Claimed

Lenskart Complaints & Reviews

4.1
Updated: Apr 26, 2026
Complaints 1693
Resolved
1341
Unresolved
352
Contacts

File a complaint to Lenskart

Having problems with Lenskart?

File a complaint and get it resolved by Lenskart customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Lenskart reviews & complaints page 72

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
M
mishra_amit
from Gurgaon, Haryana
Dec 1, 2017
Resolved
Report
Copy
Resolved

extraordinary delay in delivery of eyeglasses

Address: Jaipur, Rajasthan

Delivery date of my eyeglasses is[protected] but till today[protected] my eyeglasses is not delivery and customer care representative tell me that due to some problems my eyeglasses is not possible to deliver in further 2-3 days. So i request u to solve my problem and also provide me atleast 50% discount in my invoice price

My order id is 4891442

With regards
Amit mishra
Mob.[protected]...
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy
S
Sandeep Sanaye
from Mumbai, Maharashtra
Dec 1, 2017
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: Mumbai City, Maharashtra, 400092

I visited you Lenskart center at Borivali west for eye testing and purchasing a pair of reading glasses.

1. I told them that i want to have an eye test and had tested the eye earlier with an doctor

2. The guy at the center got in argument with me, and started enlightening me about that how doctor is great and they are less knowledgeable than doctor.

3. the girl at the testing equipment was very rude and which hurt me the most was that she was as if forcing me to tell that the letters were clear with the glasses while i was taking some time to figure it out, and she had her voice level high as she spoke .

This was very disappointing and a very sad evening after returning from workplace.
Jan 14, 2018
Complaint marked as Resolved 
Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Dec 01, 2017
Lenskart Customer Care's response
Dear Sandeep!! We sincerely apologize for the inconvenience caused to you. We never want you to have such an experience with us. We will take your feedback very strongly to the store. We request you to share your order id or contact number with us so that we can connect with you.
Verified Support
Dec 02, 2017
Lenskart Customer Care's response
Dear Sandeep, we request you to kindly share your order ID/contact details so that we may assist you in a better way.
Verified Support
Dec 03, 2017
Lenskart Customer Care's response
Dear Sandeep, we requested you to share your order id with us multiple times. In absence of any response, we are not able to pursue this further. Please connect with us for any assistance required.
Helpful
1 other people found this review helpful
1 found this helpful
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    A
    anand Tapikar
    from Chennai, Tamil Nadu
    Nov 30, 2017
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Address: 560066
    Website: Lenskart

    I purchased a spec with glasses from lenskart for my 8 year old kid, whitefield, bangalore on nov 12 with order number [protected] & delivered on 21st nov. Within 1 week the frame cracked and broke apart, i am thankful to god that it did not hurt his eyes. When taken to the store, the person at the store refused to honor the warranty though it was not a physical damage as there were no scratch mark nor any tear marks or any marks of abuse.
    The frame are of bad quality and after sales service is also bad. Kindly help me.
    Jan 15, 2018
    Complaint marked as Resolved 
    Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
    Verified Support
    Nov 30, 2017
    Lenskart Customer Care's response
    Dear Anand, we regret the inconvenience caused to you, please allow us some time to get the details checked and we will connect with you soon to assist.
    Dec 01, 2017
    Updated by anand Tapikar
    Thanks for contacting me.pics attached.please revert.

    Verified Support
    Dec 13, 2017
    Lenskart Customer Care's response
    Hi Anand, as discussed, your concern has been resolved now. Please feel free to write us back in case any further assistance required.
    Thanks for contacting me.please see attached pics.will wait for revert.
    Helpful
    Found this helpful?
    1 Comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      V
      Veena Lakshmi R
      Nov 28, 2017
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      bad refund service - more than 30 days to refund on returned product.

      Hi team, i would like to share my very bad customer service with lenskart online service. I had ordered spex online using my credit card. However, the product was not as good and the frame was also so big to my face. When i tried with 3d effect, it was perfect but the actual frame was quite big. Hence, i got to return it within 1 day. This happened apx. Beginning of this month, i. E., 1st week of nov. And till now i wrote so many complaints...
      Helpful
      Found this helpful?
      1 Comment
      Report
      Copy
      D
      Dhanu Rebel
      from Ponnuru, Andhra Pradesh
      Nov 28, 2017
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: Visakhapatnam, Andhra Pradesh, 530047

      Hi this is dhanunjaya from vizag recently i given my spects to service in lenskart showroom vizag nad branch before i am given my spects ther is no scrach in my spects yesterday i go for taking spects in my spects ther is big scrach they simply saying that ther is scrach i am not a new to lenskart i am start using spects with lenskart so look on this issue i am uploading my complaint number photo
      Jan 7, 2018
      Complaint marked as Resolved 
      Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Nov 29, 2017
      Lenskart Customer Care's response
      Hi Dhanunjaya, we apologize for the inconvenience caused. We tried calling you however, we couldn't reach you. We would request you to confirm whether you're looking for the same frame or other so that we can proceed with the replacement. Please share a suitable time to reach out so that we can discuss this further. Please feel free to write to us for any assistance.
      Verified Support
      Dec 06, 2017
      Lenskart Customer Care's response
      Hi Dhanunjaya, as discussed, we're glad that your replacement order has been delivered and you're satisfied with it. Please feel free to write to us for any assistance.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        S
        Sameerpatel1011
        from Mumbai, Maharashtra
        Nov 26, 2017
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Address: New Delhi, Delhi
        Website: www.lenskart.com

        I had worked for 18 months and given proper resignation. After taking follow up they had sent me a sheet of fnf calculation and that had recovery amount. Then i had given all document to clear that recovery amount and now 6 months is passed from my last day in company. Then too they are not clear about final amount. Worst company. I have called hr pallavi many times but she dont pick up call so i had stopped calling her now. Finance department had cleared dues and written in mail that company is liable to pay me extra 3459/- but hr had mention the same amount as recovery.
        Jan 3, 2018
        Complaint marked as Resolved 
        Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Nov 27, 2017
        Lenskart Customer Care's response
        Dear Customer, sorry to hear that! Please share your employee ID so that we can get this resolved.
        Nov 27, 2017
        Updated by Sameerpatel1011
        Emp id 1639
        Very very poor service---False commitments

        Order # &Order Date: 4883130, 19 Nov 2017
        After lots of follow up, order not delivered.
        Customer care and store have no idea on the updates and they have been continuously giving false commitments and information.

        Even bringing up the issue in twitter did not help.Social media officers also gave false commitments.

        Very very poor service. I will never purchase from Lenskart .
        Helpful
        Found this helpful?
        1 Comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          J
          Jiten Sen
          from Bahula, West Bengal
          Nov 25, 2017
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Order #[protected]
          Item details :
          1. Golden black brown full rim aviator medium (Size-58) vincent chase top guns vc 5158-c43 sunglasses
          2. Superman sm-091 brown gradient c3 wayfarer sunglasses. Amount : rs 2808
          Order #[protected]
          Item details :
          3. Gunmetal blue orange rimless rectangle medium (Size-52) vincent chase lumineers vc e10215-c24 eyeglasses
          Amount : rs 6160 delivered 16th oct, 2017 12:58 pm
          I have purchased the above items from lenskart outlet at chiner park, kolkata, newtown, from the beginning i feel pain after using the 1 & 3 stated above. I have keep this problem along with frame problem to the said outlet, they adjusted the frame and tell me to use some day as it take some time to adjust as new spectacles required and they also told me if it not adjusted they will change those at any time, i agreed, but same problem persist heavily with my eye so i told them to rectify. They first of all suggested me to go for another eye prescription from outside the lenskart.
          So i do the same and check my eye at disha eye hospital. Next day when i appear the outlet they took my eyeglasses and sunglasses and advice me to choice a new frame for new eyeglasses to be replace. After 2days they call me and said they will not able to replace the eyeglasses and sunglasses. I want to ask you what is my faults??? I am uploading my two prescriptions, one from lenskart and one from disha eye hospital.
          Manabendra sen
          Mob [protected]
          Jan 10, 2018
          Complaint marked as Resolved 
          Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Nov 26, 2017
          Lenskart Customer Care's response
          Dear Jiten, we regret the inconvenience caused to you, please allow us some time to get the details checked and we will call you to assist.
          Verified Support
          Dec 06, 2017
          Lenskart Customer Care's response
          Dear Jiten, as discussed the order has been delivered to you and the issue has been resolved now. Please feel free to write us back in case any further assistance required.
          My order date was 05/11/2017 and till today the product not despatched. Horrible service from lenskart. I had several chat with support team and they are just pasting same templates "we are looking after your order it will be delivered by 2 days". Please resolve..
          Helpful
          Found this helpful?
          1 Comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            N
            Nrd999
            from Vijayawada, Andhra Pradesh
            Nov 25, 2017
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            I purchased eye glasses in lenskart store on[protected] and order id given is [protected] amount rs 500/- also paid and requested from[protected] onwards to deliver before[protected]. Once they reply they will deliver on[protected] and after some time no they don't have knowledge about their product when it is going to be dispatched and astonishingly now the status showing order on hold and lenskart persons not interacted with me and i did not get any message about amount refund. Please help me in this regard.
            Dec 26, 2017
            Complaint marked as Resolved 
            Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Nov 25, 2017
            Lenskart Customer Care's response
            Hi Nooruddin, we regret the inconvenience caused to you, please allow us some time to get the order details checked and we will call you to assist.
            Lenskart response towards customers are very good and they solved my problem within the time. Thanks to Lenskart team for their great effort towards solving customers problem.
            Helpful
            Found this helpful?
            1 Comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              V
              Varma Adithya
              from Kalpetta, Kerala
              Nov 24, 2017
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: Kozhikode, Kerala, 673029

              I had ordered 2 eye glasses from lenskart store at calicut, kerala (Order num 4780664) on 8th nov 2017. While ordering, i insisted that i need orange frame for the product 'half rim wayfarer medium (Size-50) vincent chase crayons vc e10298-c1 eyeglasses' and they promised to deliver the same within 8 days. I received the product today only (24th nov), ie on 16th day and the colour is red-black. When i pointed out the mistake, they admitted that it was the fault from the staff while placing the order and they can replace the item, but it may take another 18-20 days!
              We are having so many shops in the town where we get the glasses on the next day itself. Still we choose lenskart to get better service. How can someone wait for a some 35-38 days to buy a spectacle? I need to get the glass replaced as early as possible and i please make arrangements to collect the delivered item back only while providing the new one.
              Jan 23, 2018
              Complaint marked as Resolved 
              Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Nov 25, 2017
              Lenskart Customer Care's response
              Hi Adithya!! We sincerely apologise for the inconvenience caused. We never want you to have such an experience with us. We are here to assist you with the resolution.We tried calling you, however, were unable to connect with you.
              Verified Support
              Dec 13, 2017
              Lenskart Customer Care's response
              Hi Aditya!! As per our telephonic conversation, we are delighted to know that you are satisfied with the replacement order of yours.We will look forward to serve you again.
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                C
                cachetanpurohit
                from Surat, Gujarat
                Nov 24, 2017
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Address: Surat, Gujarat, 395007

                I made a purchase of two spectacles on 16th november 2017 from lenskart (New citylight, surat - store) for rs. 2, 800/-. (Ref. Tel:[protected]). I made the payment instantly via credit card. I told them that i need my delivery asap. They told it will take approx 7 days as it is made by robotics machinery, so it was promised to be delivered before 25th november, 2017. But today on 24th november 2017, i am getting an sms from lenskart aa follows “lenskart.com is moving to new world-class manufacturing unit, due to transition your order is delayed. We will add rs 700 store credit to your lenskart account post-delivery of the order, as a token for missing our commitment”

                Due to this i had to make another purchase from different store (Rs. 3500) as i had to attend family function today.

                I am very much disappointed as when they took order 7 days back, dint they knew that they are shifting their manufacturing facility so it might take more days for deliver.

                I think it was intentional and to fool customer.
                Jan 1, 2018
                Complaint marked as Resolved 
                Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Nov 25, 2017
                Lenskart Customer Care's response
                Dear Chetan, we sincerely apologize for the inconvenience caused. We will get the order details checked and will connect with you at the earliest.
                Verified Support
                Dec 01, 2017
                Lenskart Customer Care's response
                Dear Chetan,
                We tried calling you in regards to your concern on multiple occasions but unfortunately, we couldn't connect. As per the update, your order has been delivered successfully. We hope you're satisfied with the same. Also, we would like to update that the Store Credit of INR 700.00 has been added to your Lenskart account as a token of apology.
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  S
                  Srinivas Mekala
                  from Hyderabad, Telangana
                  Nov 24, 2017
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Address: Hyderabad, Andhra Pradesh, 500003

                  I am facing eye problem and difficult see the object and severe pain while putting the glasses. And this causing headache. Really aim not satisfied with the product which i received, and its not worthy. And frame is not comfort to wear, so please get return your product and refund my amount at the earliest. I don't want to wear this glassed long time due to this reason.
                  Jan 9, 2018
                  Complaint marked as Resolved 
                  Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Nov 24, 2017
                  Lenskart Customer Care's response
                  Dear Srinivas, we regret the inconvenience caused to you, please share your registered contact number to call you.
                  Verified Support
                  Nov 25, 2017
                  Lenskart Customer Care's response
                  Dear Srinivas, please share the required details so that we may call you to assist with the best possible resolution.
                  Verified Support
                  Nov 26, 2017
                  Lenskart Customer Care's response
                  Dear Srinivas, as we didn't receive the required details from you, we are closing this ticket temporarily and it will be re-opened once you will revert us back.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    B
                    Balasubramanyam Savarapu
                    from Hyderabad, Telangana
                    Nov 24, 2017
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    Address: Hyderabad, Andhra Pradesh, 500003

                    I am facing eye problem and difficult see the object and severe pain while putting the glasses. And this causing headache. Really aim not satisfied with the product which i received, and its not worthy. And frame is not comfort to wear, so please get return your product and refund my amount at the earliest. I don't want to wear this glassed long time due to this reason.
                    Jan 8, 2018
                    Complaint marked as Resolved 
                    Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
                    Verified Support
                    Nov 24, 2017
                    Lenskart Customer Care's response
                    Dear Balasubramanyam, we regret the inconvenience caused to you, please share your registered contact number to call you.
                    Verified Support
                    Nov 25, 2017
                    Lenskart Customer Care's response
                    Dear Balasubramanyam, please share the required details s that we can call you to share the best possible resolution with you.
                    Verified Support
                    Nov 26, 2017
                    Lenskart Customer Care's response
                    Dear Balasubramanyam, as we didn't receive the required details from you, we are closing this ticket temporarily, however, it will be re-opened once you will revert us back.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      S
                      Sanchit Mathur
                      from Jaipur, Rajasthan
                      Nov 23, 2017
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Address: Jaipur, Rajasthan, 302020
                      Website: [email protected]

                      This is bring into your kind notice that i order two piece of eye glass with frame from your company store at mansarovar jaipur and when i was asking regarding the delivery the executive said that to me with in 7 days your order will be delivered. I already advise i want the glass at 23rd of november 2017 instead i gave the order on 16th nov, 2017 but till 23rd nov 2017 my order was not received to me payment was already done in advance and now i don't purchase any thing from lenskart it is the worst experience with lenskart.
                      Jan 7, 2018
                      Complaint marked as Resolved 
                      Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Nov 23, 2017
                      Lenskart Customer Care's response
                      Dear Mr. Mathur, we sincerely regret the inconvenience caused. We request you to kindly share your order ID/contact details with us so that we may look into your concern and resolve your issue.
                      Verified Support
                      Nov 24, 2017
                      Lenskart Customer Care's response
                      Dear Mr. Mathur, we sincerely regret the inconvenience caused. We request you to kindly share your order ID/contact details with us so that we may look into your concern and resolve your issue.
                      Verified Support
                      Nov 25, 2017
                      Lenskart Customer Care's response
                      Dear Mr. Mathur, we sincerely regret the inconvenience caused. We request you to kindly share your order ID/contact details with us so that we may look into your concern and resolve your issue. You may email us at [protected]@lenskart.in
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        S
                        Satish Padal
                        from Hyderabad, Telangana
                        Nov 22, 2017
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Address: Hyderabad, Andhra Pradesh, 500003

                        Dear lenskart team.
                        Today i have received eye glasses gunmetal half rim ractangle medium.
                        Order id is [protected].
                        I would like to return this product due to whole i wear it its pain in head and not able view proper. And its not proper eye glasses as i request, so please take return the product,
                        So please return this product and refund my amount.

                        Thank you
                        Satish padal
                        Dec 27, 2017
                        Complaint marked as Resolved 
                        Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Nov 23, 2017
                        Lenskart Customer Care's response
                        Dear Satish,

                        Warm greetings from Lenskart!

                        This email is in regards to your order-[protected]

                        We apologize for the inconvenience caused. As discussed, we are arranging the reverse pick up of your product and once the product will reach our warehouse, we will process the refund in your bank account.

                        Please feel free to revert in case of any further assistance required.

                        Regards
                        Divya
                        Customer Experience Team
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          P
                          pankajcom
                          from Delhi, Delhi
                          Nov 19, 2017
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          late delivery of product

                          Address: New Delhi, Delhi, 110092
                          Website: lenskart.com

                          I had ordered 2 sets of spectacles, one for my daughter and one for myself from company's outlet at vikas marg, delhi on 4th nov'17- order no [protected]. It was promised that it will be delivered within one week. The tracking on website also showed delivery date as 11th nov, till 11th nov.
                          But it wasn't delivered. Std answer on follow up was that it will be delivered within 24th to 48 hrs.
                          The company has policy of product...
                          Helpful
                          5 other people found this review helpful
                          5 found this helpful
                          1 Comment
                          Report
                          Copy
                          C
                          chandugandhe
                          from Pune, Maharashtra
                          Nov 15, 2017
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          lenkart - order not delivered

                          Address: Pune, Maharashtra, 411057
                          Website: www.lenskart.com

                          My name is chandrakanth gandhe my concern is that my order is not yet delivered.

                          Order placed on:[protected] items: 2 order id: [protected]
                          Delivery expected by[protected]

                          Till date[protected] my order was not delivered. Even i visted store (Wakad) couple of time and called customer care.
                          When i went to store for first (5th nov) time they informed they will raise a ticket. On 8th nov i called customer...
                          Helpful
                          3 other people found this review helpful
                          3 found this helpful
                          5 Comments
                          Report
                          Copy
                          R
                          ravi7541
                          from Ahmedabad, Gujarat
                          Nov 9, 2017
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Address: 380008
                          Website: www.lenskart.com

                          Hi,
                          As per talked with mr. Karan (Senior supervisor) from grievance department about my issue, he dont want to understand the issue and making unnecessary arguments.
                          1) i had already choose the frame pid and size before week and company dont want to give positive reply even they said now frame is not available and glasses with 1.67 index not available.
                          2) by professional i am c. A. And my no. Is very high around 4 nos.
                          3)
                          Please try to understand and take necessary action.

                          I thought and very disappointed after recivend response from company like lensekart.

                          Dont delay for this matter i am very much suffer without spect since last 10 days.

                          Otherwise i will go to concern forum to lodge a complain.
                          Dec 15, 2017
                          Complaint marked as Resolved 
                          Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Nov 10, 2017
                          Lenskart Customer Care's response
                          Hi Ravi,

                          Warm greetings from Lenskart..!!

                          This email is in reference to the order ID [protected]

                          We apologize for the inconvenience caused. We would like to inform you that we are already working on your concern under ticket id-4892973. Soon we will connect with you on this and discuss this further.

                          Please revert to us for any further assistance/clarification required.

                          Regards,
                          Divya
                          Customer Experience Team
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            D
                            Deepanshu Kadam
                            from Delhi, Delhi
                            Nov 8, 2017
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: 122001
                            Website: www.lenskart.com

                            My name is deepanshu kadam my concern is that my order in not yet delivered.
                            My product order id: [protected]. It is to be delivered by 7th of november 2017 and its 8 today and yet it not dispatched as i am able to track your order.
                            This was not expected from you guys and now i am regretting that i have placed order from your company lenskart. I need my money back i dont want my order to be placed i need my money back you getting me. Its a shame on you that you promised first take the money first and do not stand on your promise.
                            Dec 14, 2017
                            Complaint marked as Resolved 
                            Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Nov 08, 2017
                            Lenskart Customer Care's response
                            Dear Deepanshu, we regret the inconvenience caused to you, please allow us some time to get the details checked and we will call you to assist.
                            Verified Support
                            Nov 13, 2017
                            Lenskart Customer Care's response
                            Hi Deepanshu, as discussed the issue has been resolved now. Please feel free to write us back in case any further assistance required.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              M
                              mythzz
                              from Dehra Dun, Uttarakhand
                              Oct 30, 2017
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Address: 560066
                              Website: www.lenskart.com

                              Order no: [protected]

                              2 specs were ordered. 1 was delivered. 1 was not. 1 is still not.

                              Order date: 15th march, 2017

                              I called up lenskart customer care many times during this time. They said to visit the lenskart store and collect it. When i show that mail to the store people, they say they are not authorised to sell anything without money! This happened twice! I went to 2 different stores - 1 in ascendas park square mall, 1st floor and the other in btm layout 2nd stage (Very close to swadisth aahar restaurant). Without any specs, my power is going to increase now automatically. I have sufficient power and i'm a patient of atypical migraine from adolescence (Without specs, i look at computer screens 8 hours a day - i'm an it professional). I also drive, so any accident due to impaired vision will be attributed to lenskart's negligence. I have paid rs. 2, 500, but no specs is delivered over the last 7 months to me!!!

                              Now, you decide: who is responsible for this???
                              Dec 1, 2017
                              Complaint marked as Resolved 
                              Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Oct 31, 2017
                              Lenskart Customer Care's response
                              Hi Ashid!! We apologise for the inconvenience that has been caused to you. We would like to inform you that we will place the new order for you for the undelivered product. We have booked a home try on visit for you to choose a product. We would also like to inform you that we are already working on your concern under the ticket id 4843313. We will keep you updated.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                N
                                Nirod pradhan
                                from Khanpur, Uttar Pradesh
                                Oct 28, 2017
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Address: Khordha, Odisha, 751031

                                Today i visited lenskart patia store in bbsr. I had a really bad experience. The behaviour of the store guys z very harsh. They dont care about customers. The person doing eye test has neither knowledge nor patience to treat a patient. He refused to do my eye test n told me to do check up from a doctor. I would never visit there and wont recommend my friends to visit.
                                Nov 30, 2017
                                Complaint marked as Resolved 
                                Lenskart customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Oct 29, 2017
                                Lenskart Customer Care's response
                                Dear Nirodh, we really apologize for the inconvenience caused. We have noted your feedback and we will be sharing the same with our team and we ensure that necessary actions will be taken for further improvement in services.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit