Claimed

Flipkart Complaints & Reviews

2.8
Updated: May 11, 2026
Complaints 47318
Resolved
25495
Unresolved
21823
Contacts

File a complaint to Flipkart

Having problems with Flipkart?

File a complaint and get it resolved by Flipkart customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Flipkart reviews & complaints page 1412

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
R
RAJ KUMAR santoshi
from Delhi, Delhi
Oct 31, 2018
Report
Copy

Address: Jaipur, Rajasthan, 110084
Website: Www.flipkart.com

My order no. Od[protected]. Mobile no. [protected], sold by varsha gupta shop no. 484 dhansri tower first, jaipur. I ordered for rupa mens brief 75 cm through e kart at[protected]. But instead i creta brief 85 cm delivered at[protected]. I want my order be replaced as soon as possible.
Oct 31, 2018
Updated by RAJ KUMAR santoshi
My order Id:OD[protected] ordered for rupa brief 75 cm for men at[protected] but I got delivered Crete brief 75 cm at[protected] I want my order be replaced wit ripe brief 75 cm .

The product was ordered during big billion day. Nokia 6.1 plus . It was supposed to be delivered by 16 but still now it has not arrived but the order status shows out for delivery. Is this the way how you treat your customers ?
Address - 1/5 azadgarh kolkata 40, pin 700040
Helpful
Found this helpful?
1 Comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    L
    Lohit Poddar
    from Margherita, Arunachal Pradesh
    Oct 31, 2018
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Address: 781001

    Respected sir
    I ordered mi redminote 5 pro from flipkart site and where other e-commerce sites were delivering in a time span of 1-2 days, flipkart was delivering it within 5-6 days. But still i chose to trust flipkart as previously i was very satisfied with the service. However inspite of the time span of 6 days my product was about to get delivered yesterday i. E 30th october 2018. But the product has not been received till now.in addition to that the courier boy is not picking up the call.in case of complaining to toll free number they are saying that the product is just about to reach you, but nothing has been received till now. The payment was made by debit card and the payment was made earlier only because of the reason that i was about to get the product by 30th october 2018. If the product has not reached within the promise time i should definitely be compensated for the same as due to late delivery of the product i had to go through various problems. Also yesterday a message was received that the delivery boy is out for delivery and will be reaching you. Because of that i had to cancel my work and wait for him. But no one actually showed up. Please look into it and make them compensate for breaching of the promise. If they would have earlier disclosed the real time of delivering i definitely wouldn't have order from the site.in addition to that i received a mail stating that the issue would be resolved by 3rd november 2018. So kindly take a strict action on this
    Dec 10, 2018
    Complaint marked as Resolved 
    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
    Verified Support
    Nov 09, 2018
    Flipkart Customer Care's response
    We will revert on it.
    The package i recieved from flipkart is completed open (not sealed) anyone take the product from the package and can replace with stones

    PLEASE SEE THE ATTACHED IMAGES
    I ordered realme 2 pro of rs 12591 at order time the money was deducted from my account but order was not completed and the money not refunded in my account...
    Me and my friend booked same phone(Redmi Note 5 Pro-Black) at same time and on same date. He booked it on MI store and I booked this on Flipcart.
    He received the phone on next morning only from MI without any delay. And for same phone I am still waiting for delivery.

    Disgusting Yar. Cheap service is given by Flipcart.
    I have ordered a laptop on 13th October and i got the delivery date of 22nd October and i wasn’t able to track the order delivery status so I contacted customer care and they are now saying your product will be delivered on 25th octobor
    Out for Delivery: 24 ENERGY Power Bank C... with tracking ID FMPC[protected] from flipkart.com, will be delivered before 7pm today by an EKART Wish Master (call [protected], PIN 152).
    Carrier told no home delivery
    I ordered flipkart power bank in flipkart and estimated delievery date is 24 oct 2018 but not received yet please revert my complaint as soon as possible.
    Helpful
    Found this helpful?
    6 Comments
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      X
      xoloadhi xolo
      from Delhi, Delhi
      Oct 31, 2018
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: 5601003
      Website: www.flipkart.com

      I have placed a order on wed, oct 17th '18 the expected delivery of the order is 29th oct i am wrting this today 31st oct 2018 still i didnt get my package, today i am getting a message that it got delayed by three more days.

      I really dont know what kind of ethics is this

      My package got recieved my nearest hub at 19th oct and still it is not been delivered,

      What is the point of ordering in flipkart, why i am not using other ecommerce?,

      Flipkart guys broken the trust

      Wed, 17th oct
      11:57 pm
      Jaipur
      Dispatched to motherhub_jtx
      Wed, 17th oct
      11:57 pm
      Jaipur
      Shipment in-scanned at motherhub_jtx
      Wed, 17th oct
      11:57 pm
      Jaipur
      Received at motherhub_jtx
      Thu, 18th oct
      2:27 am
      Bangalore
      Dispatched to motherhub_srx
      Thu, 18th oct
      4:14 pm
      Bangalore
      Received at motherhub_srx
      Thu, 18th oct
      9:22 pm
      Bengaluru
      Dispatched to bellandur hub
      Fri, 19th oct
      4:23 am
      Bengaluru
      Received at bellandur hub
      Tue, 23rd oct
      11:38 am
      Bengaluru
      Misroute (Same city misrouted)
      Tue, 23rd oct
      12:37 pm
      Bengaluru
      Received at bellandur hub
      Tue, 23rd oct
      12:51 pm
      Bengaluru
      Dispatched to motherhub_blr
      Wed, 24th oct
      4:31 am
      Bengaluru
      Received at motherhub_blr
      Wed, 24th oct
      12:13 pm
      Bangalore
      Dispatched to mahadevapura hub
      Thu, 25th oct
      5:07 am
      Bangalore
      Received at mahadevapura hub
      Thu, 25th oct
      12:00 pm
      Bengaluru
      Dispatched to motherhub_blr
      Fri, 26th oct
      10:00 am
      Bengaluru
      Received at motherhub_blr
      Fri, 26th oct
      11:45 am
      Bengaluru
      Dispatched to bellandur hub
      Sat, 27th oct
      6:14 am
      Bengaluru
      Received at bellandur hub
      Sat, 27th oct
      6:14 am
      Bengaluru
      Shipment has reached the hub nearest to you.
      Dec 10, 2018
      Complaint marked as Resolved 
      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Nov 09, 2018
      Flipkart Customer Care's response
      We will revert on it.
      Please cancel this product
      Helpful
      Found this helpful?
      1 Comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        A
        Akhil V V
        from Chittur, Kerala
        Oct 31, 2018
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Address: 682017
        Website: www.flipkart.com

        I had ordered sandisk ultra 32 gb microsdhc class 10 98 mb/s memory card and sandisk ultra dual drive m3.0 32 gb otg drive on 13th october 2018.
        The orders placed are -
        Od[protected]
        Od[protected]

        The delivery date as promised by flipkart was 22th october.
        I had done full payment of the products with my phonepe account.

        I have received the product sandisk ultra dual drive m3.0 32 gb otg drive, but the product sandisk ultra 32 gb microsdhc class 10 98 mb/s memory card is not yet delivered still but reflecting on their website as delivered. I didn't get any delivery confirmation over email or sms.

        When i did not receive the product on 22th october, i escalated the issue. Within few hours, flipkart updates the orders status on their website as 'delivered'.
        On 23rd october, i again call up flipkart & raise this issue. They just assure me that they will look into this matter & i get an auto generated mail mentioning or call for
        That the issue will now be resolved till 27th october.
        In the last 3 days, i have been getting one call a day where they just enquire from me that whether i got any call back from seller. The seller has not contacted me even once till date.
        They even do not take a request to cancel the order and refund me my money.

        I am deeply disappointed with the way flipkart has managed this order and
        Been through mental trauma due to the several follow ups i have done with
        No results.

        I would have made more than 10 calls to flipkart so far but the customer service is pathetic.

        I am waiting for your immediate action.
        Regards
        Akhil v v
        Dec 6, 2018
        Complaint marked as Resolved 
        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Nov 05, 2018
        Flipkart Customer Care's response
        We will revert on it.
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          M
          manojmahla
          from Moga, Punjab
          Oct 31, 2018
          Report
          Copy

          Address: Kangra, Himachal Pradesh, 176052
          Website: flipcart online shoping

          On 26th oct order vivo v9 mobile payment through phone pe and cancel that time befor shipping msg recieve your amount Refund in 4 hours but till time it not Refund. Next day again order vivo v9 youth payment through axis bank. Delivery was recieved on 29 oct but previous cancel demand payment not recieve.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            S
            Sanjit111
            from Chennai, Tamil Nadu
            Oct 31, 2018
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            Address: Kanyakumari, Tamil Nadu

            I ordered for a tamron 18-400mm nikon mount lens via flipkart on october 25th october. I was due to get the product on 30th october. On 30th morning i received the package, when i opened it i was shocked to find usha ironbox costing around 700 rs. I still shocked to see i can get a completely different product after ordering in flipkart. I immediately applied for the return and still awaiting confirmation from flipkart. I request flipkart to kindly look it to the matter seriously.
            Dec 6, 2018
            Complaint marked as Resolved 
            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
            Oct 31, 2018
            Updated by Sanjit111
            I ordered for a tamron 18-400mm Nikon mount lens via Flipkart costing nearly Rs 43000 on October 25th October. I was due to get the product on 30th october. On 30th morning I received the package, when I opened it I was shocked to find usha ironbox costing around 700 rs. I am still shocked to see I can get a completely different product after ordering in Flipkart. I immediately applied for the return and still awaiting confirmation from Flipkart . I request Flipkart to kindly look it to the matter seriously.

            Verified Support
            Nov 05, 2018
            Flipkart Customer Care's response
            We are sorry, we are unable to find your account details. Request you to get in touch with our customer support number[protected].
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              S
              samseerk1
              Oct 31, 2018
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: Kozhikode, Kerala, 673506

              Women kurta (Size - xl) is delevered on october 25 and it was small in size. I request for exchange with size xxl. Now on 31-october it is saying your return is cancelled and not saying any reason. (Return id:[protected]).
              And the order for the new item (Xxl size for exchange) is also canceled. (Order id: od[protected].
              I dont want this item. Please take it back and give new item or refund.
              Dec 21, 2018
              Complaint marked as Resolved 
              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Nov 05, 2018
              Flipkart Customer Care's response
              We will revert on it.
              Verified Support
              Nov 11, 2018
              Flipkart Customer Care's response
              Customer raised a complaint stating that the product delivered was of poor quality . We have interacted with the customer and raised a return request with the seller for the refund of the order. The seller has confirmed the refund has been completed on[protected]. Hence, closing the complaint form our end.
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                S
                saijal
                from Ernakulam, Kerala
                Oct 31, 2018
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Address: 673028
                Website: FLIPKART

                I bought one shoe rack from flipkart and when the installation team come my home and fixing that product from flipkart they found one part was missing. They packed item and keep it ready to return. And i got message from flipkart that your product replacement was approved and our team will come and pickup the missing product from me. But everyday morning i m getting the message that your product will pickup today and whole day i m waiting but till the end no response, 5 days same thing happen and everyday i m contacting customer care they saying in 24 hours it will be pick up. Yesterday 30th oct i received the mail
                "we are sorry to let you know that your order od[protected] for alquiler lumier engineered wood shoe rack has been cancelled due to an unforeseen error.
                If you paid by credit card, net banking or debit card, it may take up to 5 to 7 business as per bank procedure. If you paid by gift card, it will be credited to your giftcard used for the purchase in 24 hours.
                In appreciation of your continued trust, rs. 350 has been added as a gift card in your flipkart account"
                After getting this mail when i contact customer care they saying order was cancelled and they added 350 rs as gift card. I asked my product value is 3149 and i cannot use this item with missing part (One side plywood). They saying for that reason they given 350 rs gift card. And no refund will be done. For lose of 3149 rs they providing 350 rs gift card that too the mistake was happened from the seller what kind of deal or resolution is this.
                Dec 10, 2018
                Complaint marked as Resolved 
                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                Nov 08, 2018
                Updated by saijal
                refund received
                Verified Support
                Nov 09, 2018
                Flipkart Customer Care's response
                We will revert on it.
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  A
                  ashutosh_201
                  from Mumbai, Maharashtra
                  Oct 31, 2018
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Address: Mumbai City, Maharashtra, 400055
                  Website: Flipkart

                  Flipkart on their website promised ac delivery on the pin code 451111. I booked a split ac paying the full amount on emi for the same through kotak.

                  Flipkart order number
                  Od[protected]
                  Booked date 09 oct, promised delivery 22-oct

                  Every day i am calling and getting the assurance that the team will call and update in the next 24 hrs. But someone calls the recipient, my mother in law, to cancel the order on flipkart.

                  Also, i get an email that flipkart tried to contact me but was not able to contact, which is a lie as i have missed call alert on my number. Flipkart in earlier follow-ups told me that the product is damaged and they will be sending a new one. I checked with gati, they said there is no such case and later flipkart people only said that there is no damage reported.

                  Gati, their courier partner has the package since long and they do not want to connect to the destination as the shipping and handling might be an issue to them. But as a consumer, i purchased only because there was an assured delivery shown to me on flipkart.

                  Gati tracking number
                  [protected]
                  Promised delivery date on their website 18-oct

                  I politely ask your help here, in this case, either flipkart and gati have to deliver or refund me with interest the entire amount. I think your show is doing very good in making sure that consumer voices are heard properly and in the absence of an industry regulator you guys provide the much-needed voice.

                  Thanks and regards,
                  Ashutosh upadhyay
                  [protected]
                  Dec 13, 2018
                  Complaint marked as Resolved 
                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Nov 09, 2018
                  Flipkart Customer Care's response
                  We will revert on it.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    A
                    amritanshm
                    from Delhi, Delhi
                    Oct 31, 2018
                    Report
                    Copy

                    Address: Bareilly, Uttar Pradesh, 243123
                    Website: flipcart and HDFC credit card department.

                    I bought a phone on 10/10/18 of rs. 12736/- availing the facility of no cost emi through my hdfc credit card. I cancelled it on 11th
                    Refund has been credited to my account bt emi cancellation rquest is stil active to which i hve to pay emi evry month of the product which i cancelled & not received. Kindly do the needful.
                    Reg Phone no. [protected]
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      N
                      Naitik sheth
                      from Rajkot, Gujarat
                      Oct 31, 2018
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Address: 363001

                      Have purchased mi led tv 43" from flipkart which was received on 30th october after 20 minutes installation person from jeeves services came for fiting of tv he opened the box and checked there was display damage and he took photos and transfered photo to some one he told that he has updated and this would be completed and new product would be received but at evening i checked flipkart there was no update in app so i made return request but yet flipkart executive are not replying one is asking to call after 2 hours one is asking for wait i have to go to us on 4th november so need my pickup before 4th i have my tickets and vis complete please help me if possible order i'd:od[protected]
                      Dec 6, 2018
                      Complaint marked as Resolved 
                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Nov 05, 2018
                      Flipkart Customer Care's response
                      We will revert on it.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        N
                        Nitin Kakasaniya
                        from Bhachau, Gujarat
                        Oct 31, 2018
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Website: www.flipkart.com

                        I had ordered for a lg 22" ips led monitor order number od[protected], at flipkart.com and as the site was showing the item as in stock, i made the payment (Rs. 7649) of the same through my axis bank debit card on 24th october, 2018. I received a confirmatory e-mail to this effect saying the product will be delivered at my office address of morbi, gujarat. And my order is shipped at 9:33 am, 30 october, 2018 but after again at 8:25 pm they said your ordered is canceled. However, on 30 october, 2018, they sent a mail to me cancelling the order and mentioning that the payment will be reversed in my debit card account. They now claim that the said product is no more in stock, however, i have been checking their site, and the product is very much available and the site is still showing it as in-stock but only at a higher price of around 9699 rs plus.
                        They cancelled my order saying that the product is not available inspite of sending a confirmatory e-mail to me.

                        Please register my complaint against flipkart.com
                        Dec 7, 2018
                        Complaint marked as Resolved 
                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Nov 05, 2018
                        Flipkart Customer Care's response
                        We will revert on it.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          P
                          Prasad Mhakale
                          from Pathardi, Maharashtra
                          Oct 31, 2018
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Address: 416115

                          What's wrong with flipkart?
                          Yesterday i got call from you and they told me that your refund has been transferred to your bank. Then i made call to axis bank customer service and asked them about refund, they told me that they didn't received refund from flipkart!!!
                          So where's my money???
                          Is purchasing product on flipkart is my mistake???
                          Whole this matter gives me mental stress. If anything wrong happens to my health then who is responsible for this???
                          Because i am experiencing high mental stree due to my money involved in your refund request.
                          What should i do now???
                          ""call me back"" option from the flipkart app has been disabled for my account.
                          Is this your customer care???
                          Call me on [protected] and give me my refund.
                          Should i go to consumer court for my refund?
                          Call me as soon as possible.

                          Update - 4 days passed but still i didn't received my refund now i am paying interest on that money to the source. Now i am begging to flipkart for my refund
                          Order id - od[protected]
                          Dec 20, 2018
                          Complaint marked as Resolved 
                          Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Nov 09, 2018
                          Flipkart Customer Care's response
                          We will revert on it.
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            K
                            keshav1243
                            from Bengaluru, Karnataka
                            Oct 31, 2018
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: Ghaziabad, Uttar Pradesh, 201014
                            Website: flipkart.com

                            Sir/madam
                            I have placed the order for this mic on august 21, 2018 and received it on august 28... But there was many issues regarding the replacement of the product..

                            Return request 1:
                            This was the first time of filing my return request due to damaged usb ports of the device. When the delivery person came to collect the mic from my house he said that a wire was missing so he cancelled the return request and asked me to file another one..

                            Return request 2:
                            I filed the return request second time.. When the delivery person came to collect the parcel he said that the color of the mic is not as same as mentioned in the box (Which i didn't notice and neither the delivery person who came to collect the parcel earlier mentioned it to me or in his record and rather marked the mic as "ok").. So i had to file another return request... This was the time i became little angry with your service..

                            Return request 3:

                            I filed a return request and moreover complained about the mistake of the delivery person... The parcel pickup was delayed so i called the customer care executive said nothing but sorry (Which he didn't mean at all because if he meant it he would send the delivery person on an urgent basis because i have already spent my precious time for a return).. During the conversation, the customer care executive said that there was no mention of the wire in the specifications of the product (Now this is another point to be taken into account)... This clearly means there is a mismatch between the photos in which two wires are clearly visible and the product specification which only mentions a karoeke mic.. This clearly states how you are fooling the customers and don't value them...

                            Then finally my return request was completed and i got a new parcel when my important exams were going on (As your delivery person came very much after the committed date of collection) and i had no time to look into the product... When i opened it after my exams were over, the wire which was missing earlier was again missing, the last date for return policy had ended... When i called the customer care executive (Name: amandeep singh), he simply said that return policy has ended, so we can't process the refund of the product... Moreover, when i told him that i was cheated, he said rudely "to hum kya kare isme" instead of forwarding my complaint and after i was able to file the complaint... He didn't have manners to speak to a customer and how can you keep such guy as your customer care executive..

                            Now following conclusions can be made out of this:

                            1. You are fooling your customers and moreover you are sticking to your return policy even after fooling them... You don't have any regret of fooling your customers... If you would have any, you would just return the product and moreover give some compensation (Not necessarily money)... If i would have cheated on you (Eg. By creating a fake return policy and returning a damaged product to you), what action your company would have taken? I know very well your company would just not let the matter go and would have taken a strong action against me...

                            2. You don't value the time of your customers

                            3. You just cover the mistakes of the people working in your company by playing with words.

                            Just imagine the intensity of the mental torture after such an incident..

                            I have ordered many products (Worth more than 1lakh) on the big billion days... I am sorry to say if nothing is done against such incident you will lose me as a regular customer...
                            Dec 26, 2018
                            Complaint marked as Resolved 
                            Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Nov 09, 2018
                            Flipkart Customer Care's response
                            We will revert on it.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              D
                              Dadar Tea Supply Co.
                              from Mumbai, Maharashtra
                              Oct 31, 2018
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Address: Mumbai City, Maharashtra, 400028
                              Website: Www.flipkart.com

                              Flipkart policy is extremely disappointing that consumer cannot claim input tax credit of gst as they are b2c company. Why a consumer cannot claim input tax credit if he has the gst number himself. If country's taxation system allows then why flipkart is not giving this advantage.
                              This is wrong policy and we will move the consumer court regarding this
                              Dec 10, 2018
                              Complaint marked as Resolved 
                              Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Nov 05, 2018
                              Flipkart Customer Care's response
                              We will revert on it.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                P
                                Prasad Mhakale
                                from Pathardi, Maharashtra
                                Oct 31, 2018
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Address: 416115

                                What's wrong with flipkart?
                                Yesterday i got call from you and they told me that your refund has been transferred to your bank. Then i made call to axis bank customer service and asked them about refund, they told me that they didn't received refund from flipkart!!!
                                So where's my money???
                                Is purchasing product on flipkart is my mistake???
                                Whole this matter gives me mental stress. If anything wrong happens to my health then who is responsible for this???
                                Because i am experiencing high mental stree due to my money involved in your refund request.
                                What should i do now???
                                ""call me back"" option from the flipkart app has been disabled for my account.
                                Is this your customer care???
                                Call me on [protected] and give me my refund.
                                Should i go to consumer court for my refund?
                                Call me as soon as possible.

                                Update - 4 days passed away and still i didnt get any refund till this date. Now i am paying interest on that money to the other source.
                                I am begging for my own money to flipkart.
                                Please give me my refund quickly
                                Dec 12, 2018
                                Complaint marked as Resolved 
                                Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                Oct 31, 2018
                                Updated by Prasad Mhakale
                                Update - 4 days passed but still I didn't received my refund now I am paying interest on that money to the source. Now I am begging to flipkart for my refund

                                Order ID - OD[protected]
                                Verified Support
                                Nov 09, 2018
                                Flipkart Customer Care's response
                                We will revert on it.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  V
                                  Vasanthkavya
                                  Oct 31, 2018
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  Address: Bangalore, Karnataka, 560073
                                  Website: Kartv enterprises

                                  Order i'd number: od[protected]

                                  The above item ordered by, kumar -15/2, pushpashree nilaya, venugopal nagar 16, 1’st cross. Doddabidarkallu, bangalore-560073.
                                  Contact number [protected].

                                  So i didn't received my package, but it showing delivered in my flikart account can you help me to get my samsung galaxy edge 7 black, red gkk double dip, amout of 449 inr,
                                  Dec 10, 2018
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  Nov 05, 2018
                                  Flipkart Customer Care's response
                                  We will revert on it.
                                  Verified Support
                                  Nov 08, 2018
                                  Flipkart Customer Care's response
                                  Customer raised a complaint regarding the delivery of the order. We have interacted with the customer and confirmed that the product is delivered on 28 October 2018. Hence, closing the complaint from our end.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    B
                                    Bhavikmicky
                                    from Mumbai, Maharashtra
                                    Oct 30, 2018
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Address: Mumbai City, Maharashtra, 400092

                                    Booked ac in big billion days... Now i feel like... Its just waste of time...ac was booked on 15 th october... And was supposed to be delivered on 25 october, and today its 30 th october and i m receiving answer like.. Wait for 24 hrs.. Since 3-4 days... It feels that they just taking orders even if product is not available... I offered them to provide my logistic if they have logistic issue.. But they declined...
                                    Nov 1, 2018
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Day after the complain..Someone from banglore head office called up and did all the follow up and the parcel was delivered in couple of days...
                                    Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Nov 09, 2018
                                    Flipkart Customer Care's response
                                    Customer, raised a complaint regarding the delivery of the order. We have interacted with the customer and confirmed that the product has been delivered. Hence, closing the complaint from our end.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      R
                                      RajeshGaraga
                                      from Hyderabad, Telangana
                                      Oct 30, 2018
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Address: 500035
                                      Website: www.flipkart.com

                                      I ordered a nike shoe from flipkart order id is od[protected]. Email address : [protected]@gmail.com

                                      I ordered the wrong size, so i thought to return the product on the same day i received the product (Oct 23, 2018). The wish master rejected my to pick up the product by saying price tag is missing. I spoke with flipkart customer care and informed there is no price tag when i received the product they understood and arranged pick up from by themselves by saying pick up wil be done without price tag. Again wishmaster rejected the pick up by saying price tag is missing.

                                      Now after mutliple follows ups they are saying they cant accept the product without price tag. Its their mistake and i should pay the price for that.
                                      Flipkart is cheating the people by sending the customers products without price tag and making sure they don't return or exchange.

                                      I will never shop on flipkart again. Please address my problem and get my show returned
                                      Dec 10, 2018
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      Nov 09, 2018
                                      Flipkart Customer Care's response
                                      We will revert on it.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        P
                                        Prateep E
                                        from Andiyur, Tamil Nadu
                                        Oct 30, 2018
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        Address: Tirupur, Tamil Nadu, 61602
                                        Website: Www.flipkart.com

                                        I ordered sony portable hard drive 2tb from flipkart.but its not working and not getting detected in my laptop and my tv.so I requested to return that product.After requesting return, I received message that seller will resolve this issue within 24 hours.but no response still now.And even I called flipkart customer care also and they told me to wait for 24 hours.but still now there's no response from the seller in flipkart. Please help me to resolve this issue.
                                        Dec 12, 2018
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Oct 30, 2018
                                        Updated by Prateep E
                                        Flipkart order ID-OD[protected].
                                        Product name-Sony hard drive
                                        Verified Support
                                        Nov 09, 2018
                                        Flipkart Customer Care's response
                                        We are sorry, we are unable to find your account details. Request you to get in touch with our customer support number[protected].
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit