Claimed

Zoomcar Complaints & Reviews

2.3
Updated: Oct 1, 2026
Complaints 5743
Resolved
2598
Unresolved
3145
Contacts

File a complaint to Zoomcar

Having problems with Zoomcar?

File a complaint and get it resolved by Zoomcar customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Zoomcar reviews & complaints page 271

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
P
pd11
from Pune, Maharashtra
Aug 18, 2017
Resolved
Report
Copy
Resolved

Address: Pune, Maharashtra

'respected sir/madam,
I had booked a car a month ago but due to unsuccessful license verification my booking was not completed, the amount which i paid was supposed to be refunded in 15 working days but its has been more than 1 month and still my amount is yet to be refunded in my account.. I tried calling zoomcar office (Hinjewadi) but they were least intrested in listening to my problem, i checked in my zoomcar app it says the booking amount is refunded but it is not reflecting in my account, please make a note and do the needful as soon as possible.
Sep 18, 2017
Complaint marked as Resolved 
Zoomcar customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Aug 18, 2017
Zoomcar Customer Care's response
Hello,

Greetings!

Firstly, please accept our sincere apologies for the inconvenience caused. We understand your disappointment with the cancellation.

We have strict policies regarding the driving license as that is the only document we verify for customers to avail the service.

Request you to share us your booking details at [protected]@zoomcar.com for us to check on your refund stated and go the needful.

We once again apologise for the inconvenience convenience caused.

Regards,
Zoomcar.
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    K
    Kapil Dinesh Blue
    Aug 16, 2017
    Resolved
    Report
    Copy
    Resolved

    Address: Bangalore, Karnataka, 380054
    Website: zoomcar.com

    Being a first time customer, i booked the car locally instead of intercity. I apologised and asked them to shift my local city booking to intercity and allow me to take the car from surat to ahmedabad.

    I was ready to pay 3 times more amount but still they did not and based on their # policy they denied.

    I did not pick the car and informed the driver & customer support from the pick up location that allow me to take this car to ahmedabad from surat but still they did not allow me by giving the excuses of their disgusting policies.

    The car was not used at all and still i lost my whole money
    Sep 19, 2017
    Complaint marked as Resolved 
    Zoomcar customer support has been notified about the posted complaint.
    Verified Support
    Aug 16, 2017
    Zoomcar Customer Care's response
    Hello Kapil,

    Greetings!

    We understand your disappointment here. We believe one of our executives has already shared an update on the above issue. As informed on the call, we will be unable to process any refund towards the booking as you have not picked the vehicle. Kindly note, as per the policy, there will be no refund processed if the customer does not show up for the booking.

    Appreciate your understanding in this case.

    Regards,
    Zoomcar
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      V
      Vineeth Sharma
      from Chennai, Tamil Nadu
      Aug 15, 2017
      Resolved
      Report
      Copy
      Resolved

      Address: 560008
      Website: www.zoomcar.com

      Hello,

      This is regarding the cancellation fee fraud committed by Zoom Car (Car Rental Services) based from Bangalore.

      I have rented out one of their car from Chennai Airport on August 6th from 08.00 AM to 10.00 PM. Because of the heavy traffic on I could not return the vehicle on time which was realised 30 minutes before and I have extended the end time for rupees 240/-. Since the Zoomcar holds my 5000/- rupees as security deposit I have not paid that amount immediately. After returning the car before 11.00 PM they have charged 500 rupees from me as Latency fee.

      When I contacted Zoom Car customer care they treated me like a bad debtor and confirmed that the Zoom car has such policies i.e we need to pay them immediately even after holding 5000 rupees as security deposit.

      But I am still unable to understand that their policy does not allow to take extension fees from but the same allows to charge the customer on Latency Fees.

      Requesting you to investigate the entire billing structure of Zoom Car and do the needful.

      Details.

      Zoom Car Registered Address:

      7th Floor, Tower-B, Diamond District, 150, HAL Airport Road, Kodihalli, Bangalore

      Car Rented Parking:

      Chennai Airport, No.1/53A, Veterans Line, Pallavaram, Chennai

      Amount Charged:

      [protected]+500)
      Deposit - 5000
      Refund - 4500

      Booking ID: JPS6T015P
      Sep 18, 2017
      Complaint marked as Resolved 
      Zoomcar customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Aug 16, 2017
      Zoomcar Customer Care's response
      Hello Vineeth,

      Greetings!

      We understand your concern. We did check your booking and see that the extension was not confirmed as you have not made the payment for the same. As you have dropped the vehicle post the booking end time, you are billed for the same.

      Unfortunately, we will be unable to reverse the charges levied on the booking.

      Regard
      Zoomcar
      Aug 18, 2017
      Updated by Vineeth Sharma
      I don't understand one thing. As a customer why should I pay you immediately for extension when you have my 5000 rupees as deposit. I already confirmed you through mobile app that I will be extending the booking one hour.

      How can you adjust the latency charges against my deposit while you cannot adjust the extension charges.

      How ever, this immediate payment policy neither informed nor listed in your mobile policy documents.

      you guys are cheating the customers on this.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        G
        Geodesic
        from Hyderabad, Telangana
        Aug 14, 2017
        Resolved
        Report
        Copy
        Resolved

        Address: Pune, Maharashtra
        Website: www.zoomcar.com/?ref=aff_vcomm_cpv_30023&utm_source=cpv_vcomm_30023&utm_medium=Affiliates&am

        Worst customer support.
        Mercedes GLA was booked. But our age wasn't in the 24 year limit. We weren't intimated about this special age condition while booking or even after DL verification. When there is a different set of rules/conditions it should be made as a pop-up or something so that customers can save their loss of money later. That wasn't made. At the pick up location, we were denied the car. Fine that we are not above the age limit, but can't they assign us an other car? When there are lots of em available at the same location? It's not like they have to go beyond their normalcy to get us a car, the cars are just there, can't they reassign it? Can't they do this small thing to their customers? Instead they cancel our booking and we have to lost the entire amount ( except refundable deposit ofc). Is this the customer service they can provide? so much money oriented? We even told them that we had come from far off location and that our whole journey would go in vain. Still no support when there were lot of vehicles available.
        Sep 17, 2017
        Complaint marked as Resolved 
        Zoomcar customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Aug 14, 2017
        Zoomcar Customer Care's response
        Hello

        Greetings!

        We understand your disappointment here. However, we have set the age limit, due to prior accident reports which states that the maximum accident was reported from drivers, below 24years of age.

        Hence to avoid such instances and in the welfare of the public, the company has suggested this policy.

        Request you to share us the booking details at [protected]@zoomcar.com for to have a check.

        Regards,
        Zoomcar
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          K
          Karthikeya Ramdas
          from Rajahmundry, Andhra Pradesh
          Aug 13, 2017
          Resolved
          Report
          Copy
          Resolved

          At the time of registration mistakenly i uploaded my friends dl into my account. I want to get my dl into my account and remove my friends dl in my account. And when i called zoomcar they r telling that it's in their policy once uploaded can't be removed they should have told it earlier while registration. But now the thing is i want to get my dl into my account.
          Sep 19, 2017
          Complaint marked as Resolved 
          Zoomcar customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Aug 14, 2017
          Zoomcar Customer Care's response
          Hello Karthikeya,

          Greetings!

          We are sorry for the inconvenience caused. Request you to email us with your registered email ID at [protected]@zoomcar.com.

          We will have a check and do the needful.

          Regards,
          Zoomcar.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            N
            Nileshpawar1
            from Mumbai, Maharashtra
            Aug 12, 2017
            Resolved
            Report
            Copy
            Resolved

            Address: 400709
            Website: Zoom car

            On 8th -aug-2017, place: rangal Punjab hotel. Near Pune -Mumbai express highway. Driver hit me and run Car details: MH14CX8893 [PIMPRI-CHINCHWAD, MH]
            Owner:1-ZOOM CAR INDIA PVT LTD
            Vehicle:MARUTI CIAZ VXI(PETROL)
            Motor Cab
            RC/FC Expiry:25-May-18
            Finance:A U FINANCIERS INDIA LTD
            MV Tax upto:NA
            -Courtesy:MoRTH/NIC around 11:00 PM on 8th aug the person using this car hit me and run kindly provide me the details of this person.alos take strict action against him
            Sep 19, 2017
            Complaint marked as Resolved 
            Zoomcar customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Aug 17, 2017
            Zoomcar Customer Care's response
            Hello Nilesh,

            Greetings!

            We are sorry to know about the incident. Unfortunately, we will be unable to share our customer's details as per the policy, however, kindly share your contact details for us to share the same with the concerned customer to reach out to you and settle the issue.

            Regards,
            Zoomcar
            Hi, I have booked a car from Zoom car but, as I have not carried original licence I had to cancel my booking. I have called the customer care on the same and they told the amount will be reimbursed. Although they processed the amount through transaction ID : gzwvbn47i, the amount is not reflecting in citrus wallet. Kindly rectify
            Helpful
            Found this helpful?
            1 Comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              M
              Meenakshi Meenakshi
              from Hyderabad, Telangana
              Aug 12, 2017
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: Hyderabad, Andhra Pradesh
              Website: website.www.zoomcar.com

              I booked a Ford figo on 01/Aug2017. For a day. After handing over car I received a mail stating the refund will be sent to paytm account. There is no information provided any where in the site that refunds are sent to paytm. But given information according to website is refunds are sent to originating/source account.(I have attached screen shot from website and emails sent from zoomcar team) These people did not notify that refund sent to paytm account. Fact is that I did not had paytm account on my registered mobile number. No one informed me. Even after sending multiple emails and doing multiple calls, I did not got my credit, of Rs. 4, 868. Zoomcar people say "you follow up with paytm. It's not our job. "
              Bottom line. I lost my security deposit amount.
              Worst team. Worst support. The car was also not in proper condition. Clutch was so hard. Not tidy car.
              Overall. I recommend PLS do not go for zoomcars. You have multiple other options.
              Such a worst experience.
              Cheating public for commissions.
              When the website says that the refunds will be done in the same mode of source payment, why did you guys used paytm? Is it because, you get commission from paytm you put the customers on spot. If your zoom car really have any sort of ethics, stop this stupid drama and provide me the refund in the same mode in which the source payment was done.
              Sep 17, 2017
              Complaint marked as Resolved 
              Zoomcar customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Aug 14, 2017
              Zoomcar Customer Care's response
              Hello Meenakshi,

              Greetings!

              Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused during your reservation. We definitely understand your concern regarding the refund amount settled to your Paytm wallet.

              Paytm is integrated into our system for a better turnaround of refunds, hence, we process the refund to the wallet. Please refer the link for more information regarding the same -https://www.zoomcar.com/bangalore/faqs#4 .

              Kindly share your booking details, we will have a check on the escalation raised and we will get the issue rectified on priority.

              Regards,
              Zoomcar
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                M
                Mallikarjuna Anegondhi
                from Bengaluru, Karnataka
                Aug 16, 2017
                Resolved
                Report
                Copy
                Resolved

                Hi, I have booked a car from Zoom car but, as I have not carried original licence I had to cancel my booking. I have called the customer care on the same and they told the amount will be reimbursed. Although they processed the amount through transaction ID : gzwvbn47i, the amount is not reflecting in citrus wallet. Kindly rectify the same as soon as possible.
                Sep 17, 2017
                Complaint marked as Resolved 
                Zoomcar customer support has been notified about the posted complaint.
                Verified Support
                Aug 16, 2017
                Zoomcar Customer Care's response
                Hello Mallikarjuna,

                Greetings!

                We are sorry for the inconvenience caused. Kindly share your booking details for us to check the above issue as we are unable to trace any details from the transaction ID.

                Regards,
                Zoomcar
                Aug 24, 2017
                Updated by Mallikarjuna Anegondhi
                Hi,

                Please find the Booking ID : JPS6TWDLK.

                Regards,
                Mallikarjuna
                Helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  N
                  Nithin Yalavarthi
                  from Visakhapatnam, Andhra Pradesh
                  Aug 9, 2017
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Address: Krishna, Andhra Pradesh, 520010

                  Due to accident front bumper has been broken but i was asked to pay for lot of things which are damaged before i have taken the car they have taken 10, 000 rupees but i was not mentioned what repairs have been made to the car. I have called our mechanic for his help he said that repair will be finished within 4, 000 rupees. Even i have asked that i will take for repair they are not allowing me for that.
                  Please help me out with this problem.
                  Sep 17, 2017
                  Complaint marked as Resolved 
                  Zoomcar customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Aug 09, 2017
                  Zoomcar Customer Care's response
                  Hello Nithin,

                  Greetings!

                  We do not needlessly charge our customers. Kindly share your booking details for us to check the charges levied on the booking and revert.

                  Regards,
                  Zoomcar
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    A
                    Arunhce
                    from Bhavani, Tamil Nadu
                    Aug 8, 2017
                    Resolved
                    Report
                    Copy
                    Resolved

                    I booked zoom car on 4th july 2017 under booking id jps6tyuik in kolkata. The trip completed successfully and i have paid all the extra outstanding amount for extra time in our trip. It has been more than a month and i have dropped several emails to zoomcar but their replies are very laid back and when they respond they respond with wrong inputs/response. I don't understand if they have any professionalism or not?

                    @zoomcar plz refund my deposit money.
                    Sep 10, 2017
                    Complaint marked as Resolved 
                    Zoomcar customer support has been notified about the posted complaint.
                    Aug 07, 2017
                    Updated by Arunhce
                    JPS6TYUIK is my booking id. I have not received refund of my deposit amount. It has been more than a month. Should I approach consumer forum?
                    Verified Support
                    Aug 08, 2017
                    Zoomcar Customer Care's response
                    Hello Arun,

                    Greetings!

                    We are sorry for the inconvenience caused. We did check the booking and see that the refund was not processed due to a technical issue. We have rectified the same and processed the amount through IMPS.
                    You will receive an email within 24 hours with a link, request you to login to your Zoomcar account and then click on the link. Enter your bank details and the amount will be instantly transferred to your respective account.

                    Regards,
                    Zoomcar
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      R
                      Ravi Gundabolu
                      from Hyderabad, Telangana
                      Aug 8, 2017
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Address: Hyderabad, Andhra Pradesh

                      I've booked a ford figo car on 5th of this month. The booking id is jps6t0z2b. I've paid 425 rupees for booking charges and 5000 rupees as part of security deposit. I've travelled 9km extra for which zoom car had charged 108 rupees. So an amount of 4892 is to be credites. But only 4467 ruppes are credited. I would like to know what happened to the remaining 425 rupees.
                      Sep 13, 2017
                      Complaint marked as Resolved 
                      Zoomcar customer support has been notified about the posted complaint.
                      Verified Support
                      Aug 08, 2017
                      Zoomcar Customer Care's response
                      Hello Ravi,

                      Greetings!

                      We are sorry for the inconvenience caused. We see that Rs. 425 has been settled to the source account used to pay the booking fee. As the refund has been processed on 05/08/17, it will take 5-15 days for the amount to reflect under the respective account.

                      Regards,
                      Zoomcar
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        S
                        spitigang
                        from Mumbai, Maharashtra
                        Aug 7, 2017
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        Zoomin india — "unethical behaviour, false allegations, no refund!"

                        1 review
                        Sp spitigang on aug 7, 2017 mark as resolved

                        Beautiful trip ruined putting even our life in danger... All thanks to zoomcar!!! Worst experience ever.. Bigtime cheaters asking for money all the time through threatening mails with a baseless reason without any clear communication
                        Booking id : jps6t11g
                        Car no : blue scorpio dl1n8299 (Never ever take this car.. Do check this car number in your booking)
                        K. M. Driven :89, 200 km plus
                        Think many times before booking a zoomcar. At the time of booking their support team will call you many times daily for booking follow up. But after the booking no single call from their end for the issues. Last complete week we have been trying to call them every day to discuss upon our issue. But believe me their call center team never escalates the call to the concerned department n top of it every single day they give us a reason.. We din't answered their call. We had booked the car for 9 days (1-9 july), it had a break down on 3 day itself.. Now without any communication they directly raise a bill in they are charging my complete amount (23000) + deposit of 5000 + the fuel we had fill 3000. + they want more 5000 as damage charge. So.in all it's 36000k for a ride of just 3 days n not more than 500km. Also at time of registering break down they don't disclose any extras even after asking them multiple time.. They will directly mail u the bill no verbal communication. I guess there are much bet ter self drives available than zoom.
                        Sep 8, 2017
                        Complaint marked as Resolved 
                        Zoomcar customer support has been notified about the posted complaint.
                        Verified Support
                        Aug 08, 2017
                        Zoomcar Customer Care's response
                        Hello User,

                        Greetings!

                        We are sorry for the inconvenience caused. Request you to mail us with your correct booking ID at [protected]@zoomcar.com.

                        We will have a check and do the needful.

                        Regards,
                        Zoomcar.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          D
                          Diven Sambhwani
                          from Dabhoi, Gujarat
                          Aug 7, 2017
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Address: Ahmedabad, Gujarat

                          On 24th july 2017, i availed the car hiring service from zoom car against a refundable deposit of 5000/- under a order id no. Jps6t5tb3 and still not received my amount. I tried many time to contact zoom car, they have the same reply and are not able to give any satisfactory ans.

                          Zoom car is in hurry in collecting the amount than why not at the time of refund.
                          Sep 8, 2017
                          Complaint marked as Resolved 
                          Zoomcar customer support has been notified about the posted complaint.
                          Verified Support
                          Aug 08, 2017
                          Zoomcar Customer Care's response
                          Hello Diven,

                          Greetings!

                          We see that the refund has been successfully initiated to the Paytm wallet link with the [protected]. Request you to please have a check.

                          Regard
                          Zoomcar
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            V
                            VaishaliB
                            from Mumbai, Maharashtra
                            Aug 7, 2017
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            Address: Pune, Maharashtra, 411038

                            I had a booking for 29th apr 2017 for zoom car. After completion the refund amount was rs. 2220/- which was refunded to my account.

                            Somehow it is again debited from my account on 5th aug. 2017 by zoom car.
                            I would like to know the details. Why this amount is again debited from my account? And you have to inform us before doing any direct transactions from our accounts, you are not supposed to do this.
                            Sep 7, 2017
                            Complaint marked as Resolved 
                            Zoomcar customer support has been notified about the posted complaint.
                            Verified Support
                            Aug 07, 2017
                            Zoomcar Customer Care's response
                            Hello Vaishali,

                            Greetings!

                            We are sorry for the inconvenience caused. Request you to mail us your booking details at [protected]@zoomcar.com.

                            We will have a check and do the needful.

                            Regards,
                            Zoomcar.
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              Å
                              Åá Ŕäv
                              from Atraulia, Uttar Pradesh
                              Aug 5, 2017
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Address: Ballia, Uttar Pradesh, 277001

                              We had booked zoomcar in july, i requested them to provide me refunds in my bank account, they messaged me saying you will receive an email with a link where you can give your bank details, but almost a month has passed neither i have got any email nor my refund in my account. Tried calling them but customer care no doesn't have option of speaking to the executive.
                              Sala chutiyaa samjh rkhaa h kyaa tm sab ne..
                              Ab lag rha ki police kaa help lena pdegaa mujhe
                              Wahi last option hai paisaa wapis paane ka
                              Sep 5, 2017
                              Complaint marked as Resolved 
                              Zoomcar customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Aug 05, 2017
                              Zoomcar Customer Care's response
                              Hello User,

                              Greetings!

                              Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused. We did review your comment and this is definitely not the experience we aim to provide to our customers. Please share your booking ID, so that we check on the booking and we will do the needful.

                              Regards
                              Zoomcar
                              Very bad service... even my money is not refunded...it's been a month. . When trying to contact customer service support there is no direct contact with customer help desk
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              1 Comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                T
                                TheGeekyGuy
                                from Kolkata, West Bengal
                                Aug 4, 2017
                                Resolved
                                Report
                                Copy
                                Resolved

                                Address: Kolkata, West Bengal

                                I've been using zoomcar since last 1.5 years and very frequently. But 2 days ago what i experienced is very much shocking. I booked a swift. While keeping the stand still at road side i tried to adjust the left hand side mirror knob by stretching my hands from the driver's seat. But suddenly the mirror (Only the glass) fell on the road and got a crack. While returning the car they charged me any how. And it was rs 2000/ for a peace of glass. I tried to tell them why should i pay for a damage which hasn't been done for my fault. They told me it's all about their # policies.in hyderabad i used to get good condition cars. But in kolkata the many cars' condition is bad (Especially in amp mall). They are just fixing the previous damages temporarily or hiding it any how. The zoom car pickup point guys are not at all keeping the cars well. And that's why it creating misunderstandings between zoomcar and customers and it's just defaming the company. Previously also they tried to get charges for false damages which hasn't been done by me at all but due to the video footage of the car while pickup they couldn't not get succeeded in such kinda tricks. But this time how a person can supposedly check a mirror glass is well attached or not. The looking glass assembly was totally intact. I've decided i will never get back to zoom car again which is treating a long term customer in such bad way.
                                Sep 7, 2017
                                Complaint marked as Resolved 
                                Zoomcar customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Aug 05, 2017
                                Zoomcar Customer Care's response
                                Hello User,

                                Greetings!

                                We understand your disappointment here. Kindly share your booking details for us to validate the charges levied on the booking and do the needful.

                                Regards,
                                Zoomcar
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  V
                                  Vaishali Chheda
                                  from Mumbai, Maharashtra
                                  Aug 2, 2017
                                  Resolved
                                  Report
                                  Copy
                                  Resolved

                                  Address: 560008
                                  Website: www.zoomcar.com

                                  We had booked zoomcar in july, i requested them to provide me refunds in my bank account, they messaged me saying you will receive an email with a link where you can give your bank details, but almost a month has passed neither i have got any email nor my refund in my account. Tried calling them but customer care no doesn't have option of speaking to the executive.
                                  Sep 2, 2017
                                  Complaint marked as Resolved 
                                  Zoomcar customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Verified Support
                                  Aug 02, 2017
                                  Zoomcar Customer Care's response
                                  Hello Vaishali,

                                  Greetings!

                                  We are sorry for the inconvenience caused. Request you to share us your booking details at [protected]@zoomcar.com.

                                  We will have the issue checked on priority and do the needful.

                                  Regards,
                                  Zoomcar.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    P
                                    Prasanth Raju
                                    from Bengaluru, Karnataka
                                    Aug 1, 2017
                                    Resolved
                                    Report
                                    Copy
                                    Resolved

                                    Address: Bangalore, Karnataka, 560043
                                    Website: Zoomcar

                                    I have booked a car in zoom.in hurry i din't take my original driving licence. When i have reached parking lot i have provided xerox of my driving licence. Zoom agent has not accepted my xerox. He informed that with in 5 hours if i don't pick up the car. The amount would be refunded back is what he informed. Now i see a message saying 0 rs refunded. This is worst. And the customer care number is of no use. I have tried atleast 100 times to contact and failed. Now i am not interested in leaving this matter here. I wanted to take this to consumer court. Please guide me.
                                    Sep 1, 2017
                                    Complaint marked as Resolved 
                                    Zoomcar customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Verified Support
                                    Aug 01, 2017
                                    Zoomcar Customer Care's response
                                    Dear Prasanth,

                                    Greetings!

                                    We are sorry for the trouble caused. We always intimate our customer to bring their original driving licence to pick the vehicle through SMS and email.

                                    In the case of any damage or accident, we will be unable to claim the insurance, hence, we are strict about validating the licence before handing over the vehicle.

                                    However, please share your booking ID, by emailing us at [protected]@zoomcar.com. We will have a recheck on the cancellation charges levied.

                                    Regards,
                                    Zoomcar
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      T
                                      travelkapil007
                                      from Noida, Uttar Pradesh
                                      Aug 1, 2017
                                      Resolved
                                      Report
                                      Copy
                                      Resolved

                                      Their staff horrable they behave they drunk they misbehaving i have video they blamming ubeatable even ready to beat me, look at ur staff driving style they drive toa back car on parking like an aeroplane even where they stand the car whole area have bamboos iron roads, poor experince i am going to file an case of harrasment again penal code 153/7 fore sure, look now your rating will crash all you rating on web after upload all case papers.' as well they cheated my money rs.4500 as security after blaming me i have video also.
                                      Sep 2, 2017
                                      Complaint marked as Resolved 
                                      Zoomcar customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Verified Support
                                      Aug 01, 2017
                                      Zoomcar Customer Care's response
                                      Hello User,

                                      Greetings!

                                      We are sorry for the trouble caused. Kindly share the booking details with the video taken to [protected]@zoomcar.com for us to look into the matter and take appropriate action.

                                      Regards,
                                      Zoomcar
                                      I saw a cashback offer for paytm wallet then i added money to my paytm wallet, linked it to zoom car but when i went to complete my payment then there was no paytm payment option what i see is only PAYU money option in wallets do resolve it immediately

                                      SHAIK RAASIQ ABDULLAH
                                      [protected]
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      1 Comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        P
                                        paisakya
                                        from Bengaluru, Karnataka
                                        Jul 31, 2017
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        Address: 560078

                                        Recently i had hire zoomcar for just to drive 50-60km. First of all i had to fight very much to get approve my dl since they were rejecting saying duplicate licence to my original one. They have really worst car demage policy, even if you make a single tiny scratch they will charge you huge, even if you do hard demage, you are going to regret in your life, that kind of charge they will put in. Though they will be claiming from the insurance. Basically you will lost your deposite as well, either they will give you 10-15 back by applying many fake charges, something like cleaning, repair etc. Etc. So never ever hire zoomcar. Not at all worth.
                                        Sep 1, 2017
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        Zoomcar customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Verified Support
                                        Aug 01, 2017
                                        Zoomcar Customer Care's response
                                        Hello User,

                                        Greetings!

                                        We understand your disappointment here and we do not needlessly charge our customers. Kindly note, you will be charged as per the policy, however, please share your booking details for us to check the charges levied on the booking.

                                        Regards,
                                        Zoomcar
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit