Claimed

MakeMyTrip India Complaints & Reviews

2
Updated: Sep 6, 2026
Complaints 8221
Resolved
3077
Unresolved
5144
Contacts

File a complaint to MakeMyTrip India

Having problems with MakeMyTrip India?

File a complaint and get it resolved by MakeMyTrip India customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

MakeMyTrip India reviews & complaints page 235

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
M
Mr. DA
from Mumbai, Maharashtra
May 13, 2019
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: New Delhi, Delhi

As i had boked a bus ticket on date 4th may 2019 through ganesh travels and site is make my trip india. I have also made a feedback but there was not any further response from mmt. My complaint is as ticket was resgissterd for my parents and they made a round to police station beacuse of bus driver and conductor. They were also questioned by police because the bus was 2 hours late and its real timing was 11 pm. They were alone on 01am on the highway road. It was also a risky thing because it was unsafe area. By 4 am they left police station as police left them by that time only. Other pasengers also get disturbed by that bus because driver and conductor was in police remand. So i am requeating you that go through the matter.
My ticket id is -[protected]

Delhi to varanasi
Mmt booking id: nu[protected]
Operator pnr:[protected]
Operator name: gangesh tours and travels
Dept date: 04/05/2019
Seats: n, 1
—
Boarding time: 11:20 pm
Boarding pt: crown plaza parking mayur vihar.
Landmark: crown plaza parking mayur vihar,
Address: crown plaza parking mayur vihar landmark: crown plaza parking mayur vihar,
Contact: varanasi,
—
Drop pt: varanasi,
Address: [protected], [protected], [protected],
—

Thanks,
Team makemytrip (Mmt).
Jun 24, 2019
Complaint marked as Resolved 
MakeMyTrip India customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
May 22, 2019
MakeMyTrip India Customer Care's response
Dear DA,

Regret the inconvenience!
In reference to your complained, this matter comes under the jurisdiction of the local police. Unfortunate, these are not the direct services provided by MakeMyTrip.

You may lodge the formal complained in the local police website.

Regards,
Team- MakeMyTrip Care
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    K
    krk1593
    from Neyyattinkara, Kerala
    May 13, 2019
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    NH[protected], we booked one room through you on 11th night, and presenting the confirmation the hotel denied to give room, as the hotel was full, we wait in the hotel till early morning, no response. They told us the room is been sold to somebody else. and we were forced to stay on the road .
    we been complaining through customer service and no response.
    what shall we do?
    Jun 26, 2019
    Complaint marked as Resolved 
    MakeMyTrip India customer support has been notified about the posted complaint.
    May 13, 2019
    Updated by krk1593
    NH[protected], we booked one room through you on 11th night, and presenting the confirmation the hotel denied to give room, as the hotel was full, we wait in the hotel till early morning, no response. They told us the room is been sold to somebody else. and we were forced to stay on the road .
    we been complaining through customer service and no response.
    what shall we do?
    Verified Support
    May 22, 2019
    MakeMyTrip India Customer Care's response
    Dear Krk,

    Regret the inconvenience!
    In reference to your complained, we have initiated the full refund along with INR 1000 voucher as compensation for you.

    Really sorry once again for the trouble caused to you.

    Regards,
    Team- MakeMyTrip Care
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      S
      sebi jose
      from Gauribidanur, Karnataka
      May 13, 2019
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: Thrissur, Kerala

      I had submitted a complaint one week before and I didn't get a reply till Today.The complaint was about of refund.
      I had booked 4 return to and fro spice jet tickets for june 8th through make my trip.
      But unfortunately In the last week i received massage from spice jet by mentioning that, both the flights cancelled due to their problems. So as per their request, I had requested for refund to make my trip. But till today I didnt receive the amount back.
      So, plz do the necessary arrangements to get my money back. Thank You.
      Jun 25, 2019
      Complaint marked as Resolved 
      MakeMyTrip India customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      May 22, 2019
      MakeMyTrip India Customer Care's response
      Dear Sebi,

      Regret the inconvenience
      We're so sorry to hear that your experience with us was not as expected. We never want you to feel like you're stuck with a bad experience. Please share the booking ID so that we can assist you further.
      Regards,
      Team- MakeMyTrip Care
      There is no sense of responsibility at all at MMT. No team members are responsible and everyone will keep mentioning that they are working and escalating in the back hand. Be aware of these corporate fraudsters. Don't go with the brand they are cheaters.
      Helpful
      Found this helpful?
      1 Comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        V
        varungupta91
        from Mumbai, Maharashtra
        May 12, 2019
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Address: Tower A, SP Infocity 243, Udyog Vihar, Phase 1 Gurgaon Gurgaon District Haryana India - 122016, 122016

        I was looking to book international flight return tickets when i came across mmt best price guarantee programme wherein they were claiming that there price is the cheapest and in case a cheaper ticket is found within 24 hrs they would return 10 times the fare difference.
        So, i went ahead and booked the ticket while making payment i found another rs 2600 discount coupon over and above this scheme. So, i applied the same and went ahead and completed my booking. Later on 11th may 2019 just after making the bookiing i found rs 2500 cheaper fare on another website, with that reference i made a complaint under best price guarantee programme and to my surprise they said since i have applied discount coupon this scheme is not valid. I was shocked as if i had not applied the coupon fare difference would have been rs 5000 to which they might have given different reasoning. I now have this very bitter experience with mmt and would never recommend this to anyone in future.
        Jun 27, 2019
        Complaint marked as Resolved 
        MakeMyTrip India customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        May 22, 2019
        MakeMyTrip India Customer Care's response
        Dear Varun,

        Regret the inconvenience
        We're so sorry to hear that your experience with us was not as expected. We never want you to feel like you're stuck with a bad experience. Please share the booking ID so that we can assist you further.
        Regards,
        Team- MakeMyTrip Care
        May 22, 2019
        Updated by varungupta91
        Hi,

        My Booking ID - NN[protected]
        Hi,

        My Booking ID - NN[protected]
        Helpful
        Found this helpful?
        1 Comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          V
          Virpratap singh
          from Mumbai, Maharashtra
          May 12, 2019
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          Address: Ajit nagar patiala

          Dear team,
          I raised a complaint but the result is zero. Your team assured me that my payment will be refunded in 2 to 3 days but it is 8 th day spent and my payment is still hidden somewhere in make my trip pocket. This is terrible experience with you i don't no why my payment is not refunded though i don't take benefits of your services.

          Regards
          Virpratap singh
          Contact and mmt number : [protected]

          Payment date : 4 th may
          Intermediate: royal castle
          Amount paid : 864
          Reason for refunde : royal castle denied to take the room.
          Jun 23, 2019
          Complaint marked as Resolved 
          MakeMyTrip India customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          May 22, 2019
          MakeMyTrip India Customer Care's response
          Dear Vir,

          Regret the inconvenience
          We're so sorry to hear that your experience with us was not as expected. We never want you to feel like you're stuck with a bad experience. Please share the booking ID so that we can assist you further.
          Regards,
          Team- MakeMyTrip Care
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            S
            Srikar G
            from Mumbai, Maharashtra
            May 12, 2019
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            Address: Chittoor, Andhra Pradesh

            First we came a few hours early before check in time as our train arrived. They charged us 200 for early check in (Just below 1/4 of total price) even though we said we would check out almost half day early.

            We were given room with dusty and sticky floors and cupboards, cobwebs on the bed and general uncleanliness. The ac was hardly better than a cooler without the water cooling fixture. The room itself was tiny. When we complained first we were told all rooms are like that, but the pictures in the website show differently and why take extra money for a larger room designation. This is just plain cheating. Our so called free wifi did not have any signal within room. The phone to call for room service and reception was broken so every complaint trip had to be made physically.

            I am not expecting lots of features or amenities. I knew i was booking a budget hotel, but didn’t know it was one that couldn’t even provide what it said it would and would be blatantly lying on the website.

            Won’t be ever coming back here or booking another oyo hotel again.
            May 12, 2019
            Complaint marked as Resolved 
            Got a new room.
            MakeMyTrip India customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            May 22, 2019
            MakeMyTrip India Customer Care's response
            Dear Srikar,

            Regret the inconvenience !
            We're so sorry to hear that your experience with us was not as expected. We never want you to feel like you're stuck with a bad experience. Please share the booking ID so that we can assist you further.
            Regards,
            Team- MakeMyTrip Care
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              S
              Sandhyasandy2801
              from Pune, Maharashtra
              May 12, 2019
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: 411057

              International flight tickets were booked for 2 passengers, it was cancelled by airline and make my trip did not provide my refund. They had sent an email stating that it should take 10 working days but it’s been a month now. Now when i call the cx care, all they do is transfer my call from one department to another and disconnect without informing anything. No supervisor takes the responsibility to take my call. Absolutely insane customer care service
              Jun 23, 2019
              Complaint marked as Resolved 
              MakeMyTrip India customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              May 22, 2019
              MakeMyTrip India Customer Care's response
              Dear Sandy,

              Regret the inconvenience
              We're so sorry to hear that your experience with us was not as expected. We never want you to feel like you're stuck with a bad experience. Please share the booking ID so that we can assist you further.
              Regards,
              Team- MakeMyTrip Care
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                S
                Shambhavi Raut
                May 11, 2019
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Hi i recently booked a hotel at royal arena in bodrum. I was given a lower category room from the one i booked. When i spoke to the manager they said they do not have a room like that in the hotel. I have all pictures to show the room i was offered bs what i have booked. I have been complaining and waiting for a reply with mmt since 2 days now but no response
                Jun 23, 2019
                Complaint marked as Resolved 
                MakeMyTrip India customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                May 22, 2019
                MakeMyTrip India Customer Care's response
                Dear Shambhavi,

                Regret the inconvenience
                We're so sorry to hear that your experience with us was not as expected. We never want you to feel like you're stuck with a bad experience. Please share the booking ID so that we can assist you further.
                Regards,
                Team- MakeMyTrip Care
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  V
                  varsha97
                  from Chennai, Tamil Nadu
                  May 11, 2019
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Address: 600042

                  My name is varsha. I had booked tickets on spicejet through makemytrip for;

                  1. 15th march, 2019 from chennai to ahmedabad, at 7:15 a. M. For two passengers. The total air charges amounted to rs. 8, 129. (Pnr - mysswj)
                  2. And 17th march, 2019 from ahmedabad to chennai, at 7:15 p. M. For three passengers. The total air charges amounted to rs. 13, 661 (Pnr - zbiznj).

                  Due to regulative directive from the airline's side, tickets on both the days were cancelled. We were assured a full refund amount as mentioned in the message we received from the airline. We booked tickets on a different airline and expected the refund to be initiated. It has been almost two months and we hadn't received a response from the airline. I contacted spicejet, and they said they already initiated the refund process with you, but i still haven't received a refund or any information regarding my money. We are entitled to receive a total of 21, 790 as a refund. I would be pleased if you could refund the amount in full as soon as possible.
                  Jun 24, 2019
                  Complaint marked as Resolved 
                  MakeMyTrip India customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  May 22, 2019
                  MakeMyTrip India Customer Care's response
                  Dear Varsha,
                  Regret the inconvenience!
                  In reference to your complained, we have initiated the refund of INR 8129 on 30-Jan-19 and the Refund Reference Number for the transaction is #IXGAOLPMH1.
                  Please note refund would reflect in your account as per bank processing cycle.
                  Regards,
                  Team- MakeMyTrip Care
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    G
                    Girish Vaniya
                    from Ankleshwar, Gujarat
                    May 11, 2019
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    Address: New vankarvas ,at bavla, Ahmedabad, Gujarat, 382220

                    Hello sir I make hotel booking online by mmt hotel name is oyo zinhos and paid advance money 2190 rupees but when I went at hotel for checkin there is no booking for me I complained again again in mmt helpline but they didn't help me I want my money back I have hotel voucher which provide by mmt so Los help me I need my money back kindly do as possible
                    Jun 25, 2019
                    Complaint marked as Resolved 
                    MakeMyTrip India customer support has been notified about the posted complaint.
                    Verified Support
                    May 22, 2019
                    MakeMyTrip India Customer Care's response
                    Dear Girish,

                    Regret the inconvenience
                    We're so sorry to hear that your experience with us was not as expected. We never want you to feel like you're stuck with a bad experience. Please share the booking ID so that we can assist you further.
                    Regards,
                    Team- MakeMyTrip Care
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      V
                      venkata jankinath Dronamraju
                      from Nagar Karnul, Telangana
                      May 11, 2019
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      I have made a booking for stay at the above hotel for 5 nights stay (May 13-18). At the time of booking you site showed me the rate to be rs.7, 380/ per night. The total charges accordingly should be rs.36, 900/. However an amount of rs.45, 072/ was charged. I request you to look into the matter and refund the excess paid, asap
                      My booking id nh[protected]
                      Jul 2, 2019
                      Complaint marked as Resolved 
                      MakeMyTrip India customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      May 22, 2019
                      MakeMyTrip India Customer Care's response
                      Dear Venkata,

                      Regret the inconvenience

                      We're so sorry to hear that your experience with us was not as expected. We never want you to feel like you're stuck with a bad experience.
                      Please note we have forwarded the query to the concerned team and they will get in touch with you.
                      Regards,
                      Team- MakeMyTrip Care
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        S
                        SureshSakthivel
                        from Chennai, Tamil Nadu
                        May 11, 2019
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Address: Chennai, Tamil Nadu

                        I Was booked hotel in alleppey boat house while payment time I cancelled but booking was confirmed and Amount was deducted.total amount was 5350 So I decided to cancel the booking but cancellation charge is 2300 rupees so I ask help on customer care but they are not properly response so kindly register the complaint and take the action.
                        My booking ID is NH[protected]
                        May 11, 2019
                        Complaint marked as Resolved 
                        They refund full amount
                        MakeMyTrip India customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        May 22, 2019
                        MakeMyTrip India Customer Care's response
                        Dear Suresh,
                        Regret the inconvenience!
                        In reference to your complained, we have initiated the refund of INR 5357 on 11-May-19 and the Refund Reference Number for the transaction is #[protected].
                        Please note refund would reflect in your account as per bank processing cycle.
                        Regards,
                        Team- MakeMyTrip Care
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          A
                          aditya.s
                          from Hyderabad, Telangana
                          May 10, 2019
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Address: Rangareddy, Andhra Pradesh

                          Hi,
                          I have availed the finance option offered by MMT and found it very useful. However, I havent received any email/ sms with my finance details and repayment structure and other specific details. I have tried repaying partial amount even before my first EMI started and found that there is only one option for repayment which is PAYTM.
                          I have performed transaction worth Rs.23, 189.83 from my HDFC bank with on 9-May-2019 via netbanking. Amount has been deducted from my account while transaction was failed. I have written a complaint to HDFC regarding same and awaiting for response. I find it very strange and improper that MMT or Capital Float has not send any details regarding this.
                          Simialrly, on 10-May-2019 I have tried and paid Rs.10, 000 from my HDFC Netbanking and transaction was succesful but still I havent received any acknowledgement from MMT or Capital Float. This is very scary experience and very shady practise and not a right way.
                          I need clear answers for these from MMT and Capital Float
                          Jun 22, 2019
                          Complaint marked as Resolved 
                          MakeMyTrip India customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          May 22, 2019
                          MakeMyTrip India Customer Care's response
                          Dear Aditya,

                          Regret the inconvenience
                          We're so sorry to hear that your experience with us was not as expected. We never want you to feel like you're stuck with a bad experience. Please share the booking ID so that we can assist you further.
                          Regards,
                          Team- MakeMyTrip Care
                          WORST i have mmt finance with the limit of 2 lakh but there is no option if you book any thing from MMT finance i don't know why they have given mmt finance option
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          1 Comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            D
                            Deven Shukla
                            from Mumbai, Maharashtra
                            May 10, 2019
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: Vadodara, Gujarat, 390020

                            This regarding our booking ( NL[protected] . We paid full booking amount by 10th April 2019 to avail the HDFC Cash back offer . The cash back was suppose to be credited by 30th April 2019 ..

                            We are on 10th May and I am still waiting for the cash back . I am calling MMTP customer support every day but without any resolution ...

                            Can some one help to resolve this issue on priority..
                            Jun 23, 2019
                            Complaint marked as Resolved 
                            MakeMyTrip India customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            May 22, 2019
                            MakeMyTrip India Customer Care's response
                            Dear Deven,
                            Regret the inconvenience!
                            In reference to your complained, we have initiated the refund of INR 7000 on 16-May-19 and the Refund Reference Number for the transaction is #079360.
                            Please note refund would reflect in your account as per bank processing cycle.
                            Regards,
                            Team- MakeMyTrip Care
                            I too have not received the cash back amount on my international travel bookings. Be careful they are fraudsters. Don't go with the brand. Because you will get the answer as it is through HDFC promotional offer and MMT doesn't have any control over it. We as customers are fooled.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            1 Comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              S
                              Shrutikant
                              from Ahmedabad, Gujarat
                              May 10, 2019
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Address: Bharuch, Gujarat

                              I booked hotel in ahmedabad and went to given location and there was not any hotel there. I tried to make contact on all 3 given numbers but no response. 24x7 help line was not responding as he was also not able to connect anywhere to help. I asked customer care to cancel the deal but he refused. Finally i arranged to stay in very high cost hotel at 2am in night as my daughter was to appear in entrance test next day morning. Complete mental harassment by make my trip
                              Jun 22, 2019
                              Complaint marked as Resolved 
                              MakeMyTrip India customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              May 22, 2019
                              MakeMyTrip India Customer Care's response
                              Dear Shritu,

                              Regret the inconvenience
                              We're so sorry to hear that your experience with us was not as expected. We never want you to feel like you're stuck with a bad experience. Please share the booking ID so that we can assist you further.
                              Regards,
                              Team- MakeMyTrip Care
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                A
                                Anindita Dasgupta
                                from Mumbai, Maharashtra
                                May 8, 2019
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                I have booked an international flight roundrip tampa, usa to mumbai, india at makemytrip site at 9pm on 8may, 2019. I used a credit card to make the payment. I received a message from the bank stating that the transaction has taken place while on the site the screen was displaying ‘processing ‘. So i tried calling at the helpline. At the helpline they were just transferring my call and after transferring nobody was answering.
                                Jun 25, 2019
                                Complaint marked as Resolved 
                                MakeMyTrip India customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                May 22, 2019
                                MakeMyTrip India Customer Care's response
                                Dear Anindita,

                                Regret the inconvenience
                                We're so sorry to hear that your experience with us was not as expected. We never want you to feel like you're stuck with a bad experience. Please share the booking ID so that we can assist you further.
                                Regards,
                                Team- MakeMyTrip Care
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  V
                                  vazshimray
                                  from Delhi, Delhi
                                  May 8, 2019
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  Address: Faridabad, Haryana, 121009

                                  His is with reference to booking id nn[protected]
                                  Booked on 15th feb 2019 for my mother who is a senior citizen. This is an international itinerary from mumbai to raleigh on the 13th may and return from raleigh to mumbai on the 12th june. It involves 5 flights in total and 3 layovers.
                                  I called the airline at 5pm on 7th may 2019 to enquire about the baggage allowance as at the time of booking it said 2 checked in pieces but there was no information on the ticket, that's when mmt's customer care executive informed me that all the flights on the trip have been cancelled by the airline except for one which is boston to amsterdam. The mmt executive gives me a standard response saying that they will contact the airline and revert with more information within 48 hours, no promise of a solution has been guaranteed.
                                  It's appalling that i have received no information from mmt regarding the cancellation or requisite refund or alternative booking. The trip is scheduled within the next 4 days and mmt's standard response time is 48 hours which is ridiculous considering the urgency.
                                  I called again at 10pm and the agent souvik spoke to someone in the delta team who says the ticket was cancelled by mmt. They tried to check if the ticket could be reissued and gave the mmt team a flight option for a later date. The mmt team was supposed to reissue the ticket within 4-6 hours. I receive a call from mmt team at 11:30 pm which i can't answer because of my sleeping baby.
                                  Today, 8th may, i call again at 10:30am, spoke to someone from ekta who assures me my problem will be resolved in the next 4-6 hours and that i'll receive a call back within this time. Not hearing from them after 6 hours i call again this evening, spoke to someone called nikhil who asked for another 4 hours. New executives each time with no resolve!
                                  And not a single call back or email from mmt today, i have constantly called back and each time i've had to explain the situation from scratch.
                                  Thanks
                                  Jun 23, 2019
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  MakeMyTrip India customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  May 22, 2019
                                  MakeMyTrip India Customer Care's response
                                  Dear Shimray,
                                  Regret the inconvenience!
                                  In reference to your complained, we have initiated the refund of INR 1610 on 15-Jan-19 and the Refund Reference Number for the transaction is #285613.
                                  Please note refund would reflect in your account as per bank processing cycle.
                                  Regards,
                                  Team- MakeMyTrip Care
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    T
                                    thingomarbind
                                    from Chennai, Tamil Nadu
                                    May 8, 2019
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Address: New Delhi, Delhi, 110014

                                    I had booked 2 tickets of confirmed jet airways flight, 9w-313, delhi - mumbai, 13th april, 02:15hrs.in less then 24hrs, i got an sms that flight has been cancelled. Since, i had booked all hotels etc.in mumbai, we had to board a flight as possible. So went to delhi airport and somehow got seats on another jet airways flight which was scheduled for 8am. We waited for 9hrs in airport and boarded the flight. So, i should be getting the refund for the cancelled flight. How can they inform of a cancellation of flight within 24hrs. I have the rights to redeem my full refund for the cancelled flight as per indian constitution. Please help.
                                    Jun 23, 2019
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    MakeMyTrip India customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    May 22, 2019
                                    MakeMyTrip India Customer Care's response
                                    Dear thingomarbind,
                                    Regret the inconvenience!
                                    In reference to your complained,

                                    our team is following up and in constant touch with Jet Airways to get updates on your booking refunds and will keep you duly informed about the status of your refund. We will process the refund as soon as we receive it from the airline. Viewing their current situation, it is likely to take some time. We are unable to commit any timeline at the moment however rest assured that our team is working tirelessly to fast track the refund process for all our customers and you will be notified with the latest update/s.
                                    Regards,
                                    Team- MakeMyTrip Care
                                    I have made booking two tickets on[protected] for delhi to Montreal on makemytrip. and received confirm tickets. but at the time of return makemaytrip told me that my flights are canceled and i will get full refund on[protected] but still i have not received any refund from mmt. im calling them but they are not responding
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    1 Comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      M
                                      Mr. DA
                                      from Mumbai, Maharashtra
                                      May 8, 2019
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Address: New Delhi, Delhi

                                      As i had booked a bus on the date of 4th may 2019 for my parents. They faced alot of discomfert and harrashment because of bus driver and conducter. As bus was already 2 hours late and parents also went to police station because of driver and conductor as police also enquired my parents. They were also waiting for bus at mayur vihar extension just because of bus driver had given them wrong info about the stop. The time was about 1:00 am at night and they were unsafe and alone. So i please request you to take action regarding this and provide any compensation regarding this mishappening.
                                      Booking id. [protected]
                                      Jun 24, 2019
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      MakeMyTrip India customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      May 22, 2019
                                      MakeMyTrip India Customer Care's response
                                      Dear DA,

                                      Regret the inconvenience
                                      We're so sorry to hear that your experience with us was not as expected. We never want you to feel like you're stuck with a bad experience. Please share the booking ID so that we can assist you further.
                                      Regards,
                                      Team- MakeMyTrip Care
                                      I booked Cab Delhi To Moradabad And Got confirmation message from MMT They said You Will Get Driver Detail's Before 2 hour When I reached delhi and the last moment they canceled my booking and also i received refund after 15 days and booked new cab with double amount...
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      1 Comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        S
                                        sebi jose
                                        from Gauribidanur, Karnataka
                                        May 7, 2019
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        Address: Pulikkottil House, Thrissur, Kerala

                                        Dear sir,
                                        I had booked 4 tickets in spice jet (To and fro) and my booking id is nf[protected] for june 8th. But today i received a message from spice jet that, they cancelled both the flights due to some problems. They insisted me to request for refund. I did the same. But the amount has not credited yet.
                                        So i request you to do the needful.
                                        Thank you,
                                        Sebi jose. P
                                        Jun 22, 2019
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        MakeMyTrip India customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Verified Support
                                        May 22, 2019
                                        MakeMyTrip India Customer Care's response
                                        Dear Sebi,
                                        Regret the inconvenience!
                                        In reference to your complained, we have initiated the refund of INR 13528 on 15-May-19 and the Refund Reference Number for the transaction is #IGAFXMSEO0.
                                        Please note refund would reflect in your account as per bank processing cycle.
                                        Regards,
                                        Team- MakeMyTrip Care
                                        Respected Sir, ma'am

                                        full bus ticket confirmed by make my trip portal. But Himachal road transport corporation conductor has got 2 half tickets from his system. But in make my trip portal they charged the full amount of tickets

                                        kindly
                                        resolve the issue.

                                        REGARDS
                                        HARSH RANA
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        1 Comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit