report
                                Copy

                                Address: Vasundhara, Ghaziabad

                                This is a Bogus and shameless company. I have sent mail for my Account deletion but no response yet. Still getting marketing emails and calls. Infact, I had also clicked the option "Unsubscribed" in my email received from Nobroker. Had a long chat with customer care in this regard but they don't care and continue to play with your property ads posted earlier.

                                I suggest to be safe and avoid making account on this website to keep your data safe and avoid spam calls as they might sale your data.
                                NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
                                Hi Yogesh, it is never our intention to bother you with our emails. We would request you to share your registered number so that we can get this sorted on priority.
                                Just think that you donated to some rich beggars and leave, no use talking to them they are trapping customers
                                NoBroker Customer Care's response, May 13, 2023
                                Verified Support
                                Hi Kiran, please be assured that our team is actively working your issue, and we will keep updated on the same.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                2 Comments
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  S
                                  May 8, 2023
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  Address: 223 dhobi para Sadar bazar mathura
                                  Website: [email protected]

                                  The Customer Srevice Manager,

                                  Respected Sir/Madam,

                                  I beg to state that I am MOHD SHAVIR. a (octane sbi credit card) credit card holder of your SBI Bank having credit card number ([protected]).

                                  I am writing this letter to inform you about the fraud transaction that happened on 6/05/23. A sum of 48623.04 was debited from my credit card with a transaction name (Nobroker). transactions I'd no[protected].

                                  The following are the details for my credit card:

                                  Name of Credit Card- octane
                                  Name as on Credit Card -mohd shavir
                                  Credit Card Details-[protected]

                                  Kindly look into this matter and guide me through the procedure to raise the complaint/ dispute in this matter. I shall be highly obliged. Sir Plz help me.

                                  Thanking you
                                  Yours Truly,

                                  Mohd shavir
                                  Credit card no-[protected]
                                  Contact no-[protected]
                                  Jun 13, 2023
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  May 11, 2023
                                  NoBroker Customer Care's response
                                  Hi Shavir, thanks for bringing this to our notice. It could be possible that these fraudsters are using our name for their fraudulent activities. Rest assured, we have cascaded your issue to our team and will certainly do what is necessary asap.
                                  Sir plz update my froud trxn
                                  [email protected] 's [Complaint's author] reply, May 10, 2023
                                  Plz update
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  1 Comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    K
                                    Kiranramtr
                                    May 7, 2023
                                    Report
                                    Copy

                                    Dear sir/madam,

                                    This is to notify people who are opting nobroker.com about their fraudulent on owners renting services.

                                    Paid fee : i.e 5250
                                    I had chosen owners refund policy if not getting tenant through nobroker
                                    I got tenant from outside within said date.

                                    There was a typo error happened while creating rental agreement instead on 2 bhk it was mistakenly typed as 1 bhk since typist used regular format.

                                    Due to which nobroker executive rejecting my refund

                                    Kindly requesting help to out
                                    NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
                                    May 07, 2023
                                    Updated by Kiranramtr
                                    Dear Sir/madam,

                                    I had chosen nobroker.in to rent the property 2 bhk

                                    Paid: fee 5250 which is refundable if I didn choose tenant from.nobroker

                                    Even though I didn't get tenant from nobroker they are rejecting my refund.

                                    Issue:

                                    I had submitted rental agreement with rent and advance along with stamp.
                                    Typist did a mistake and used regular format instead of 2 bhk he made it as one bhk

                                    That is the reason they are telling from nobroker

                                    It's literally looting from customer
                                    Hi Kiran, whenever you are eligible for a refund, we'd never delay initiating the same. Having said that, we'd request you to share your registered contact details so that we can check what went wrong & provide you with an update.
                                    Kiranramtr's [Complaint's author] reply, May 12, 2023
                                    7411672676,

                                    I already wrote mail to Akhil, Varun at nobroker no response,
                                    This is pure trap for customers and extorting their hard earned money
                                    NoBroker Customer Care's response, May 13, 2023
                                    Verified Support
                                    Hi Kiran, thanks for sharing your contact number. We have highlighted your issue to our team and one of our specialists will certainly connect with you on priority.
                                    Hi Kiran, as per the update, the property is rented out via other source. However, the refund is denied as the BHK type is different from what was told to us. We appreciate your understanding for the same.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    2 Comments
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      D
                                      Report
                                      Copy

                                      Hi,
                                      I subscribed for a relax plan on 26.4.23 and was assigned a RM - Reshma K A. The first day, she spoke to me and took all the details regarding our flat requirement.
                                      Even after a week, she didn't suggest any properties, was not working with us to find a flat for us. Not replying to our calls and messages. I wrote a mail requesting for a change in RM. I got a call saying, the current RM was sorry and will do the work.
                                      But there was no improvement. Wrote a mail again requesting for a change in RM and your team cancelled my plan saying the limit is exceeded? Is this some kind of a joke?
                                      I've been writing mails but the issue hasn't been sorted out. Because of your team's irresponsible behaviour, I'm not even able to contact the owner's because you've cancelled my plan. Extremely poor service.
                                      NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Hi Deepti, we aim to help you find the best property through our relationship managers. Also, the plan has certain expiry date. However, we have highlighted this to our team and they will certainly help you with a resolution.
                                      Hi Deepti, we would like to inform you that our RM was trying their best to find a property for you, however you were not satisfied thus we offered you freedom plan which was denied from your side. Please let us know if there is anything else we can assist with.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      2 Comments
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        V
                                        vinod6562
                                        May 6, 2023
                                        Report
                                        Copy

                                        Address: WM7G+6Q7, Bengaluru, Karnataka 560035

                                        Dear Sir/Madam,

                                        I am writing to report a fraudulent transaction on my credit card, which was used to make a payment to your company on 10/04/2023 for an amount of 50055.98. I have not authorized this transaction and it has resulted in a financial loss to me.

                                        I request you to investigate this matter immediately and take necessary actions to refund the amount to my credit card as soon as possible. I would also appreciate it if you could provide me with the details of the transaction and any other relevant information related to it.

                                        Please take this matter seriously and take prompt action to resolve it. I also request you to take necessary steps to prevent any such fraudulent transactions in the future.

                                        Thank you for your attention to this matter.
                                        NoBroker customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Hi Vinod, we are absolutely shocked to hear about the fraudulent transaction. We would request you to share your contact details so that we can reach out to you and get this sorted on priority.
                                        Hi Vinod, we are closing your complaint as we are still waiting for your registered phone number which is required to fix your issue. Please reach out to us with the same over the private message so that we can do the needful.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        2 Comments
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit