Claimed

Bata India Complaints & Reviews

2.5
Updated: Oct 10, 2026
Complaints 2327
Resolved
1161
Unresolved
1166
Contacts

File a complaint to Bata India

Having problems with Bata India?

File a complaint and get it resolved by Bata India customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Bata India reviews & complaints page 47

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
M
Manishaadwita
from Noida, Uttar Pradesh
Apr 25, 2019
Report
Copy

Address: Gautam Buddh Nagar, Uttar Pradesh, 201301

Please find the Invoice/ Pictures/ Denial mail against the complain of warranty cover of my Bata shoe which was bought from Amazon on 22nd Feb. 2019. This is really unfortunate experience that my shoes got damaged within very less time span which is not at all accepted from brand like Bata.

1st complain 1537386 8th Apr
2nd complain[protected]th Apr
3rd complain[protected]nd Apr

Already raised complain to National consumer complain number 1265568

Not got the below unprofessional reply from Bata:

=============================================================
Dear Customer,

Greetings for the day

We thank you for being our valuable customer and appreciate your feedback.

With reference to your concern related to the damaged product, we would like to clarify that the damage is due to incidental factors (regular wear & tear) and not due to any quality or manufacturing defect.

In this instance we regret to inform that that the product cannot be considered for a repair or replacement.

We value you as our esteemed customer and look forward for your continued patronage.

In case of any further concerns kindly write back to Customer.[protected]@bata.com and quote the complaint reference number 1546482 for all your future correspondence.

Regards,

Customer Service Team

Bata India Ltd.
Bata India customer support has been notified about the posted complaint.
May 01, 2019
Updated by Manishaadwita
What is the status of my complain ?
I placed order online at bata.in on 21st april 2019 for brown sandals for men vide order with id: 12294812 and order no is: 50355188 and paid rs.499. Still iam not getting any orders status and product also. Pl. Take necessary action to ensure that bata.in doesn't cheat it's customers...
Helpful
Found this helpful?
1 Comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    A
    Abha Das Sarma
    from Bengaluru, Karnataka
    Apr 25, 2019
    Report
    Copy

    Address: Bata, BEL Road, Bengaluru, Bangalore, Karnataka

    Dear support member,

    We had 18 rs. 100 gift vouchers and went to redeem these at bata showroom on new bel road, bengaluru, today (21 april 2019) at about 17.30 and encountered the following difficulty.

    We identified 5 items for purchase with the following item numbers and prices:

    Item no. Price

    [protected]

    [protected]

    [protected]

    [protected]

    Carry bag 3

    —

    Total rs. 1929

    We handed over our 18 vouchers of rs. 100 value each to the billing counter. At this stage, we were informed that a maximum of 7 vouchers can be redeemed against a single bill and we made the obvious request of raising 3 bills, since we had 18 vouchers. Since we were not asked by the billing person how the items are to be split between these three bills, we trusted it to be done the way that is the most beneficial to the customer. It is also evident that the best way to split these items over 3 bills would be as follows:

    1 bill for rs. 499 + 3 (For 5 vouchers + rs. 2)

    1 bill for 1099 (For 7 vouchers + rs. 399)

    1 bill for 179+149 = 328 (For 3 vouchers + rs. 28)

    —

    Total of 15 vouchers and rs. 429

    We were instead presented with 2 bills as follows:

    1 bill for rs. (499 + 179 + 3) (For 7 vouchers)

    1 bill for rs. (1099 + 149) (For 7 vouchers + rs. 548)

    —

    Total of 14 vouchers and rs. 548

    We do not understand why only 2 bills were prepared instead of 3 bills, as requested. We also do not understand why the items were distributed in a way that amounts to the worst possible choice for the customer, requiring a much larger cash payment (Rs. 548 instead of rs. 429) and worse use of the existing vouchers, as if the attempt is to maximise the profit of the shop! If bata is not able to provide suitable training to its personnel at the billing counter, the least it should do is to train them to ask the customer how to bill items according to the preference of the customer. This was not done in our case and the bills were directly produced for our acceptance.

    When we pointed this out and asked the billing to be changed to the one benefiting us as indicated above, leading to the best use of the vouchers and the lowest cash payment from us, we were told that this cannot be done, since the process of selling have already been implemented through the billing process without our consent or permission.

    We found it objectionable and left the shop in protest of such a wrong approach, without purchasing (Or bringing with us) any of the items. I also stress that besides the inconvenience caused, we also wasted more than an hour to go to bata and return empty handed, though we found items that we wanted to procure and we hold bata responsible for both the loss of money and time in this case.

    As far as we are concerned, we have not purchased anything from that shop, and we assume that our vouchers remain valid for being redeemed. We were told by mr. Vineet, the manager of that outlet, that the vouchers have already been redeemed in your computer system. Since we have not collected any item in view of the irrational and grossly unfair billing implemented by the obviously untrained billing person, we request you to kindly revalidate all these vouchers and inform us, so that we may go back and make our purchases the way it is beneficial to the customers.

    Hoping to hear from you soon and thanking you for your efforts.
    Bata India customer support has been notified about the posted complaint.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      J
      Jerry Aravind
      from Mumbai, Maharashtra
      Apr 23, 2019
      Report
      Copy

      Address: CASA Major Rd, Sulaiman Zackria Avenue, Egmore, Tamil Nadu 600008, 600013

      I aravindhan. M who was employee bata india pvt. I here not getting pf and ef money i send a letter to team lease bangalore head office. Regarding to get my pf.. But i did not received my amount. So please kindly proceed my need. My employ id 1187903. Here i summit my pf account no too. Bg/bng/0035224/000/1055447... And this is my uan no:[protected].. Please do the needful.
      Bata India customer support has been notified about the posted complaint.
      I purchased at bahadurgarh and charged extra 3 rupees for carry bag. It's harassment for a customer
      Helpful
      Found this helpful?
      1 Comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        S
        Shahveer Sahiar
        from Ahmedabad, Gujarat
        Apr 23, 2019
        Report
        Copy

        Address: Gunjan cinema gidc Vapi 396195, Valsad, Gujarat, 396191

        I had purchased weinbrenner shoes on 17/4/19 with discount coupon on it. I discovered the defect (A small tear) a day later, and since i was out of town for a couple of days, i couldn't change it. Yesterday 22/4/19 i went to that shop and asked for the replacement. Shopkeeper said that since they do not have same colour and size, i can choose another colour but will have to pay 20% as that discount coupon cant be utilised. Also i said that i wanted same colour shoes, but he said he can't assure as to when they will arrive.
        Please help me out.
        Thanks
        Shahveer. [protected]@gmail.com
        Bata India customer support has been notified about the posted complaint.
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          R
          renu_d
          from Pune, Maharashtra
          Apr 23, 2019
          Report
          Copy

          Address: BATA Daryaganj Showroom, Delhi

          Hello,

          I have already dropped a complaint email to
          In-customer. [protected]@bata.com but since did not get reply that is why posting it here again. The details are :

          I have purchased 3 bellies from daryaganj bata showroom, delhi on 29.03.2019: one hearts and 2 north star bellies. The issue is with the north star ones, details of which are given below, and also attached is the invoice for your reference.

          [protected] mat belly (With black print)

          [protected] mat belly (With pink print)

          The concern is that while walking with these bellies, the shape transforms
          Near the ankle. Like moving in and out, and also foot sometimes comes out of the belly.

          Since the pink belly is not used yet, so i tried to return it, explaining the issue with the black one to the bata representatives' in the showroom. There were very less options available in exchange, and one which i chose in exchange had got the size issue. I am a working professional, and also approaching 60 years in age, so it is not feasible for me to visit again and again, considering the travel expenses as well. I have already visited 2 times but still the issue is not resolved.

          We have been using bata since long and are it's old customers. But this time, the experience is bad. Daryaganj showroon is lacking variety, and fault in certain products. Request you to look into the concern and provide resolution as the belly is having faults.
          Bata India customer support has been notified about the posted complaint.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            V
            vadivel8148
            from Mumbai, Maharashtra
            Apr 21, 2019
            Report
            Copy

            Address: 8th floor, Prestige polygon, 471 Anna salai, Thenampet, Chennai, Tamil Nadu, 600018

            I have a bata gift voucher and the issuing date of gift voucher is 5/oct/2018 and expire date is 6 months (5/april/2019). I went to bata showroom to buy a sandals on 1/april/2019. I was trying to use that gift voucher. First they have generated control number using that gift voucher number then they have used that control number and it shows not valid.

            I have raised this issue to bata customer services on 2/april/2019 (Request registered with www.bata.in and reference number is 1530305). I'm following up the request 1530305 through email and customer service number for the past 20 days but they not responding properly and they never replied to the email.

            In the past 20 days, i have reached them 6 times through customer service number and all the times they replied within 24 hours it will be resolved. But i never get any response and still the problem is not resolved. Please help on this to resolve.
            Bata India customer support has been notified about the posted complaint.
            May 09, 2019
            Updated by vadivel8148
            The problem is not resolved. They never contacted me. whenever I call the Bata customer service, they are repeatedly saying the same statement "We be rectified within 24 hours".
            The problem is not resolved. whenever I call the Bata customer service, they are repeatedly saying the same statement "We be rectified within 24 hours".
            Helpful
            Found this helpful?
            1 Comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              B
              Blessy001
              from Delhi, Delhi
              Apr 20, 2019
              Report
              Copy

              Address: No 7 Ramakrishna street West tambaram Tambaram -600045, Chennai, Tamil Nadu, 600045

              Recently i have purchased apparels from bata showroom which is located in tambaram, my total bill amount was rs.2798 but i was charged extra rs.3 for providing me the delivery bag. I believe its the seller responsibility to provide free delivery bags to their customers. As they are violating rules of government, a proper action needs to be taken on them. Thanks
              I can be contacted through phone : [protected] or email - blessy. [protected]@gmail.com

              Showroom address
              No 7
              Ramakrishna street
              West tambaram
              Tambaram -600045
              Bata India customer support has been notified about the posted complaint.
              You’re an ###. You should have declined the bag. Just wear shoes and leave.
              Helpful
              Found this helpful?
              1 Comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                B
                B S Prakash
                from Delhi, Delhi
                Apr 20, 2019
                Report
                Copy

                Address: New Market, Bhopal, Madhya Pradesh

                Dear sir,
                I have purchase bata mocossino shoe from the show room of new market, bhopal on 18.02.2019 through my debit card for rs.1, 900/-. Transaction no. "othpos099075 bata india, bhopal". Within a span of 13 months the two soles were developed big cutting acrossly. It is a matter of deep regrettable thing that reputed banded bata company have used cheaper sole. With deep belief on bata products, i purchased this but all my hopes were defeated with your inferior quality material. I strongly protest against this.

                Please look into the matter do the justice.
                My mail : [protected]@gmail.com
                Bata India customer support has been notified about the posted complaint.
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  manjunathnanjundan
                  from Hyderabad, Telangana
                  Apr 19, 2019
                  Report
                  Copy

                  Address: 643001

                  I had purchased in ootacamund, tamilnadu showroom in the invoice no:cm[protected], dated: 18/04/2019 at 03:30pm and article no.[protected] and the mrp value 499 and rp value 449.10. But the article purchased by me was not in quality satisfaction so the same was been taken to the showroom on the very next day i. E., on 19/04/2019 at 3: 15pm. The said article was not used at all and it was in 100% good condition, when i informed the manager about the article quality he refused to exchange stating that it was purchased on vote day discount that is 10% on the mrp value, so i told him that i would repay the discounted value, even then he refused
                  Bata India customer support has been notified about the posted complaint.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    B
                    Bpdas2005
                    from Kolkata, West Bengal
                    Apr 16, 2019
                    Report
                    Copy

                    Address: Hooghly, West Bengal, 712234

                    I have purchase shoes from BATA Serampore shop on 01.04.2019. But the ladies sandals torn and damaged only after using for 15 minutes on 03.04.2019. I already informed Serampore Bata shop but they refused to repair or exchange as it purchase on discount. They said the shoe can repair or exchange only after approval received from bata customer care.

                    I really can't expect this type of behavior from the reputed Brand like BATA. Your shop gives the defective material to their customer and there after harassing their customer.

                    I have complain against it to Bata India customer care by email ( complain no-1541637 dt 10.04.19) but they refused to repair the shoe.

                    World most third class brand is Bata. They are selling defective shoes even inferior than any shoes selling on footpath.

                    Shame on BATA India and it's management who continuously cheating with customers.

                    Regards,

                    Bipul Das
                    [protected]
                    Bata India customer support has been notified about the posted complaint.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      A
                      Anjan Adhikary
                      from Pune, Maharashtra
                      Apr 16, 2019
                      Report
                      Copy

                      Address: Nagpur, Maharashtra

                      Sir,
                      I made a complaint earlier on 27th jan'19 regarding wrong/very bad workmanship of my purchased bata sandler for my wife. Pl. Refer id2218120.
                      But till date i could not get a reply or replacement or advice for repair. Such behaviour from an prime organisation like bata india is not expected.
                      So it is my earnest request to provide me suitable reply.
                      Thanks and regards

                      Anjan adhikary
                      Bata India customer support has been notified about the posted complaint.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        S
                        S.Baalu
                        from Chennai, Tamil Nadu
                        Apr 16, 2019
                        Report
                        Copy

                        Address: 71,town hall road, Madurai, Tamil Nadu, 625001

                        Bought a kids footwear bubble gummers on 7.4.19 from town haal road branch of madurai bata paying inr 499 for footwear and inr 3 for their palar bag with their brand logo.
                        Using the same for less than a week the product proved to be if inferior quality. (Upper part and dole got separated. Pls vide image attached).
                        Please do the needful.
                        With regards,
                        S. Baalu
                        Bata India customer support has been notified about the posted complaint.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          A
                          atul meshiya
                          from Noida, Uttar Pradesh
                          Apr 15, 2019
                          Report
                          Copy

                          Address: Surat, Gujarat

                          Dear,
                          I purchased 4 items from our store in surat (Gujarat)
                          1. Ladies sandle was opened from all side in 3 months that's price was around 1600
                          2. One man chapple was crack out from all side in same time
                          3. And one my shoes his puppies price was 4000 it's crack from side in six months
                          Plz update quality like url price and ur addwetis
                          Thanks
                          Atul p
                          Bata India customer support has been notified about the posted complaint.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            V
                            vijaypartap
                            from New Delhi, Delhi
                            Apr 15, 2019
                            Report
                            Copy

                            Address: H. No. 228, Gali No 4, Shyam Park Main, Sahibabad, Ghaziabad, Uttar Pradesh, 201007

                            World square mall, mohan nagar main chowk, ghaziabad, uttar pradesh 201007.

                            I purchase a bata sandle but that seller is asking me for carry bag. Then i ask him how much price for carry bag. He was demanding 3 rs. But i refused his offers and i carry my sandle in my language bag.

                            Please clarify about this deal. Is this true bata company is also charged rs. 3 for carry bag.

                            Thanks & regards

                            Vijay partap

                            Shyam park main
                            Sahibabad

                            Ph. No. [protected]
                            Bata India customer support has been notified about the posted complaint.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              M
                              Manish Pandey 8
                              from Mumbai, Maharashtra
                              Apr 10, 2019
                              Report
                              Copy

                              Address: D/304,Morya Apt,Central Park,Nallasopara East, Thane, Maharashtra, 401209

                              My complaint 1519223 is still not addressed. Please look into it.

                              I have been struggling to get updates from bata india shoes team since last 1 month

                              Please help.

                              I have purchased bata shoes on january 23rd from local retail shop at nallasopara east but within one month it got torn and when i have given it for repair to shop owner (Since the shoes was in warranty) they took 8 days to return and stiches done to the shoes was unprofessional which got again torned.

                              Pls note i have tag and shop owners number who is accepting that the shoes was purchased from his shop.

                              Pls help to resolve from bata india.

                              My complaints which I had registered with Bata India Ltd is still not addressed.Request you to look into the issue on priority.This complaint is marked as resolved without my information.

                              Please escalate and help to resolve the asap.My complaint 1519223

                              Regards,
                              Manish Pandey
                              [protected]/[protected]
                              Bata India customer support has been notified about the posted complaint.
                              Apr 18, 2019
                              Updated by Manish Pandey 8
                              Please update the status of the complaint as I have been following rigorously but no update yet from Bata India ltd
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                T
                                Tusharfale
                                from Mumbai, Maharashtra
                                Apr 10, 2019
                                Report
                                Copy

                                Address: Panchshil square nagpur, Nagpur, Maharashtra

                                Im tushar fale purchesing bata leather shoe from panchsheel square nagpur maharashtra on dated 6th april 2019. Invoice no is cm[protected]a and article code is [protected]. I purchesh this shoes rs 2300/-. After wearing only one day the shoes get damage and leaving pesting of complect shoes. When i go to that retailer shop he refuse to exchange that shoes and said it happens due to weather warming ie hotness. I cant understand after wearing 1 day how it is possible that shoes get warm and leaving pesting of complect shoe. Retailer cant exchange me shoes. I need to exchange my shoes while i am investing 2300/- rs for that otherwise i want refund. A poor service giving by that retailer and refuse to exhange and said it is not our policy to exchange and how it is possible to leaving pesting of new brand shoes after wearing 1 day only. I want exchange otherwise refund me my money.
                                Bata India customer support has been notified about the posted complaint.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  H
                                  Haseena Razi
                                  from Belgaum, Karnataka
                                  Apr 9, 2019
                                  Report
                                  Copy

                                  Address: kerala, kollam,anchal,karukone po , darussalam, Kollam, Kerala, 688oo1

                                  Sir
                                  We would like to inform you that a bad feedback from us which is tottally disappointed us with a well knowing brand like "bata"...

                                  Sir we bought a canvas shoe for my 12 yr old son from alappuzha bata showroom kerala. Pls see the attached images for more details. Within 3 months back side of his foot was pain due to touch plastic part inside the shoe and get wound. He can't walk with wearing the same. So pls take an action from your side to avoid such kind of incidents.

                                  We hope your company take an appropriate action upon our complaint . Otherwise we will take legal action in consumer court.

                                  Thanks
                                  Haseena Razi
                                  [protected]
                                  Bata India customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    A
                                    A L Martin
                                    from Chennai, Tamil Nadu
                                    Apr 9, 2019
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Address: [email protected]

                                    I placed order online at bata.in on 8th march 2019 for brown sandals for men vide order with id:12282154 and paid rs.241.76 through sbi netbanking. Neither the product has been delivered nor money refunded even after a month inspite of repeated reminders to bata's customer care. Pl. Take necessary action to ensure that bata.in doesn't cheat it's customers.
                                    Apr 13, 2019
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Money has been refunded, only after I registered a complaint with you. Thank you for your effort.
                                    Bata India customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      D
                                      Dinesh Raam
                                      from Mumbai, Maharashtra
                                      Apr 9, 2019
                                      Report
                                      Copy

                                      Address: 2/488B1 Hari 1st street, rnThiruppalai,rnMadurai-14, Madurai, Tamil Nadu, 625014

                                      I purchased hush puppies loafer in bata showroom, iyer bungalow madurai on 23.3.2019 and itsinvoice amount is rs3502. I just used for a while and that loafer is unfit to use and also my finger got slightly damage. I registered the complaint to bata customer support about this issue on 30.03.2019.
                                      Still now i didn't get the solution for this issue.

                                      Invoice no : cm[protected]
                                      Invoice date : 23.03.2019
                                      Hsn code : 64035990 footwear
                                      Bata India customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Apr 11, 2019
                                      Updated by Dinesh Raam
                                      Very Poor response from Bata. I am totally fustrated.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        N
                                        Nishad Kalathil
                                        Apr 8, 2019
                                        Report
                                        Copy

                                        Address: [email protected]

                                        I purchased a women shoe from bata store calicut hi lite mall. And first use it self the shoes turned faulty. The tricky part is out side look it is perfect but the inner part i can see the top layer broken and it is not up to the level for quality. I am located in uae and i was trying to write an email to your support but no luck no one is updating anything. And the most funny part is this store even not having any contact number published.
                                        I want to get a replacement. I know the exact date and time when i purchased even i can send the faulty sandals as well.. Since i am located in uae i can not visit the store.
                                        Bata India customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit