Claimed

Lenskart Complaints & Reviews

4.1
Updated: Apr 26, 2026
Complaints 1693
Resolved
1341
Unresolved
352
Contacts

File a complaint to Lenskart

Having problems with Lenskart?

File a complaint and get it resolved by Lenskart customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Lenskart reviews & complaints page 68

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
L
Laxmi Sandeep
Mar 27, 2018
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: Chennai, Tamil Nadu, 600037
Website: www.lenskart.com

I placed an home check up request in december' 2017. When a guy came for check up, i asked him to place an order under my mobile number for communication but he placed it under my brother's number to achieve his monthly target..

I placed an order of two specs @rs.4480/- on 23rd dec'17..

I was in the hurry to travel to hungary by jan 8th'2018.. I told him very clearly, i want the product to get deliver before of my travel date.. But lenskart people have canceled my order without any information or my confirmation.. That sales guy had registered my order under my brother's number so i haven't know about this..

When i check the reason for product delay with the sales guy, then only i came to know about the product cancellation.. Immediately he reordered the product and informed me that it will get delivered before my travel date.. But both the product got delivered only after 8th jan'18.. So i asked him to process refund.. Later no response from him.. I keep on calling him but he haven't respond me..

So i have written a mail for product pick up to lenskart directly.. Pick up guys are very cleaver than that sales guy... He picked up only one product.. Later my continuous follow up, that second product got picked up on 15th feb'18, finally i got an email confirmation for refund on that day and asked me to wait for 5- 10 working days...

But i haven't received the amount in my bank account... Later one month of that so called waiting time, i've written a mail again, suraj has replied me that he will reprocess the order and send it to hungary with additional 1000rs as shipping charges..

At that time i was unable to reply him with the address, since i was on travel, haven't check my mail.. When i'm returning from trip, another email received from lenskart stating that they are closing the ticket since i haven't respond them within 2 days.. They have closed this issue without resolving... I asked the explanation, how could you people can close the issue neither delivery my product nor refund my money.. Then they come up with another new story of store credit now.. It will take another 2-3 days to get credited in my account as they said.. But the issue, i haven't place the order from my personal lenskart account, that sales guy has placed it from his professional account.. Even that poor customer support people haven't realized that how could i get it from his lenskart account

Tell me, where i made a mistake here...
Sales guys denied to place my order with the same number in which i already requested for home check up for his beneficial.
Lenskart guys cancelled my order without any information
They delayed my new order
They made another mess in product pickup and delayed it for more than one month
They delayed to process refund for another one month
They are keep on sending an email stating that they forwarded my issue to concern team, but till now no proper response
They delayed to resolve a simple issue for more than 4 months

The only mistake is, i placed an order with lenskart that too with the help of that sales guy austin ([protected])

It is not a dress, accessories or something which i ordered.. My eye power has increased, i order spectacles for my emergency and basic need.. They are dragging this small issue to this many days.. If they could have inform me before, i could gave look for alternate also.. Already 4 months got over, they are holding my money for this many days
C
May 8, 2018
Complaint marked as Resolved 
Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Mar 27, 2018
Lenskart Customer Care's response
Hi Laxmi! Sincere apologies for the inconvenience caused. Please share your order details with us for better assistance.
I have enclosed the photo of order summary
Helpful
Found this helpful?
1 Comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    P
    P Tejaswini
    from Chennai, Tamil Nadu
    Mar 27, 2018
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Address: Bangalore, Karnataka, 560061
    Website: Lenskart.com

    Hi team, i have purchased progressive glass for mom, she couldn't use it for couple of intial days as she had to stay away from our home town. However i trusted the brand and acknowledged that the glasses were ok. But later when i went back for change at lenscart uttarahalli branch, stating the glass has increased her number.. I was told there would be no replacement as such. I am very much dissatisfied with the brand.
    Apr 30, 2018
    Complaint marked as Resolved 
    Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
    Verified Support
    Mar 27, 2018
    Lenskart Customer Care's response
    Dear Tejaswini, We regret the inconvenience caused to you, please share your registered contact number to call you.
    Verified Support
    Mar 28, 2018
    Lenskart Customer Care's response
    Dear Tejaswini, in order to assist you, your contact details are required, please share your registered contact number or order id so that we can call you to assist.
    Verified Support
    Mar 29, 2018
    Lenskart Customer Care's response
    Dear Tejaswini, as we did't receive the required details from you, we are closing your ticket temporarily and it will be re-opened once you will revert us back.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      R
      Rajesh Allam
      from Hyderabad, Telangana
      Mar 23, 2018
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: 530051

      I was purchased john jacobs frame with glasses in month of nov 2016.

      Few days back when i was cleaning my glasses i observed some glass pieces coming out. Today i went to lenskart showroom located at nad, vizag. They had seen simply said that ur glasses shining was gone.

      How would shining will be erased with in 1.6 years... It costs up to 4000 rupees
      May 8, 2018
      Complaint marked as Resolved 
      Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Mar 24, 2018
      Lenskart Customer Care's response
      Hi Rajesh! We understand your point of view. Kindly share the order details and we will connect with you.
      Verified Support
      Mar 25, 2018
      Lenskart Customer Care's response
      Dear Rajesh!! Please share your order id/ registered contact number so that we can assist you in a better way.
      Verified Support
      Mar 26, 2018
      Lenskart Customer Care's response
      Dear Rajesh!! We still await the revert from your side. Thus, kindly share the order/contact details and we will connect with you.
      Verified Support
      Apr 02, 2018
      Lenskart Customer Care's response
      Dear Rajesh! Since we have not received the revert, we are closing the case as of now. Please feel free to revert so we can proceed accordingly.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        K
        Kiranbhg
        from Kolkata, West Bengal
        Mar 15, 2018
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Address: Kolkata, West Bengal, 700064

        Bf-21, salt lake city, sector 1, cap island, beside indusind bank, kolkata, west bengal 700064... They r frauds...

        On 28th jan 2018 i went to above address for my eye sight check up n for new glasses n lenses... They checked my eyes and told that my number is still same... After my glasses n lenses came i felt that something wrong with my glasses... Because it was not clear vision... Then i went to local place for eye sight they told this is not my number... My number was increased... They gave me the same numb which i was using previously... The local doc told me to lodge a complaint against them... How these people who r unproffesional can make people fool... They r frauds... They r cheaters... N the way they talk to us very badly... Plssssssssssss do something... They r frauds
        Apr 19, 2018
        Complaint marked as Resolved 
        Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Mar 15, 2018
        Lenskart Customer Care's response
        Dear Kiran!! We sincerely apologize for the inconvenience that has been caused to you. We never want you to had such an experience with us. We assure you to we are here to assist you and would definitely try to turn around the experience for you. We ensure you that we will take your feedback done for eye-check up done at the store very strongly for improvisation. We request you to share your order id with us so that we can look into the concern and assist you in a better way.
        Verified Support
        Mar 16, 2018
        Lenskart Customer Care's response
        Dear Kiran!! We request you to share your order id with us so we can assist you in a better way.
        Verified Support
        Mar 17, 2018
        Lenskart Customer Care's response
        Dear Kiran!! Please share your order id with us for better assistance.
        Verified Support
        Mar 18, 2018
        Lenskart Customer Care's response
        Dear Kiran, as we didn't receive the required details from you which are necessary in order to assist you. Hence we are closing this ticket as of now and this will be re-opened once you ill revert us back.
        Thank u...my order is [protected] n for contact lenses my order id is [protected]
        First u asked me about my order id ...now i already send it...now what next??????...
        Helpful
        Found this helpful?
        2 Comments
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          K
          Karthiksami
          from Chennai, Tamil Nadu
          Mar 14, 2018
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Address: 600100
          Website: www.lenskart.com

          I dont complaint about things happening around but this made me to write one.This might be helpful for those who are purchasing through lenskart. I have have returned "Polaroid sunglasses" costs Rs.2700.I got acknowledgement slip from the courier person as well. I expected the refund but it didnt come. Lenskart customer service informed that their logistics team received a different product and claiming that I gave that intentionally. I keep regular follow up on issue since last week of Jan'18. I have received a substandard/used cooler sent by lenskart and closed my complaint ticket as well. Its very unethical and never expected from lenskart team. I'm planning to return this one. Never knew they would do this to customers.

          Returned Item : Polarized sunglassess PLD 8015 IN
          Apr 25, 2018
          Complaint marked as Resolved 
          Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Mar 15, 2018
          Lenskart Customer Care's response
          Hi Karthikeyan, we apologize for the inconvenience caused. Your complain has been raised, we will get this checked and we ensure to provide you with the speedy resolution on this. Please share a suitable time to reach out so that we can discuss this further. Please feel free to write to us for any assistance.
          Verified Support
          Mar 24, 2018
          Lenskart Customer Care's response
          Hi Karthikeyan, we tried calling you multiple times, however, we couldn't reach you. We'd like to inform you that we have investigated the whole matter reached a conclusion wherein it is confirmed that we have redeliver the same product which was handed over by you to the courier while reverse pick up. Hence, we would request you to handover the correct product to the courier in order to get the replacement. In the absence of required response. We're, unfortunately, closing this ticket. Please feel free to write to us for any assistance.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            A
            Aman0204
            from Bengaluru, Karnataka
            Mar 8, 2018
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            lenskart aqualens

            Address: Bangalore, Karnataka, 560076

            Hi,
            I bought a pack of 6 from Aqualens-24 H Monthly Disposable- (quantity 2 packs) from Lenskart on 29 January 2018.
            Every time I use the lenses, my eyes turn red and have gunk. The first pair I used was thrown by me within 15 days and that too I did not use it everyday.
            Meanwhile I got my eyes checked and there was an increment in power of both the eyes. Current power-R 1.25; L 1.5 & earlier it was R 1 & L 1.25.br...
            Helpful
            Found this helpful?
            2 Comments
            Report
            Copy
            D
            DManiV
            from Bengaluru, Karnataka
            Mar 6, 2018
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            Address: Ghaziabad, Uttar Pradesh, 201001
            Website: www.lenskart.com

            The frame boasts of a years warranty but to my sheer amazement yesterday the temple snaps from the hinge out of the blue. I was disgusted but kept my patience and contacted the lenskart guys fahim at drc ghaziabad and informed them about this manufacturing defect. Instead of apologizing for the substandard product and service the center manager had the audacity to blame me as an irresponsible user and not only this, he went a step further pestering me to get it repaired from a local shop. I was completely bewildered and dumbfounded by lenskart's attitude.. A company which boasts so much about service and customer satisfaction. Relevant details with the picture of my frame. Expecting a swift response...
            Apr 6, 2018
            Complaint marked as Resolved 
            Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Mar 06, 2018
            Lenskart Customer Care's response
            Dear Dharmendra!! As per our telephonic conversation, we request you to allow us some time so that we can get the images checked with the concerned department and update you with the best possible resolution.
            A half rim frame (Black Red Half Rim Rectangle Vincent Chase Crayons VC 6-1030 Eyeglasses Product id 87544) was purchased in June 2017.
            The rubber part of the lens have deformed.
            Smoothness of the frame is lost.
            Its not even a year but the product has lost its quality.
            Helpful
            Found this helpful?
            1 Comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              Y
              Yash8880
              from Jodhpur, Rajasthan
              Mar 5, 2018
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              broken specs

              Address: Pune, Maharashtra, 411038
              Website: www.lenskart.com

              I purchased spectacles from lenskart one month ago. It got broke so i went to the lenskart store to check if it is replaceable, they asked me submit specs and told me that they will revert back by mail as soon as possible. It's about 1.5 weeks i haven't got any email and i call them everyday they just simply that we'll connect back to you in 10 to 15 minutes....
              Helpful
              Found this helpful?
              1 Comment
              Report
              Copy
              P
              Poornesh Hathwar
              from Mahoba, Uttar Pradesh
              Mar 4, 2018
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              coupon code not working

              Address: Hyderabad, Andhra Pradesh, 500059
              Website: Lenskart.com

              I had purchased two lenskart products on 9th december 2017. I had agreed to return my old set of glasses for which i was given a coupon code with 50% off on my next purchase worth rs 2798 or above and valid for 90 days from the day i received the mail (22nd jan 2018).

              I tried to purchase two more products on 4th march 2018 worth rs 3471 and tried entering the coupon code. It was rejected and the offer didn't apply. I called...
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy
              A
              AmitDabekar
              Mar 4, 2018
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              wrong prescription for glasses

              Address: 411041
              Website: lenskart.com

              Hi,

              I order 2 specs in jan paying around 6500 rs.

              I started using specs almost 1 month after that and realized those are not suiting. So just to confirm, i went to one of local store to check lens power and came to know that power of glasses are far far away from prescription submitted. I called lenskart to re-confirm order prescription and came to know prescription was correct. But big blunder of not giving...
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy
              2
              29Vinay
              from Noida, Uttar Pradesh
              Mar 1, 2018
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: 201001
              Website: www.lenskart.com

              I ordered a pair of eyeglasses from lesnkart on 4/4/17. I payed them amount inr 4775 through card. They assured me 1 year warranty on my frame body of the eyeglass. Now i am facing an issue due to manufacturing fault of the product. I lodged the complaint at lenskart store and asked for some assistance from their end. At first they assured mt to provide all the benefit and gave me false commitment and assurance,. They even asked to submit my product to the lenskart store and i did the same as per their conversation. I am holding down the receiving of my order done by the lenskart store.
              Now, lenskart is not even replacing my product, neither giving me my previous order nor providing any compensation to me.. Whenever i try to bring the topic of my product, they try to fool me around with some uncompromising deals. I am really tensed and feel cheated with the lenskart. They are not at all ready to provide any details and information for my product. Can u please help me out from dis.
              Really exhausted both mentally and financially.
              Cheating the customers without even trying to help them.
              Apr 30, 2018
              Complaint marked as Resolved 
              Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Mar 01, 2018
              Lenskart Customer Care's response
              Hi Vinay! Sincere apologies for the inconvenience caused. Please share your order details with us for better assistance.
              Mar 01, 2018
              Updated by 29Vinay
              Order no - [protected]
              Mar 11, 2018
              Updated by 29Vinay
              The online service of the Lenskart is appreciable as they have really tried their best in providing the solution which can be accepted the customer, but the kind of service your store employees provide seemslike they have no relation with the customer and treats customer ruthlessly and ignorantly.
              Yesterday i.e. 10/03/18, I visited your store regarding issue of my powers which i was facing due to wrong prescription which was given to me by the Lenskart Store (Ambedkar Nagar Ghaziabad). I went there and asked the reason for wrong prescription and they just asked me to ignore the issue and asked me not to question regarding the power issues i was facing, The technician (Neeraj) along with the store manager ( Akram ) didn't provided me any proper explanation and was ready to misbehave with the me. I even warned him about his arrogant and stubborn behavior and requested him to be polite enough and solve my issue along with providing proper explanation for the power mismatch.
              later to this discussion, The allegation which were made by the store manager were not at all acceptable and is not easy for the customer to accept in any way. He blamed the customer for cheating and was ready to fight at that particular moment itself.i know, how i have saved myself from the argument and how i have tried to maintain the peace and decorum of the place. he even threatened me and asked me not to ask anything further otherwise i will be facing serious issues.
              Now, i feel threatened and is seriously looking for the police case now, I am going to lodge a FIR against this Store and lenskart and will try to take this matter further into legal matters.
              Now, I am waiting for the lenskart for any revert otherwise i will go with my own plans and will try to handle every step legally.
              How the hell, this lenskart can threaten any customer and provide this kind of bad and pathetic service for such investment.
              Seriously looking for revert as soon as possible.
              Contact as ASAP.
              Verified Support
              Mar 23, 2018
              Lenskart Customer Care's response
              Hi Vinay! As per the recent updates, your concern has been resolved. Hope you are satisfied with the resolution.
              Mar 24, 2018
              Updated by 29Vinay
              Thanks for the steps Lenskart took in order to solve the issue. Feels really contented and satisfied with the service Lenskart has provided. Great experience. Especial and sincere Thanks to Jerin and his team for solving my issue and providing me the top most service.
              Thanks a lott...
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                R
                Ravi Heroek
                from Gurgaon, Haryana
                Feb 26, 2018
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Address: 560048
                Website: logistic issue

                I am old customer of lenskart and recently moved to banglore but quite get shocked with lenskart service and logistic management.
                I ordered 2 product (Spectacles and sun-glass with power) 1st time i received the product after 15 days which is already too delayed and when i was checking the product then i come to know that nothing has been done in that sunglass then the salesman requested me and again after 15 days the product was ready but not received and finally i cancelled who is going to take the product after 30 days.

                Worst service nowadays and will neither buy any product and ask other also to do the same.
                Titan vision eye is far more better than lenskart.

                Registered number [protected]
                Apr 9, 2018
                Complaint marked as Resolved 
                Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Feb 27, 2018
                Lenskart Customer Care's response
                Dear Ravi, we are really sorry for the inconvenience caused to you, please allow us some time to get the details checked and we will call you to assist.
                Verified Support
                Mar 08, 2018
                Lenskart Customer Care's response
                Dear Ravi, as discussed, the refund has been processed ad the concern has been resolved now. Please feel free to write us back in case any further assistance required.
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  S
                  Shahzaib Gouri
                  from Kota, Rajasthan
                  Feb 25, 2018
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Address: Kota, Rajasthan, 324001
                  Website: lenskart.com

                  I have bought a frame vc 10504 on 28 jan 2018. And i was not comfortable with the frame and it's color. So i generated a refund. And after some days it was taken by the lenskart. But after many i did not get refund. I contacted lenskart customer care number and ask for my refund but i was told that i will be transferred in 2-3 days. But then also i didn't get my money back. And they are showing that refund is completed. I have contacted my bank also which show that they not get any refund request in my account. I have bought my frame for rs 709.00. And i have returned it on 15 feb 18. Order no. Is [protected].
                  Mar 30, 2018
                  Complaint marked as Resolved 
                  Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Feb 26, 2018
                  Lenskart Customer Care's response
                  Dear Customer, we apologize for the inconvenience caused. We tried calling you, however, couldn't connect. We would like to inform you that we have processed the refund of your order from our today and within 7-10 working days the same will reflect in your bank account.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    A
                    Aym Sahoo
                    from Gurgaon, Haryana
                    Feb 22, 2018
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    I had placed a order on 11th february, 2018 at the noida store (Shop no. G6 & g6a, ground floor jo p plaza, sector 18) which was supposed to reach my home address by 19th february.
                    I haven't received yet and the staffs at the store are so irresponsible that they don't call back even after i have notified them about the issue. They act smart by making a proxy to my call.
                    It's my request that you please take immediate action.

                    Order details:
                    Order & order date - [protected], 11feb 2018
                    Payment method - offline cash
                    Mar 31, 2018
                    Complaint marked as Resolved 
                    Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
                    Verified Support
                    Feb 22, 2018
                    Lenskart Customer Care's response
                    Dear Customer, we apologize for for the inconvenience caused. We tried calling you, however, couldn't connect. We would like to inform you that your order is in processing stage and we are expediting the process of getting your order dispatched to you at the earliest.
                    My order on is [protected]
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    1 Comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      S
                      Saloni Khanna
                      from Bengaluru, Karnataka
                      Feb 20, 2018
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Website: Lenskart.com

                      So i am a regular customer at lenskart, i ordered my lenses but they were delivered in more than a week and their officer committed to me to give compensation on his own, when i now check my account the compensation is not there, they are now denying it.
                      To me it's not a great deal but they have definitely lost a valuable customer, committing something and not delivering it isn't what u expect from them.
                      They made me call their customer care for 3 days and then said all this. Its very disappointing
                      Apr 4, 2018
                      Complaint marked as Resolved 
                      Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Feb 20, 2018
                      Lenskart Customer Care's response
                      Dear Saloni, we apologize for the inconvenience caused. Kindly share your order number/contact number with us so that we can assist you better.
                      I have a lens kart spectacles. I went the store at Kamla Nagar delhi, but they refused to take my order. They are saying only i[censored] buy new spectacles then only we will take ur order. Fitting of a new glassses is not possible. I wonder about such an unprofessional behaviour of the shop holder.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      1 Comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        J
                        JAI KUMAR POTTAVATHNI
                        from Karimnagar, Telangana
                        Feb 19, 2018
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Address: Karimnagar, Andhra Pradesh, 505001

                        Hello i ordered eye glasses at lenskart its all about 3 days from day of booking 16th february but they are saying some problem in server so they couldn't give payment print out recipt and still there is no order confirmation from lenskart by a mail or message. Ordered through mail id p. [protected]@gmail.com, mobile no.[protected]. And payed by debit card amount rs.6608/- at your lenskart store located at mahalakshmi lenskart, karimnagar, telangana 505001.

                        Mail the invoice either the order is accepted or not and i paid towards 2 frames of john jacobs (Blue cut fully loaded lenses)
                        Mar 25, 2018
                        Complaint marked as Resolved 
                        Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Feb 20, 2018
                        Lenskart Customer Care's response
                        Dear Mr. Murali!! We are really very sorry for the inconvenience caused to you. We never want you to had an experience with us. We request you to allow us some time to us so that we can check the concern and connect with you for better assistance.
                        I have ordered 2 eyeglasses in Lenskart on 2nd feb of 2018 and as i was seeing order details it was showing that the expected date of these glasses is on 9th feb 2018 and it didnot come. So, kindly please send the order as fast as possible.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        1 Comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          T
                          T SENTHIL KUMAR
                          from Teni, Tamil Nadu
                          Feb 18, 2018
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Address: Chennai, Tamil Nadu, 600019
                          Website: www.lenskart.com

                          On july 6th, 2017, i had ordered john jacobs, model no. Jj4424, john jacob shibuya crossing jj 4424 gun metal blue c3 eye glasses, product id 103302, order no.#[protected] half frame power glasses for my son. Last week, when he was wearing the glass, middle part of the rim got broken suddenly. I don't understand that how such a costly product can perform so poorly within 6 months.
                          I took this product to place from where i had purchased and they told that this cannot be repaired as it not part of warranty.
                          The product cost is inr 4500 and i don't understand that how come such a costly product may have poor quality of materials and service refused.
                          This is annoying because for last 10 days; he is not able to use it and shop sales person has told me that we are helpless unless you pay money for the new frame. My trust with lenskart has gone down as they sale inferior products which are not worthy. I totally fed up with services of lenskart.com shop. Don't buy lenskart products
                          Mar 22, 2018
                          Complaint marked as Resolved 
                          Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Feb 19, 2018
                          Lenskart Customer Care's response
                          Dear Senthil, we regret the inconvenience caused to you, please allow us some time to validate the images and we will call you to assist with the best possible resolution.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            D
                            drjagdeep
                            from Lucknow, Uttar Pradesh
                            Feb 16, 2018
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            breaking of sunglasses frame

                            Address: Lucknow, Uttar Pradesh, 226010

                            I bought this sunglass order no [protected] in dec. I found it broken inside my car 3-4 days back . I had kept it in my car one day before undamaged. I am unable to understand how it broke bcoz nobody enters my car except me. Is the material defective or some fitting problem. I am using specs since last 30 yrs but not seen this problem earlier. Can you people help me in anyway?

                            Dr jagdeep verma
                            Mob no [protected]br...
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            1 Comment
                            Report
                            Copy
                            M
                            Malleshwar Aasetty
                            from Chennai, Tamil Nadu
                            Feb 15, 2018
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: 560100

                            I have purchased spectacles recently from lens kart. They have delivered a defective piece for which i have returned them for repair on monday i:e 11-02-18. Date of delivery is by 14-02-18.
                            I called to stores on 14-02-18 for receiving them but they said it was delayed out of delivery issues.
                            Today i:e 15-02-18 i called them to receive them for which they asked me come with repair ready form. I went to stores and given them form and they started searching for 20 minutes and took those pair outside and started repairing in front of me. After few minutes they called me and started saying that will take time and asking me to come on next monday to submit. I denied to that and asked me to send that by courier, for which they are denying. I can clearly sense that problem is clearly their negligence.
                            Apr 2, 2018
                            Complaint marked as Resolved 
                            Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Feb 16, 2018
                            Lenskart Customer Care's response
                            Dear Customer, we apologize for the inconvenience caused. Kindly share your order number/contact number with us so that we can assist you better.
                            Verified Support
                            Feb 17, 2018
                            Lenskart Customer Care's response
                            Dear Customer, Kindly share your order number/contact number with us so that we can assist you better.
                            Verified Support
                            Feb 18, 2018
                            Lenskart Customer Care's response
                            Dear Customer, Since we did not receive any revert from you on order number/contact number, therefore, we are closing this concern from our end for a time being and it will be automatically reopened if you will revert with required information.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              G
                              Gunjan Agarwala
                              from Bahula, West Bengal
                              Feb 14, 2018
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Address: Darjeeling, West Bengal, 734001

                              I visited the store today. The people had no interest in suggesting eye glasses or picking out some even though the store was empty. And when i picked a few and asked for their advice, they ended up suggesting a kids frame to me (Being a 30year old).
                              On saying that how can i wear a kids frame they went and got one for me themselves which again was a kids frame.
                              This is their knowledge of products.

                              Also online their is an option for 700 economy glass but they say minimum price for glasses is 1500 plus taxes.
                              Mar 20, 2018
                              Complaint marked as Resolved 
                              Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Feb 14, 2018
                              Lenskart Customer Care's response
                              Dear Mr Agarwala, we sincerely regret the inconvenience caused to you. We request you to kindly share your contact details so that we may connect with you in regards to your concern.
                              Verified Support
                              Feb 15, 2018
                              Lenskart Customer Care's response
                              Dear Mr Agarwala, we would like to assist you with your concern. We request you to kindly share your contact details to [protected]@lenskart.in so that we may connect with you in regards to your concern.
                              Verified Support
                              Feb 16, 2018
                              Lenskart Customer Care's response
                              Dear Mr Agarwala, due to an absence of any response from your end, we are closing the ticket raised for your concern. We request you to kindly share your contact details to [protected]@lenskart.in and we will connect with you in regards to your concern.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit