Claimed

Mobikwik Complaints & Reviews

1
Updated: Aug 30, 2026
Complaints 7163
Resolved
862
Unresolved
6301
Contacts

File a complaint to Mobikwik

Having problems with Mobikwik?

File a complaint and get it resolved by Mobikwik customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Mobikwik reviews & complaints page 355

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
S
shah.amit44
Jan 30, 2014
Report
Copy

Address: Ahmedabad, Gujarat

Transaction Type Credit to Wallet Transaction ID [protected] Transaction Date Thu Jan 30 12:52:28 IST 2014 Transaction Amount 1545.0 Wallet Balance 1545 Wallet Type Semi Closed email id : shah.[protected]@gmail.com mts data card no: [protected] dear sir, amount is deducted but it is not added in mobikwik wallet, amount is 1545/ so pls check and credit the amount as soon as possible
Recharge deactivate prabulam Dish tv v c. No.[protected] recharge 4 times this is1 Tim rs 215 total amount 860 ruper s only give me amount retan please state bank of India account no. [protected]
write your mobile number so we can reach to you
Helpful
Found this helpful?
2 Comments
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    A
    Abu Arqam
    from Lucknow, Uttar Pradesh
    Jan 27, 2014
    Report
    Copy

    Address: Lucknow, Uttar Pradesh

    Hi, On[protected] My sister received call by no: [protected] at 11.12 from bank official saying me that my debit card [protected](blocked) so asked about account and all detail. Now RS. 36500/= stolen from account no [protected] with 14 different transactions. I have also set my 3d secure code. As per RBI guideline it is required to ask secure code while doing online payment so why it didn't ask secure code that even I've forgot ? Mobikwik and Bank is totally responsible for this. In Total amount 36500, fraud through Mobikwik : 7500 Also logged FIR(online copy attached). Please take necessary action so that I may get my money back and no one else will become victim of such instance. Thanks, Abu Arqan [protected]
    what's your status now
    Helpful
    Found this helpful?
    1 Comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      A
      ABDUL KALAM Azad
      Jan 25, 2014
      Report
      Copy

      Dear Sir,

      I has been add amount 2412/= on dated 12/01/2014 for recharge my DTHTV-ID NO.[protected] in my Mobikwik a/c.That amount debit(transfer) my SBI A/C detail as to transfer INB CCovenue bills CCABA2RCQ5071GP8443642 transfer to [protected], AVENUES India Private. But your reply through mail that transaction has been fladded. Detail in below------
      I request you please return my debit amount .



      Dear [protected]@gmail.com,

      Your payment transaction did not go through successfully. It has been flagged by our risk team.

      Please note the details
      Transaction Type Credit to Wallet
      Transaction ID [protected]
      Transaction Date Sun Jan 12 09:53:18 IST 2014
      Transaction Amount 2412
      Wallet Balance 108
      Wallet Type Closed
      Reason for Flagging Payment Flagged By Payment Gateway
      Please Read:
      This payment will be credited to your wallet after we have verified the method of payment.
      If you have any questions about this payment please file a ticket in the help section.
      Dear User,

      Namaste!

      Thank you for bringing this matter o[censored]nsuccessful payment to our attention.

      This was caused because of the unexpected connectivity issue between Bank and MobiKwik. To rectify the error, I have checked the status with the Payment Gateway and they have shared the feedback that the order was actually successful.

      I have added the amount to your MobiKwik wallet so that you can enjoy our services. I am sharing a summary of the update.
      Transaction details:

      [protected] 2412.0 [protected]:04:38.0 PAYMENTSUCCESSMANUAL


      You will also receive another email with the complete details of this payment update.

      I take pride in serving our valued customers.

      With You,
      Your Happiness Officer
      Mobikwik.com
      http://about.me/mobikwikpals:
      Helpful
      Found this helpful?
      1 Comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        A
        amolnak
        from Mumbai, Maharashtra
        Jan 22, 2014
        Report
        Copy

        Respect Sir myself vishal lotnkar
        my lo-gin id is = [protected]@gmail.com
        respected sir on 1 January from my wallet i recharged RS 154 on mobile number [protected] but my Wallet Amount debited but recharge not successful, i send email to ur site but i not got an reply, so please take action as soon as possible.
        thank you
        regards,
        vishal
        Feb 12, 2017
        Updated by amolnak
        Hi Myself Amol,
        My account number is [protected]
        Rs 50 cash back is showing on my wallet history but when i did calculation its showing 50 rs Less please help.
        Dear User,

        Namaste!

        I am here with an update on your recharge query.

        As per the feedback received from Operator about the mentioned recharge, it was unsuccessful.

        The good news is I have refunded the amount to your MobiKwik Wallet, for now I am sharing the details of the update.
        Refunded Transaction Details -

        Refund 154.0 [protected]:18:40.0 PAYMENTMANUAL

        You will also receive another email with complete details of this refund. Please login to your Mobikwik account to confirm the increase in the wallet balance.

        Now that the money is back into your wallet you can use it for recharges, bill payments, or buy offers.

        If there is anything else I can help you with, just write back.

        With you,
        Your Happiness Officer
        Mobikwik.com
        http://about.me/mobikwikpals
        Helpful
        Found this helpful?
        1 Comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          R
          R.MARIAPPAN
          from Chennai, Tamil Nadu
          Jan 20, 2014
          Report
          Copy

          Address: Chennai, Tamil Nadu

          Please refund the amount debited immediately.

          Amount debited but recharge not success

          Mobile entered for recharge: [protected]

          Mobile for contact: [protected]

          Email id: [protected]@rediffmail.Com

          Transaction type credit to wallet

          Transaction id [protected]

          Transaction date mon jan 20 20:25:53 ist 2014

          Transaction amount 6000

          Wallet balance 0

          Wallet type semi closed

          Reason for flagging payment flagged by payment gateway

          Name: rama mariappan

          Contact no:[protected]
          Dear User,

          Namaste!

          I understand your concern raised for the payment not updated to your MobiKwik Wallet.
          I have checked the transaction status with the Payment Gateway and they have shared a concern about the method of payment. To clarify the issue, kindly send your valid Photo Id proof at [protected]@mobikwik.com so that I can confirm and update the payment towards your wallet.

          I appreciate your patience while I resolve the query.

          With you,
          Your Happiness Officer
          Mobikwik.com
          http://about.me/mobikwikpals
          Respect Sir myself vishal lotnkar
          my lo-gin id is = [protected]@gmail.com
          respected sir on 1 January from my wallet i recharged RS 154 on mobile number [protected] but my Wallet Amount debited but recharge not successful, i send email to ur site but i not got an reply, so please take action as soon as possible.
          thank you
          regards,
          vishal
          Dear User,

          Namaste!

          I am here with an update on your recharge query.

          As per the feedback received from Operator about the mentioned recharge, it was unsuccessful.

          The good news is I have refunded the amount to your MobiKwik Wallet, for now I am sharing the details of the update.
          Refunded Transaction Details -

          Refund 154.0 [protected]:18:40.0 PAYMENTMANUAL

          You will also receive another email with complete details of this refund. Please login to your Mobikwik account to confirm the increase in the wallet balance.

          Now that the money is back into your wallet you can use it for recharges, bill payments, or buy offers.

          If there is anything else I can help you with, just write back.

          With you,
          Your Happiness Officer
          Mobikwik.com
          http://about.me/mobikwikpals
          NOT PAID IN THIS BILL AMOUNT BUT YOUR SIDE SUCCESSFUL PAID PLS HELP ME.
          Mobile Bill Payment Reliance CDMA
          postpaid [protected] 720.0 1
          Rs 720.0
          Transaction amount :720
          Transaction type credit to wallet
          Wallet balance 13
          order number : [protected]
          DATE : 14.06.2014
          Please refund the amount debited immediately
          email: arunsangee.[protected]@gmail.com
          Contact no: [protected]
          NOT PAID IN THIS BILL AMOUNT BUT YOUR SIDE SUCCESSFUL PAID PLS HELP ME.
          Mobile Bill Payment Reliance CDMA
          postpaid [protected]
          Rs 720.0
          Transaction amount :720
          Transaction type credit to wallet
          Wallet balance 13
          order number : [protected]
          DATE : 14.06.2014
          Please refund the amount debited immediately
          email: arunsangee.[protected]@gmail.com
          Contact no: [protected]
          pls refund wallet
          ordered pizzza from dominos using mobikwik, as i was alone and hungry.

          the amount debited from my account, mobikwik said succesful, but i didnt recieve any mail fom dominos as the order has not been recieved to dominos, as thes guys didnt transferred the money to dominos.

          please refund what has been deducted from my account.
          login id [protected]@gmail.com
          this is not a good way to earn money.
          Array

          re-activation my account

          Sir my account was deactivated.so, pls reactivate my account

          not recharge net

          my mobil no. [protected] net 139 amount not recharge. please recharge my net connection 139/-

          payment not updated to vodafone

          Dear Sirpayment for my Vodafone mobile no `[protected] was done via your site for Rs.388 on 23.07.2014 to [protected] account no avenues india private ltdkindly update the same and inform me. thanks

          Balance not yet updated

          20/08/2014 i add done 2 cash pays of 300*2=600rs but my wallet got updated only with 300rs.Registered email id :[protected]@hotmail.com Contactno.[protected]

          money transfer is not done

          Today I paid 54 rupees.but my recharge is not done.ref.id.[protected].

          ATM forgery for POS

          Purchase of Total Rs. 7500. Each transction worth Rs. 2500 from my atm done by someone... transction ids are 917410, 917173, 917332, for POS. Please help to trace the culprit and to put him behind bars.
          Helpful
          Found this helpful?
          13 Comments
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            N
            nandan.sahoo
            from Delhi, Delhi
            Jan 10, 2014
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            Address: Kolkata, West Bengal

            I have recharge online from my credit card but it is not successful. i have contacted on 22.12.2013 but told me mobiwik customer care and t24 customer wait for 7 days but i waited 15 day not any answer. so Please help me this problem solve. my current no - [protected] unsuccessful recharge in my phone no [protected]. Thanks Nandan
            Aug 14, 2020
            Complaint marked as Resolved 
            Dear user,

            Namaste!

            I understand the disruption caused due to your recharge. Your recharge request for Rs 54 was unsuccessful. It seems there is a problem with the recharge denomination.

            I suggest you to login to your Mobikwik wallet again and try with another recharge amounts.
            Recommended denominations - Rs. 47
            Rs. 77
            Rs. 49

            I also understand your worry about the amount deducted from the bank account. DO NOT WORRY AT ALL!

            You must know that if recharge fails, wallet money is not deducted .You can try again using the wallet amount for another recharge.
            Your Wallet balance- 54

            If you require any further assistance, you are welcome to talk to us. Just write back.

            With you,
            Your Happiness Officer,
            MobiKwik.com
            http://about.me/mobikwikpals
            Helpful
            Found this helpful?
            1 Comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              P
              pritesh patel08
              from Champa, Chhattisgarh
              Dec 26, 2013
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: Vadodara, Gujarat

              I RECHARGE WALLET BALANCE BY 2000RS ON 25/12/13. RUPEES DEDUCTED FROM BANK BUT NO WALLET BALANCE. I ALSO SEND MY PHOTO ID AS PER MOBIKWIK TEAM REQUEST. THERE AFTER NOT SOLVE THIS PROBLEM & HIS TEAM SEND ME BELOW MAIL, Your payment transaction did not go through successfully. It has been flagged by our risk team. Please note the details Transaction Type Credit to Wallet Transaction ID [protected] Transaction Date Wed Dec 25 08:05:26 IST 2013 Transaction Amount 2000 Wallet Balance 0 Wallet Type Closed Reason for Flagging Payment Flagged By Payment Gateway
              Aug 13, 2020
              Complaint marked as Resolved 
              SOME ONE PLEASE HELP ME...WHERE IS MY MONEY 2000 RS/-...ALMOST 1 MONTH IS OVER, NO UPDATES REGARDING THE REFUND..SOME ONE PLEASE HELP ME..WHY MOBIKWIK IS DOING LIKE THIS..IT'S NOT A FAIR PROCESS..
              SOME ONE PLEASE HELP ME...WHERE IS MY MONEY 2000 RS/-...ALMOST 1 MONTH IS OVER, NO UPDATES REGARDING THE REFUND..SOME ONE PLEASE HELP ME..WHY MOBIKWIK IS DOING LIKE THIS..IT'S NOT A FAIR PROCESS..
              Helpful
              Found this helpful?
              2 Comments
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                R
                rsjakhar1989
                Dec 12, 2013
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Address: Gurgaon, Haryana

                Hi Sir, This is for Your Information that ICICI bank approved that transaction was reflected in there site. so request process my request for refund amount. Thank you for writing to MTS. We regret the inconvenience caused to you. This is with reference to our telephonic conversation dated December 03, 2013, regarding dispute on bill payment transaction made in your savings account on November 15, 2013, for an amount of Rs. 1, 545.00. We are looking into your concern and have taken a note of your complaint vide Service Reference number is SR[protected]. We assure you that your concern is of top priority for us. We will update you with the status on on or before December 09, 2013. We look forward for your co-operation and patience in interim. We apologize for the inconvenience caused to you. With reference to your e-mail on Tue, 03rd December '2013 for MDN [protected] about recharge refund, as per our conversation on 05/12/2013 at 02:20 PM we would request you to please contact mobikwik website customer care as you have not recharged your account through mtsindia.inwebsite. We would like to inform you that as per last complaint status we did not find any transaction with the given transaction id. Let us know if you require any further assistance, we would be pleased to assist you. This is inform you that I am Rajendra singh Jakhar recharge 1545 Rs. for MTS Data card(Internet service) on date 15-Nov-2013 by inter net banking(ICICI). end of the completion recharge amount has been deduct from my account no[protected]ICICI Bank). but data did not send in my data card no- [protected] till now. and Mobile kwik payment Tranx ref. [protected]. So request recover my deduct amount in my account no[protected]ICICI Bank). because i have done other recharge in my data card no- [protected]. 1-Transaction ID = BIL/[protected]/Saving Account/ZP1425C130934 2-Date of recharge =15/11/2013 3-Amount of recharge =1545.00 4-Mode of recharge =net-banking 5-Bank name = icici Account Number :[protected] email id :- [protected]@gmail.com contact no. is Thanks & Regards Rajendra Singh Jakhar. Mono-[protected]
                Aug 14, 2020
                Complaint marked as Resolved 
                Mobikwik customer support has been notified about the posted complaint.
                Respected sir/madam,
                Yesterday i tried to recharge my father's mobile through your website for the amount of rs.200 and amounts are debited from my account. But my father did not get balance of rs.200.So, kindly i request you to solve this problem, if you can't solve this inconvenience please refund my money.
                Thanking You.
                Unsuccessful recharge
                Transaction ID [protected]
                Transaction Date Sun Jan 04 19:49:12 IST 2015
                Transaction Amount Rs. 200.0
                phone no which i tried to recharge:[protected]
                my mobile no:[protected]
                Helpful
                Found this helpful?
                1 Comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  R
                  rsjakhar1989
                  Dec 5, 2013
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Address: Gurgaon, Haryana

                  Hi Sir/Madam, This is inform you that I am Rajendra singh Jakhar recharge 1545 Rs. for MTS Data card(Internet service) on date 15-Nov-2013 by inter net banking(ICICI). end of the completion recharge amount has been deduct from my account no[protected]ICICI Bank). but data did not send in my data card no- [protected] till now. and Mobile kwik payment Tranx ref. [protected]. So request recover my deduct amount in my account no[protected]ICICI Bank). because i have done other recharge in my data card no- [protected].
                  Aug 14, 2020
                  Complaint marked as Resolved 
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    P
                    Pdmjuneja
                    from Delhi, Delhi
                    Dec 5, 2013
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    Address: New Delhi, Delhi

                    Dear Sir I had tried to pay NDPL thru online payment ON 2ND December 2013 thru the above company for Rs 8220/- on the assumption that this company would pay it to NDPL but no payment has been done by them instead they started showing Rs 8220 as my digital Wallet payment and when I tried to use it to pay to NDPL a message appeared that currently NDPL is accepting payments upto Rs 4000 or less and when I try to make payment upto Rs. 4000 another unsuccessfull message comes that since your bill amount is 8220 hence NDPL would not accept anything less than Rs 8220. This site gives other options for online prepaid bill payment but when I tried to recharge my phone the site hangs. I have put ticket Ticket #371163 the resolution of this says I should fill correct details like customer name, billing date etc but while making payment the site only prompt for CA number which I filled. I put another ticket #372939 requesting them to refund the money because of the problem stated above no answer have come so far. I request you to kindly help me to refund the money so that I can make payment to NDPL and avoid disconnection. Thanks & Regards Padam B Juneja [protected] [protected]@gmail.com
                    Aug 14, 2020
                    Complaint marked as Resolved 
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      T
                      tusharbng
                      from Chennai, Tamil Nadu
                      Nov 28, 2013
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Address: Bangalore, Karnataka

                      Dear All, Today (27-Nov-13) I have tried to recharge my Mobile having TATA DOCOMO sim through One Mobikwik Systems Private Limited / Mobikwik. Amount got deducted from my account but I have not received any recharge . This side is (Mobikwik) is fraud. they are looting client who tried to recharge their Sim/ Mobile. It was my blunder mistake to use this Mobikwik Side for recharge. You all plz avoide this side . Indian Consumer court should take strict action against such fraud side and organization. Regards, TUSHAR
                      Aug 14, 2020
                      Complaint marked as Resolved 
                      WORST SITE FOR RECHARGE
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      1 Comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        D
                        drsprasannamd
                        from Bengaluru, Karnataka
                        Nov 26, 2013
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Address: Udupi, Karnataka

                        sir, i have tried recharging my mobile through mobikwik. details are as follows. a)transaction ID :[protected] b)transaction amount: rs.330 c) email : [protected]@gmail.com d) phone number : [protected] date 25/11/3, 12:36 am amount was deducted from my bank account and mobikwik wallet but my phone was never recharged. i have been trying to contact mobikwik customer support through calls and email.but they r not responding. i request you to take appropriate action regarding the same
                        Aug 14, 2020
                        Complaint marked as Resolved 
                        Mobikwik customer support has been notified about the posted complaint.
                        Rechargenot done 60rs
                        Recharge done. [protected]
                        Recharge not done. [protected]

                        recharge done but amount deducted

                        My phone is [protected].I recharged rs.150 two times for my mobile no.[protected] amount deducted From my wallet but recharge was not done to my mobile no [protected]
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        4 Comments
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          V
                          Vivek
                          from Bengaluru, Karnataka
                          Nov 16, 2013
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Hi, I tried to recharge my BSNL account using recharge.oneindia.in, my credit card got charged and amount went to some mobikwik account but recharge failed. I asked for an refund, nothing happened. After an month I tried to recharge today, but even today am getting the same error. My recharge login mail is [protected]@hotmail.com. Thanks, Vivek
                          Aug 14, 2020
                          Complaint marked as Resolved 
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            A
                            abhishek123
                            from Mysore, Karnataka
                            Nov 16, 2013
                            Report
                            Copy

                            Address: Bangalore, Karnataka

                            On 12/11/2013 i have made the payment of my reliance mobile postpaid connection through mobikwik.com of rs500.00, and have got the confirmation mail with the ref no:[protected] but from our service provider(reliance).confirmed that the bill payment is not made, my mobile no is [protected] my mail id is [protected]@yahoo.com plz solve the problem...
                            I made my postpaid payment rs.488 on 12.09.2014. the bill amount is debit my ratnakar bank account and suddenly the wallet amount shows rs.0. but still now my bill was not paid.kindly refund my money..my mail I'd is [protected]@gmail.com. my vodophone mobile number is [protected]. my RATNAKAR bank account number is[protected].
                            I made my postpaid vodafone bill payment rs.488 on 12.09.2014. the bill amount is debit my ratnakar bank account and suddenly the wallet amount shows rs.0. but still now my bill was not paid.kindly refund my money..my mail I'd is [protected]@gmail.com. my vodophone mobile number is [protected]. my RATNAKAR bank account number is[protected].
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            2 Comments
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              S
                              sarathibe
                              from Avinashi, Tamil Nadu
                              Sep 30, 2013
                              Report
                              Copy

                              I have account in mobikwik.com. For recharge purpose i transffered 200rs from my indian bank account to the above given web id.I got message that 200rs is deducted from my bank account tranction of amount rs200 completed like there manage i got. After that when i opened mobikwik web site id i found that 200 rs was not credited to this account. Regarding this matter i filed a complaint and i got manage that with in 7 to 21 days my case will be solved (track id #280801). But till yet i didn't get any response from the above given web id and from bank. So, i am requesting you to pls take necessary action against this issue.and solve my problem as soon as possible
                              Im parthasarathi, my contact number is [protected], my email address [protected]@gmail.com .. I have account in mobikwik.com. For recharge purpose i transffered 200rs from my indian bank account to the above given web id.I got message that 200rs is deducted from my bank account tranction of amount rs200 completed like there manage i got. After that when i opened mobikwik web site id i found that 200 rs was not credited to this account. Regarding this matter i filed a complaint and i got manage that with in 7 to 21 days my case will be solved (track id #280801). But till yet i didn't get any response from the above given web id and from bank. So, i am requesting you to pls take necessary action against this issue.and solve my problem as soon as possible
                              Dear sir..
                              My name is parthasarathi.my contact number is [protected], my email addres [protected]@gmail.com I have account in mobikwik.com. For recharge purpose i transffered 200rs from my indian bank account to the above given web id.I got message that 200rs is deducted from my bank account tranction of amount rs200 completed like there manage i got. After that when i opened mobikwik web site id i found that 200 rs was not credited to this account. Regarding this matter i filed a complaint and i got manage that with in 7 to 21 days my case will be solved (track id #280801). But till yet i didn't get any response from the above given web id and from bank. So, i am requesting you to pls take necessary action against this issue.and solve my problem as soon as possible
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              2 Comments
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                A
                                anshul297
                                from Gharaunda, Haryana
                                Sep 13, 2013
                                Report
                                Copy

                                Address: Chhindwara, Madhya Pradesh

                                I recharged of rupee 126 via mobikwik.com for my idea number [protected] for MP & CHATTISGARH region on 10-sept.-2013 but recharge was failed.The amount was deducted from my sbi bank account. Ref. No. was - MSBI[protected]IGL8521632 transfered to[protected] ZAAKPAY PAYMENTS plz help me to get my money back to my mobikwik account or sbi account...

                                MY EMAIL - [protected]@gmail.com
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  K
                                  kk_chevuri
                                  from Hyderabad, Telangana
                                  Sep 6, 2013
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  Hi, I could not able to login to my mobikwik.com account. I do have cash balance in my mobikwik.com account which I got by paying money to mobikwik.com, now i cannot use this amount for recharge because of failed login. I raised a support request to mobikwik.com , ticket no: 286512. Until now there was no response from them. There no proper call center number or email id from mobikwik.com for resolving issue. I request you to task strong legal action against mobikwik.com for cheating customers and grabbing money from customers in the name for mobile recharge. Regards Kiran [protected]
                                  Aug 14, 2020
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    K
                                    kk_chevuri
                                    from Hyderabad, Telangana
                                    Sep 4, 2013
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Address: Bangalore, Karnataka

                                    Hi, I could not able to login to my mobikwik.com account. I do have cash balance in my mobikwik.com account which I got by paying money to mobikwik.com, now i cannot use this amount for recharge because of failed login. I raised a support request to mobikwik.com , ticket no: 282635 on 2nd Sep 2013. Until now there was no response from them. There no proper call center number or email id from mobikwik.com for resolving issue. I request you to task strong legal action against mobikwik.com for cheating customers and grabbing money from customers in the name for mobile recharge. Regards KiranKumar [protected]
                                    Aug 14, 2020
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      P
                                      prade25
                                      from Chennai, Tamil Nadu
                                      Sep 2, 2013
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      I had a wallet balance of Rs.150 and till such time the when i recharge the account with a amount, it was working fine, the moment when i added the money and tried to use it, it was logged out. After that i am trying to login with my user id, and password, it says the invalid login id or password. When i try to reset the password using 'Forgot password' link, a mail comes from admin, and when i click on the link, it takes to a reset pw page and asks the user to enter a new password. Post that when we try to login again it says, invalid login id or password. This is continuously happening for last 3 days. Customer care is also not responding for that. Worst service, now i had given up that the amount in the wallet of Mobiwik is donated to orphan. Fraud site..beware of it...
                                      Aug 14, 2020
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        V
                                        vinod kr bhanker
                                        from Hyderabad, Telangana
                                        Aug 24, 2013
                                        Report
                                        Copy

                                        Address: Rohtak, Haryana
                                        Website: www.mobikwik.com

                                        R/Sir,

                                        I recharged today i.e 25 aug 2013 my vodafone no. [protected] with rs. 253/- for 3g recharge in haryana circle. My bank account is debited with 253 but my mobile no. not recharged till now a ticket 276524 also created .kindly solve this matter.
                                        Hello Vinod,

                                        Kindly share the transaction number (for example, ABCD[protected] of the recharge so that we can look into it and get back to you.

                                        Regards,
                                        Vodafone Customer Care, Haryana
                                        Hello Sir I want to Change My Network From Aircel to Vodafone.Please Help and Suggest me all steps and share all the procedure deeply.IT is Possible To Complete all Steps Online?
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        2 Comments
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit